Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie Związku Rzemiosła Polskiego (00-246 Warszawa, ul. Miodowa 14, pok. 107) lub przesłać pocztą do dnia 31.01.2017 r. do godz. 16.00 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu). Oferty przesłane drogą e-mailową nie będą rozpatrywane!
2. Oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona pieczęcią firmową oraz adresem Związku Rzemiosła Polskiego i dopiskiem: „Oferta na organizację spotkania wartościującego w ramach projektu - Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle”.
Miejsce złożenia oferty, adres korespondencyjny:
Związek Rzemiosła Polskiego
00-246 Warszawa, ul. Miodowa 14, pok. 107 (sekretariat)
tel. +48 22 50 44 200
3. Wykonawca może przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 7 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
brakadresu@brak.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Andrzej Stępnikowski (tel. 22 50 44 248, e-mail: stepnikowski@zrp.pl ) oraz Monika Walterska (tel. 22 50 44 279, e – mail: walterska@zrp.pl )
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Andrzej Stępnikowski tel. 22 50 44 248, Monika Walterska tel. 22 50 44 279
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie jednej sali szkoleniowej dla 27 osób na dwa dni robocze (łącznie 16 godzin), 2 przerw kawowych, dwóch obiadów i jednej kolacji, jednego noclegu ze śniadaniem dla uczestników szkolenia w okresie od 13 – 14.02.2017 roku w Warszawie (woj. Mazowieckie).
Wspólny słownik CPV
55120000-7 – usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 – hotelarskie usługi noclegów
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi hotelarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Warszawa
Miejscowość:
Warszawa
Cel zamówienia
Związek Rzemiosła Polskiego zaprasza do złożenia oferty w zakresie wynajmu sali szkoleniowej, usług restauracyjnych i zapewnienia noclegów dla uczestników spotkania wartościującego z udziałem autorów i ewaluatorów - metodyków w ramach projektu „Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle” realizowanego przez Związek Rzemiosła Polskiego, wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (umowa dotacji nr POWR. 02.15.00-00-0001/16-00)
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie jednej sali szkoleniowej dla 27 osób na 2 dni robocze (łącznie 16 godz), 2 przerw kawowych, 2 obiadów i 1 kolacji, 1 noclegu ze śniadaniem dla uczestników szkolenia w okresie od 13 – 14.02.2017 r. w W-wie
Lokalizacja: hotel/ośrodek konferencyjny lub inny obiekt wyposażony w salę szkoleniową (co najmniej 3-gwiazd. lub odpowiadający standardem hotelom co najmniej 3-gwiazd. w przypadku ośrodków) zlokalizowany w W-wie w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie 10 km od Dw. Centralnego, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce szkolenia powinno posiadać, co najmniej podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Co najmniej 1 pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
Zadania Wykonawcy:
Zadanie 1 – Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji – zapewnienie sali szkoleniowej (kod CPV 551)
Sala szkoleniowa powinna być przestrzenna i jasna. Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Krzesła miękkie z oparciami o wysokości przystosowanej do wzrostu dorosłego człowieka. Klimatyzacja z możliwością regulacji temp. Dodatkowe wyposażenie to flipczart (z papierem i pisakami), ekran, rzutnik multimedialny oraz laptop. Bezpłatny dostęp do WiFi. Czas spotkania wartościującego przewidziany jest na max.16 godz. zegarowych w ciągu 2 dni (I dzień w godz. 10-20, II w godz. 8 -17). Możliwość wjazdu osób na wózkach inwalidzkich. Ustawienie krzeseł w podkowę z możliwością podziału na wyspy, stół prezydialny przeznaczony dla 2 osób.
W dniu spotkania miejsce dla recepcji zlokalizowane bezpośrednio przed salą plenarną
Wykonawca zapewni Zamawiającemu każdorazowo możliwość bezpłatnego skopiowania druku łącznie do max. 100 stron A4
Wykonawca zapewni Zamawiającemu każdorazowo 3 miejsca parkingowe
Zadanie 2 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – zapewnienie wyżywienia oraz organizacja serwisu kawowego (kod CPV 553)
W pierwszym dniu spotkania zapewnienie obiadu, 1 przerwy kawowej i kolacji. Drugiego dnia pobytu winny być zapewnione śniadanie, przerwa kawowa oraz obiad. Obiad składał się będzie z zupy, drugiego dania, deseru oraz wody mineralnej, a przerwy kawowe z kawy, herbaty, wody, soków i ciasta lub ciasteczek. Każdorazowo dla każdego posiłku powinna być przygotowana oferta obiadowa z daniami wegetariańskimi. Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny (przygotowanie i sprzątanie, obsługa kelnerska, zastawa ceramiczna i szklana). Wszystkie posiłki powinny być serwowane w osobnym pomieszczeniu (nie w sali, w której będzie odbywać się spotkanie). Stoły powinny być zarezerwowane wyłącznie dla uczestników spotkania. Wszyscy uczestnicy spotkania muszą mieć możliwość skorzystania z posiłku jednocześnie w jednej Sali. Spożywanie posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) na siedząco (wyklucza się możliwość formy bankietowej).
