Strona główna
Logo unii europejskiej

Opracowania zakresu merytorycznego programów nauczania zgodnego z koncepcją realizacji projektu, udzielenia licencji na wskazane Systemy oraz dostawę sprzętu komputerowego umożliwiającego zrealizowanie opracowanych założeń w ramach projektu „Latająca Akademia Edukacji Cyfrowej – podnoszenie kompetencji cyfrowych osób powyżej 18 roku życia””

Data publikacji: 22.02.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 11-04-2017

Numer ogłoszenia

1022245

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zmiana z dnia 04.04.2017:
1. Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Opracowania zakresu merytorycznego programów nauczania zgodnego z koncepcją realizacji projektu, udzielenia licencji na wskazane Systemy oraz dostawę sprzętu komputerowego umożliwiającego zrealizowanie opracowanych założeń w ramach projektu
Opis przedmiotu zamówienia:
3.1.1. Część 1.
Zestawienie ilościowe:
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość
1. Stworzenie internetowej platformy e-learningowej wraz z materiałami multimedialnymi 1
2. Stworzenie strony internetowej projektu (projekt + wykonanie) 1
3. Zakup usługi - administracja strony internetowej projektu 30 msc
4. Zakup licencji systemu do nadzoru i rejestracji szkoleń 1
5. Zakup licencji programu do zarządzania projektami 1
6. Zakup licencji systemu do naboru uczestników szkolenia 1
7. Zakup licencji systemu do ewaluacji 1
11. Zakup usługi – dzierżawa serwera dedykowanego 30 msc
17. Przeszkolenie regionalnych trenerów w zakresie obsługi systemów informatycznych oraz programów nauczania 315 godz.
18. Materiały dydaktyczne dla trenerów 70 kompletów
19. Szkolenia z programu do zarządzania projektami 64 godz.
20. Materiały dydaktyczne dla uczestników projektu (opracowanie + zakup) 4370 kompletów

3.1.2. Część 2 Zestawienie ilościowe
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość
8. Zakup komputerów przenośnych na potrzeby mobilnej pracowni komputerowej 77
9. Zakup rzutników multimedialnych z ekranem 7
10. Zakup usługi - najem drukarki 30 msc
12. Zakup tabletów na potrzeby mobilnej pracowni komputerowej 77
13. Zakup routerów LTE na potrzeby mobilnej pracowni komputerowej 7
14. Zakup komputerów AIO (doposażenie PIAP) 41
15. Zakup oprogramowania antywirusowego do komputerów przenośnych 77
16. Zakup usługi - serwis sprzętu komputerowego 30 msc

3. Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji całości zamówienia: w terminie maksymalnie do 60 dni od daty zawarcia umowy
4. Wiedza i doświadczenie
Na potwierdzenie należy złożyć:

a) wykaz usług i dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi i dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał co najmniej:
Dla części 1:
dwie usługi polegające na dostarczeniu oraz wdrożeniu m.in. platformy e-learningowej, oprogramowania do zarządzania projektami, systemu do nadzoru i rejestracji szkoleń, systemu do naboru uczestników szkoleń, systemu do ewaluacji o wartości min. 300 000,00 PLN brutto każda
Dla części 2:
co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, w ramach każdej z nich dostarczone zostały m.in: zestawy komputerowe lub laptopy, tablety, programy antywirusowe o wartości min. 200 000,00 PLN brutto każda.
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane usługi i dostawy zostały wykonane należycie.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Na potwierdzenie należy złożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż: dla części 1: 450 000,00 PLN, dla części 2: 150 000 PLN.
W przypadku złożenia oferty na dwie części, wartości te podlegają sumowaniu.

6. Dodatkowe warunki
7.1 Wadium w wysokości:
Dla części 1: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Dla części 2: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

7. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
6. Kryteria oceny oferty:
6.1. Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Nr kryt. Opis kryteriów oceny Znaczenie
Dla części 1 i 2
1 Cena brutto 80% = 80 pkt.
2 Skrócenie terminu realizacji 20% =20 pkt.
6.2. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.
6.3. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
l.p.
Kryterium Znaczenie
procentowe
kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta
za dane kryterium
1 Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 80
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
-80 wskaźnik stały 80 % 80 pkt.
2 Skrócenie terminu realizacji
Za zaoferowanie terminu realizacji do
• 60 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
• 50 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt.
• 40 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
Wyłączone z oceny przez to kryterium jest zorganizowanie szkolenia dla liderów cyfrowych (punkty 17 i 19 przedmiotu zamówienia), którego termin uzależniony jest od dostępności sal i obiektów szkoleniowych, (zapewnianych przez Zamawiającego), 20 % 20 pkt.

