Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy:
- przesłać pocztą elektroniczną na adres: oferty@ingremio.com.pl (skan podpisanego formularza wraz z
załącznikami) – w tytule maila należy zamieścić informacje, z której będzie wynikać że jest to oferta oraz
podać numer postępowania,
albo
- dostarczyć w wersji papierowej, w zamkniętej i opisanej kopercie do biura Zamawiającego: Zbigniew
Kotulski Zakład Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych Ingremio – Peszel, ul. Laskowska 93, 32-329 Bolesław
(biuro czynne w dni robocze do godziny 8:00 do godziny 16:00) - na opakowaniu należy zamieścić
informację, iż jest to oferta oraz podać tytuł zamówienia lub jego numer.
Decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania ofert osobiście, drogą pocztową lub pocztą kurierską za termin złożenia przyjęty
będzie dzień otrzymania oferty przez Zamawiającego.
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego,
stanowiącym załącznik nr 1.
W postępowaniu informacje, wezwania, pisma, Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną
(w postaci zeskanowanych podpisanych dokumentów). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień treści złożonych ofert i
wzywać do uzupełniania dokumentów w trybie odpowiednio stosowanego art. 26 ust. 3, ust. 3a oraz ust. 4
ustawy PZP. W przypadku braku przesłania stosownych wyjaśnień/uzupełnień we wskazanym terminie
Zamawiający będzie miał prawo do odrzucenia oferty.
Informacje podane w celu obliczenia punktów w ramach kryteriów oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania art. 87 ust. 2 ustawy PZP.
OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU:
Do kontaktu z Oferentami w sprawach formalno-merytorycznych dotyczących postępowania wyznaczony
jest: Wojciech Kotulski, tel. 604 190 374, adres poczty elektronicznej: oferty@ingremio.com.pl
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 60 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego zapytania, odwołania
postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert na każdym etapie postępowania bez
podania przyczyny.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
oferty@ingremio.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Wojciech Kotulski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
604 190 374
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dotyczących przeprowadzenia badań laboratoryjnych na
dostarczonych przez Zamawiającego próbkach z poliolefin zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części zgodnie z załącznikiem nr 3.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej części lub zawierające świadczenia
nie spełniające wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.
Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący odpowiednio
załącznik nr 2a (część I) i 2b (część II) do zapytania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienie jest przeprowadzenie badań laboratoryjnych: dyspersji oraz mikrobiologicznych na
próbkach z poliolefin.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dotyczących przeprowadzenia badań laboratoryjnych na
dostarczonych przez Zamawiającego próbkach z poliolefin zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części zgodnie z załącznikiem nr 3.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej części lub zawierające świadczenia
nie spełniające wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.
Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2a (część I) i 2b (część II) do zapytania ofertowego.
CZĘŚĆ I: Badania laboratoryjne dyspersji
Badanie dyspersji nanokomponentu w dostarczonych próbkach z poliolefin, tj. badanie jednorodności
luminescencji na powierzchni badanej próbki w celu wyznaczenia próbek, w których intensywność emisji
światła nie posiada obszarów o odchyleniach przekraczających 5% średniej intensywności z całej
powierzchni.
Badanie powinno zostać wykonane na próbkach, których temperatura w momencie badania musi zawierać
się w zakresie 10-35 stopni Celsjusza, co musi zostać udokumentowane w postaci zdjęć wykonanych za
pomocą kamery termowizyjnej (o rozdzielczości min. 200x300 pikseli) z wyznaczeniem ekstremów
temperatury.
Usługa obejmuje transport: odbiór próbek od Zamawiającego oraz zwrot przebadanych próbek do
Zamawiającego wraz z protokołem cząstkowym zawierającym informację o ilości przekazanych,
przebadanych i zwróconych próbek oraz wykazem próbek wraz z informacją o otrzymanym wyniku badania
na danej próbce (wraz ze zdjęciami).
Badania są planowane w trzech etapach:
ETAP I: 400 szt. badań (planowany termin realizacji: grudzień 2019 r. – luty 2020 r.)