W zakresie wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
-terminowego przygotowania posiłków, zgodnie z ramowym planem spotkania
-zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowywaniu posiłków
-przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, urozmaiconych, catering w oparciu o dostępne sezonowo produkty lokalne z ważnymi terminami przydatności do spożycia
-możliwości przesunięcia godzin posiłków maksymalnie o godzinę wcześniej lub później w dniu spotkania
Zadanie 3 – Hotelarskie usługi noclegowe – zapewnienie jednego noclegu dla uczestników szkolenia (kod CPV 551)
Zapewnienie noclegów dla 27 osób (pokoje 2-osobowe). W każdym spotkaniu uczestniczyć będzie średnio ok. 27 uczestników oraz dwie osoby obsługi ze strony zespołu projektowego
Kod CPV
55120000-7
Nazwa kodu CPV
Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja w dniach 13-14.02.2017
Na trzy dni przed terminem spotkania Zamawiający przekaże Wykonawcy ramowy harmonogram spotkania, na podstawie którego określone zostaną godziny posiłków, godziny otwarcia spotkania oraz pozostałe kwestie organizacyjne.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że posiada aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - należy dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem i podpisaną przez osobę upoważnioną.
Wiedza i doświadczenie
W odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (od 1.01.2014 do dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi z przedmiotu tożsamego z zamówieniem z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, liczby osób, ich wartości wraz z referencjami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie – należy dołączyć wykaz usług stanowiący załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego, wraz z co najmniej trzema kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisanymi przez osobę upoważnioną.
Potencjał techniczny
Lokalizacja: hotel/ośrodek konferencyjny lub inny obiekt wyposażony w salę szkoleniową (co najmniej 3-gwiazd. lub odpowiadający standardem hotelom co najmniej 3-gwiazd. w przypadku ośrodków) zlokalizowany w W-wie w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie 10 km od Dw. Centralnego, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce szkolenia powinno posiadać, co najmniej podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Co najmniej 1 pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
Zadania Wykonawcy:
Zadanie 1 – Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji – zapewnienie sali szkoleniowej (kod CPV 551)
Sala szkoleniowa powinna być przestrzenna i jasna. Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Krzesła miękkie z oparciami o wysokości przystosowanej do wzrostu dorosłego człowieka. Klimatyzacja z możliwością regulacji temp. Dodatkowe wyposażenie to flipczart (z papierem i pisakami), ekran, rzutnik multimedialny oraz laptop. Bezpłatny dostęp do WiFi. Czas spotkania wartościującego przewidziany jest na max.16 godz. zegarowych w ciągu 2 dni (I dzień w godz. 10-20, II w godz. 8 -17). Możliwość wjazdu osób na wózkach inwalidzkich. Ustawienie krzeseł w podkowę z możliwością podziału na wyspy, stół prezydialny przeznaczony dla 2 osób.
W dniu spotkania miejsce dla recepcji zlokalizowane bezpośrednio przed salą plenarną
Wykonawca zapewni Zamawiającemu każdorazowo możliwość bezpłatnego skopiowania druku łącznie do max. 100 stron A4
Wykonawca zapewni Zamawiającemu każdorazowo 3 miejsca parkingowe
Zadanie 2 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – zapewnienie wyżywienia oraz organizacja serwisu kawowego (kod CPV 553)
W pierwszym dniu spotkania zapewnienie obiadu, 1 przerwy kawowej i kolacji. Drugiego dnia pobytu winny być zapewnione śniadanie, przerwa kawowa oraz obiad. Obiad składał się będzie z zupy, drugiego dania, deseru oraz wody mineralnej, a przerwy kawowe z kawy, herbaty, wody, soków i ciasta lub ciasteczek. Każdorazowo dla każdego posiłku powinna być przygotowana oferta obiadowa z daniami wegetariańskimi. Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny (przygotowanie i sprzątanie, obsługa kelnerska, zastawa ceramiczna i szklana). Wszystkie posiłki powinny być serwowane w osobnym pomieszczeniu (nie w sali, w której będzie odbywać się spotkanie). Stoły powinny być zarezerwowane wyłącznie dla uczestników spotkania. Wszyscy uczestnicy spotkania muszą mieć możliwość skorzystania z posiłku jednocześnie w jednej Sali. Spożywanie posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) na siedząco (wyklucza się możliwość formy bankietowej).
