Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Podpisaną ofertę wraz z ww. załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub listem poleconym/kurierem do dnia 16.05.2016 r. do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego (nie np. data nadania, data stempla pocztowego). Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone. Oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu, będą odrzucone.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
lidia.wesierska@barka.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Lidia Węsierska-Chyc
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja 3-dniowych warsztatów motywacyjnych dla 12 grup, składających się z 5-10 osób. Uczestnikami warsztatów będą osoby zagrożone ubóstwem i wykluczeniem społecznym.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór realizatora 3-dniowych warsztatów motywacyjnych dla 12 grup.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja 3-dniowych warsztatów motywacyjnych dla 12 grup, składających się z 5-10 osób. Uczestnikami warsztatów będą osoby zagrożone ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Warsztat obejmuje 3 dni warsztatowe, każdy po 3 godziny:
3 dni x 3 godziny x 12 grup warsztatowych – łącznie 108 godzin.
Program 3 – dniowego warsztatu powinien zawierać następujące punkty:
1. Integracja grupy
2. Wzbudzenie motywacji do rozwoju
3. Odkrywanie własnego potencjału
4. Nauka planowania
5. Praca z nawykami
6. Nauka zarządzania porażkami
Warsztaty będą organizowane w siedzibie WCES w Poznaniu bądź na terenie gmin w subregionie poznańskim. Za rekrutację uczestników oraz stronę organizacyjną (w tym zapewnienie sali, materiałów oraz drobnego poczęstunku) odpowiada WCES. Wykonawca odpowiada za opracowanie szczegółowego programu warsztatów i ich prowadzenie.
Kod CPV
80570000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Harmonogram realizacji zamówienia
Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności powinni:
• posiadać wykształcenie wyższe w zakresie psychologii.
2) Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
3) Wykonawca, który nie spełni określonego powyżej warunku zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.
4) Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania określonego powyżej warunku, wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
• CV
• kserokopii dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru więcej niż jednego Wykonawcy.
3. Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonaną usługę na podstawie protokołu sporządzonego przez Wykonawcę, wskazującego prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
4. Zapłata zostanie dokonana w terminie do 14 dni po otrzymaniu poprawnie wystawionego rachunku/faktury.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Wynagrodzenie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej" realizowanego w ramach Poddziałanie 7.3.2. Ekonomia społeczna - projekty konkursowe Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014+.
7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia innych działań wynikających z wymogów realizacji usług na rzecz projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym w szczególności: umożliwienie Zamawiającemu i innym upoważnionym instytucjom wglądu do dokumentów związanych z realizacją usługi w ramach projektu, w tym dokumentów finansowych.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
9. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
10. W przypadku zaangażowania Wykonawcy w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Wykonawcy i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach zleconej usługi. Łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
11. Limit zaangażowania zawodowego, o którym mowa w pkt 9, dotyczy wszystkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności:
a) w przypadku stosunku pracy – uwzględnia liczbę dni roboczych w danym miesiącu wynikających ze stosunku pracy, przy czym do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, a nie wlicza się czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym,
b) w przypadku stosunku cywilnoprawnego, samozatrudnienia oraz innych form zaangażowania – uwzględnia czas faktycznie przepracowany, w tym czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami (o ile dotyczy),
c) wykonanie zadań przez Wykonawcę jest potwierdzone protokołem sporządzonym przez tę osobę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
12. W przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy w ramach wszystkich projektów.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagań odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
14. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
15. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy w sytuacji gdy okoliczności niezależne od Zamawiającego, a wynikające z realizacji projektu WRPO 2014+, w ramach którego ogłoszono zapytanie ofertowe, uniemożliwią realizację tych usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zerwania lub renegocjacji umowy z Wykonawcami w trakcie jej realizacji.
Zgodnie z pkt 15 Rozdziału 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawca umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
2. Oferta musi zawierać:
• Dane oferenta
• Proponowaną kwotę do poniesienia przez zamawiającego za wykonanie usługi
• Podpis oferenta
• Aktualne i podpisane CV wraz ze szczegółowym opisem wykształcenia i doświadczenia potencjalnego Wykonawcy usługi
• Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje
• Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie
• Podpisane oświadczenie personelu projektu stanowiące załącznik nr 2.
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z pkt 15 Rozdziału 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawca umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: a) Cena brutto * - waga procentowa kryterium: 80 %; maksymalna liczba punktów: 80 pkt; b) Doświadczenie - waga procentowa kryterium: 20; maksymalna liczba punktów: 20 pkt.
*Cena brutto to cena jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacja niniejszej usługi.
Cena
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 80 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Doświadczenie
Punkty za kryterium „doświadczenie” zostaną obliczone na podstawie liczby godzin przeprowadzonych warsztatów, treningów, szkoleń o podobnej tematyce, co przedmiot zamówienia. tj. 5 pkt. za każde 10 godzin, maksymalnie 20 pkt.
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA
Adres
61-003 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
695338999
Fax
616682416
NIP
7821146599
Tytuł projektu
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Numer projektu
RPWP.07.03.02-30-0001/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Agencja Rozwoju Edukacji Norbert Jasiński; AP EDUKACJA Sp. z o.o.; Geneza Centrum Rozwoju Magdalena Śmilgin-Malinowska
nie dotyczy
nie dotyczy
nie dotyczy
Data wpłynięcia oferty: 2016-05-16
Cena: 48-65