Strona główna
Logo unii europejskiej

dostawa całodziennego wyżywienia do żłobka dla dzieci w wieku do lat 3

Data publikacji: 23.08.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-08-2016

Numer ogłoszenia

1005478

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

a) Ofertę należy dostarczyć do siedziby żłobka (ul. 3 Maja 15, Komorniki) osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, przesłać pocztą na ww. adres, drogą elektroniczną w postaci podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres: komorniki@u7krasnoludkow.pl do dnia 30.08.2016r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

komorniki@u7krasnoludkow.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Grażyna Rosa, Małgorzata Koszuta

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa z siedzibą w Luboniu (62-030), ul. Buczka 21c 8,, zaprasza do składania ofert na świadczenie usług dostarczania wyżywienia całodziennego (śniadania, obiady, podwieczorki) w formie cateringu dla dzieci (23 osób – ilość może ulec zmianie w każdym miesiącu) z grup uczestniczących w projekcie realizowanym w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków" w Komornikach (ul. 3 Maja 15). Zakup usługi realizowany będzie w ramach projektu pt. „Wsparcie rodziców wracających na rynek pracy poprzez zwiększenie liczby miejsc opieki dla dzieci w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków”” nr RPWP.06.04.01-30-0067/15, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi cateringowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: poznański Miejscowość: Komorniki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Usługa obejmować będzie dostarczanie całodziennego wyżywienia (śniadanie, obiad, podwieczorek) dla dzieci w wieku do lat 3 rodziców uczestniczących w projekcie w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków” w każdy dzień pracy przedszkola (poniedziałek-piątek).
Projekt przewiduje obsługę grupy 23 dzieci (ilość w każdym miesiącu zależy od ilości dzieci uczestniczących w projekcie).

Przedmiot zamówienia

2.1. Termin wykonania zamówienia: stała obsługa w okresie 01.09.2016-31.08.2017

2.2. Usługa obejmować będzie dostarczanie całodziennego wyżywienia (śniadanie, obiad, podwieczorek) dla dzieci w wieku do lat 3 rodziców uczestniczących w projekcie w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków” w każdy dzień pracy przedszkola (poniedziałek-piątek).

2.3. Projekt przewiduje obsługę grupy 23 dzieci (ilość w każdym miesiącu zależy od ilości dzieci uczestniczących w projekcie).

2.4. Usługa rozliczana będzie na podstawie faktury/rachunku w okresach miesięcznych. Płatność – przelew z terminem 14 dni.

2.5. Forma wyżywienia: codzienny zróżnicowany posiłek w postaci śniadania, obiadu dwudaniowego, podwieczorku (ilość zamawianych porcji zależy od liczby dzieci uczestniczących w projekcie i nie musi być w każdym miesiącu równa 23 porcji dziennie).

2.6 miejsce dostawy: Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa, ul. 3 Maja 15, 62-052 Komorniki.

2.7 Posiłki powinny być dostarczane własnym transportem, w specjalistycznych jednorazowych pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości potraw

2.8 Godziny dostawy posiłków uzgodnione zostaną z Zamawiającym.

2.9 Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę przy akceptacji przez Zamawiającego

2.10 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami bezpieczeństwa. Posiłki powinny spełniać wymogi żywienia dal dzieci w wieku do lat 3 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.

2.11 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego

2.12. Pełna odpowiedzialność za wykonanie usług spoczywa na oferencie

Kod CPV

55520000-1

Nazwa kodu CPV

Usługi dostarczania posiłków

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: stała obsługa w okresie 01.09.2016-3
Usługa obejmować będzie dostarczanie całodziennego wyżywienia (śniadanie, obiad, podwieczorek) dla dzieci w wieku do lat 3 rodziców uczestniczących w projekcie w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków” w każdy dzień pracy żłobka (poniedziałek-piątek).

