Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie numer 19/WCES/2016 dotyczące wyboru Wykonawcy świadczącego usługi cateringowe w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej”, realizowanego w ramach poddziałania 7.3.2 WRPO 2014+

Data publikacji: 22.07.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-07-2016

Numer ogłoszenia

1003911

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub listem poleconym/kurierem do dnia 29.07.2016 r. do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego (nie np. data nadania, data stempla pocztowego). Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

justyna.gawron@barka.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Justyna Gawron

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi cateringowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie poczęstunku uczestnikom szkoleń organizowanych w ramach projektu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń:
1) 15 osób x 4 dni (6 h) x 10 grup – przerwa kawowa + obiad
2) 10 osób x 5 dni (6 h) x 6 grup – przerwa kawowa + obiad
3) 5-10 osób x 3 spotkania (3 h) x 12 grup – woda
4) 5 osób x 10 spotkań (3 h) x 3 grupy - woda
5) 10 osób x 5 dni (4 h) x 15 grup – przerwa kawowa

Przerwa kawowa powinna składać się z:
• Napojów (herbata, kawa, śmietanka/mleko do kawy, cukier, cytryna, woda mineralna gazowana i niegazowana)
• Ciasta np. sernik, jabłecznik, itp. - porcja od 50g do 100g
• Ciasteczek

Obiad powinien składać się z:
• Zupy 300 ml
• Drugiego dania według poniższej gramatury posiłków:
 mięso / ryba 200g
 surówka 140 g
 dodatki skrobiowe 200 g
 napój (np. kompot, woda, sok)

Woda:
Zapewnienie 1,5 litra wody dla każdego uczestnika podczas 1 spotkania

Miejsce realizacji zamówienia: sale szkoleniowe w siedzibie Zamawiającego - ul. Św. Wincentego 6/9, 61-003 Poznań
Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany jest do:
1) Przygotowania stołów – obrusów, dekoracji, ekspozycji menu.
2) Posprzątania po kolejnych przerwach oraz po zakończeniu całego wydarzenia.
3) Zapewnienia własnych naczyń (termosów/podgrzewaczy, filiżanek, spodeczków, szklanek, łyżeczek, cukiernic, talerzy itp.) zgodnie z wymaganiami menu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości użycia naczyń plastikowych.
4) Zapewnienia obsługi.
5) Dowozu cateringu o ustalonej godzinie na miejsce realizacji szkoleń wskazane przez Zamawiającego.
6) Świadczenia usługi cateringowej na najwyższym poziomie, a mianowicie dostarczone produkty żywnościowe będą świeże i winne być przyrządzone w dniu dostawy.
7) Świadczenia usługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
8) Przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Nr 171 poz. 1125 z późn. zm.).
9) Zagwarantowania dostępności usługi w dowolnym terminie w okresie obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje:
1) W przypadku wcześniejszego zgłoszenia przez uczestników szkolenia faktu bycia wegetarianinem, należy zapewnić odpowiednie menu wegetariańskie. Każdorazowo, Zamawiający zgłosi Wykonawcy liczbę posiłków wegetariańskich.
2) Do oferty należy załączyć przykładowe, proponowane menu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.
3) Czas dostawy oraz przewidywana liczba uczestników zostanie uzgodniona przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.

Kod CPV

55520000-1

Nazwa kodu CPV

Usługi dostarczania posiłków

Harmonogram realizacji zamówienia

Od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy w sytuacji gdy okoliczności niezależne od Zamawiającego, a wynikające z realizacji projektu WRPO 2014+, w ramach którego ogłoszono zapytanie ofertowe, uniemożliwią realizację tych usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zerwania lub renegocjacji umowy z Wykonawcami w trakcie jej realizacji.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

2. Oferta musi zawierać:
• Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
• Oświadczenie o spełnianiu warunków bycia Podmiotem Ekonomii Społecznej, zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020, świadczącym usługi gastronomiczne zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego
• Przykładowe menu - zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.

Zamówienia uzupełniające

Zgodnie z pkt 15 Rozdziału 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawca umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium "cena" - waga procentowa kryterium 100%. Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium "cena" - 100 pkt. Zamawiający porówna cenę brutto jaką będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi i oznacza cenę brutto za usługę cateringową dla jednej osoby za 1 dzień. Opis sposobu przyznawania punktacji: Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.

Wykluczenia

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Podmioty Ekonomii Społecznej świadczące usługi gastronomiczne. Podmioty Ekonomii Społecznej zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020. 2) Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Wykonawca, który nie spełni przedstawionego powyżej warunku zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu. 3) Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy: Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 4) Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA

Adres

św. Wincentego 6/9

61-003 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

695338999

Fax

616682416

NIP

7821146599

Tytuł projektu

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej

Numer projektu

RPWP.07.03.02-30-0001/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Spółdzielnia Socjalna Wspólny Stół
ul. Śródka 6
Poznań
61-125
Data wpłynięcia oferty: 2016-07-29
Cena: 50 zł
Liczba wyświetleń: 866