Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1 z dnia 03.10.2016 - dotycz. SZKOLEŃ

Data publikacji: 03.10.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 11-10-2016

Numer ogłoszenia

1008128

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, wersja papierowa 11.10.2016, g. 11.00

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@wrk.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Dawid-Pilc

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

61 85 30 930

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej świadczenia usług szkoleniowych w następujących częściach:
CZĘŚĆ 1. POWOŁYWANIE PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORSTW SPOŁECZNYCH (SZKOLENIA DLA GRUP INICJATYWNYCH)
CZĘŚĆ 2. SZKOLENIA JEDNODNIOWE DLA GRUP INICJATYWNYCH ZAKŁADAJĄCYCH PODMIOTY EKONOMII SPOŁECZNEJ
CZĘŚĆ 3. SZKOŁA MENEDŻERÓW/EK (DLA LIDERÓW I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ)
CZĘŚĆ 4. SZKOLENIA OTWARTE: JEDNODNIOWE ORAZ DWUDNIOWE – DLA PRZEDSTAWICIELI PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ
CZĘŚĆ 5. SZKOLENIA DLA PRZEDSTAWICIELI WTZ I ZAZ
Szczegółowe programy szkoleń zostaną ustalone z wybranym Oferentem.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: Poznań Miejscowość: Powiat: Poznań Miejscowość: Subregion Poznański: miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki, zgodnie z kryterium nr 3 pkt. 4.3.1 (Kryteria dostępu) Regulaminu konkursu zamkniętego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 7.3.2: „Ekonomia społeczna”.

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

świadczenia usług szkoleniowych w następujących częściach:

CZĘŚĆ 1. POWOŁYWANIE PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORSTW SPOŁECZNYCH (SZKOLENIA DLA GRUP INICJATYWNYCH)
CZĘŚĆ 2. SZKOLENIA JEDNODNIOWE DLA GRUP INICJATYWNYCH ZAKŁADAJĄCYCH PODMIOTY EKONOMII SPOŁECZNEJ
CZĘŚĆ 3. SZKOŁA MENEDŻERÓW/EK (DLA LIDERÓW I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ)
CZĘŚĆ 4. SZKOLENIA OTWARTE: JEDNODNIOWE ORAZ DWUDNIOWE – DLA PRZEDSTAWICIELI PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ
CZĘŚĆ 5. SZKOLENIA DLA PRZEDSTAWICIELI WTZ I ZAZ
Szczegółowe programy szkoleń zostaną ustalone z wybranym Oferentem

Przedmiot zamówienia

W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej świadczenia usług szkoleniowych w następujących częściach:
CZĘŚĆ 1. POWOŁYWANIE PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORSTW SPOŁECZNYCH (SZKOLENIA DLA GRUP INICJATYWNYCH)
CZĘŚĆ 2. SZKOLENIA JEDNODNIOWE DLA GRUP INICJATYWNYCH ZAKŁADAJĄCYCH PODMIOTY EKONOMII SPOŁECZNEJ
CZĘŚĆ 3. SZKOŁA MENEDŻERÓW/EK (DLA LIDERÓW I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ)
CZĘŚĆ 4. SZKOLENIA OTWARTE: JEDNODNIOWE ORAZ DWUDNIOWE – DLA PRZEDSTAWICIELI PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ
CZĘŚĆ 5. SZKOLENIA DLA PRZEDSTAWICIELI WTZ I ZAZ
Szczegółowe programy szkoleń zostaną ustalone z wybranym Oferentem

Kod CPV

80500000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31.08.2018 roku

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016"

Wiedza i doświadczenie

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016"

Potencjał techniczny

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016"

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016"

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016"

Dodatkowe warunki

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016"

