Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa 2 szt. nowych Koparek gąsienicowych

Data publikacji: 09.02.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 15-03-2017

Numer ogłoszenia

1020358

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

do treści ogłoszenia została dodana informacja o tym, że dostawca powinien dostarczyć nowe maszyny. Został również wydłużony termin składania ofert

Do treści ogłoszenia została wprowadzona informacja o wymaganym roku produkcji tj. 2017

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta ma zostać złożona w wersji papierowej do siedziby zamawiającego:
a. za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego „ŻWIROWNIA DOLATA" "BETON DOLATA"AGNIESZKA DOLATA , ul. Wiejska 27, Dąbrowa 62-070
b. oferta musi wpłynąć do Zamawiającego do dnia 15.03.2017 r. do godziny 15.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna znajdować się w zamkniętej kopercie opatrzona numerem zapytania ofertowego, którego dotyczy.
Wymagane dokumenty:
Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego

3. Po otrzymaniu ofert z uwagi na przewyższające założenia budżetowe projektu zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania.
4. Oferent musi złożyć ofertę na całość inwestycji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Wykonawca określi w ofercie cenę łączną netto i brutto za całość przedmiotu zamówienia. Cenę należy skalkulować jako cenę ryczałtową obejmującą wszystkie konieczne koszty do wykonania zamówienia na podstawie niemniejszego postępowania, opisanego przedmiotu zamówienia.
6. W przypadku podania kwoty oferty w walutach obcych, Zamawiający w celu dokonania oceny ofert przelicza te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień ostatecznego terminu składania ofert wyznaczonego przez zamawiającego.
7. Oferta ma być sporządzona w języku polskim
8. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni licząc od dnia upływu składania ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Michał Dolata

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

602 505 707

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. 2 szt. nowych Koparek gąsienicowych

• Rok produkcji 2017
• silnik producenta, 6’cio cylindrowy spełniający normy emisji spalin STAGE IV ( DOC+DPF+SCR )
• pojemność skokowa silnika minimum 10,0 l
• moc silnika minimum 222 kW
• waga robocza maszyny minimum 39 000 kg
• ilość rolek gąsienicy na stronę minimum 9 sztuk
• wysięgnik jednoczęściowy - wzmocniony minimum 6,2 m
• ramię koparkowe - wzmocnione minimum 3,2 m
• gąsienice wzmocnione, szerokość 600 mm, płyty gąsienic z trzema ostrogami
• elektryczna pompa paliwa o wydajności 50 l/min z funkcją wyłączania
• radio CD i CB
• fotel operatora z pneumatyczną amortyzacją, z podgrzewaniem
• automatyczna klimatyzacja kabiny operatora
• dodatkowe światła robocze ( kabina 2x, wysięgnik 2x, przeciwwaga 1x )
• kamera obserwacji wstecznej na przeciwwadze
• kamera widoku bocznego z prawej strony
• siatka zabezpieczająca przednią szybę
• dodatkowe zabezpieczenie kabiny / dach ( grill )
• fabryczny układ monitorowania maszyny GSM/GPS
• instalacja hydrauliczna wysokiego ciśnienia, dwukierunkowa (młot, nożyce )
• instalacja hydrauliczna do zasilania szybkozłącza koparkowego
• instalacja hydrauliczna niskiego ciśnienia (łyżka skarpowa, silnik obrotu)
• fabryczne centralne smarowanie
• olejowy mokry filtr powietrza
• hydrauliczne szybkozłącze koparkowe z hakiem
• łyżka koparkowa, skalna z zębami, segmentami oraz wzmocnionymi krawędziami bocznymi na szybkozłącze o pojemności min 2,2 m3

Kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

2. Minimalne warunki gwarancje
Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 2500 motogodzin licząc od daty podpisania przez strony umowy protokołu odbioru.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: poznański Miejscowość: Dąbrowa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Dostawa 2 szt. nowych koparek gąsienicowych

Przedmiot zamówienia

1. 2 szt. nowych Koparek gąsienicowych

• Rok produkcji 2017
• silnik producenta, 6’cio cylindrowy spełniający normy emisji spalin STAGE IV ( DOC+DPF+SCR )
• pojemność skokowa silnika minimum 10,0 l
• moc silnika minimum 222 kW
• waga robocza maszyny minimum 39 000 kg
• ilość rolek gąsienicy na stronę minimum 9 sztuk
• wysięgnik jednoczęściowy - wzmocniony minimum 6,2 m
• ramię koparkowe - wzmocnione minimum 3,2 m
• gąsienice wzmocnione, szerokość 600 mm, płyty gąsienic z trzema ostrogami
• elektryczna pompa paliwa o wydajności 50 l/min z funkcją wyłączania
• radio CD i CB
• fotel operatora z pneumatyczną amortyzacją, z podgrzewaniem
• automatyczna klimatyzacja kabiny operatora
• dodatkowe światła robocze ( kabina 2x, wysięgnik 2x, przeciwwaga 1x )
• kamera obserwacji wstecznej na przeciwwadze
• kamera widoku bocznego z prawej strony
• siatka zabezpieczająca przednią szybę
• dodatkowe zabezpieczenie kabiny / dach ( grill )
• fabryczny układ monitorowania maszyny GSM/GPS
• instalacja hydrauliczna wysokiego ciśnienia, dwukierunkowa (młot, nożyce )
• instalacja hydrauliczna do zasilania szybkozłącza koparkowego
• instalacja hydrauliczna niskiego ciśnienia (łyżka skarpowa, silnik obrotu)
• fabryczne centralne smarowanie
• olejowy mokry filtr powietrza
• hydrauliczne szybkozłącze koparkowe z hakiem
• łyżka koparkowa, skalna z zębami, segmentami oraz wzmocnionymi krawędziami bocznymi na szybkozłącze o pojemności min 2,2 m3

Kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

2. Minimalne warunki gwarancje
Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 2500 motogodzin licząc od daty podpisania przez strony umowy protokołu odbioru.

Kod CPV

43261000-0

Nazwa kodu CPV

Koparki mechaniczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Maksymalny termin wykonania zamówienia do 31 grudzień 2017 r.
Miejsce dostawy: wskazane przez zamawiającego – teren RP

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Ocena zweryfikowana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy.

Wiedza i doświadczenie

oferent ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien posiadać doświadczenie w zakresie dostawy co najmniej dwóch podobnych do przedmiotu zamówienia maszyn. Ocena posiadania doświadczenia zweryfikowana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Potencjał techniczny

nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

nie dotyczy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Dodatkowe warunki

nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych poniżej warunkach:
1.1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana:
a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie dostawy,
b) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak zaistnienie siły wyższej. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności,
c) w sytuacji wystąpienia siły wyższej lub zdarzeń niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia zgodnie z ofertą złożoną w postępowaniu, w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, istnieje możliwość realizacji zamówienia z odstępstwami od złożonej oferty pod warunkiem spełnienia łącznie poniższych warunków:
- przedmiotowe zmiany nie wpłyną negatywnie na funkcjonalność przedmiotu zamówienia i ostateczne parametry dostarczonych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, które pozostaną nie niższe niż wskazane w ofercie,
- uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na dokonanie zmian w zakresie sposobu realizacji i/lub przedmiotu zamówienia po uprzednim złożeniu do Zamawiającego wniosku w tym zakresie również w formie pisemnej, zawierającego uzasadnienie wprowadzenia zmian w sposobie lub terminie realizacji przedmiotu zamówienia.
1.2. W przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego modelu sprzętu, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu.
1.3. Zmiany stawki podatku VAT, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT).
1.4. Wystąpienie klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw,
2. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząc nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami

Zamówienia uzupełniające

nie przewidziano zamówień uzupełniających

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Ocena ofert w postępowaniu odbywać się będzie w oparciu o poniższe kryteria:
L.p. Kryterium oceny oferty Waga kryterium Max ilość punktów
K1 Cena 0,9 90
K2 Gwarancja 0,1 10

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

K1 = cena oferty najniższej / cena oferty badanej * 90 (maksymalna liczba punktów 90)
Oferent proponujący najtańszą ofertę otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.90.

K2:
- Gwarancja (w motogodzinach)- waga 10 % (maksymalna liczba punktów do zdobycia 10)
Sposób oceny:
Oferent proponujący najdłuższy okres gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 10.
Kolejnym oferentom będą przyznawane punkty w następujący sposób:
Liczba punktów badanej oferty = okres gwarancji w badanej ofercie / okres
gwarancji w ofercie z najdłuższą gwarancją * 10

W przypadku nie wskazania informacji w ofercie umożliwiających ocenę kryterium, oferent otrzymuje 0 pkt. za dane kryterium.

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Oceny cząstkowe jak i suma ocen zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu
przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów
zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
e) pozostawaniu, przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku
pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych
wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
f) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione
wątpliwości co do bezstronności.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

„ŻWIROWNIA DOLATA” „BETON DOLATA” AGNIESZKA DOLATA

Adres

Wiejska 27

62-070 Dąbrowa

wielkopolskie , poznański

Numer telefonu

602505707

Fax

618944644

NIP

7871715042

Tytuł projektu

Wzrost konkurencyjności firmy „Żwirownia Dolata” „Beton Dolata” poprzez inwestycje w innowacyjne rozwiązania w procesie produkcyjnym oraz zakup specjalistycznych maszyn i urządzeń. Projekt realizowany w miejscowości Gołębowo

Numer projektu

RPWP.01.05.02-30-0387/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

VOLVO Maszyny Budowlane Polska Sp. z o.o. Al.. Katowicka 215, 05-831 Młochów
data wpłynięcia oferty: 15.03.2017 r. godz.14:20
cena oferty: 507 990,00 Euro brutto
Liczba wyświetleń: 977