ETAP II: min. 12 szt. – maks. 96 szt. badań (planowany termin realizacji: luty 2020 r. - czerwiec 2020 r.)
ETAP III: min. 72 szt. – maks. 144 szt. badań (planowany termin realizacji: czerwiec 2020 r. – listopad 2020
r.)
CZĘŚĆ II: Badania laboratoryjne mikrobiologiczne
Badania polegające na analizie zahamowania wzrostu wybranych szczepów mikroorganizmów w kontakcie z
próbkami z funkcjonalizowanych poliolefin. Badania polegające na wykazaniu średniej redukcji kolonii
następujących szczepów bakterii oraz gatunków grzybów: Aspergillus brasiliensis, Saccharomyces
cerevisiae, Penicillium expansum oraz Escherichia coli. Testy powinny zostać wykonane metodą kontaktową
z posiewami mikrobiologicznymi z zachowaniem czasu inkubacji 24h.
Każda próbka po zakończonych badaniach, a przed oddaniem Zamawiającemu musi zostać poddana
dekontaminacji w generatorze ozonu (zakres ten musi zostać uwzględniony w ramach przedmiotowej
usługi), z wykorzystaniem wysokich dawek ozonu (inne metody dekontaminacji próbek mogą być stosowane
obligatoryjnie, lecz nie zwalniają z konieczności ozonowania, co jest związane z dalekim rozwinięciem
powierzchni badanych elementów).
Usługa obejmuje transport: odbiór próbek od Zamawiającego oraz zwrot przebadanych próbek do
Zamawiającego wraz z protokołem cząstkowym zawierającym informację o ilości przekazanych,
przebadanych i zwróconych próbek oraz wykazem próbek wraz z informacją o otrzymanym wyniku badania
na danej próbce.
Badania są planowane w trzech etapach:
ETAP I: 100 szt. badań (planowany termin realizacji: grudzień 2019 r. – luty 2020 r.)
ETAP II: min. 12 szt. – maks. 96 szt. badań (planowany termin realizacji: luty 2020 r. - czerwiec 2020 r.)
ETAP III: min. 72 szt. – maks. 144 szt. badań (planowany termin realizacji: czerwiec 2020 r. – listopad 2020
r.)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Kod CPV
73111000-3
Nazwa kodu CPV
Laboratoryjne usługi badawcze
Harmonogram realizacji zamówienia
Usługa będzie zrealizowana:
CZĘŚĆ I i II: sukcesywnie, planowany termin realizacji od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Potencjał techniczny
CZĘŚĆ I: Badania dyspersji zostanie zlecone laboratorium, które będzie spełniać następujące wymagania:
- dotyczące potencjału technicznego: laboratorium będzie dysponować następującym sprzętem: luminometr,
emiter UV, kamera termowizyjna, ciemnia (w tym mobilna na wypadek konieczności przeprowadzenia
badań in situ procesu wytwarzania próbek).
Na etapie weryfikacji ofert warunek zostanie potwierdzony na podstawie złożonego w formularzu
ofertowym oświadczenia.
Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) do dostarczenia w wyznaczonym
terminie do Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienia ww. warunków udziału w
postępowaniu. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży np. wykaz osób, które będą
prowadzić/prowadzą badania wraz z ich CV potwierdzającymi wymagane kwalifikacje, czy też
przeprowadzenia wizji lokalnej u Wykonawcy w celu potwierdzenia potencjału technicznego.
CZĘŚĆ II: Badania mikrobiologiczne zostaną zlecone laboratoriom, które będzie spełniać następujące
wymagania:
- dotyczące potencjału technicznego: laboratorium będzie wyposażone w: stół laminarny, cieplarki,
wytrząsarki, pipety automatyczne, palniki Bunsena, ezy, głaszczki, szalki Petriego, autoklawy, podłoża,
pożywki, lampy UV, łaźnia wodna, wirówka laboratoryjna, szkło laboratoryjne zwykłe i jałowe, lodówka,
zamrażarka, środki dezynfekcyjne, pożywkarnia, mikroskopy, zmywalnia, wagi, aparaty Kocha.
