Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
W formie papierowej w siedzibie Wielkopolskiej Rady Koordynacyjnej Związku Organizacji Pozarządowych ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań do 1 lipca 2016 do godz. 11.00
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@wrk.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Wewióra, 61 85 30 930
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego – 10 laptopów razem z oprogramowaniem i pakietem biurowym.
2. Sprzedaż i dostarczenie urządzenia wielofunkcyjnego sztuk 1 wraz z materiałami eksploatacyjnymi [tonery i bębny].
3. Sprzedaż i dostarczenie niszczarki biurowej sztuk 1.
4. Sprzedaż i dostarczenie rzutników multimedialnych sztuk 2.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Miejscowość:
Poznań
Cel zamówienia
W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie następującej oferty składającej się z czterech części:
1. Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego – 10 laptopów razem z oprogramowaniem i pakietem biurowym.
2. Sprzedaż i dostarczenie urządzenia wielofunkcyjnego sztuk 1 wraz z materiałami eksploatacyjnymi [tonery i bębny].
3. Sprzedaż i dostarczenie niszczarki biurowej sztuk 1.
4. Sprzedaż i dostarczenie rzutników multimedialnych sztuk 2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy do każdej z czterech części zapytania odrębnie.
Przedmiot zamówienia
W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie następującej oferty składającej się z czterech części:
1. Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego – 10 laptopów razem z oprogramowaniem i pakietem biurowym.
2. Sprzedaż i dostarczenie urządzenia wielofunkcyjnego sztuk 1 wraz z materiałami eksploatacyjnymi [tonery i bębny].
3. Sprzedaż i dostarczenie niszczarki biurowej sztuk 1.
4. Sprzedaż i dostarczenie rzutników multimedialnych sztuk 2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy do każdej z czterech części zapytania odrębnie. Oferent może złożyć kilka ofert częściowych na jednym formularzu wg załącznika pod nazwą "Zalacznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 1 z dnia 23 czerwca 2016".
Kod CPV
30213100-6
Nazwa kodu CPV
Komputery przenośne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
CPV: 30232110-8 Urządzenie wielofunkcyjne
CPV: 301251110-5 Tonery do drukarek
CPV: 30124300-7 Bębny do maszyn biurowych
CPV: 32322000-6 Rzutnik multimedialny
CPV: 30191400-8 Niszczarka dokumentów
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamówienie musi być zrealizowane w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy:
1/ Złożą kompletną i prawidłowo wypełnioną ofertę, na którą składają się dokumenty, o których mowa w pkt. IV pkt.2 niniejszego zapytania wg załącznika pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
2/ Mają osobowość prawną i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zapytaniem.
3/ Są w stanie dostarczyć Zamawiającemu sprzęt wg specyfikacji zamieszczonej w załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Wiedza i doświadczenie
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Potencjał techniczny
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Dodatkowe warunki
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Warunki zmiany umowy
1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź jego części bez podania przyczyny,
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany warunków umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, w wyniku zmian w akredytacji, w projekcie, zmian w wytycznych, informacji uzyskanych w wyniku ewaluacji działań i innych przesłanek, które wpłyną korzystnie na realizację projektu.
3/ Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 (Część A i Część B) do niniejszego zapytania. Oświadczenia zawarte w Części B załącznika są integralną częścią oferty i ich nie złożenie razem z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierać datę sporządzenia, miejsce oraz czytelny podpis Oferenta.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Zamówienia uzupełniające
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego – 10 laptopów razem z oprogramowaniem i pakietem biurowym:
a/ cena brutto za jedną sztukę – waga kryterium 50% (50pkt) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 50 punktów
b/ czas pracy na baterii – waga kryterium 15% (15pkt)
od 0 do 5 godzin: 0pkt
powyżej 5 godzin: 15pkt
c/ okres gwarancji – waga kryterium 15% (15pkt)
do 12 miesięcy: 0pkt
powyżej 12 miesięcy i więcej: 15pkt
d/ rodzaj gwarancji – waga kryterium 20% (20pkt)
dostarczenie do dostawcy/producenta [ang. Collect and return] 5pkt
naprawa na miejscu [ang. On site] 10pkt
naprawa na miejscu w ciągu kolejnego dnia roboczego [ang. Next business Day] 20pkt
2. Sprzedaż i dostarczenie urządzenia wielofunkcyjnego – szt. 1 wraz z materiałami eksploatacyjnymi do zaproponowanego modelu:
a/ cena brutto urządzenia wielofunkcyjnego – waga kryterium 50% (50pkt) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 50 punktów
b/okres gwarancji – waga kryterium 15% (15pkt)
od 24 miesięcy ale poniżej 36 miesięcy: 5pkt
36 miesięcy i więcej: 15pkt
c/ serwis gwarancyjny i pogwarancyjny – waga kryterium 15% (15pkt)
bez opcji Door to door: 0pkt
z opcją Door to door: 15pkt
d/ cena tonerów za sztukę [czarno-biały i kolor] do zaproponowanego modelu – waga kryterium 10% (10pkt) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 10 punktów
b/ cena bębnów za sztukę [ czarno-biały i kolor] do zaproponowanego modelu – waga kryterium 10% (10pkt) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 10 punktów
3. Sprzedaż i dostarczenie niszczarki biurowej szt. 1:
a/cena brutto – waga kryterium 70% (70pkt) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 70 punktów
b/ gwarancja na urządzenie – waga kryterium 15% (15pkt)
od 12 miesięcy ale poniżej 24 miesięcy: 0pkt
24 miesiące i więcej: 15pkt
c/ gwarancja na noże – waga kryterium 15% (15pkt)
od 36 miesięcy ale poniżej 48 miesięcy: 0pkt
48 miesięcy i więcej: 15pkt
4. Sprzedaż i dostarczenie rzutników multimedialnych szt. 2
a/cena brutto za jedną sztukę – waga kryterium 70% (70pkt) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 70 punktów
b/ żywotność lampy [tryb normalny] – waga kryterium 10% (10pkt)
poniżej 4000 godzin: 0pkt
4000 godzin i więcej: 10pkt
c/ maksymalny poziom hałasu [tryb normalny] – waga kryterium 10% (10pkt)
powyżej 37db: 0pkt
poniżej 37db: 10pkt
d/ okres gwarancji – waga kryterium 10% (10pkt)
od 12 miesięcy ale poniżej 24 miesięcy: 0pkt
24 miesiące i więcej: 10pkt
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Wykluczenia
1. Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
1) wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;
2) uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty.
3. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest z załączniku pod nazwą "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 23 czerwca 2016"
Nazwa
WIELKOPOLSKA RADA KOORDYNACYJNA ZWIĄZEK ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
Adres
60-501 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
618530930
Fax
618530930
NIP
7781127985
Tytuł projektu
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Numer projektu
RPWP.07.03.02-30-0001/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Przedsiębiorstwo Handlowe ICOD.PL Marek Korzus
Garncarska 9
Bielsko-Biała
43-300
Data wpłynięcia oferty: 2016-06-30
Cena: 3000