Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie numer 09/WCES/2016 na organizację 14 dwudniowych wizyt studyjnych w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej”, realizowanego w ramach poddziałania 7.3.2 WRPO 2014+.

Data publikacji: 27.01.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-02-2016

Numer ogłoszenia

1000380

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub listem poleconym/kurierem do dnia 03.02.2016 r. do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego (nie np. data nadania, data stempla pocztowego). Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone. Oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu, będą odrzucone.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

justyna.gawron@barka.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Justyna Gawron

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 14 dwudniowych wizyt studyjnych dla osób chcących założyć spółdzielnie socjalne na terenie subregionu poznańskiego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zorganizowanie wizyt studyjnych do podmiotów ekonomii społecznej (głównie spółdzielni socjalnych) dla grup inicjatywnych spółdzielni socjalnych.

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 14 dwudniowych wizyt studyjnych dla osób chcących założyć spółdzielnie socjalne na terenie subregionu poznańskiego.
2) W każdej wizycie uczestniczyć będzie 12 osób + 1 opiekun.
3) W trakcie każdej z wizyt przewidziane są 4 spotkania w podmiotach ekonomii społecznej (każdorazowo w minimum 2 spółdzielniach socjalnych), działających w branży, w której uczestnicy wizyty (grupy inicjatywne spółdzielni socjalnych) planują rozpocząć działalność i są uznane za dobre praktyki. W przypadku braku podmiotów ekonomii społecznej w danej branży, Wykonawca uzgodni z Wykonawcą inne rozwiązanie.
4) Nie ma ograniczeń co do województw, w których mogą się odbyć spotkania, ale maksymalna trasa przejazdu w ciągu 2 dni wizyty nie może przekraczać 600 km.
5) Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Opracowania programu każdej z wizyt studyjnych wraz z opisem merytorycznym 4 odwiedzanych podmiotów ekonomii społecznej (każdorazowo w minimum 2 spółdzielniach socjalnych), działających w branży, w której przyszłe spółdzielnie socjalne będą prowadziły swoją główną działalność oraz uwzględniającego propozycję bezalkoholowego wieczoru integracyjnego. Każdorazowo w programie Wykonawca przedstawi nazwy i adresy zaproponowanych podmiotów ekonomii społecznej, nazwy i adresy podmiotów, w których będzie realizowane wyżywienie oraz nazwę i adres zaproponowanego hotelu. Wykonawca zostanie poinformowany o rodzaju branży na 14 dni przed rozpoczęciem wizyty, a na 7 dni przed terminem rozpoczęcia wizyty przedstawi program wraz z opisem do akceptacji Zamawiającego.
2) Realizacji wizyty zgodnie z zaakceptowanym przez zamawiającego programem.
3) Zapewnienia noclegu (w miarę możliwości korzystając z usług podmiotów ekonomii społecznej).
4) Zapewnienia wyżywienia (w miarę możliwości korzystając z usług podmiotów ekonomii społecznej).
5) Zapewnienia transportu oraz kierowcy cechującego się kulturą osobistą.
6) Wykupienia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika na sumę 20.000 zł.
7) Zapewnienie jednego opiekuna na każdą z wizyt, który posiada wiedzę z zakresu ekonomii społecznej.

Kod CPV

80500000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Z uwagi na fakt, że niniejsze Zapytanie ofertowe zostało opublikowane przed otrzymaniem środków wynikających z umowy o dofinansowanie na realizację usług Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków bycia Podmiotem Ekonomii Społecznej posiadającym zdolność organizacyjną do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020, zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego;
3) Przykładowy program dwudniowej wizyty studyjnej wraz z opisem merytorycznym 4 przykładowych podmiotów ekonomii społecznej (2 zajmujących się opieką nad osobą starszą i niepełnosprawną oraz 2 zajmujących się działalnością gastronomiczną) oraz propozycją bezalkoholowego wieczoru integracyjnego. W programie wizyty należy uwzględnić przebycie w sumie odległości maksymalnie 600 km, przy założeniu wyjazdu z i powrotu do Poznania.

Zamówienia uzupełniające

Zgodnie z pkt 15 Rozdziału 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawca umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
a) Cena brutto * - waga procentowa kryterium: 80 %, maksymalna liczba punktów: 80 pkt
b) Program wizyty studyjnej - waga procentowa kryterium: 20%, maksymalna liczba punktów: 20 pkt
*Cena brutto to cena jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi i oznacza cenę brutto za organizację jednej wizyty studyjnej dla 12 osób + 1 opiekuna
Opis sposobu przyznawania punktacji:
Cena – waga maksymalnie 80%
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 80 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Program wizyty studyjnej – waga maksymalnie 20%
Punkty za kryterium „program wizyty studyjnej” zostaną przyznane w następującym podziale:
1) Maksymalnie 10 pkt za program od strony merytorycznej (dobór i opis 4 podmiotów)
2) Maksymalnie 5 pkt za atrakcyjność wieczoru integracyjnego (scenariusz/program integracji)
3) Maksymalnie 5 pkt za program od strony organizacyjnej i wizualnej (jasność informacji, przejrzystość, precyzja, wygląd graficzny).

Wykluczenia

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Podmioty Ekonomii Społecznej posiadające zdolność organizacyjną do realizacji przedmiotu zamówienia.
Podmioty Ekonomii Społecznej zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020.
2) Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca, który nie spełni przedstawionego powyżej warunku zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.
3) Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4) Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA

Adres

św. Wincentego 6/9

61-003 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

695338999

Fax

616682416

NIP

7821146599

Tytuł projektu

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej

Numer projektu

RPWP.07.03.02-30-0001/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Spółdzielnia Socjalna Wspólny Stół
Śródka 6
Poznań
61-125
Data wpłynięcia oferty: 2016-02-03
Cena: 7.200 zł
Liczba wyświetleń: 1420