Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności

Data publikacji: 02.03.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-03-2017

Numer ogłoszenia

1023483

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę można złożyć osobiście w Biurze Projektu „Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle” ( ul. Miodowa 14, 00-246 Warszawa) lub przesłać pocztą do dnia 14.03.2017 r, do godz. 16.00 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu).
2. Oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona pieczęcią firmową oraz adresem Związku Rzemiosła Polskiego i dopiskiem: „Oferta na organizację szkoleń – projekt Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle”.
Miejsce złożenia oferty, adres korespondencyjny:
Związek Rzemiosła Polskiego
00-246 Warszawa, ul. Miodowa 14, pok. 107 tel. +48 22 50 44 200
fax +48 22 50 44 230
3. Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

brakadresu@brak.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcami jest Jolanta Kosakowska, email: oswiata@zrp.pl, walterska@zrp.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

22 50 44 279

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem oferty jest:
a) udostępnienie sal szkoleniowych (15),
b) zapewnienie przerw kawowych (30 x 405 os.) oraz
c) nocleg ze śniadaniem dla 390 osób,
d) wyżywienie (30 obiadów i 15 kolacji) dla uczestników 15 szkoleń w 8 terminach w okresie kwiecień 2017 do marzec 2018 roku – w terminach określonych w harmonogramie.
Wspólny słownik CPV
55120000-7 – usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 – hotelarskie usługi noclegowe

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: Warszawa Miejscowość: Warszawa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Związek Rzemiosła Polskiego zaprasza do złożenia oferty w zakresie:
a) wynajmu sal szkoleniowych,
b) usług restauracyjnych oraz
c) zapewnienia noclegów dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu „Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle”. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój, Priorytet II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.15 Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia: jest zapewnienie sal szkoleniowych (na każdy termin 1-7 powinny być dostępne jednocześnie dwie sale łącznie dla 54 osób, grupy szkoleniowe będą liczyć do 27 osób), przerw kawowych oraz noclegu wraz z wyżywieniem dla uczestników dwudniowych szkoleń w Warszawie w poniższym okresie:

Terminy szkoleń i Liczba uczestników:

1.
07-08.04.2017r. (piątek-sobota)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

2.
25-26.05.2017r. (czwartek-piątek)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

3.
26-27.10.2017r. (czwartek-piątek)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

4.
18-19.11.2017r. (sobota-niedziela)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

5.
07-08.12.2017r. (czwartek-piątek)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

6.
12-13.01.2018r. (piątek-sobota)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

7.
22-23.02.2018 r. (czwartek-piątek)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

8.
09-10.03.2018r. (piątek-sobota)
1 grupa x 25 osób + 2 wykładowców

Uczestnicy: W każdym szkoleniu weźmie udział 54 osoby w podziale na 2 grupy 27 osobowe, w ostatnim szkoleniu weźmie udział 1 grupa 27-osobowa (wliczamy tu trenerów). Każda grupa będzie miała przypisanych dwóch trenerów (ujęci w kalkulacji).
Łącznie w szkoleniach weźmie udział 405 osób (375 uczestników i 30 trenerów).

Lokalizacja: hotel/ośrodek konferencyjny lub inny obiekt wyposażony w min. 2 sale szkoleniowe (co najmniej 3-gwiazdkowy) zlokalizowany w Warszawie w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie 10 kilometrów od Dworca Centralnego (w linii prostej według mapy google), dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce szkolenia powinno posiadać, co najmniej podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Co najmniej jeden pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Dzielenie ofert: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych lub wariantowych.

Rozliczenia: Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Rozliczenia będą następować sukcesywnie po każdym przeprowadzonym szkoleniu na podstawie ustaleń ujętych w umowie oraz faktury wystawionej przez Wykonawcę.

Kod CPV

55120000-7

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

Harmonogram realizacji zamówienia

Terminy szkoleń i Liczba uczestników:

1.
07-08.04.2017r. (piątek-sobota)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

2.
25-26.05.2017r. (czwartek-piątek)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

3.
26-27.10.2017r. (czwartek-piątek)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

4.
18-19.11.2017r. (sobota-niedziela)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

5.
07-08.12.2017r. (czwartek-piątek)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

6.
12-13.01.2018r. (piątek-sobota)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

7.
22-23.02.2018 r. (czwartek-piątek)
2 grupy x 25 osób + 4 wykładowców

8.
09-10.03.2018r. (piątek-sobota)
1 grupa x 25 osób + 2 wykładowców

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że posiada aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS – do oferty należy dołączyć odpis. Należy dołączyć do oferty wykaz usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego (z podaniem takich informacji jak: przedmiot (zakres) usługi, daty wykonania, odbiorcy, ilość osób odbywających szkolenie, wartość usługi) oraz referencje potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w wykazie.
Wykaz usług winien zostać złożony w oryginale, a referencje mogą zostać złożone także w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Wiedza i doświadczenie

W odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że: wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna zorganizowanie min. jednego dwudniowego szkolenia (dwa dni szkoleniowe), dla co najmniej 20 osób, gdzie zakres szkolenia (usługi) obejmował min. zapewnienie: sali szkoleniowej, catering w trakcie szkolenia, nocleg oraz wyżywienie dla uczestników szkolenia.