Miejsce i sposób składania ofert

11.2. Oferty należy składać:
a) osobiście, pocztą lub kurierem na adres:
Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Kielecka
ul. Pańska 1a
25-811 Kielce
b) w formie skanów na adres e-mail: zamowienia@kielecka.zhp.pl

w tytule wiadomości wpisując
Opracowania zakresu merytorycznego programów nauczania zgodnego z koncepcją realizacji projektu, udzielenia licencji na wskazane Systemy oraz dostawę sprzętu komputerowego umożliwiającego zrealizowanie opracowanych założeń w ramach projektu „Latająca Akademia Edukacji Cyfrowej – podnoszenie kompetencji cyfrowych osób powyżej 18 roku życia””

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zamowienia@kielecka.zhp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Łukasz Mucha

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

789-405-828

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Opracowania zakresu merytorycznego programów nauczania zgodnego z koncepcją realizacji projektu, udzielenia licencji na wskazane Systemy oraz dostawę sprzętu komputerowego umożliwiającego zrealizowanie opracowanych założeń w ramach projektu „Latająca Akademia Edukacji Cyfrowej – podnoszenie kompetencji cyfrowych osób powyżej 18 roku życia”
Opis przedmiotu zamówienia:

3.1. Zestawienie ilościowe:
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość
1. Stworzenie internetowej platformy e-learningowej wraz z materiałami multimedialnymi 1
2. Stworzenie strony internetowej projektu (projekt + wykonanie) 1
3. Zakup usługi - administracja strony internetowej projektu 35 msc
4. Zakup licencji systemu do nadzoru i rejestracji szkoleń 1
5. Zakup licencji programu do zarządzania projektami 1
6. Zakup licencji systemu do naboru uczestników szkolenia 1
7. Zakup licencji systemu do ewaluacji 1
8. Zakup komputerów przenośnych na potrzeby mobilnej pracowni komputerowej 77
9. Zakup rzutników multimedialnych z ekranem 7
10. Zakup usługi - najem drukarki 36 msc
11. Zakup usługi – dzierżawa serwera dedykowanego 36 msc
12. Zakup tabletów na potrzeby mobilnej pracowni komputerowej 77
13. Zakup routerów LTE na potrzeby mobilnej pracowni komputerowej 7
14. Zakup komputerów AIO (doposażenie PIAP) 41
15. Zakup oprogramowania antywirusowego do komputerów przenośnych 77
16. Zakup usługi - serwis sprzętu komputerowego 35 msc
17. Przeszkolenie regionalnych trenerów w zakresie obsługi systemów informatycznych oraz programów nauczania 315 godz.
18. Materiały dydaktyczne dla trenerów 70 kompletów
19. Szkolenia z programu do zarządzania projektami 64 godz.
20. Materiały dydaktyczne dla uczestników projektu (opracowanie + zakup) 4370 kompletów

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem projektu jest podniesienie kompetencji cyfrowych u 4370 osób. Projekt zakłada przeprowadzenie działań informacyjno – promocyjnych, rekrutację, w tym ocenę umiejętności i identyfikację indywidualnych potrzeb szkoleniowych, realizację szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych, utworzenie 41 PIAP oraz stworzenie ponadregionalnej sieci współpracy 70 Liderów Cyfrowych. Realizacja projektu pozwoli na zwiększenie kompetencji cyfrowych wśród 4370 osób, z których min., 5 % stanowić będą osoby niepełnosprawne. Dzięki zastosowaniu kompetencyjnego modelu szkolenia ćwiczone umiejętności będą wykorzystywane w codziennych czynnościach takich jak np. załatwianie spraw urzędowych. Dzięki współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego na poziomie gminy i województwa wzrośnie liczba spraw załatwianych drogą elektroniczną, poprawi się także komunikacja na linii klient – urząd. Wzmocnienie kompetencji cyfrowych, pozwoli na podniesienie efektywności oraz skrócenie czasu załatwiania podstawowych spraw, takich jak prowadzenie konta w banku, założenie profili na platformie ePUAP, korzystanie z komunikatorów i mediów społecznościowych, robienie bezpiecznych zakupów na odległość, czy tworzenia własnych treści w postaci bloga, strony WWW, prostego sklepu internetowego. Dopełnieniem realizacji projektu jest stworzenie sieci lokalnych punktów dostępu do Internetu PIAP, w każdej z gmin objętych projektem, umiejscowionych w gminnych bibliotekach, szkołach lub urzędach. PIAP dostępne będą dla każdej osoby, która będzie chciała skorzystać z Internetu, w granicach obowiązującego prawa. Projekt potrwa 36 miesięcy.

