Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu nr 1 stanowiący załącznik do zapytania. Oferta musi zawierać: dane oferenta, proponowaną kwotę do poniesienia przez Zamawiającego za 1 godzinę pracy specjalisty ds. pomocy publicznej, aktualne i podpisane CV potencjalnego Wykonawcy usługi wraz z wykazem doświadczenia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Podpisaną ofertę (załącznik nr 1) wraz z CV i wykazem doświadczenia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 30.03.2016 r. do godziny 23.59. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
lidia.wesierska@barka.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Lidia Węsierska
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór specjalisty ds. pomocy publicznej.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Poznań
Miejscowość:
Poznań
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Specjalisty ds. pomocy publicznej
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór specjalisty ds. pomocy publicznej, który będzie miał następujący zakres zadań:
1. ocena występowania pomocy publicznej, w tym test pomocy publicznej,
2. obliczanie wysokości pomocy publicznej i sporządzanie zaświadczeń o udzieleniu pomocy de minimis;
3. nadzór nad prawidłowością prowadzenia bieżącej sprawozdawczości Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES) i Przedsiębiorstw Społecznych (PS) oraz rozliczeń zgodnie z wymogami dot. pomocy publicznej;
4. nadzór nad stosowaniem wymaganych formularzy przez PES i PS pod kątem spełniania kryteriów zgodności z zasadami pomocy publicznej;
5. udzielanie bieżących informacji PES i PS w zakresie pomocy publicznej w związku z realizowanymi przez nie zadaniami i korzystaniem z określonych form wsparcia w OWES i poza OWES;
6. prowadzenie stałego monitoringu w zakresie zmian w ustawodawstwie krajowym i unijnym dot. pomocy publicznej;
7. inne zadania związane z pomocą publiczną.
Wymiar czasowy realizacji zamówienia: 28 miesięcy, 80 godzin miesięcznie
Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 63 000 zł
Kod CPV
79000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Harmonogram realizacji zamówienia
Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31
Wymiar czasowy realizacji zamówienia: 28 miesięcy, 80 godzin miesięcznie
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności powinni:
1) posiadać wykształcenie wyższe,
2) posiadać udokumentowaną wiedzę i doświadczenie (min. rok doświadczenia) w zakresie przedmiotu zamówienia,
3) korzystać z pełni praw publicznych, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz nie być karanym za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Wykonawca, który nie spełni przedstawionego powyżej warunku zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawcą może być:
- osoba fizyczna,
- osoba prowadząca indywidualną działalność gospodarczą, która będzie wykonywała zlecenie osobiście,
- podmiot prawny, który zapewni do wykonania zlecenia osoby posiadające wymagane kwalifikacje.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu nr 1 stanowiący załącznik do zapytania.
2. Oferta musi zawierać:
- Dane oferenta.
- Proponowaną kwotę do poniesienia przez Zamawiającego za 1 godzinę pracy specjalisty ds. pomocy publicznej.
- Aktualne i podpisane CV potencjalnego Wykonawcy usługi wraz z wykazem doświadczenia.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena brutto * 50% 50 pkt
Doświadczenie 50% 50 pkt
*Cena brutto to cena jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacja niniejszej usługi.
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA
Adres
61-003 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
695338999
Fax
616682416
NIP
7821146599
Tytuł projektu
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Numer projektu
RPWP.07.03.02-30-0001/15-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria