Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Podpisaną ofertę wraz z ww. załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub listem poleconym/kurierem do dnia 22.06.2016 r. do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego (nie np. data nadania, data stempla pocztowego). Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
justyna.gawron@barka.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Justyna Gawron
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja:
a) 3 jednodniowych wizyt studyjnych w subregionie poznańskim (Subregion Poznański - miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki) dla przedstawicieli Komitetu ds. Ekonomii Społecznej (3 grupy x 15 osób + 3 opiekunów – po 1 na każdy wyjazd). Razem 48 osób.
Celem wizyt jest zapoznanie się z działalnością i zasadami funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej. Przewidziane są 3-4 spotkania w podmiotach ekonomii społecznej uznane za dobre praktyki.
b) 2 jednodniowych wizyt studyjnych w subregionie poznańskim (Subregion Poznański - miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki) dla przedstawicieli grup roboczych przy ROPS (2 grupy x 10 osób + 2 opiekunów – po jednym na każdy wyjazd). Razem 22 osoby.
Celem wizyt jest zapoznanie się z działalnością i zasadami funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej. Przewidziane są 3-4 spotkania w podmiotach ekonomii społecznej uznane za dobre praktyki.
c) 4 trzydniowych wizyt studyjnych dla pracowników i uczestników CIS i KIS (4 grupy x 20 osób + 4 opiekunów – po 1 na każdy wyjazd). Razem 84 osoby.
Wyjazdy o charakterze edukacyjno-integracyjnym, np. góry, morze, jezioro. Celem wizyt jest zapoznanie się z działalnością i zasadami funkcjonowania innych funkcjonujących tego typu podmiotów, a także integracja kadry i uczestników. Przewidziane są 2-3 spotkania w podmiotach o podobnej działalności, tzn. CIS, KIS uznanych za dobre praktyki.
d) 4 trzydniowych wyjazdów edukacyjno-integracyjnych dla uczestników (4 grupy x 15 osób + 8 opiekunów – po 2 na każdy wyjazd). Razem 68 osób.
Celem wyjazdów będzie edukacja pod hasłem historia-kultura-nauka (np. Warszawa, Gdynia). W trakcie wyjazdów zwiedzą muzea, np. Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik, Centrum Nauki Experyment, teatr, itp.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który kompleksowo zorganizuje wizyty studyjne
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja:
a) 3 jednodniowych wizyt studyjnych w subregionie poznańskim (Subregion Poznański - miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki) dla przedstawicieli Komitetu ds. Ekonomii Społecznej (3 grupy x 15 osób + 3 opiekunów – po 1 na każdy wyjazd). Razem 48 osób.
Celem wizyt jest zapoznanie się z działalnością i zasadami funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej. Przewidziane są 3-4 spotkania w podmiotach ekonomii społecznej uznane za dobre praktyki.
b) 2 jednodniowych wizyt studyjnych w subregionie poznańskim (Subregion Poznański - miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki) dla przedstawicieli grup roboczych przy ROPS (2 grupy x 10 osób + 2 opiekunów – po jednym na każdy wyjazd). Razem 22 osoby.
Celem wizyt jest zapoznanie się z działalnością i zasadami funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej. Przewidziane są 3-4 spotkania w podmiotach ekonomii społecznej uznane za dobre praktyki.
c) 4 trzydniowych wizyt studyjnych dla pracowników i uczestników CIS i KIS (4 grupy x 20 osób + 4 opiekunów – po 1 na każdy wyjazd). Razem 84 osoby.
Wyjazdy o charakterze edukacyjno-integracyjnym, np. góry, morze, jezioro. Celem wizyt jest zapoznanie się z działalnością i zasadami funkcjonowania innych funkcjonujących tego typu podmiotów, a także integracja kadry i uczestników. Przewidziane są 2-3 spotkania w podmiotach o podobnej działalności, tzn. CIS, KIS uznanych za dobre praktyki.
d) 4 trzydniowych wyjazdów edukacyjno-integracyjnych dla uczestników (4 grupy x 15 osób + 8 opiekunów – po 2 na każdy wyjazd). Razem 68 osób.
Celem wyjazdów będzie edukacja pod hasłem historia-kultura-nauka (np. Warszawa, Gdynia). W trakcie wyjazdów zwiedzą muzea, np. Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik, Centrum Nauki Experyment, teatr, itp.
Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Opracowania programu każdej z wizyt studyjnych i wyjazdów edukacyjno-integracyjnych wraz z opisem merytorycznym odwiedzanych podmiotów ekonomii społecznej oraz miejsc uwzględniającego propozycję dwóch bezalkoholowych wieczorów integracyjnych w przypadku 4 trzydniowych wizyt studyjnych dla pracowników i uczestników CIS i KIS oraz 4 trzydniowych wyjazdów edukacyjno-integracyjnych dla uczestników. Każdorazowo w programie Wykonawca przedstawi nazwy i adresy zaproponowanych podmiotów ekonomii społecznej oraz odwiedzanych miejsc, nazwy i adresy podmiotów, w których będzie realizowane wyżywienie oraz nazwę i adres zaproponowanego hotelu. Wykonawca zostanie poinformowany o terminie poszczególnej wizyty na 21 dni przed rozpoczęciem wizyty, a na 14 dni przed terminem rozpoczęcia wizyty przedstawi program wraz z opisem do akceptacji Zamawiającego.
2) Realizacji wizyty zgodnie z zaakceptowanym przez zamawiającego programem.
3) Zapewnienia noclegu (w miarę możliwości korzystając z usług podmiotów ekonomii społecznej).
4) Zapewnienia wyżywienia (w miarę możliwości korzystając z usług podmiotów ekonomii społecznej).
5) Zapewnienia transportu oraz kierowcy cechującego się kulturą osobistą.
6) Wykupienia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika na sumę 20.000 zł.
7) Zapewnienia opiekuna na każdą z wizyt, który posiada wiedzę z zakresu ekonomii społecznej.
Kod CPV
63500000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
Harmonogram realizacji zamówienia
Od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy w sytuacji gdy okoliczności niezależne od Zamawiającego, a wynikające z realizacji projektu WRPO 2014+, w ramach którego ogłoszono zapytanie ofertowe, uniemożliwią realizację tych usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zerwania lub renegocjacji umowy z Wykonawcami w trakcie jej realizacji.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta musi zawierać:
• Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
• Oświadczenie o spełnianiu warunków bycia Podmiotem Ekonomii Społecznej posiadającym zdolność organizacyjną do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020, zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego;
• Podpisane oświadczenie personelu projektu stanowiące załącznik nr 3;
• Przykładowe programy wizyt studyjnych wraz z opisem merytorycznym przykładowych podmiotów ekonomii społecznej lub miejsc oraz propozycją bezalkoholowych wieczorów integracyjnych. W programie wizyt należy uwzględnić przebycie odległości nie większych niż maksymalnych podanych w tabelkach w formularzu ofertowym.
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z pkt 15 Rozdziału 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawca umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
a) Cena brutto * - waga procentowa kryterium: 80 %, maksymalna liczba punktów: 80 pkt
b) Program wizyty studyjnej - waga procentowa kryterium: 20%, maksymalna liczba punktów: 20 pkt
*Cena brutto to cena jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi i oznacza cenę brutto za organizację wizyt studyjnych dla określonej liczby osób wg pkt. 1 szczegółowego opisu zamówienia
Cena – waga maksymalnie 80%
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 80 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Program wizyty studyjnej – waga maksymalnie 20%
Punkty za kryterium „program wizyty studyjnej” zostaną przyznane w następującym podziale:
1) Maksymalnie 10 pkt za program od strony merytorycznej (dobór i opis podmiotów/miejsc)
2) Maksymalnie 10 pkt za atrakcyjność wieczorów integracyjnych (scenariusz/program integracji)
Wykluczenia
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Podmioty Ekonomii Społecznej posiadające zdolność organizacyjną do realizacji przedmiotu zamówienia.
Podmioty Ekonomii Społecznej zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020.
2) Podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
3) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca, który nie spełni przedstawionych powyżej warunków zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.
4) Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5) Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.
Nazwa
FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA
Adres
61-003 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
695338999
Fax
616682416
NIP
7821146599
Tytuł projektu
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Numer projektu
RPWP.07.03.02-30-0001/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Spółdzielnia Socjalna Wspólny Stół
ul. Śródka 6
Poznań
61-125
Data wpłynięcia oferty: 2016-06-22
Cena: 133.978,00 zł