Na etapie weryfikacji ofert warunek zostanie potwierdzony na podstawie złożonego w formularzu
ofertowym oświadczenia.
Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) do dostarczenia w wyznaczonym
terminie do Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienia ww. warunków udziału w
postępowaniu. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży np. wykaz osób, które będą
prowadzić/prowadzą badania wraz z ich CV potwierdzającymi wymagane kwalifikacje, czy też
przeprowadzenia wizji lokalnej u Wykonawcy w celu potwierdzenia potencjału technicznego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
CZĘŚĆ I: Badania dyspersji zostanie zlecone laboratorium, które będzie spełniać następujące wymagania:
- dotyczące potencjału kadrowego: do zespołu, który będzie prowadził badania będzie należeć osoba, która
jest doktorem nauk chemicznych ze specjalizacją z chemii organicznej, posiada doświadczenie w syntezach
organicznych, analiz HPLC, analiz fotoluminescencyjnych. Ponadto osoby wykonujące badania będą
posiadały udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu prac nad aplikacjami syntezy nanocząstek do
finalnych produktów oraz prowadziły badania dążące do uzyskiwania nanozwiązków.
Na etapie weryfikacji ofert warunek zostanie potwierdzony na podstawie złożonego w formularzu
ofertowym oświadczenia.
Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) do dostarczenia w wyznaczonym terminie do Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienia ww. warunków udziału w
postępowaniu. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży np. wykaz osób, które będą
prowadzić/prowadzą badania wraz z ich CV potwierdzającymi wymagane kwalifikacje, czy też
przeprowadzenia wizji lokalnej u Wykonawcy w celu potwierdzenia potencjału technicznego.
CZĘŚĆ II: Badania mikrobiologiczne zostaną zlecone laboratoriom, które będzie spełniać następujące
wymagania:
- dotyczące potencjału kadrowego: do zespołu, który będzie prowadził badania będzie należeć między
innymi: osoba która będzie posiadać wykształcenie: mgr biotechnologii w specjalizacji: biotechnologia
medyczna, która będzie specjalistą w zakresie prowadzenia testów przeciwdrobnoustrojowych środków
chemicznych oraz osoba, która jest doktorem nauk chemicznych ze specjalizacją z chemii organicznej,
posiadająca doświadczenie w syntezach organicznych i analiz HPLC.
Na etapie weryfikacji ofert warunek zostanie potwierdzony na podstawie złożonego w formularzu
ofertowym oświadczenia.
Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) do dostarczenia w wyznaczonym
terminie do Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienia ww. warunków udziału w
postępowaniu. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży np. wykaz osób, które będą
prowadzić/prowadzą badania wraz z ich CV potwierdzającymi wymagane kwalifikacje, czy też
przeprowadzenia wizji lokalnej u Wykonawcy w celu potwierdzenia potencjału technicznego.
Warunki zmiany umowy
Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem ich nieważności, z
zastrzeżeniem § 2 ust. 7 wzoru umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (zał. nr 1) składa:
1) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, w celu
potwierdzenia zasad reprezentacji Wykonawcy, chyba że stosowny (aktualny) dokument jest
dostępny w formie elektronicznej i Zamawiający może go samodzielnie i nieodpłatnie pobrać z bazy
internetowej, w takim przypadku wystarczające jest wskazanie w formularzu oferty adresu internetowego,
pod którym dostępny jest przedmiotowy dokument,
2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli
nie wynikają one z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. umowa spółki cywilnej lub uchwała
wspólników),
3) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba działająca w imieniu Wykonawcy, a
upoważnienie nie wynika z powyższych dokumentów.
Formularz oferty musi być podpisany przez osobę/-y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i
przedłożony wraz z dokumentem/-ami potwierdzającymi prawo do reprezentacji Wykonawcy przez osobę
podpisującą ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień i uzupełnień treści
złożonych ofert (w szczególności wzywać do uzupełnienia dokumentów wymaganych zgodnie z niniejszym
zapytaniem ofertowym).