Potencjał techniczny

Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji – zapewnienie 2 sal szkoleniowych (kod CPV 551).
Sala szkoleniowa powinna być przestrzenna i jasna. Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Krzesła miękkie z oparciami o wysokości przystosowanej do wzrostu dorosłego człowieka. Klimatyzacja z możliwością regulacji temperatury.
Wymagane jest udostępnienie przez hotel na dwa dni szkolenia – na dwie sale: co najmniej 1 laptop dla trenera, flipchart, ekran, rzutnik multimedialny, mazaki. Możliwość wykonania kserokopii. Dostęp do Internetu z prędkością przesyłu danych min. 30 Mbit/sek. na każdą salę, z możliwością zalogowania do sieci 10 laptopów. Czas szkolenia przewidziany jest na 16 godzin w ciągu 2 dni.
Wynajem Sali: 30 dni x cena jednostkowa

Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – zapewnienie wyżywienia oraz organizacja serwisu kawowego (kod CPV 553)
W pierwszym dniu szkolenia zapewnienie obiadu, przerwy kawowej i kolacji. Drugiego dnia pobytu winny być zapewnione śniadanie, przerwa kawowa oraz obiad. Każda taka przerwa kawowa powinna być ciągła. Obiad składał się będzie z zupy, drugiego dania, deseru oraz wody mineralnej, a przerwy kawowe z kawy, herbaty, wody, soków i ciasta lub ciasteczek.
Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny (przygotowanie i sprzątanie, obsługa kelnerska, zastawa ceramiczna i szklana). Zamawiający zastrzega, aby posiłki podawane były w pomieszczeniach zarezerwowanych wyłącznie dla uczestników szkolenia lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników szkolenia.
Na 7 dni przed terminem każdego szkolenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt menu. Zamawiający w terminie 1 dnia dokona akceptacji menu lub zgłosi uwagi, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić.
Przewiduje się następujące ilości zamówień:
 przerwa kawowa 810 sztuk (405 osób x 2dni) x cena jednostkowa,
 obiad 810 sztuk x cena jednostkowa,
 kolacja 390 sztuk x cena jednostkowa.

Hotelarskie usługi noclegowe – zapewnienie jednego noclegu dla uczestników szkolenia (kod CPV 551)
Zapewnienie noclegów dla uczestników szkoleń w dwuosobowych pokojach – ze śniadaniem. W każdym szkoleniu uczestniczyć będzie średnio ok. 27 uczestników (razem z wykładowcami). Szacuje się, iż z noclegów skorzysta 390 osób.
Przewiduje się następujące ilości zamówień:
 390 osób x cena jednostkowa
Wykonawca zapewni osobę/osoby do bieżących kontaktów z Zamawiającym (drogą e-mailową i telefoniczną)

Lokalizacja: hotel/ośrodek konferencyjny lub inny obiekt wyposażony w min. 2 sale szkoleniowe (co najmniej 3-gwiazdkowy) zlokalizowany w Warszawie w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie 10 kilometrów od Dworca Centralnego (w linii prostej według mapy google), dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce szkolenia powinno posiadać, co najmniej podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Co najmniej jeden pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakazują obowiązek ich posiadania.
 Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 Nie są powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
 uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
 posiadaniu, co najmniej 10 % udziału lub akcji;
 pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
 pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki i kurateli.
Oferent jest obowiązany dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie (Załącznik nr 3) o braku w/w powiązań pomiędzy składającym ofertę a Beneficjantem.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

W odniesieniu do warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że osiągnął w roku 2016 obroty 3 krotnie wyższe od łącznej sumy złożonej oferty.
W celu wykazanie spełnienia ww. warunku niezbędne jest załączenie do oferty oświadczenia o wysokości obrotu osiągniętego w 2016 r.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
2. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
3. Na ofertę składają się:
 formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,
 aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS Wykonawcy,
 wykaz wykonanych usług (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego) wraz z referencjami;
 oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego),
 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające uzyskane obroty w 2016 roku,
 propozycja miejsc (ośrodków) odbywania szkoleń w Warszawie.
4. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, posiadać datę sporządzenia oraz podpis Wykonawcy. Oferta musi być spięta w sposób trwały, uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego i zostać przygotowana w języku polskim.
6. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności świadczonych przez okres i na warunkach określonych w ofercie. Cena nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy.
7. Oferta oraz wszelkie załączniki powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
8. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone datą ich dokonania.
9. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca powinien wyraźnie zastrzec to w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Opis sposobu obliczania ceny oferty:

