Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Wydłużono termin składania ofert. Zmieniono termin realizacji zamówienia oraz termin rozpatrzenia ofert. Uszczegółowiono specyfikację zawartą w załączniku nr 1 oraz w formularzu zamówienia.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty można składać:
a) w sekretariacie Szkół im. św. Jana de La Salle w Gdańsku, ul. Słowackiego 101, 80-281 Gdańsk w formie papierowej,
b) drogą mailową na adres aniasarad@gmail.com
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
bracia@lasalle.gda.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Sarad
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
583425915
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są 22 zestawy komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem oraz metalowy wózek mobilny do jednoczesnego przechowywania 26 laptopów z możliwością doładowania baterii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
Gdańsk
Miejscowość:
Gdańsk
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostarczenie 22 zestawów komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem oraz metalowego wózka mobilnego do jednoczesnego przechowywania 26 laptopów z możliwością doładowania baterii na potrzeby realizacji projektu "Młodzi Naukowcy" - projekt rozwoju kompetencji kluczowych oraz wsparcia w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów szkoły podstawowe oraz gimnazjum w ramach szkół prowadzonych przez Zgromadzenie Braci Szkół Chrześcijańskich w Gdańsku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią
a) 22 zestawów komputerów przenośnych wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i oprogramowaniem kontrolującym dostęp do treści w Internecie, zgodnie ze specyfikacją w załączniku nr 1,
b) mobilny wózek metalowy służący do przechowywania i ładowania 26 laptopów jednocześnie
c) dostarczenie, wniesienie, podłączenie i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz wózka
d) serwis i gwarancja sprzętu wymienionego w zamówieniu.
2. Oferta powinna obejmować cały zakres rzeczowy oraz ilościowy.
3. Oferta może obejmować tylko fabrycznie nowe produkty, bez wad.
4. Przedmiotem oferty może być jedynie sprzęt posiadający odpowiednie certyfikaty, atesty oraz świadectwa jakości oraz wymagane normy prawne. Wykonawca jest zobowiązany do ich przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Kod CPV
48900000-7
Nazwa kodu CPV
Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Rozpatrzenie ofert nastąpi 29 grudnia o godzinie 13.00 w siedzibie Zamawiającego. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego oraz przesłane oferentom drogą mailową.
Zamówienie należy wykonać w ciągu miesiąca od podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, w tym także w zakresie terminu realizacji.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do
upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, bez prawa do odszkodowania po stronie Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia procedury bez wyboru ofert.
6. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Niniejsze postępowanie realizowane jest w związku z zasadą konkurencyjności w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
7. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków Zamówienia.
8. Ceny zawarte w ofercie muszą uwzględniać wymagania projektu określone w Taryfikatorze towarów i usług stanowiącym załącznik numer 5 do Regulaminu konkursu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 poddziałanie 3.2.1 jakość edukacji ogólnej konkurs nr RPPM.03.02.01-iz.01-22-001/15.
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zawarte są w umowie stanowiącej załącznik nr 3 do ogłoszenia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Do poprawnego złożenia oferty niezbędne jest złożenie formularza ofertowego z załączonymi oświadczeniami, stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy zastosowaniu kryteriów i ich wag zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – oznacza sumę punktów przyznanych zgodnie z poniższymi kryteriami:
a) C – cena: 90%
Kryterium obliczane będzie na podstawie wzoru:
C= Cn / Co x 90
C – oznacza liczbę punktów przyznanych zgodnie z kryterium ceny podanej w ofercie
Cn – oznacza najniższą cenę brutto za realizację zamówienia spośród złożonych ofert
Co – oznacza cenę brutto za realizację zamówienia badanej oferty
b) G – serwis i gwarancja: 10%
Kryterium obliczane będzie na podstawie wzoru:
G = Gn / Go x 10
G– oznacza liczbę punktów przyznanych zgodnie z kryterium udzielonego czasu gwarancji i serwisu
Gn – oznacza najdłuższy czas gwarancji i serwisu przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert
Go – oznacza czas gwarancji i serwisu przedmiotu zamówienia badanej oferty
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty (dla każdego z powyższych kryteriów osobno) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający zsumuje punkty przyznane Wykonawcom w poszczególnych kryteriach i uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
3. W przypadku gdy złożono dwie lub więcej ofert, które uzyskały taką samą ocenę, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną, a w przypadku złożenia ofert z taką samą ceną Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Przy czym nowo zaproponowane ceny nie mogą być wyższe niż ceny pierwotnej.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZGROMADZENIE BRACI SZKÓŁ CHRZEŚCIJAŃSKICH
Adres
42-125 Kopiec
śląskie
, kłobucki
Numer telefonu
34 319 70 69
Fax
343197069
NIP
5731605677
Tytuł projektu
"Młodzi Naukowcy" – projekt rozwoju kompetencji kluczowych oraz wsparcia w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów szkoły podstawowej oraz gimnazjum w ramach Szkół prowadzonych przez Zgromadzenie Braci Szkół Chrześcijańskich w Gdańsku.
Numer projektu
RPPM.03.02.01-22-0051/15-00