W postępowaniu informacje, wezwania, pisma, Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną
(w formie zeskanowanych podpisanych dokumentów). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego ogłoszenia. Zamawiający
udzieli odpowiedzi niezwłocznie, nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert – pod
warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca
dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Art. 38 ust. 1a oraz ust. 1b ustawy
PZP stosuje się odpowiednio. Odpowiedź zostanie umieszczona na stronie internetowej, na której było
zamieszczone Zapytanie.
Zamawiający odrzuci ofertę niezgodną z przedmiotem zamówienia.
Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu.
W takim przypadku termin składania ofert zostanie wydłużony o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w
ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania
przyczyny lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Ubiegający się o udzielenie zamówienia – Wykonawca ma prawo do złożenia tylko jednej oferty (w zakresie
danej części). Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie
podlegają zwrotowi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez Wykonawców w
związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.
Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę,
którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest
podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejno
najwyższą liczbę punktów. W razie konieczności opisana procedura może zostać powtórzona względem
dalszych Wykonawców.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (w danej części)
Waga (pkt): 100 %
Sposób oceny:
Oferta z najniższą ceną brutto w danej części zamówienia uzyska 100 punktów.
Pozostałe oferty (w danej części) będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do ceny najniższej, zgodnie
z poniższym wzorem:
Oferta z ceną najniższą (w danej części)/ oferta badana (w tej części) x 100 = liczba punktów (w tej części).
Ocena ofert dokonywana jest w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
uzyska najwyższą ocenę (w danej części) zgodnie z powyższymi kryteriami.
Obliczenia punktacji zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (na każdym etapie
kolejnych wyliczeń).
Cenę oferty (cenę wykonania zamówienia) należy obliczyć w oparciu o cennik zamieszczony w punkcie 2
formularza ofertowego (dla danej części na którą jest składana oferta).
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia w tym
transport próbek.
Cena oferty oraz ceny jednostkowe za dane badania muszą być wyrażone w złotych polskich z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą
liczbę punktów (w zakresie danej części), tj. jeśli złożone oferty będą zawierały identyczną cenę,
Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Składając oferty dodatkowe Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę.
Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty (w cenach jednostkowych) wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, w tym transport (odbiór próbek od Zamawiającego oraz
zwrot przebadanych próbek do Zamawiającego), dekontaminację próbek – w zakresie II części zamówienia
(z wykorzystaniem wysokich dawek ozonu), przeprowadzenia badań dyspersji w zakresie I części
zamówienia u Zamawiającego w razie konieczności przeprowadzenia badań in situ procesu wytwarzania
próbek oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
W przypadku błędów w obliczeniu ceny w ofercie Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek
rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji dokonanych poprawek, informując o tym Wykonawcę. W
szczególności poprawione zostaną omyłki polegające na nieprawidłowym wyliczeniu sumy wartości oferty
zgodnie z podanymi cenami jednostkowymi oraz nieprawidłowym zaokrągleniu wyników w obliczeniach
(czy też w zaokrągleniu w podanych cenach jednostkowych, poprawne zaokrąglenie to takie, które jest
zgodne z regułami matematycznymi. W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona
przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego).
Zamawiający zastrzega, że oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu przepisów Ustawy o
dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez Wykonawcę jako tajemnicy
przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, zastrzeżenie takie nie będzie skuteczne.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu (w zakresie każdej części zamówienia) podlegają wykluczeniu Wykonawcy,
którzy posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym: Zbigniew Kotulski Zakład
Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych Ingremio – Peszel, ul. Laskowska 93, 32-329 Bolesław.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a
Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie
został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
Zbigniew Kotulski Zakład Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych Ingremio – Peszel
Adres
32-329 Bolesław
małopolskie
,
olkuski
Numer telefonu
604190374
NIP
6370107466
Numer naboru
RPMP.01.02.01-IP.01-12-072/18
Nierozstrzygnięte – Brak ofert