Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy przesłać mailem na adres: justyna.gawron@barka.org.pl lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście/listem poleconym/kurierem do dnia 13.10.2016 r. do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
justyna.gawron@barka.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Justyna Gawron
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia stylizacji paznokci, który będzie obejmował pakiet 3 szkoleń:
• manicure hybrydowy w wymiarze minimum 5 godzin zegarowych;
• stylizacja paznokci metodą żelową w wymiarze minimum 14 godzin zegarowych;
• przedłużanie paznokci na szablonie hybrydą budującą w wymiarze minimum 7 godzin zegarowych.
Każde z wyżej wymienionych szkoleń powinno składać się z części teoretycznej oraz praktycznej.
Każde z tych 3 szkoleń powinno zakończyć się uzyskaniem osobnego certyfikatu.
Uczestnik szkolenia powinien otrzymać materiały szkoleniowe na własność.
Liczba osób biorących udział w szkoleniu: 1
Termin szkolenia: październik 2016 r.
Miejsce realizacji zamówienia: województwo wielkopolskie: miasto Śrem lub Poznań
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Miejscowość:
Śrem lub Poznań
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia stylizacji paznokci.
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia stylizacji paznokci, który będzie obejmował pakiet 3 szkoleń:
• manicure hybrydowy w wymiarze minimum 5 godzin zegarowych;
• stylizacja paznokci metodą żelową w wymiarze minimum 14 godzin zegarowych;
• przedłużanie paznokci na szablonie hybrydą budującą w wymiarze minimum 7 godzin zegarowych.
Każde z wyżej wymienionych szkoleń powinno składać się z części teoretycznej oraz praktycznej.
Każde z tych 3 szkoleń powinno zakończyć się uzyskaniem osobnego certyfikatu.
Uczestnik szkolenia powinien otrzymać materiały szkoleniowe na własność.
Liczba osób biorących udział w szkoleniu: 1
Termin szkolenia: październik 2016 r.
Miejsce realizacji zamówienia: województwo wielkopolskie: miasto Śrem lub Poznań
Zakres merytoryczny kursu/szkolenia:
1) Manicure hybrydowy
• BHP
• zasady utrzymania czystości w salonie
• zasady sterylizacji i dezynfekcji narzędzi
• budowa paznokci
• choroby paznokci
• przygotowanie płytki paznokcia do manicure hybrydowego
• wskazania i przeciwwskazania do wykonania manicure hybrydowego
• receptura stosowanych produktów
• aplikacja lakierów hybrydowych
• sposób usuwania lakieru hybrydowego
• techniki pracy z frezarką
2) Stylizacja paznokci metodą żelową
• BHP
• zasady utrzymania czystości w salonie
• zasady sterylizacji i dezynfekcji narzędzi
• budowa paznokci
• choroby paznokci
• omówienie używanych produktów
• wskazania i przeciwwskazania do stylizacji żelowej
• przygotowanie płytki paznokcia do stylizacji żelowej
• techniki pracy z frezarką
• budowanie krzywej C
• przedłużanie paznokci na szablonie
• wykonywanie stylizacji typu french
• uzupełnienie oraz korekta żeli
• opiłowanie masy żelowej
• opracowywanie zapowietrzeń powstałych w żelu
• wykonanie stylizacji typu kolor
3) Przedłużanie paznokci na szablonie hybrydą budującą
• BHP
• zasady utrzymania czystości w salonie
• zasady sterylizacji i dezynfekcji narzędzi
• budowa paznokci
• choroby paznokci
• omówienie używanych produktów
• wskazania i przeciwwskazania do wykonania manicure hybrydowego
• przygotowanie płytki paznokcia do manicure hybrydowego
• metody aplikacji lakierów hybrydowych
• zasady podkładania szablonów do budowania hybrydą
• przedłużanie paznokci na szablonie
• zasady budowania krzywej C
• sposoby usuwania lakieru hybrydowego
• techniki pracy z frezarką
Kod CPV
80500000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Od dnia zawarcia umowy do 2016-10-31
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych lub uzupełniających.
3. Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonaną usługę na podstawie rachunku/faktury wystawionego przez Wykonawcę.
4. Zapłata zostanie dokonana w terminie do 14 dni po otrzymaniu poprawnie wystawionego rachunku/faktury.
5. Zamawiający podpisze z Wykonawcą trójstronną umowę na kurs, gdzie trzecią stroną będzie spółdzielnia socjalna kierująca swojego pracownika na kurs/szkolenie.
6. Zamawiający może przeznaczyć określoną w budżecie projektu kwotę na realizację przedmiotu zamówienia, w związku z tym jeżeli kwota będzie przekraczała budżet, Zamawiający pokryje część kosztów, natomiast resztę pokryje spółdzielnia socjalna, która kieruje swojego pracownika na kurs.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Wynagrodzenie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej" realizowanego w ramach Poddziałanie 7.3.2. Ekonomia społeczna - projekty konkursowe Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014+.
9. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia innych działań wynikających z wymogów realizacji usług na rzecz projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym w szczególności: umożliwienie Zamawiającemu i innym upoważnionym instytucjom wglądu do dokumentów związanych z realizacją usługi w ramach projektu, w tym dokumentów finansowych.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
11. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
12. W przypadku zaangażowania Wykonawcy w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Wykonawcy i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach zleconej usługi. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
13. Limit zaangażowania zawodowego, o którym mowa w pkt 9, dotyczy wszystkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności:
a) w przypadku stosunku pracy – uwzględnia liczbę dni roboczych w danym miesiącu wynikających ze stosunku pracy, przy czym do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, a nie wlicza się czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym,
b) w przypadku stosunku cywilnoprawnego, samozatrudnienia oraz innych form zaangażowania – uwzględnia czas faktycznie przepracowany, w tym czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami (o ile dotyczy),
c) wykonanie zadań przez Wykonawcę jest potwierdzone protokołem sporządzonym przez tę osobę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
14. W przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności Wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy w ramach wszystkich projektów.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagań odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
16. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
17. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy w sytuacji gdy okoliczności niezależne od Zamawiającego, a wynikające z realizacji projektu WRPO 2014+, w ramach którego ogłoszono zapytanie ofertowe, uniemożliwią realizację tych usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zerwania lub renegocjacji umowy z Wykonawcami w trakcie jej realizacji.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta musi zawierać:
• wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
• podpisane oświadczenie personelu projektu stanowiące Załącznik nr 2;
• szczegółowy opisu kursu/szkolenia wraz z programem stanowiące Załącznik nr 3;
• kserokopie dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie i uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z pkt 15 Rozdziału 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawca umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Cena brutto *: Znaczenie procentowe kryterium - 100 %; Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta - 100 pkt. *Cena brutto to cena jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi. Opis sposobu przyznawania punktacji: Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA
Adres
61-003 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
695338999
Fax
616682416
NIP
7821146599
Tytuł projektu
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Numer projektu
RPWP.07.03.02-30-0001/15-00
Nierozstrzygnięte – Inne