Warunki zmiany umowy

1. Informacje dotyczące przedmiotu zapytania:
1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz stronie Zamawiającego: www.wrk.org.pl Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
3/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru Wykonawcy do poszczególnych zakresów tematycznych określonych w poszczególnych częściach zapytania odrębnie. Zamawiający ma prawo wyboru do 3 Oferentów do każdego ze wskazanych w częściach zakresów tematycznych. Przy czym pierwszeństwo w zlecaniu usługi ma Oferent z najwyższą liczbą punktów.
4/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany wolumenu godzin pracy osoby prowadzącej szkolenie.
5/ Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
6/ W sytuacji wystąpienia zmiany parametru wskazanego przez Zamawiającego, a mającego wpływ na wartość oferty (ilość godzin) przed podpisaniem umowy znajdzie on swe odzwierciedlenie w stosownych zapisach przedłożonej do podpisu Wykonawcy umowy. W przypadku zmiany po podpisaniu umowy, zmiana taka będzie przedmiotem stosownego aneksu.
2. Informacje dotyczące umowy:
1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź jego części bez podania przyczyny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany warunków umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, w wyniku zmian w akredytacji, w projekcie, kontroli, zmian w wytycznych, informacji uzyskanych w wyniku ewaluacji działań i innych przesłanek, które wpłyną korzystnie na realizację projektu.
3/ Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
4/ Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z wybranym Oferentem w sytuacji przekroczenia kwoty przeznaczonej w budżecie projektu na szkolenia i/lub w przypadku uzyskania przez Oferentów równej liczby punktów.
5/ Wpłacone wadium stanowi zabezpieczenie warunków prawidłowej realizacji zamówienia i zostanie zwrócone Wykonawcy w ciągu 7 dni od zakończenia projektu, tj. 31.08.2018 roku oraz zdania pełnej dokumentacji przez Wykonawcę.
6/ Zamawiający na podstawie zapisów sekcji 6.5.3 pkt 15 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
7/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
8/ Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 (Część A i Część B) do niniejszego zapytania. Oświadczenia zawarte w Części B załącznika oraz kserokopie dokumentów poświadczających spełnienie kryteriów, wyciąg z ewidencji, CV oraz inne wymagane dokumenty są integralną częścią oferty i ich niezłożenie razem z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierać datę sporządzenia, miejsce oraz czytelny podpis Oferenta.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016"

Zamówienia uzupełniające

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016"

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1) Cena brutto za godzinę szkolenia objętego zamówieniem – waga kryterium 40% (40 pkt.) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 40 punktów.
Punkty za kryterium cena brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie;
2) Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń
- 301 godzin i więcej lub powyżej 3 lat (Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie np. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie pracodawcy, referencje – jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę przepracowanych miesięcy/lat u danego pracodawcy) - waga kryterium 40% (40 pkt.).
Punkty za kryterium „Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń”:
- powyżej 3 do 5 lat lub 301 – 500 godzin: 20 punktów
- powyżej 5 do 8 lat lub 501 – 800 godzin: 30 punktów
- powyżej 8 lat i więcej lub powyżej 801 godzin: 40 punktów.
W przypadku przedstawienia jednego dokumentu poświadczającego doświadczenie zarówno wskazującego na liczbę lat jak i godzin punkty będą przyznawane tylko raz zaliczając wyższy wskaźnik.
Doświadczenie należy udokumentować dla wszystkich wskazanych w części obszarów tematycznych;
3) Doświadczenie w subregionie poznańskim – prowadzenie szkoleń dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski) – Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w subregionie poznańskim tj. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje – jeśli wskazują nazwę podmiotu i tematykę - waga kryterium 20% (20 pkt.).
Punkty za kryterium „Doświadczenie w subregionie poznańskim”:
- 1 do 2 podmiotów – 5 punktów
- od 3 do 4 podmiotów – 10 punktów
- od 5 podmiotów – 20 punktów.

Wykluczenia

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
1. Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym oraz Partnerami Zamawiającego w projekcie Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
- wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności,
- uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty.
3. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie, (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

WIELKOPOLSKA RADA KOORDYNACYJNA ZWIĄZEK ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH

Adres

Bukowska 27/29

60-501 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

618530930

Fax

618530930

NIP

7781127985

Tytuł projektu

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej

Numer projektu

RPWP.07.03.02-30-0001/15-02

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. JACEK ANDRZEJEWSKI
SYNERGIA JACEK ANDRZEJEWSKI
Ul. Berylowa 1/31 62-500 Konin
Data wpływu oferty: 11 października 2016r., godzina: 10:01
Oferta na wszystkie zakresy w części 1,2,3,4
Cena: 150 zł/h

2. EWA GORDZIEJ NIEWCZYK
INSTYTUT HR EWA GORDZIEJ NIEWCZYK
Ul. Wiązowa 1D/4 62-002 Suchy Las
Data wpływu oferty: 11 października 2016r., godzina: 10:35
Oferta na wszystkie zakresy w części 1,2,3,4
Cena 150 zł/h
Liczba wyświetleń: 917