Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta może być złożona wyłącznie w wersji papierowej na adres:
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
2. Oferty można składać do dnia 22.10.2018 r. do godz. 9:00, liczy się data godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
4. Za termin dostarczenia oferty uznaje się termin wpływu oferty pod ww. adres Zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Osobą uprawnioną do kontaktowania się w imieniu Zamawiającego z Wykonawcami jest: Adrian Miler, e-mail: a.miler@maspex.com
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48512409564
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie inteligentnego systemu logistycznego wraz z niezbędną dokumentacją, w magazynie wysokiego składowania umożliwiającego automatyzację procesów składowania i kompletacji, uwzględniających: oczekiwania Zamawiającego w zakresie struktury jednostek załadunkowych i czasu kompletacji (aspekty jakościowe i wydajnościowe); wielokierunkowego transportu towarów do i z istniejących obiektów produkcyjnych Zamawiającego z niezbędnym buforem (pozwalającym na czasowe spiętrzenie przepływu i ich rozpływ, komplementarnie do przepływów zewnętrznych: wydania do wysyłek, dostawy z zewnątrz); załadunek i wydanie towarów do wysyłek (w zakresie załadunku istotnym elementem jest łączenie i kolejkowanie wysyłek, uwzględniające parametry statyczne i dynamiczne transportu).
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
łowicki
Miejscowość:
Łowicz
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa i montaż prototypów urządzeń zgodnych z koncepcjami Industry 4.0/ Digital Logistics 4.0 jako wyposażenia Logistycznego Centrum Badawczo-Rozwojowego ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k. w Łowiczu".
Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis wymagań i zakresu zamówienia znajduje się w pełnej treści zapytania: Załącznik - ZAPYTANIE OFERTOWE)
Zakres zamówienia obejmuje cztery części:
I. Strefa Magazynowa
II. Strefa Kompletacji
III. System IT zarządzający strefami: magazynową i kompletacji
IV. Dodatkowe usługi
I. STREFA MAGAZYNOWA
Specyfikacja techniczna zamówienia
1. Część projektowa:
1.1 Wykonanie projektu wykonawczego
2. Dostawa i montaż automatycznego systemu magazynowego
(systemu składowania palet):
2.1 Układnice
2.2 Urządzenia transportu palet, wejście i wyjście palet do systemu układnic
- system weryfikacji kontroli jakości palet (wszystkie bramki wejścia do systemu),
2.3 Platforma i przenośniki do obsługi wejścia palet do magazynu, podnośniki palet,
2.4 System transportu palet z produkcji i na produkcję wykorzystujący głównie przenośniki rolkowe, z kontrolą jakości palet, podnośniki palet,
2.5 System obsługi strefy pickingu, poziom 0 i 1 z kontrolą palet,
2.6 Urządzenia obsługi palet do copackingu, wejście wyjście palet, kontrola palet,
2.7 Pętla transportowa na poziomie "0" i na pierwszym piętrze.
2.8 Urządzenia obsługi palet: załadunki, 9 wysp załadunkowych
2.9 Urządzenia obsługi palet: 4 wyspy przyjęciowe z pętlą kontrolną palet
2.10 Kontrola jakości palet ma polegać na sprawdzeniu ich wagi, rozstawu palety, obrysu oraz automatycznym zeskanowaniu numeru nośnika,
2.11 Panele elektryczne, okablowanie
2.12 Systemy zabezpieczeń stref zamkniętych i przeciwupadkowych,
2.13 System regałów nie mniej niż 38 400 palet z podestami serwisowymi układnic, przy czym należy uwzględnić parametry poszczególnych stref wskazane w poniższej tabeli.
Wyposażenie magazynu w system regałowy automatycznego (bezobsługowego) składowania palet, o ustandaryzowanych rozmiarach i w czterech typach wymiarowych:
2.14 System radiowy do zarządzania strefą kompletacji.
2.15 Dostosowanie projektu do wymagań krajowych, certyfikaty, deklaracje zgodności, dokumentacja dla potrzeb UDT.
2.16 Czyszczenie płyty głównej.
II. STREFA KOMPLETACJI
Specyfikacja techniczna :
1. Obsługa systemu co-packingowego, wejście/wyjście z systemu automatycznego;
2. Strefa kompletacji powinna zawierać co najmniej 42 miejsca buforowe;
3. Obsługa wysp pickingowych, transport pustych palet do pickingu, odbiór gotowych palet;
4. System dwóch automatycznych owijarek o wydajności min. 60 palet na godzinę każda wraz z obsługą foliowania top każda;
5. Dwie etykieciarki automatyczne do obsługi etykiet formatu A5 umożliwiające aplikowanie etykiet na różnej wysokości danej palety.