W zakresie wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
-terminowego przygotowania posiłków, zgodnie z ramowym planem spotkania
-zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowywaniu posiłków
-przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, urozmaiconych, catering w oparciu o dostępne sezonowo produkty lokalne z ważnymi terminami przydatności do spożycia
-możliwości przesunięcia godzin posiłków maksymalnie o godzinę wcześniej lub później w dniu spotkania
Zadanie 3 – Hotelarskie usługi noclegowe – zapewnienie jednego noclegu dla uczestników szkolenia (kod CPV 551)
Zapewnienie noclegów dla 27 osób (pokoje 2-osobowe). W każdym spotkaniu uczestniczyć będzie średnio ok. 27 uczestników oraz dwie osoby obsługi ze strony zespołu projektowego
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
• Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
• Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakazują obowiązek ich posiadania.
• Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
• Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
• Nie są powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym i współpartnerami projektu. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim oraz współpartnerami projektu osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym i współpartnerami projektu lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu czynności związanych z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziału lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki i kurateli.
Oferent jest obowiązany dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie (załącznik nr 2)
o braku w/w powiązań pomiędzy składającym ofertę a Zamawiającym i współpartnerami.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W odniesieniu do warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że osiągnął w roku 2015 obroty 3 krotnie wyższe od łącznej sumy złożonej oferty.
Dodatkowe warunki
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
3. Na ofertę składają się:
- formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,
- aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS Wykonawcy,
- oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym i partnerami projektu (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego),
- dokument potwierdzający uzyskane obroty w 2015 roku.
- Wykaz usług swoim zakresem tożsamych z zamówieniem stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
4. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, oferta powinna posiadać datę sporządzenia oraz podpis Wykonawcy. Oferta musi być spięta w sposób trwały, uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego i zostać przygotowana w języku polskim.
6. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności świadczonych przez okres i na warunkach określonych w ofercie. Cena powinna uwzględniać podatek VAT. Cena nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy.
7. Oferta oraz wszelkie załączniki powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
8. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone datą ich dokonania.
9. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca powinien wyraźnie zastrzec to w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Na ofertę składają się:
- formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,
- aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS Wykonawcy,
- oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym i partnerami projektu (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego),
- dokument potwierdzający uzyskane obroty w 2015 roku.
- Wykaz usług swoim zakresem tożsamych z zamówieniem stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja.
2. Oferty oceniane będą w II etapach:
I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu
W I etapie Zamawiający będzie badał czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane w ocenie merytorycznej.
II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
Kryterium I
W kryterium I „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
oferta z najniższą ceną ofertową brutto cena ÷ cena ofertowa brutto oferty ocenianej
wartość punktowa oferty = ------------------------------ x 100 x 70%
Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 70 pkt.
Kryterium II
Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 10 spotkań
w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 30 pkt.
Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 5 spotkań
w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 20 pkt.
Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 3 spotkań
w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 10 pkt.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone oferty otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w określonym terminie.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą będzie uchylał się od podpisania umowy Zamawiający będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
Wykluczenia
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
• jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
• zostanie złożona po terminie składania ofert,
• będzie zawierała rażąco niską cenę,
• będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
• nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.
Zamawiający unieważni postępowanie, gdy: cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Nazwa
ZWIĄZEK RZEMIOSŁA POLSKIEGO
Adres
00-246 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
228316161
Fax
228319610
NIP
5260251368
Tytuł projektu
Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle
Numer projektu
POWR.02.15.00-00-0001/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Modern Events Magdalena Gęca
ul. Motylowa 18
20-826 Lublin
(miejsce wykonania usługi Hotel Arkadia ul. Radzymińska 182, 03-671 Warszawa)
data wpłynięcia oferty: 26.01.2017
cena: 7 136,00 zł brutto
zdobyte punkty: 87,68