Przedmiot zamówienia

Lp. Przedmiot zamówienia Ilość
1. Stworzenie internetowej platformy e-learningowej wraz z materiałami multimedialnymi 1
2. Stworzenie strony internetowej projektu (projekt + wykonanie) 1
3. Zakup usługi - administracja strony internetowej projektu 35 msc
4. Zakup licencji systemu do nadzoru i rejestracji szkoleń 1
5. Zakup licencji programu do zarządzania projektami 1
6. Zakup licencji systemu do naboru uczestników szkolenia 1
7. Zakup licencji systemu do ewaluacji 1
8. Zakup komputerów przenośnych na potrzeby mobilnej pracowni komputerowej 77
9. Zakup rzutników multimedialnych z ekranem 7
10. Zakup usługi - najem drukarki 36 msc
11. Zakup usługi – dzierżawa serwera dedykowanego 36 msc
12. Zakup tabletów na potrzeby mobilnej pracowni komputerowej 77
13. Zakup routerów LTE na potrzeby mobilnej pracowni komputerowej 7
14. Zakup komputerów AIO (doposażenie PIAP) 41
15. Zakup oprogramowania antywirusowego do komputerów przenośnych 77
16. Zakup usługi - serwis sprzętu komputerowego 35 msc
17. Przeszkolenie regionalnych trenerów w zakresie obsługi systemów informatycznych oraz programów nauczania 315 godz.
18. Materiały dydaktyczne dla trenerów 70 kompletów
19. Szkolenia z programu do zarządzania projektami 64 godz.
20. Materiały dydaktyczne dla uczestników projektu (opracowanie + zakup) 4370 kompletów

Kod CPV

48517000-5

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania informatycznego

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji całości zamówienia: w terminie maksymalnie do 50 dni od daty zawarcia umowy

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

Na potwierdzenie należy złożyć:

a) wykaz usług i dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi i dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał co najmniej:

dwie usługi polegające na dostarczeniu oraz wdrożeniu m.in. platformy e-learningowej, oprogramowania do zarządzania projektami, systemu do nadzoru i rejestracji szkoleń, systemu do naboru uczestników szkoleń, systemu do ewaluacji o wartości min. 300 000,00 PLN brutto każda

Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Na potwierdzenie należy złożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż: 600 000,00 PLN,

Dodatkowe warunki

1) Wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych )należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

2). Zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy
2.1 Przed podpisaniem umowy, Wykonawca złoży u Zamawiającego dokument stwierdzający zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela Zamawiającemu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w kwocie stanowiącej 5 % ceny wykonania całego przedmiotu umowy.
2.2 Zabezpieczeniem należytego wykonania przedmiotu umowy jest gwarancja bankowa , gwarancja ubezpieczeniowa albo kaucja gotówkowa.
2.3 Część zabezpieczenia, gwarantująca wykonanie zamówienia zgodnie z umową, w wysokości 70 % całości zabezpieczenia zwrócona zostanie Wykonawcy w ciągu 30 dni po odbiorze końcowym całego przedmiotu umowy.
2.4 Pozostała część zabezpieczenia w wysokości 30 % całości zabezpieczenia, służąca do pokrycia roszczeń w ramach rękojmi i gwarancji, zwrócona zostanie Wykonawcy w ciągu 14 dni po upływie okresu rękojmi .

Warunki zmiany umowy

Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach:
1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego.
2. Zmiana zaoferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzętu. Wymagane jest oświadczenie producenta.
3. Zmiana terminu realizacji umowy jeżeli on wynika z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Oferta
2) wykaz usług i dostaw wykonanych
3) informację banku
4) oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – załącznik nr 5
5) pełnomocnictwem – jeżeli dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Nr kryt. Opis kryteriów oceny
1 Cena brutto 70% = 70 pkt.
2 Skrócenie terminu realizacji 30% =30 pkt.
6.3. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:

l.p.
Kryterium Znaczenie
procentowe
kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta
za dane kryterium
1 Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 70
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
-70 wskaźnik stały 70 % 70 pkt.
2 Skrócenie terminu realizacji
Za zaoferowanie terminu realizacji do
• 50 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
• 40 dni od dnia zawarcia umowy – 15 pkt.
• 30 dni od dnia zawarcia umowy – 30 pkt. 30 % 30 pkt.

Wykluczenia

Wykluczenia: Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo
lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Oferty

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW KIELECKA

Adres

Pańska 1a

25-811 Kielce

świętokrzyskie , Kielce

Numer telefonu

413446555

Fax

413446555

NIP

6570386525

Tytuł projektu

Latająca Akademia Edukacji Cyfrowej - podnoszenie kompetencji cyfrowych osób powyżej 18 roku życia

Numer projektu

POPC.03.01.00-00-0014/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Część 1: nGroup System Sp. z o.o.
25-639 Kielce, ul. Malików 150 D
Cena: 1 120 700,00 zł
Data wpływu: 11.04.2017
Część 2: PERFEKTUS PLUS Sp. z o.o.
25-315 Kielce,
ul. Starodomaszowska 19
Cena: 453 502,30
Data wpływu: 11.04.2017
Liczba wyświetleń: 1167