6. Automatyczny system pełnowartswowy oparty o technologię manipulatora z obsługą „kanapkowania”.
III. System IT zarządzający strefami: magazynową i kompletacji
IV. Dodatkowe usługi
A. Wymagania ogólne: dodatkowe usługi
1. Dostawa, transport i rozładunek sprzętu.
2. Montaż (w tym usługi dźwigowe).
3. Rozruch mechaniczny, elektryczny i technologiczny kompletnej instalacji do uzyskania zakładanego efektu wydajnościowego, wykonanie testów wydajnościowych.
4. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie administrowania, obsługi i serwisowania inteligentnego systemu logistycznego. Szkolenia prowadzone będą podczas wdrożenia systemu w okresie nie krótszym niż 2 tygodnie.
5. Przekazanie do eksploatacji.
B. Dokumentacja i Szkolenia: dodatkowe usługi
1. Szkolenia
2. Dokumentacja:
Dokumentacja DTR wymagana przepisami EU (Dyrektywa Maszynowa), lokalnymi przepisami prawa oraz UDT. Cała dokumentacja w języku polskim i angielskim.
Kod CPV
42418000-9
Nazwa kodu CPV
Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Oznaczenie CPV:
39141100-3 Regały
48921000-0 Systemy automatyzacji
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane
nie później niż do 31. Grudzień 2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:
• wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie jej prowadzenia) minimum 5 projektów lub usług o tematyce, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 mln PLN netto (słownie: trzydzieści milionów złotych) każdy.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają potencjał techniczny konieczny do realizacji zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia:
• Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 12 000 000,00 PLN oraz
• Wykonawca winien nie zalegać z opłatą żadnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 12 000 000,00 PLN.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów wymaganych od Wnioskodawcy została przedstawiona w w pełnej treści zapytania ofertowego: patrz zał. ZAPYTANIE OFERTOWE, pkt. IX. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena 70%
Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
A = (n/b) x waga (waga = 70 pkt)
gdzie:
A– ilość punktów przyznana za kryterium cena dla badanej oferty (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku);
n – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
b – cena oferty badanej.
Najwyższą maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta tego wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.
2. Gwarancja na całość zamówienia 30%
Okres udzielonej gwarancji powinien zostać podany w dniach.
Przy ocenie tego kryterium będzie brany pod uwagę czas gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana w dniach kalendarzowych.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „Gwarancja” w następujący sposób:
• Gwarancja udzielona na okres obligatoryjny (730 dni) – 0 punktów,
• Oferty, w których zaproponowano krótszy niż minimalny (obligatoryjny) okres gwarancji wynoszący 730 dni zostaną odrzucone.
• Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium wynosi 30 punktów.
Dla ofert, w których zadeklarowano dłuższy okres gwarancji przedmiotu zamówienia niż minimalny okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynoszący 730 dni liczba punktów w tym kryterium będzie przyznawana wg poniższego wzoru:
Gx = (bg/ng) x waga (waga = 30 pkt)
gdzie:
Gx– ilość punktów przyznana za kryterium gwarancja dla badanej oferty (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku), liczona w dniach kalendarzowych;
ng – najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert, liczony w dniach kalendarzowych;
bg – okres gwarancji oferty badanej, liczony w dniach kalendarzowych.
Ocena zostanie zaokrąglona do jednego miejsca po przecinku.
Gw = (b/n) x waga (waga = 30 pkt.)
W ofercie należy starać się odnieść do wszystkich kryteriów wyboru oferty.
W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów, w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt w danym kryterium. Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ocenę końcową, zostanie powierzone zamówienie do realizacji.
W przypadku uzyskania największej ilości punktów przez więcej niż jedną ofertę zostanie wybrana spośród nich oferta, która otrzymała najwięcej punktów w kryterium Cena.
Wykluczenia
1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
Adres
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
łódzkie
,
łowicki
Numer telefonu
46 830 27 03
NIP
1132764189
Numer naboru
RPLD.01.02.01-IP.02-10-037/18
Nierozstrzygnięte – Brak ofert