Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie numer 02/WCES/SIEĆ/2016 na organizację 10 dwudniowych i jednodniowych wizyt studyjnych w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej”, realizowanego w ramach poddziałania 7.3.2 WRPO 2014+.

Data publikacji: 23.03.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-03-2016

Numer ogłoszenia

1000945

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub listem poleconym/ kurierem do dnia 30.03.2016 do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego - ul. Św. Wincentego 6, Poznań (nie np. data nadania, data stempla pocztowego). Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone. Oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu będą odrzucone

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

dagmara.szlandrowicz@barka.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Dagmara Szlandrowicz

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 10 dwudniowych i jednodniowych wizyt studyjnych dla osób tworzących partnerstwa lokalne na terenie subregionu poznańskiego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zorganizowanie wizyt studyjnych do podmiotów ekonomii społecznej dla osób tworzących partnerstwa lokalne.

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 10 dwudniowych i jednodniowych wizyt studyjnych dla osób tworzących partnerstwa lokalne na terenie subregionu poznańskiego.
2) Wizyty będą trwać z reguły dwa dni, jednak może się zdarzyć że konieczne będzie zorganizowanie wizyty jednodniowej (na wyraźne polecenie Zamawiającego).
3) W każdej wizycie uczestniczyć będzie ok. 15 osób + 1 opiekun.
4) W trakcie każdej z wizyt dwudniowych przewidziane są min. 4 spotkania w podmiotach ekonomii społecznej (każdorazowo w minimum 2 centrach integracji społecznej), które są uznane za dobre praktyki, a także minimum jedno spotkanie z przedstawicielem samorządu lokalnego i/lub ośrodka pomocy społecznej.
5) W trakcie każdej z wizyt jednodniowych przewidziane są minimum 2 spotkania w podmiotach ekonomii społecznej (każdorazowo w minimum 1 centrum integracji społecznej), które są uznane za dobre praktyki, a także minimum jedno spotkanie z przedstawicielem samorządu lokalnego i/lub ośrodka pomocy społecznej.
6) Nie ma ograniczeń co do województw, w których mogą się odbyć spotkania, ale maksymalna trasa przejazdu w ciągu 2 dni wizyty nie może przekraczać 600 km.
7) Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Opracowania programu każdej z wizyt studyjnych wraz z opisem merytorycznym 4 (lub 2 w przypadku wizyt jednodniowych) odwiedzanych podmiotów ekonomii społecznej oraz uwzględniającego propozycję bezalkoholowego wieczoru integracyjnego. Każdorazowo w programie Wykonawca przedstawi nazwy i adresy zaproponowanych podmiotów ekonomii społecznej, nazwy i adresy podmiotów, w których będzie realizowane wyżywienie oraz nazwę i adres zaproponowanego hotelu. Wykonawca na 7 dni przed terminem rozpoczęcia wizyty przedstawi program wraz z opisem do akceptacji Zamawiającego.
2) Realizacji wizyty zgodnie z zaakceptowanym przez zamawiającego programem.
3) Zapewnienia noclegu w przypadku wizyt dwudniowych (w miarę możliwości korzystając z usług podmiotów ekonomii społecznej).
4) Zapewnienia wyżywienia (w miarę możliwości korzystając z usług podmiotów ekonomii społecznej).
5) Zapewnienia transportu oraz kierowcy cechującego się kulturą osobistą.
6) Wykupienia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika na sumę 20.000 zł.
7) Zapewnienie jednego opiekuna na każdą z wizyt, który posiada wiedzę z zakresu ekonomii społecznej.

Kod CPV

63500000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

Harmonogram realizacji zamówienia

od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Z uwagi na fakt, że niniejsze Zapytanie ofertowe zostało opublikowane przed otrzymaniem środków wynikających z umowy o dofinansowanie na realizację usług Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

• Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
• Oświadczenie o spełnianiu warunków bycia Podmiotem Ekonomii Społecznej posiadającym zdolność organizacyjną do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020, zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego;
• Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
• Przykładowy program dwudniowej wizyty studyjnej i przykładowy program jednodniowej wizyty studyjnej wraz z opisem merytorycznym 4 przykładowych (lub 2 w przypadku wizyt jednodniowych) podmiotów ekonomii społecznej i spotkania z przedstawicielem samorządu lokalnego i/lub ośrodka pomocy społecznej oraz propozycją bezalkoholowego wieczoru integracyjnego. W programie wizyty należy uwzględnić przebycie w sumie odległości maksymalnie 600 km, przy założeniu wyjazdu z i powrotu do Poznania.

Zamówienia uzupełniające

Zgodnie z pkt 15 Rozdziału 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawcą umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: a)Cena brutto* -waga procentowa kryterium: 80%, maksymalna liczba punktów: 80 pkt; b)program wizyty studyjnej – waga procentowa kryterium 20%, maksymalna liczba puktów: 20 pkt. *Cena brutto to cena jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi i oznacza cenę brutto za organizację jednej wizyty studyjnej dla 15 osób + 1 opiekuna. Opis sposobu przyznawania punktacji: cena – waga maksymalnie 80% Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 80 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Program wizyty studyjnej – waga maksymalnie 20%, Punkty za kryterium „program wizyty studyjnej” zostaną przyznane w następującym podziale: 1) Maksymalnie 10 pkt za program od strony merytorycznej (dobór i opis 4 podmiotów es); 2) Maksymalnie 5 pkt za atrakcyjność wieczoru integracyjnego (scenariusz/program integracji); 3) Maksymalnie 5 pkt za program od strony organizacyjnej i wizualnej (jasność informacji, przejrzystość, precyzja, wygląd graficzny).

Wykluczenia

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Podmioty Ekonomii Społecznej posiadające zdolność organizacyjną do realizacji przedmiotu zamówienia.
Podmioty Ekonomii Społecznej zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020.
2) Podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
3) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca, który nie spełni przedstawionych powyżej warunków zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.
4) Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5) Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA

Adres

św. Wincentego 6/9

61-003 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

695338999

Fax

616682416

NIP

7821146599

Tytuł projektu

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej

Numer projektu

RPWP.07.03.02-30-0001/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 840