Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie cenowe nr 5/2016

Data publikacji: 14.11.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 22-11-2016

Numer ogłoszenia

1011589

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy w sekretariacie Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi, 91-134 Łódź, ul. Rojna 20.
2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim według załącznika nr 1 do zapytania cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Jończyk

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Usługa w zakresie doradztwa finansowego i rozliczeń.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół Muzycznych i. Stanisława Moniuszki w Łodzi; Nr POIS.08.01.00-00-0038/16

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług doradztwa finansowego i rozliczeń, odpowiadającego za prowadzenie wydzielonej księgowości projektu finansowanego ze środków unijnych oraz nadzorującego prowadzenie ewidencji księgowej projektu jak również odpowiedzialnego za terminowe i właściwe realizowanie zobowiązań w zakresie przygotowania raportów finansowo-księgowych i księgowych, wynikających z umowy o dofinansowanie we współpracy z personelem Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Wykonawca realizujący usługę w zakresie doradztwa finansowego i rozliczeń odpowiada za prowadzenie wydzielonej księgowości projektu finansowanego ze środków unijnych. W ramach usługi Wykonawca będzie odpowiedzialny za terminowe i właściwe realizowanie zobowiązań w zakresie przygotowania raportów finansowo-księgowych i księgowych, wynikających z umowy o dofinansowanie we współpracy z personelem Zamawiającego. Doradztwo obejmuje nadzór nad prowadzeniem ewidencji księgowej projektu. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z osobami prowadzącymi ewidencję księgową w stosowanym przez Zamawiającego systemie finansowo-sprawozdawczym, a w szczególności dbać o spójność zapisów w ewidencji księgowej projektu z odpowiednimi zapisami systemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do zapytania cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia

Kod CPV

98390000-3

Nazwa kodu CPV

Inne usługi

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do 31.08.2019 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy merytorycznej z Zamawiającym, udzielania informacji i wyjaśnień również po zakończeniu realizacji projektu i po upływie terminu zakończenia prac objętych postępowaniem – na każdą zgłaszaną przez Zleceniodawcę potrzebę do chwili zakończenia okresu trwałości projektu tj. 5 lat od momentu zakończenia kwalifikowalności wydatków bez dodatkowego wynagrodzenia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym t.j. co najmniej jedną osobą, która będzie realizowała zamówienie, posiadającą następujące kwalifikacje:
• posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,
• posiada wiedzę i doświadczenie w dziedzinie rozliczania projektów finansowanych ze środków funduszy strukturalnych UE,
• posiada następujące doświadczenie:
a) w okresie 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, przez okres, co najmniej 24 miesięcy, pełnił funkcję koordynatora finansowego projektu współfinansowanego ze środków funduszy strukturalnych UE lub funkcję równoważną (przez co rozumie się funkcję, w ramach której wykonywał obowiązki związane z rozliczaniem projektu współfinansowanego ze środków funduszy strukturalnych UE),
b) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rozliczył (złożył wniosek o płatność końcową, który został zaakceptowany) co najmniej 4 projekty finansowane ze środków funduszy strukturalnych UE w tym co najmniej 1dla instytucji publicznej o wartości min. 15 mln zł i okresie realizacji co najmniej 24 miesiące.
Warunki doświadczenia osoby oddelegowanej do realizacji zamówienia opisane w punktach a) i b) sumują się. Oznacza to, że Wykonawca w celu spełnienia warunku doświadczenia opisanego w punkcie b) może wykazać to samo doświadczenie które przedstawi Zamawiającemu w celu spełnienia warunku opisanego w punkcie a) pod warunkiem, że pełniąc funkcję Koordynatora finansowego jednocześnie brał udział w rozliczaniu projektu.

Dodatkowe warunki

a) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
b) Zamawiający nie przewiduje wzywania Wykonawców do uzupełnienia dokumentów oraz składania wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.

Warunki zmiany umowy

Wszelkie zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania wymagają dla swej skuteczności formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Do oferty należy załączyć:
a) wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia, według wzoru znajdującego się w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania cenowego,
b) dowody potwierdzające, że usługi wskazane w pkt 4 a) i b) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
c) dokumenty potwierdzające posiadanie umocowania do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub
• pełnomocnictwo (oryginał lub kopie poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Cena brutto za realizację zamówienia – 100%
Wykonawca zaoferować musi wynagrodzenie ryczałtowe za cały przedmiot zamówienia zrealizowany zgodnie z wymogami wynikającymi z niniejszego zamówienia (przy obliczaniu ceny należy uwzględnić wszelkie usługi, które należy wykonać w ramach przedmiotu zamówienia jak również wszystkie wymagane przepisami prawa podatki i opłaty)

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI

Adres

Rojna 20

91-134 Łódź

łódzkie , Łódź

Numer telefonu

0426110172

Fax

0426110169

NIP

7251105929

Tytuł projektu

Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi

Numer projektu

POIS.08.01.00-00-0038/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Elżbieta Szal-Płaza
ul. Kmicica 6 m.10
92-433 Łódź
Zaoferowana cena: 119 000,00 zł brutto
Data wpływu oferty: 22.11.2016 r. godz. 8:45
Liczba wyświetleń: 810