Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Ofertę należy złożyć do dnia 09.12.2016 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się 09.12.2016 roku o godz. 11:05. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
3) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
11. Forma składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 9.12.2016r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro).
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Monika Subik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
(13) 43 530 70
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1) zorganizowanie szkolenia obsługa programu ZW3D zintegrowanego systemu CAD/CAM Inżynieria odwrotna dla nauczyciela przedmiotów zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Szkolenie zakończy się uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Liczba nauczycieli, którzy odbędą szkolenie: 1 osoba.
3) Wymagany termin realizacji: Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć i zakończyć szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego – zakończenie najpóźniej do dnia 31 grudnia 2016 roku (szczegółowe terminy do uzgodnienia z Zamawiającym)
4) Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu programu szkolenia, list obecności, potwierdzeniem otrzymania przez uczestnika zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
z wyszczególnieniem ilości godzin.
5) Zaświadczenie powinno zawierać: temat szkolenia, imię i nazwisko osoby, dla której został wystawiony, informację o szkoleniu: ilość godzin, podpisy instruktora/trenera i Zamawiającego, miejscowość i datę.
6) Wykonawca jest zobowiązany przenieść na Zamawiającego w ramach otrzymanego wynagrodzenia wszelkie prawa autorskie związane z materiałami szkoleniowymi przygotowanymi na realizacje usługi szkoleniowej oraz
do wszelkiej dokumentacji wytworzonej przez siebie w trakcie i w związku
z realizacją kursu na następujących polach eksploatacji:
1) wprowadzanie do pamięci komputera;
2) dokonywanie zmian i modyfikacji;
3) utrwalanie na wszelkich nośnikach i zwielokrotnianie.
Przeniesienie praw opisanych powyżej nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
8) Liczba godzin: 2 dni po 8 godzin szkoleniowych
9) Na zakończenie kursu zaplanowano test sprawdzający – praktyczny.
10) Wymagania dotyczące kadry wykładowczej: Wykonawca zadba o kadrę wykładowczą zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa poniżej.
11) Miejsce szkolenia: szkolenie powinno odbyć się w ośrodku przystosowanym do tego celu. Ośrodek powinien być położony w odległości nie większej niż 120 km od siedziby zamawiającego, licząc w najkrótszej linii komunikacyjnej. Jeżeli odległość ta będzie większa, wówczas różnicę w kosztach dojazdu pokrywa Wykonawca. Wykonawca powinien zadbać o pełne niezbędne wyposażenie do realizacji tematyki szkolenia.
12) Wykonawca zadba o nocleg (pokój jednoosobowy z łazienką) i wyżywienie dla uczestnika szkolenia.
13) Wyżywienie: Wykonawca zapewni co najmniej:
- dzień I – śniadanie, obiad składający się z co najmniej dwóch dań oraz deseru oraz kolację ,
- dzień II – śniadanie i obiad o standardzie nie gorszym niż w dniu I.
Posiłki powinny odpowiadać standardom kontynentalnym charakterystycznym dla kuchni polskiej. W trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikowi co najmniej kawę, herbatę, napoje zimne, ciastka, paluszki. Godziny posiłku należy dostosować do cyklu szkoleniowego.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Cel zamówienia
1) zorganizowanie szkolenia obsługa programu ZW3D zintegrowanego systemu CAD/CAM Inżynieria odwrotna dla nauczyciela przedmiotów zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Szkolenie zakończy się uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Liczba nauczycieli, którzy odbędą szkolenie: 1 osoba.
Przedmiot zamówienia
1) zorganizowanie szkolenia obsługa programu ZW3D zintegrowanego systemu CAD/CAM Inżynieria odwrotna dla nauczyciela przedmiotów zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Szkolenie zakończy się uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Liczba nauczycieli, którzy odbędą szkolenie: 1 osoba.
3) Wymagany termin realizacji: Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć i zakończyć szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego – zakończenie najpóźniej do dnia 31 grudnia 2016 roku (szczegółowe terminy do uzgodnienia z Zamawiającym)
4) Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu programu szkolenia, list obecności, potwierdzeniem otrzymania przez uczestnika zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
z wyszczególnieniem ilości godzin.
5) Zaświadczenie powinno zawierać: temat szkolenia, imię i nazwisko osoby, dla której został wystawiony, informację o szkoleniu: ilość godzin, podpisy instruktora/trenera i Zamawiającego, miejscowość i datę.
6) Wykonawca jest zobowiązany przenieść na Zamawiającego w ramach otrzymanego wynagrodzenia wszelkie prawa autorskie związane z materiałami szkoleniowymi przygotowanymi na realizacje usługi szkoleniowej oraz
do wszelkiej dokumentacji wytworzonej przez siebie w trakcie i w związku
z realizacją kursu na następujących polach eksploatacji:
1) wprowadzanie do pamięci komputera;
2) dokonywanie zmian i modyfikacji;
3) utrwalanie na wszelkich nośnikach i zwielokrotnianie.