1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego łącznej ceny ofertowej brutto za wykonanie zamówienia liczbowo oraz słownie.
2. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy określonym w niniejszym zapytaniu.
3. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie jest ostateczna i nie może podlegać podwyższeniu w toku realizacji zamówienia.
4. Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
5. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
6. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu dokonania oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej cenie podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodne z obowiązującymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca podaje w formularzu ofertowym jedynie cenę jednostkową netto i wartość netto przedmiotu zamówienia, zmieniając odpowiednio opisy poszczególnych pozycji z „brutto” na „netto”.
7. Zamawiający poprawi w treści oferty Wykonawcy omyłki polegające na podaniu różnej ceny za wykonanie zamówienia liczbowo oraz słownie. W takim przypadku za prawidłową zostanie uznana cena podana liczbowo.
8. Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi:
1) oczywiste omyłki rachunkowe polegające w szczególności na:
a) błędnych obliczeniach matematycznych (mnożenie, dodawanie), a w konsekwencji wprowadzonych w ten sposób zmian poprawi końcową wartość oferty,
b) niewpisaniu wyniku działania matematycznego (mnożenie, dodawanie),
c) niewpisaniu ceny jednostkowej, jeżeli można ją obliczyć na podstawie wartości i liczby jednostek miary określonych dla danej pozycji w ofercie Wykonawcy,
d) przy poprawianiu oczywistych omyłek rachunkowych, o których mowa w lit. a i b, Zamawiający zawsze za prawidłową uzna cenę jednostkową brutto;
2) inne omyłki w szczególności polegające na:
a) błędnym opisaniu pozycji formularza cenowego lub wpisaniu ilości jednostek lub nazwy jednostki miary w treści złożonego przez Wykonawcę formularza cenowego, dostosowując ich treść do odpowiednich dokumentów wzorcowych zamieszczonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
b) zdublowaniu tych samych pozycji w formularzu cenowym, poprzez wykreślenie z formularza cenowego zdublowanych pozycji i pozostawienie tylko jednej z nich, w sytuacji, kiedy zdublowane pozycje będą zawierać inne ceny Zamawiający wykreśli pozycję o wyższej cenie;
3) Inne omyłki nie powodujące istotnych zmian w treści oferty.

Ocena ofert

1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Oceny Ofert (KOO).
2. Oferty oceniane będą w II etapach:
I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu
W I etapie Zamawiający będzie badał czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane w ocenie merytorycznej.
II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
Kryterium I – cena oferty brutto – 70%.
Kryterium II – liczba zorganizowanych szkoleń spełniających warunki określone w pkt IV.2 tiret 2 niniejszego zapytania ofertowego – 30%. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium pod warunkiem ujęcia usługi (szkolenia) w wykazie doświadczenia (załącznik nr 2 do zapytania) oraz załączenia dla usługi referencji należytej jej realizacji.
Kryterium I
W kryterium I „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
oferta z najniższą ceną ofertową brutto cena / cena ofertowa brutto oferty ocenianej
wartość punktowa oferty = ----------------------------------------------------------- x 100 x 70%
Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 70 pkt.
Kryterium II
 Jeżeli oferent posiada doświadczenie w organizacji min. 10 szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 30 pkt.
 Jeżeli oferent posiada doświadczenie w organizacji min. 5 szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 20 pkt.
 Jeżeli oferent posiada doświadczenie w organizacji min. 3 szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 10 pkt.

Wykluczenia

Przesłanki odrzucenia oferty
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
- zostanie złożona po terminie składania ofert,
- będzie zawierała rażąco niską cenę
- będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.

Unieważnienie postępowania

Zamawiający unieważni postępowanie, gdy: cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK RZEMIOSŁA POLSKIEGO

Adres

Miodowa 14

00-246 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228316161

Fax

228319610

NIP

5260251368

Tytuł projektu

Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle

Numer projektu

POWR.02.15.00-00-0001/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Modern Events Magdalena Gęca
ul. Motylowa 18
20-826 Lublin

Data wpłynięcia oferty:

Cena: 100 660,00 zł.
Liczba wyświetleń: 1218