Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 15.03.2017r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Wykonawca uczestniczący w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przygotowania i złożenia oferty w następujący sposób:
2) Ofertę stanowi:
a) wypełniony druk „oferta” wraz z oświadczeniem o braku powiązań;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c) zaparafowany projekt umowy;
d) wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale 9 Zaproszenia;
e) pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie) osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
4) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta winna być pisana pismem maszynowym
lub nieścieralnym atramentem, w sposób czytelny. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
5) Zaleca się, aby:
a) ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,
b) każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i oznaczona kolejnymi numerami,
c) kartki oferty były spięte (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty).
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Monika Subik
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1) zorganizowanie 3-dniowej wycieczki do Torunia dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Wymagany termin realizacji: 29, 30, 31 marzec 2017 rok
3) Program wycieczki:
I dzień - na trasie przejazdu wizyta w Innowacyjnej Drukarni - Szkoła samodzielnie ustali miejsce i program pobytu. Przyjazd w godzinach nocnych do Torunia
II dzień - Toruń - całodzienny pobyt w Wyższej Szkole Kultury Społecznej
i Medialnej w Toruniu
III dzień - Toruń (do południa kontynuacja Warsztatów Medialnych).
Warsztaty medialne wartość ok. 100 zł od osoby - należy wkalkulować w cenę oferty - szczegóły organizacyjne pobytu na uczelni ustala szkoła.
4) Liczba uczestników: 29 uczniów i 3 nauczycieli.
5) Wykonawca zapewni transport na wskazanej trasie autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników wyjazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne
i aktualne uprawnienia.
6) Ubezpieczenie: NNW wszystkich uczestników wycieczki;
7) Wykonawca zapewni nocleg i wyżywienie dla uczestników wycieczki. Uczestnicy wyjazdu zostaną zakwaterowani w pokojach 2-osobowych lub
3 – osobowych z dostępem do łazienki z toaletą. Wyposażenie pokoi standardowe.
8) Ilość noclegów – 2 noclegi. Ze względów organizacyjnych pokoje w bliskim sąsiedztwie WSKSiM.
9) Wyżywienie dla danej grupy szkoleniowej: Wykonawca zapewni co najmniej:
- dzień I – obiadokolacja
- dzień II – śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja
- dzień III - śniadanie i na trasie obiadokolacja.
Posiłki powinny odpowiadać standardom kontynentalnym charakterystycznym dla kuchni polskiej. Godziny posiłku należy dostosować do programu wycieczki.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Cel zamówienia
zorganizowanie 3-dniowej wycieczki do Torunia dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
Przedmiot zamówienia
1) zorganizowanie 3-dniowej wycieczki do Torunia dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Wymagany termin realizacji: 29, 30, 31 marzec 2017 rok
3) Program wycieczki:
I dzień - na trasie przejazdu wizyta w Innowacyjnej Drukarni - Szkoła samodzielnie ustali miejsce i program pobytu. Przyjazd w godzinach nocnych do Torunia
II dzień - Toruń - całodzienny pobyt w Wyższej Szkole Kultury Społecznej
i Medialnej w Toruniu
III dzień - Toruń (do południa kontynuacja Warsztatów Medialnych).
Warsztaty medialne wartość ok. 100 zł od osoby - należy wkalkulować w cenę oferty - szczegóły organizacyjne pobytu na uczelni ustala szkoła.
4) Liczba uczestników: 29 uczniów i 3 nauczycieli.
5) Wykonawca zapewni transport na wskazanej trasie autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników wyjazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne
i aktualne uprawnienia.
6) Ubezpieczenie: NNW wszystkich uczestników wycieczki;
7) Wykonawca zapewni nocleg i wyżywienie dla uczestników wycieczki. Uczestnicy wyjazdu zostaną zakwaterowani w pokojach 2-osobowych lub
3 – osobowych z dostępem do łazienki z toaletą. Wyposażenie pokoi standardowe.
8) Ilość noclegów – 2 noclegi. Ze względów organizacyjnych pokoje w bliskim sąsiedztwie WSKSiM.
9) Wyżywienie dla danej grupy szkoleniowej: Wykonawca zapewni co najmniej:
- dzień I – obiadokolacja
- dzień II – śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja
- dzień III - śniadanie i na trasie obiadokolacja.
Posiłki powinny odpowiadać standardom kontynentalnym charakterystycznym dla kuchni polskiej. Godziny posiłku należy dostosować do programu wycieczki.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Kod CPV
63500000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Harmonogram realizacji zamówienia
Wymagany termin realizacji: 29, 30, 31 marzec 2017 rok
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia. .
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia. .
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia. .
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia. .
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Warunki zmiany umowy
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) Zaistnienia okoliczności po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy.
2) Z przyczyn organizacyjnych – zmianie może ulec termin wyjazdu.
3) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, losowa, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy.
4) Zmiana liczby uczestników wycieczki.
3. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę , zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) Wypełniony formularz oferta;
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4) Parafowany projekt umowy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1.Cena - 98 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 98% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej oferty
Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.
2. Standard środka transportu– 2%
W kryterium standard środka transportu punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- środek transportu wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - system audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 2 pkt
- środek transportu nie wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - system audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 0 pkt
Z tytułu kryterium ,,standard środka transportu” Wykonawca może uzyskać maksymalnie
2 pkt.
Uwaga: Przyznanie punktów przez Zamawiającego nastąpi w oparciu o informację dot. standardu środka transportu zamieszczoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
Ilość punktów = cena + standard środka transportu
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena i standard środka transportu.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZGROMADZENIE ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA MICHALICKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. KS. BR. MARKIEWICZA
Adres
Księdza Bronisława Markiewicza 25b
38-430 Miejsce Piastowe
podkarpackie
, krośnieński
Numer telefonu
+48134353070
Fax
+48134353070
NIP
6842240015
Tytuł projektu
Młodzi zawodowcy na START
Numer projektu
RPPK.09.04.00-18-0055/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Informuje się, że Wykonawca: Biuro Usługowo – Turystyczne Atlantic 35-073 Rzeszów, Plac Wolności 12, którego oferta została wybrana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadą konkurencyjności na zorganizowanie 3-dniowej wycieczki do Torunia dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie odstąpił od podpisania umowy z Zamawiającym.
Działając na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 uprzejmie informujemy, że oferta Wykonawcy: UpHotel Sp. z o.o. Ul. Długa 13/1, 58-500 Jelenia Góra, jako kolejna ze złożonych w tym postępowaniu ofert została wybrana jako najkorzystniejsza.
W/w Wykonawca zaproponował wykonanie zamówienia za cenę brutto: 15 800,00 zł.