Strona główna
Logo unii europejskiej

Zaproszenie do złożenia oferty w zakresie wynajmu sali szkoleniowej, usług restauracyjnych i zapewnienia noclegów dla uczestników szkolenia członków Zespołów Autorskich, w tym recenzentów tematów ogólnych w ramach projektu „Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle” realizowanego przez Związek Rzemiosła Polskiego, wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (umowa dotacji nr POWR. 02.15.00-00-0001/16-00)

Data publikacji: 10.11.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-11-2016

Numer ogłoszenia

1011383

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie Związku Rzemiosła Polskiego (00-246 Warszawa, ul. Miodowa 14, pok. 107) lub przesłać pocztą do dnia 24.11.2016 r. do godz. 14.00 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu).

2. Oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona pieczęcią firmową oraz adresem Związku Rzemiosła Polskiego i dopiskiem: „Oferta na organizację spotkania szkoleniowego w ramach projektu - Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle”.

Miejsce złożenia oferty, adres korespondencyjny, numer faksu i adres mailowy:
Związek Rzemiosła Polskiego
00-246 Warszawa, ul. Miodowa 14, pok. 107 (sekretariat)
tel. +48 22 50 44 200
fax +48 22 50 44 230
e – mail: walterska@zrp.pl

3. Wykonawca może przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 7 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

walterska@zrp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Pan Andrzej Stępnikowski (tel. 22 50 44 248 , e-mail: stepnikowski@zrp.pl) oraz Pani Monika Walterska (tel. 22 50 44 279), e – mail: walterska@zrp.pl )

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Pan Andrzej Stępnikowski tel. 22 50 44 248; Pani Monika Walterska tel. 22 50 44 279

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie jednej sali szkoleniowej dla 30 osób na dwa dni robocze (łącznie 16 godzin), 2 przerw kawowych, dwóch obiadów i jednej kolacji, jednego noclegu ze śniadaniem dla uczestników szkolenia w okresie od 12.12 do 13.12.2016 roku w Warszawie (woj. Mazowieckie).

Liczba uczestników: 30 osób.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: Warszawa Miejscowość: Warszawa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Udostępnienie sali szkoleniowej dla 30 osób na dwa dni robocze (łącznie 16 godzin), 2 przerw kawowych, dwóch obiadów i jednej kolacji, jednego noclegu ze śniadaniem dla uczestników szkolenia w okresie od 12.12 do 13.12.2016 roku w Warszawie (woj. Mazowieckie).

W każdym spotkaniu uczestniczyć będzie średnio ok. 30 uczestników oraz dwie osoby obsługi ze strony zespołu projektowego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie jednej sali szkoleniowej dla 30 osób na 2 dni robocze (łącznie 16 godz), 2 przerw kawowych, 2 obiadów i 1 kolacji, 1 noclegu (pokoje dwuosobowe) ze śniadaniem dla uczestników szkolenia w okresie od 12 – 13.12.2016 roku w Warszawie (woj. Mazowieckie).

Lokalizacja: hotel/ośrodek konferencyjny lub inny obiekt wyposażony w salę szkoleniową (co najmniej 3-gwiazdkowy lub odpowiadający standardem hotelom co najmniej 3-gwiazdkowym w przypadku ośrodków) zlokalizowany w Warszawie w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie 10 kilometrów od Dworca Centralnego, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce szkolenia powinno posiadać co najmniej podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Co najmniej 1 pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Zadania Wykonawcy:

Zadanie 1 – Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji – zapewnienie sali szkoleniowej (kod CPV 551).

Sala szkoleniowa powinna być przestrzenna i jasna. Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Krzesła miękkie z oparciami o wysokości przystosowanej do wzrostu dorosłego człowieka. Klimatyzacja z możliwością regulacji temperatury. Dodatkowe wyposażenie to flipczart (z papierem i pisakami), ekran, rzutnik multimedialny oraz laptop. Bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu. Czas spotkania szkoleniowo-informacyjnego przewidziany jest na maksymalnie 16 godzin zegarowych w ciągu dwóch dni (1-szy dzień spotkania w godz. 10.00-20.00, 2-gi w godz. 8.00-17.00). Możliwość wjazdu osób na wózkach inwalidzkich. Ustawienie krzeseł w podkowę z możliwością podziału na wyspy, stół prezydialny przeznaczony dla 2 osób.
W dniu spotkania miejsce dla recepcji zlokalizowane bezpośrednio przed salą plenarną.

Wykonawca zapewni Zamawiającemu każdorazowo możliwość bezpłatnego skopiowania druku łącznie do max. 100 stron A4.

Wykonawca zapewni Zamawiającemu każdorazowo 3 miejsca parkingowe.

Zadanie 2 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – zapewnienie wyżywienia oraz organizacja serwisu kawowego (kod CPV 553)

W pierwszym dniu spotkania zapewnienie obiadu, 1 przerwy kawowej i kolacji. Drugiego dnia pobytu winny być zapewnione śniadanie, przerwa kawowa oraz obiad. Obiad składał się będzie z zupy, drugiego dania, deseru oraz wody mineralnej, a przerwy kawowe z kawy, herbaty, wody, soków i ciasta lub ciasteczek. Każdorazowo dla każdego posiłku powinna być przygotowana oferta obiadowa z daniami wegetariańskimi. Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny (przygotowanie i sprzątanie, obsługa kelnerska, zastawa ceramiczna i szklana). Wszystkie posiłki powinny być serwowane w osobnym pomieszczeniu (nie w sali, w której będzie odbywać się spotkanie). Stoły powinny być zarezerwowane wyłącznie dla uczestników spotkania. Wszyscy uczestnicy spotkania muszą mieć możliwość skorzystania z posiłku jednocześnie w jednej Sali. Spożywanie posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) na siedząco (wyklucza się możliwość formy bankietowej).

W zakresie wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
• terminowego przygotowania posiłków, zgodnie z ramowym planem spotkania,
• zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowywaniu posiłków,
• przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, urozmaiconych, catering w oparciu o dostępne sezonowo produkty lokalne z ważnymi terminami przydatności do spożycia,
• możliwości przesunięcia godzin posiłków maksymalnie o godzinę wcześniej lub później w dniu spotkania.

Kod CPV

55120000-7

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Realizacja w dniach 12.12.2016 - 13.12.2016

Na trzy dni przed terminem spotkania Zamawiający przekaże Wykonawcy ramowy harmonogram spotkania, na podstawie którego określone zostaną godziny posiłków, godziny otwarcia spotkania oraz pozostałe kwestie organizacyjne.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że posiada aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - należy dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem i podpisaną przez osobę upoważnioną.

Wiedza i doświadczenie

Posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w zakresie organizacji konferencji i spotkań.

Potencjał techniczny

Lokalizacja: hotel/ośrodek konferencyjny lub inny obiekt wyposażony w salę szkoleniową (co najmniej 3-gwiazdkowy lub odpowiadający standardem hotelom co najmniej 3-gwiazdkowym w przypadku ośrodków) zlokalizowany w Warszawie w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie 10 kilometrów od Dworca Centralnego, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce szkolenia powinno posiadać co najmniej podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Co najmniej jeden pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Sala szkoleniowa powinna być przestrzenna i jasna. Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Krzesła miękkie z oparciami o wysokości przystosowanej do wzrostu dorosłego człowieka. Klimatyzacja z możliwością regulacji temperatury. Dodatkowe wyposażenie to flipczart (z papierem i pisakami), ekran, rzutnik multimedialny oraz laptop. Bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu. Czas spotkania szkoleniowo-informacyjnego przewidziany jest na maksymalnie 16 godzin zegarowych w ciągu dwóch dni (pierwszy dzień spotkania w godz. 10.00-20.00, drugi w godz. 8.00-17.00). Możliwość wjazdu osób na wózkach inwalidzkich. Ustawienie krzeseł w podkowę z możliwością podziału na wyspy, stół prezydialny przeznaczony dla 2 osób.
W dniu spotkania miejsce dla recepcji zlokalizowane bezpośrednio przed salą plenarną.

Wykonawca zapewni Zamawiającemu każdorazowo możliwość bezpłatnego skopiowania druku łącznie do max. 100 stron A4.

Wykonawca zapewni Zamawiającemu każdorazowo 3 miejsca parkingowe.

Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – zapewnienie wyżywienia oraz organizacja serwisu kawowego (kod CPV 553)

W pierwszym dniu spotkania zapewnienie obiadu, 1 przerwy kawowej i kolacji. Drugiego dnia pobytu winny być zapewnione śniadanie, przerwa kawowa oraz obiad. Obiad składał się będzie z zupy, drugiego dania, deseru oraz wody mineralnej, a przerwy kawowe z kawy, herbaty, wody, soków i ciasta lub ciasteczek. Każdorazowo dla każdego posiłku powinna być przygotowana oferta obiadowa z daniami wegetariańskimi. Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny (przygotowanie i sprzątanie, obsługa kelnerska, zastawa ceramiczna i szklana). Wszystkie posiłki powinny być serwowane w osobnym pomieszczeniu (nie w sali, w której będzie odbywać się spotkanie). Stoły powinny być zarezerwowane wyłącznie dla uczestników spotkania. Wszyscy uczestnicy spotkania muszą mieć możliwość skorzystania z posiłku jednocześnie w jednej Sali. Spożywanie posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) na siedząco (wyklucza się możliwość formy bankietowej).

W zakresie wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
• terminowego przygotowania posiłków, zgodnie z ramowym planem spotkania,
• zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowywaniu posiłków,
• przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, urozmaiconych, catering w oparciu o dostępne sezonowo produkty lokalne z ważnymi terminami przydatności do spożycia,
• możliwości przesunięcia godzin posiłków maksymalnie o godzinę wcześniej lub później w dniu spotkania.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
• Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
• Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakazują obowiązek ich posiadania.
• Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
• Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
• Nie są powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym i współpartnerami projektu. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim oraz współpartnerami projektu osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym i współpartnerami projektu lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziału lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki i kurateli.
Oferent jest obowiązany dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie (załącznik nr 2) o braku w/w powiązań pomiędzy składającym ofertę a Zamawiającym i współpartnerami.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

W odniesieniu do warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że osiągnął w roku 2015 obroty 3 krotnie wyższe od łącznej sumy złożonej oferty.

Dodatkowe warunki

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego

3. Na ofertę składają się:
- formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,
- aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS Wykonawcy,
- oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym i partnerami projektu (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego),
- dokument potwierdzający uzyskane obroty w 2015 roku.

4. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, oferta powinna posiadać datę sporządzenia oraz podpis Wykonawcy. Oferta musi być spięta w sposób trwały, uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.

5. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego i zostać przygotowana w języku polskim.

6. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności świadczonych przez okres i na warunkach określonych w ofercie. Cena powinna uwzględniać podatek VAT. Cena nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy.

7. Oferta oraz wszelkie załączniki powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.

8. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone datą ich dokonania.

9. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca powinien wyraźnie zastrzec to w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje.

10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.

Warunki zmiany umowy

brak

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - należy dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem i podpisaną przez osobę upoważnioną.

Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Wypełniony załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy

Zamówienia uzupełniające

brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja.
2. Oferty oceniane będą w II etapach:

I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu

W I etapie Zamawiający będzie badał czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane w ocenie merytorycznej.

II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:

Łączna cena ofertowa (brutto) – 100%

Ocena ofert w oparciu o powyższe kryterium dokonana zostanie, w oparciu o wzór:

Najniższa łączna cena ofertowa spośród złożonych ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
Łączna cena ofertowa badanej oferty


Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w określonym terminie.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą będzie uchylał się od podpisania umowy Zamawiający będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.

Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający będzie mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważni postępowanie.

Wykluczenia

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
• jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
• zostanie złożona po terminie składania ofert,
• będzie zawierała rażąco niską cenę,
• będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
• nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych lub wariantowych.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK RZEMIOSŁA POLSKIEGO

Adres

Miodowa 14

00-246 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228316161

Fax

228319610

NIP

5260251368

Tytuł projektu

Nowa jakość egzaminów zawodowych w rzemiośle

Numer projektu

POWR.02.15.00-00-0001/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Biuro Turystyczne „Karpatka”
Barbara Muszyńska
Ul. Złotnicza 11
58-500 Jelenia Góra

Data wpłynięcia - 23.11.2016 r.

Cena - 8 067,60 zł.
Liczba wyświetleń: 824