Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/INGREMIO/SUROWCE/2019 na zakup i dostawę surowców

Data publikacji: 30.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 02-10-2019

Numer ogłoszenia

22771

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy:
- przesłać pocztą elektroniczną na adres: oferty@ingremio.com.pl (skan podpisanego formularza wraz z załącznikami) – w tytule maila należy zamieścić informacje, z której będzie wynikać że jest to oferta oraz podać numer postępowania,
albo
- dostarczyć w wersji papierowej, w zamkniętej i opisanej kopercie do biura Zamawiającego: Zbigniew Kotulski Zakład Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych Ingremio – Peszel, ul. Laskowa 93, 32-329 Bolesław (biuro czynne w dni robocze do godziny 8:00 do godziny 16:00) - na opakowaniu należy zamieścić informację, iż jest to oferta oraz podać tytuł zamówienia i jego numer.
Decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania ofert osobiście, drogą pocztową lub pocztą kurierską za termin złożenia przyjęty będzie dzień otrzymania oferty przez Zamawiającego.
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1.
W postępowaniu informacje, wezwania, pisma, Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną (w postaci zeskanowanych podpisanych dokumentów). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień treści złożonych ofert i wzywać do uzupełniania dokumentów w trybie odpowiednio stosowanego art. 26 ust. 3, ust. 3a oraz ust. 4 ustawy PZP. W przypadku braku przesłania stosownych wyjaśnień/uzupełnień we wskazanym terminie Zamawiający będzie miał prawo do odrzucenia oferty.
Informacje podane w celu obliczenia punktów w ramach kryteriów oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania art. 87 ust. 2 ustawy PZP.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego zapytania, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

oferty@ingremio.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Wojciech Kotulski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel. 604 190 374, adres poczty elektronicznej: oferty@ingremio.com.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa surowców do siedziby Zamawiającego zgodnie z załączonym opisem.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej części lub zawierające świadczenia nie spełniające wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 60 dni.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: olkuski Miejscowość: Bolesław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup i dostawa surowców do siedziby Zamawiającego zgodnie z załączonym opisem.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie zostało podzielone na cztery części zgodnie z poniższymi tabelami.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej części lub zawierające świadczenia nie spełniające wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa surowców do siedziby Zamawiającego zgodnie z poniższym opisem.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie zostało podzielone na cztery części zgodnie z poniższym.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej części lub zawierające świadczenia nie spełniające wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

CZĘŚĆ I:
1. Nazwa surowca: Polietylen dużej gęstości (HDPE) do wytłaczania z rozdmuchem – HDPE 1
Ilość surowca (kg): 17 185 kg
2. Nazwa surowca: Polietylen dużej gęstości (HDPE) do wytłaczania z rozdmuchem – HDPE 2
Ilość surowca (kg): 15 933 kg
3. Nazwa surowca: Polipropylen, Kopolimer Udarowy – PP 1
Ilość surowca (kg): 13 168 kg
4. Nazwa surowca: Polietylen małej gęstości – LDPE 1
Ilość surowca (kg): 4 733 kg

CZĘŚĆ II:
1. Nazwa surowca: HDPE Recykling
Ilość surowca (kg): 29 756 kg

CZĘŚĆ III:
1. Nazwa surowca: Antystatyk 1
Ilość surowca (kg): 771 kg
2. Nazwa surowca: Antystatyk 2
Ilość surowca (kg): 1 414 kg
3. Nazwa surowca: Barwnik
Ilość surowca (kg): 4 087 kg

CZĘŚĆ IV:
1. Nazwa surowca: Uniepalniacz 1
Ilość surowca (kg): 11 646 kg
2. Nazwa surowca: Uniepalniacz 2
Ilość surowca (kg): 8 863 kg
3. Nazwa surowca: Stabiliztor UV
Ilość surowca (kg): 6 166 kg
4. Nazwa surowca: Dodatek do procesu przetwarzania tworzyw sztucznych
Ilość surowca (kg): 12 339 kg

Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (wzór zostanie dostosowany odpowiednio do danej części zamówienia).

Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) do dostarczenia w wyznaczonym terminie do Zamawiającego próbek surowców w celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z wymogami opisu przedmiotu zamówienia (parametrami surowców). Zamawiający przetestuje dostarczone próbki w warunkach produkcyjnych. Surowce, które będą powodowały problemy przetwórcze, np. brak możliwości ustabilizowania procesu produkcyjnego, problemy z mieszaniem z innymi dodatkami (w tym w szczególności ze wskazanymi nanocząsteczkami), powstawanie przypaleń, itp. zostaną uznane za nie spełniające wymagań opisu, a taka oferta będzie podlegać odrzuceniu.
Dostarczone próbki będą dodatkowo płatne (Zamawiający zapłaci za nie na podstawie osobnej faktury wystawionej przez Wykonawcę po cenie jednostkowej za 1kg wskazanej w ofercie), surowce dostarczone w ramach próbki nie będą wliczane w zakres zamawianych w ramach postępowania surowców.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Kod CPV

24000000-4

Nazwa kodu CPV

Produkty chemiczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Kod CPV:
CZĘŚĆ I:
24510000-2 - Polimery etylenu w formach podstawowych
24520000-5 - Polimery propylenu w formach podstawowych
CZĘŚĆ II:
24510000-2 - Polimery etylenu w formach podstawowych
CZĘŚĆ III:
24000000-4 - Produkty chemiczne
24224000-0 - Środki barwiące
CZĘŚĆ IV:
24000000-4 - Produkty chemiczne

Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) do dostarczenia w wyznaczonym terminie do Zamawiającego próbek surowców w celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z wymogami opisu przedmiotu zamówienia (parametrami surowców). Zamawiający przetestuje dostarczone próbki w warunkach produkcyjnych. Surowce, które będą powodowały problemy przetwórcze, np. brak możliwości ustabilizowania procesu produkcyjnego, problemy z mieszaniem z innymi dodatkami (w tym w szczególności ze wskazanymi nanocząsteczkami), powstawanie przypaleń, itp. zostaną uznane za nie spełniające wymagań opisu, a taka oferta będzie podlegać odrzuceniu.
Dostarczone próbki będą dodatkowo płatne (Zamawiający zapłaci za nie na podstawie osobnej faktury wystawionej przez Wykonawcę po cenie jednostkowej za 1kg wskazanej w ofercie), surowce dostarczone w ramach próbki nie będą wliczane w zakres zamawianych w ramach postępowania surowców.
Wykaz wielkości wymaganych próbek:


Lp. Część Nazwa surowca Wielkość próbki (kg)
1. I HDPE 1 100
2. I HDPE 2 100
3. I PP 1 100
4. I LDPE 1 100
5. II HDPE Recykling 100
6. III Antystatyk 1 10
7. III Antystatyk 2 10
8. III Barwnik 10
9. IV Uniepalniacz 1 10
10. IV Uniepalniacz 2 10
11. IV Stabiliztor UV 10
12. IV Dodatek do procesu przetwarzania tworzyw sztucznych 10

Harmonogram realizacji zamówienia

Dostawa będzie zrealizowana do 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy (w zakresie danej części), jednak nie później niż do dnia 30 listopada 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (wzór zostanie dostosowany odpowiednio do danej części zamówienia).
Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem ich nieważności, z zastrzeżeniem § 2 ust. 7 wzoru umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (zał. nr 1) składa:
1) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, w celu potwierdzenia zasad reprezentacji Wykonawcy, chyba że stosowny (aktualny) dokument jest
dostępny w formie elektronicznej i Zamawiający może go samodzielnie i nieodpłatnie pobrać z bazy internetowej, w takim przypadku wystarczające jest wskazanie w formularzu oferty adresu internetowego, pod którym dostępny jest przedmiotowy dokument,
2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników),
3) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba działająca w imieniu Wykonawcy, a upoważnienie nie wynika z powyższych dokumentów.
Formularz oferty musi być podpisany przez osobę/-y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i przedłożony wraz z dokumentem/-ami potwierdzającymi prawo do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę.

Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia ujęte zostały we wzorze umowy wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, w tym transport oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień i uzupełnień treści złożonych ofert (w szczególności wzywać do uzupełnienia dokumentów wymaganych zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym).
W postępowaniu informacje, wezwania, pisma, Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną (w formie zeskanowanych podpisanych dokumentów). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
W przypadku błędów w obliczeniu ceny w ofercie Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji dokonanych poprawek, informując o tym Wykonawcę. W szczególności poprawione zostaną omyłki polegające na nieprawidłowym wyliczeniu sumy wartości oferty zgodnie z podanymi cenami jednostkowymi oraz nieprawidłowym zaokrągleniu wyników w obliczeniach (czy też w podanych cenach jednostkowych, poprawne zaokrąglenie to takie które jest zgodne z regułami matematycznymi. W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego).
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego ogłoszenia. Zamawiający udzieli odpowiedzi niezwłocznie, nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Art. 38 ust. 1a oraz ust. 1b ustawy PZP stosuje się odpowiednio. Odpowiedź zostanie umieszczona na stronie internetowej, na której było zamieszczone Zapytanie.
Zamawiający odrzuci ofertę niezgodną z przedmiotem zamówienia, w szczególności, jeżeli dostarczone surowce nie będą spełniać wskazanych wymagań.
Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamiany opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. W takim przypadku termin składania ofert zostanie wydłużony o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Ubiegający się o udzielenie zamówienia ma prawo do złożenia tylko jednej oferty w danej części. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (w danej części)
Waga (pkt): 100
Sposób oceny:
Oferta z najniższą ceną brutto w danej części zamówienia uzyska 100 punktów.
Pozostałe oferty (w danej części) będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do ceny najniższej, zgodnie z poniższym wzorem:
Oferta z ceną najniższą (w danej części)/ oferta badana (w tej części) x 100 = liczba punktów (w tej części).
Ocena ofert dokonywana jest w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.

Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą ocenę (w danej części) zgodnie z powyższymi kryteriami.
Obliczenia punktacji zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (na każdym etapie kolejnych wyliczeń).
Cenę oferty (cenę wykonania zamówienia w danej części) należy obliczyć w oparciu o cennik zamieszczony w punkcie 2 formularza ofertowego.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
Cena oferty i ceny jednostkowe muszą być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów (w zakresie danej części), tj. jeśli złożone oferty będą zawierały identyczną cenę (łączną), Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Składając oferty dodatkowe Wykonawcy nie mogą zaoferować cen (jednostkowych) wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę (łączną).

W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejno najwyższą liczbę punktów. W razie konieczności opisana procedura może zostać powtórzona względem dalszych Wykonawców.
Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu (w zakresie każdej części zamówienia) podlegają wykluczeniu Wykonawcy, którzy posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym: Zbigniew Kotulski Zakład Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych Ingremio – Peszel, ul. Laskowa 93, 32-329 Bolesław
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zbigniew Kotulski Zakład Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych Ingremio – Peszel

Adres

Laskowska 93

32-329 Bolesław

małopolskie , olkuski

Numer telefonu

604190374

NIP

6370107466

Numer naboru

RPMP.01.02.01-IP.01-12-072/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

CZĘŚĆ: I i II:
Pipe Solutions Sp. z o. o.
ul. Niesiołowskiego 30A/17, 87-100 Toruń
Data wpłynięcia oferty: 02.10.2019 r.
Część I: 350 550,28 zł brutto
Część II: 109 799,64 zł brutto

CZĘŚĆ: III i IV:
ITP-System Sp. z o. o.
ul. Emilii Zawidzkiej 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Data wpłynięcia oferty: 01.10.2019 r.
Część III: 143 073,80 zł brutto
Część IV: 1 113 173,52 zł brutto
Liczba wyświetleń: 551