Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie numer 08/WCES/2016 dotyczące wyboru Wykonawcy świadczącego usługi cateringowe w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej”, realizowanego w ramach poddziałania 7.3.2 WRPO 2014+.

Data publikacji: 27.01.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-02-2016

Numer ogłoszenia

1000378

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub listem poleconym/kurierem do dnia 03.02.2016 r. do godziny 14.00. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego (nie np. data nadania, data stempla pocztowego). Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

justyna.gawron@barka.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Justyna Gawron

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: Poznań Miejscowość: Poznań

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkoleń organizowanych w ramach projektu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń:
1) Miejsce realizacji zamówienia: sale szkoleniowe w siedzibie Zamawiającego - ul. Św. Wincentego 6/9, 61-003 Poznań
2) Liczba szkoleń: 14
3) Czas trwania jednego szkolenia: 14 dni (w podziale na 4x3dni i 1x2dni)
• 1 dzień: obiad, kolacja
• 2 dzień: śniadanie, obiad, kolacja (w przypadku opcji 2-dniowej ten dzień wypada, pozostaje dzień 1 i 3)
• 3 dzień: śniadanie, obiad
4) Liczba uczestników jednego spotkania: 12 + 1 trener (zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby osób)
5) Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany jest do:
1) Przygotowania stołów – obrusów, dekoracji, ekspozycji menu.
2) Posprzątania po kolejnych przerwach oraz po zakończeniu całego wydarzenia (w zakresie dotyczącym cateringu).
3) Zapewnienia własnych naczyń (termosów/podgrzewaczy, filiżanek, spodeczków, szklanek, łyżeczek, cukiernic, talerzy itp.) zgodnie z wymaganiami menu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości użycia naczyń plastikowych.
4) Zapewnienia obsługi.
5) Dowozu cateringu o ustalonej godzinie na miejsce realizacji szkoleń wskazane przez Zamawiającego.
6) Świadczenia usługi cateringowej na najwyższym poziomie, a mianowicie dostarczone produkty żywnościowe będą świeże i winne być przyrządzone w dniu dostawy.
7) Świadczenia usługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
8) Przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Nr 171 poz. 1125 z późn. zm.).
9) Zagwarantowania dostępności usługi w dowolnym terminie w okresie obowiązywania umowy.

Oferta powinna składać się z następującego menu:
1) Śniadanie (standardowy szwedzki stół): np. sałatki warzywne, ryba po grecku, galantyna z kurczaka, naleśniki, jajecznica, parówki (min. 3 do wyboru), pieczywo, masło, sery, wędliny, warzywa, płatki śniadaniowe, mleko, jogurty, napoje (herbata, kawa, śmietanka/mleko do kawy, cukier, cytryna, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana)
2) Obiad:
• Zupa 300 ml
• Drugie danie według poniższej gramatury posiłków:
 mięso / Ryba 200g
 surówka 140 g
 dodatki skrobiowe 200 g
 deser (ciasto np. sernik, jabłecznik, itp. - porcja od 50g do 100g)
 napoje (herbata, kawa, śmietanka/mleko do kawy, cukier, cytryna, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana)
3) Kolacja (standardowy szwedzki stół): jedno danie ciepłe (np. bigos, leczo, spaghetti, naleśniki, zapiekanka, pizza), przystawki, sałatki, pieczywo, masło, wędliny, sery, warzywa, napoje (herbata, kawa, śmietanka/mleko do kawy, cukier, cytryna, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana)

Dodatkowe informacje:
1) W przypadku wcześniejszego zgłoszenia przez uczestników szkolenia faktu bycia wegetarianinem, należy zapewnić odpowiednie menu wegetariańskie. Każdorazowo, Zamawiający zgłosi Wykonawcy liczbę posiłków wegetariańskich.
2) Do oferty należy załączyć przykładowe, proponowane menu na 3 dni, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.
3) Czas dostawy oraz przewidywana liczba uczestników zostanie uzgodniona przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.

Kod CPV

55520000-1

Nazwa kodu CPV

Usługi dostarczania posiłków

Harmonogram realizacji zamówienia

Od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi:
- być Podmiotem Ekonomii Społecznej, zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020;

- posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawcy musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie umożliwiające prawidłową realizację zamówienia.

Potencjał techniczny

Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do prawidłowego wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Z uwagi na fakt, że niniejsze Zapytanie ofertowe zostało opublikowane przed otrzymaniem środków wynikających z umowy o dofinansowanie na realizację usług Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków bycia Podmiotem Ekonomii Społecznej, zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020, świadczącym usługi gastronomiczne zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
3)Przykładowe menu na 3-dniowe spotkanie - zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.

Oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu, będą odrzucone.

Zamówienia uzupełniające

Zgodnie z pkt 15 Rozdziału 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawca umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium "cena" - waga procentowa kryterium 100%.
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium "cena" - 100 pkt.
Zamawiający porówna cenę brutto jaką będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi i oznacza cenę brutto za usługę cateringową dla jednej osoby za 3-dniowe spotkanie.
Opis sposobu przyznawania punktacji:
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.

Wykluczenia

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Podmioty Ekonomii Społecznej świadczące usługi gastronomiczne.
Podmioty Ekonomii Społecznej zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020.
2) Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca, który nie spełni przedstawionego powyżej warunku zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.
3) Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4) Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA

Adres

św. Wincentego 6/9

61-003 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

695338999

Fax

616682416

NIP

7821146599

Tytuł projektu

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej

Numer projektu

RPWP.07.03.02-30-0001/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Spółdzielnia Socjalna Wspólny Stół
Śródka 6
Poznań
61-125
Data wpłynięcia oferty: 2016-02-03
Cena: 180 zł
Liczba wyświetleń: 1428