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

Wiedza i doświadczenie

posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem zdolnym do wykonania zamówienia

Potencjał techniczny

dysponowanie potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania zamówienia

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

dysponowanie potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe warunki

Niepodleganie wykluczeniu zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” tj.: nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy

Zmiana umowy będzie możliwa za porozumieniem stron. Nie może dotyczyć ceny oraz przedmiotu zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a) Ofertę należy dostarczyć do siedziby żłobka (ul. 3 Maja 15, Komorniki) osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, przesłać pocztą na ww. adres, drogą elektroniczną w postaci podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres: komorniki@u7krasnoludkow.pl do dnia 30.08.2016r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
b) Dokumenty związane z postępowaniem ofertowym dostępne są w wersji elektronicznej na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
c) Oferty należy przygotować na formularzu przedstawionym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
d) Oferty należy złożyć w języku polskim
e) Formularz oferty musi być podpisany i ostemplowany pieczęcią imienną osoby/ób upoważnionych. W przypadku braku pieczęci imiennej wymagany jest czytelny podpis
f) W ofercie prosimy o podanie ceny netto i brutto za dzienne wyżywienie dla jednego dziecka, dotyczących realizacji opisanej usługi oraz oświadczenie dotyczące kryterium społecznego.
g) Wraz z ofertą prosimy o złożenie:
 Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym (załącznik nr 1 do oferty)
 Aktualny dokument rejestrowy potwierdzający wpis do właściwego rejestru bądź ewidencji działalności gospodarczej, jeśli jest wymagany odrębnymi przepisami
h) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy.
W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Zamówienia uzupełniające

BRAK

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

I. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na wykonanie usługi na podstawie przyjętego kryterium.
II. Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę kryteria:
a. Cenowe tj. cena za jedną porcję obiadu dla jednego dziecka (wartość brutto) – waga 80%
b. kryterium społeczne tj. zatrudnianie do realizacji zamówienia osoby bezrobotnej, niepełnosprawnej lub osób o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym– waga 20%
III. Sposób oceny ofert:
a. Punktowo w skali od 0 do 100 pkt
b. Liczba punktów liczona będzie jako suma punktów przyznawanych w poszczególnych kryteriach liczonych w następujący sposób:

punkty w kryterium cenowym = (cena oferty najtańszej)/(cena oferty badanej) x 80

punkty w kryterium społecznym = 20 (pod warunkiem spełnienia kryterium)


IV. Szczegółowe zasady przyznawania punktów w ramach kryterium społecznego:
a. Punkty przyznawane są w przypadku zatrudniania przez oferenta do realizacji zamówienia osoby, która miała status osoby bezrobotnej, niepełnosprawnej lub innej, o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.
b. Punkty za spełnienie tego kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji zawartej w formularzu ofertowym
c. W przypadku zadeklarowania i niespełnienia klauzuli społecznej Zamawiający może odstąpić od zamówienia w trybie natychmiastowym oraz nałożyć karę umowną na Wykonawcę w wysokości iloczynu kwoty najniższego miesięcznego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia niespełniania klauzuli społecznej.
d. Zamawiający zobowiązuje oferenta, który zostanie wyłoniony na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, do udokumentowania spełniania kryterium najpóźniej w dniu podpisania zawarcia umowy na realizację zamówienia.
e. Zatrudnienie takiej osoby może być aktualne w dniu składania oferty bądź przeprowadzone w terminie do dnia podpisania umowy na realizację zamówienia.
f. Zatrudnianie osoby o której mowa w podpunkcie a) musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia
g. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby o której mowa w podpunkcie a) w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy z osoba zwolniona. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób.
V. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Brak złożenia uzupełnień w wyznaczonym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VI. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, ważna i nieodrzucona, która po zsumowaniu punktów przyznanych za wszystkie kryteria otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, Zamawiający zwróci się do Wykonawców, którzy przedstawili te oferty z dodatkowym zapytaniem pozwalającym na wyłonienie Wykonawcy (uruchomienie kolejnego etapu procedury).
VII. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl (na której upubliczniono zapytanie ofertowe).
VIII. Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania w przypadku: niespełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem, przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych, złożenie oferty w innej formie niż określona w niniejszej informacji o zamówieniu

Wykluczenia

Zamawiający nie podlega wykluczeniu zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” tj.: nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK NIEPUBLICZNY "U 7 KRASNOLUDKÓW" S.C. MAŁGORZATA KOSZUTA GRAŻYNA ROSA

Adres

Mariana Buczka 21c

62-030 Luboń

wielkopolskie , poznański

Numer telefonu

601788964

NIP

7831718198

Tytuł projektu

Wsparcie rodziców wracających na rynek pracy poprzez zwiększenie liczby miejsc opieki dla dzieci w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków"

Numer projektu

RPWP.06.04.01-30-0067/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

MARAGO Catering sp. z o.o., ul. Stefana Żeromskiego 2, 62-030 Luboń, 30.08.2016, cena 15 zł brutto/osobę/dzień
Liczba wyświetleń: 784