Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy przesłać mailem na adres: justyna.gawron@barka.org.pl lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście/listem poleconym/kurierem do dnia 19.01.2017 r. do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
justyna.gawron@barka.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Justyna Gawron
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia na baristę, który przeprowadzi kurs/szkolenie dla 4 osób (pracowników spółdzielni socjalnej) na 2-kolbowym profesjonalnym, gastronomicznym ekspresie do kawy marki IBERITAL model IB7 2-grupowy.
Zamawiający posiada środki na wsparcie finansowe spółdzielni socjalnych w postaci kursów/szkoleń zawodowych dla ich pracowników. Zamawiający zawrze z Wykonawcą trójstronną umowę na realizację kursu/szkolenia, gdzie stroną oprócz Zamawiającego i Wykonawcy stroną będzie Spółdzielnia Socjalna, która kieruje swoich pracowników na kurs/szkolenie.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Poznań
Miejscowość:
Poznań
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia na baristę, który przeprowadzi kurs/szkolenie dla 4 osób
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia na baristę, który przeprowadzi kurs/szkolenie dla 4 osób (pracowników spółdzielni socjalnej) na 2-kolbowym profesjonalnym, gastronomicznym ekspresie do kawy marki IBERITAL model IB7 2-grupowy.
Zamawiający posiada środki na wsparcie finansowe spółdzielni socjalnych w postaci kursów/szkoleń zawodowych dla ich pracowników. Zamawiający zawrze z Wykonawcą trójstronną umowę na realizację kursu/szkolenia, gdzie stroną oprócz Zamawiającego i Wykonawcy stroną będzie Spółdzielnia Socjalna, która kieruje swoich pracowników na kurs/szkolenie.
Egzamin i certyfikat
1) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi egzamin końcowy.
2) W przypadku uzyskania negatywnego wyniku z egzaminu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu, który uzyskał wynik negatywny, egzaminu poprawkowego.
3) Na zakończenie kursu Wykonawca przygotuje i wyda certyfikat każdemu uczestnikowi, który zda pozytywnie egzamin.
Kod CPV
80500000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do końca kursu/szkolenia, jednak nie dłużej niż do 2017-03-31
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonaną usługę na podstawie rachunku/faktury wystawionego przez Wykonawcę.
3. Zamawiający może przeznaczyć określoną w budżecie projektu kwotę na realizację przedmiotu zamówienia, w związku z tym jeżeli kwota będzie przekraczała budżet, Zamawiający pokryje część kosztów, natomiast resztę pokryje spółdzielnia socjalna, która kieruje swoich pracowników na kurs/szkolenie.
4. Zamawiający podpisze z Wykonawcą trójstronną umowę na kurs/szkolenie, gdzie trzecią stroną będzie spółdzielnia socjalna kierująca swoich pracowników na kurs/szkolenie.
5. Zapłata zostanie dokonana w terminie do 21 dni po otrzymaniu poprawnie wystawionego rachunku/faktury pod warunkiem dostępności na rachunku bankowym projektu środków na finansowanie projektu przekazanych przez Instytucję Zarządzającą.
6. W przypadku braku środków finansowych na koncie projektu przelew zostanie dokonany niezwłocznie po otrzymaniu środków na konto projektu od Instytucji Zarządzającej, tj. w terminie 14 dni od wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją Projektu, na etapie w którym świadczona była przedmiotowa usługa.
7. Ewentualne opóźnienia w płatnościach spowodowane opóźnieniami do 90 dni w przekazywaniu przez Instytucję Wdrażającą Zamawiającemu środków na realizację Projektu nie stanowią podstaw do naliczania przez Wykonawcę odsetek za zwłokę.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Wynagrodzenie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej" realizowanego w ramach Poddziałanie 7.3.2. Ekonomia społeczna - projekty konkursowe Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014+.
10. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia innych działań wynikających z wymogów realizacji usług na rzecz projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym w szczególności: umożliwienie Zamawiającemu i innym upoważnionym instytucjom wglądu do dokumentów związanych z realizacją usługi w ramach projektu, w tym dokumentów finansowych.
11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
12. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagań odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
14. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy w sytuacji gdy okoliczności niezależne od Zamawiającego, a wynikające z realizacji projektu WRPO 2014+, w ramach którego ogłoszono zapytanie ofertowe, uniemożliwią realizację tych usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zerwania lub renegocjacji umowy z Wykonawcami w trakcie jej realizacji.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta musi zawierać:
• wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniami zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
• podpisane oświadczenie personelu projektu stanowiące Załącznik nr 2;
• szczegółowy opis kursu/szkolenia wraz z programem stanowiące Załącznik nr 3;
• wykaz kursów/szkoleń stanowiące Załącznik nr 4;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiące załącznik nr 5;
• aktualny odpis z właściwego rejestru / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej.
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z pkt 15 Rozdziału 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawca umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena brutto * 60 % 60 pkt
Doświadczenie 40 % 40 pkt
*Cena brutto to cena jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszego zamówienia.
Cena
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 60 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Doświadczenie
Punkty za kryterium „doświadczenie” zostaną obliczone na podstawie liczby kursów/szkoleń zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat powyżej wymaganego minimum (4 kursy/szkolenia) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w następujący sposób:
a) zrealizowane 4 kursy/szkolenia – 0 pkt.
b) zrealizowane od 5 do 9 kursów/szkoleń – 10 pkt.
c) zrealizowane od 10 do14 kursów/szkoleń – 20 pkt.
d) zrealizowane od 15 do 19 kursów/szkoleń – 30 pkt.
e) zrealizowane 20 i więcej kursów/szkoleń – 40 pkt.
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA
Adres
61-003 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
695338999
Fax
616682416
NIP
7821146599
Tytuł projektu
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Numer projektu
RPWP.07.03.02-30-0001/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Uno Espresso s.c. E. Odija, L. Odija
60-819 Poznań
ul. Prusa 4/2
4500 zł brutto