Przeniesienie praw opisanych powyżej nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
7) Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 - usługi szkoleniowe
80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego
8) Liczba godzin: 2 dni po 8 godzin szkoleniowych
9) Na zakończenie kursu zaplanowano test sprawdzający – praktyczny.
10) Wymagania dotyczące kadry wykładowczej: Wykonawca zadba o kadrę wykładowczą zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa poniżej.
11) Miejsce szkolenia: szkolenie powinno odbyć się w ośrodku przystosowanym do tego celu. Ośrodek powinien być położony w odległości nie większej niż 120 km od siedziby zamawiającego, licząc w najkrótszej linii komunikacyjnej. Jeżeli odległość ta będzie większa, wówczas różnicę w kosztach dojazdu pokrywa Wykonawca. Wykonawca powinien zadbać o pełne niezbędne wyposażenie do realizacji tematyki szkolenia.
12) Wykonawca zadba o nocleg (pokój jednoosobowy z łazienką) i wyżywienie dla uczestnika szkolenia.
13) Wyżywienie: Wykonawca zapewni co najmniej:
- dzień I – śniadanie, obiad składający się z co najmniej dwóch dań oraz deseru oraz kolację ,
- dzień II – śniadanie i obiad o standardzie nie gorszym niż w dniu I.
Posiłki powinny odpowiadać standardom kontynentalnym charakterystycznym dla kuchni polskiej. W trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikowi co najmniej kawę, herbatę, napoje zimne, ciastka, paluszki. Godziny posiłku należy dostosować do cyklu szkoleniowego.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 - usługi szkoleniowe
80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego
Harmonogram realizacji zamówienia
Wymagany termin realizacji: Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć i zakończyć szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego – zakończenie najpóźniej do dnia 31 grudnia 2016 roku (szczegółowe terminy do uzgodnienia z Zamawiającym)
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia min.
2 lata– warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.
Osoby powinny posiadać doświadczenie zawodowe w szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia min 2 lata.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie dotyczące :
1) terminu realizacji umowy w razie zaistnienia następujących okoliczności:
- konieczność i podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć , zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
- przyczyn organizacyjnych,
2) niezależnych od stron awarii sprzętu lub zasilania,
3) zmiany liczby osób biorących udział w szkoleniu.
4) zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
5) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
wykonawca:
a)w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji
lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy
wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego
podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian
umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem
jego podwykonawców,
6) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest
mniejsza niż 209 000 euro w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i jednocześnie jest
mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku
zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane,
jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności i określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę .
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności .
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) Wypełniony formularz oferta;
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5) Życiorys/ CV trenera;
6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ;
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1. Cena - 90 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 90% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej oferty
Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 90 pkt.
2. Kryterium społeczne – 2 %
Zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej, odpowiedzialnej za pracę związaną z przygotowaniem szkolenia.
Punkty w kryterium społecznym będą przyznawane w następujący sposób:
- zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – 2 pkt
- brak zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej,
o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – 0 pkt
Wykonawca obowiązany jest udokumentować fakt zatrudniania osoby, tj. przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie określające, że osoba wykonująca pracę związaną
z przygotowaniem szkolenia posiada status osoby niepełnosprawnej. W oświadczeniu wskazuje się imię i nazwisko osoby.
Zamawiający zastrzega, że na jego żądanie wykonawca będzie musiał przedłożyć do wglądu dokumenty świadczące o zatrudnieniu osoby, wraz z zakresem obowiązków wykonywanych przez tą osobę. W przypadku gdy wykonawca nie przedstawi wymaganych dokumentów do wglądu Zamawiający postąpi zgodnie
z obowiązującymi przepisami ww. zakresie.
W niniejszym kryterium oferta może uzyskać max 2 pkt.
3. Wykształcenie trenera w obszarze tematyki objętej przedmiotem zamówienia
na daną cześć - 8%
Ocenie w danym kryterium będzie podlegał tytuł naukowy trenera, z tematyki objętej przedmiotem zamówienia osoby/trenera wskazanego w wykazie osób, który zadeklaruje poprowadzenie co najmniej 50% zajęć (zgodnie z załącznikiem nr 5).
Sposób oceny:
Tytuł profesora – 8 pkt
Tytuł dr hab. – 6 pkt
Tytuł dr – 4 pkt
Tytuł mgr, mgr inż. – 2 pkt
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 8 pkt..
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
Ilość punktów = cena + kryterium społeczne+ tytuł naukowy
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena + kryterium społeczne+ tytuł naukowy
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZGROMADZENIE ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA MICHALICKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. KS. BR. MARKIEWICZA
Adres
Księdza Bronisława Markiewicza 25b
38-430 Miejsce Piastowe
podkarpackie
, krośnieński
Numer telefonu
+48134353070
Fax
+48134353070
NIP
6842240015
Tytuł projektu
Młodzi zawodowcy na START
Numer projektu
RPPK.09.04.00-18-0055/16-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie szkolenia obsługa programu ZW3D zintegrowanego systemu CAD/CAM Inżynieria odwrotna dla nauczyciela przedmiotów zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”zostało unieważnione.
Uzasadnienie
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.