Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zmiany w dniu 13.05.2019r.:
Opublikowano pytania od oferentów wraz z odpowiedziami w załączniku: "Pytania i odpowiedzi 12 05 2019"
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę w wersji papierowej należy złożyć na adres:
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
Ofertę w wersji elektronicznej należy wysłać na adres:
a.miler@maspex.com
2. Oferty można składać do dnia 28.05.2019 r. do godz. 9:00, liczy się data godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
4. Za termin dostarczenia oferty uznaje się termin wpływu oferty pod ww. adres Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
a.miler@maspex.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Adrian Miler, a.miler@maspex.com
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 512 409 564
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
UWAGA! Szczegółowy opis wymagań i zakresu zamówienia znajduje się w pełnej treści zapytania: Załącznik - ZAPYTANIE OFERTOWE).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż strefy kompletacji i Systemu IT wraz z dodatkowymi usługami dla ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k..
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
łowicki
Miejscowość:
Łowicz
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dostawy i montażu strefy kompletacji, Systemu IT wraz z dodatkowymi usługami.
Przedmiot zamówienia
UWAGA! Szczegółowy opis wymagań i zakresu zamówienia znajduje się w pełnej treści zapytania: Załącznik - ZAPYTANIE OFERTOWE).
Zakres zamówienia obejmuje trzy części:
I. Strefa Kompletacji
II. System IT zarządzający strefą kompletacji
III. Dodatkowe usługi
I. STREFA KOMPLETACJI
Specyfikacja techniczna : Strefa kompletacji
1. Strefa kompletacji powinna zostać zintegrowana z planowaną infrastrukturą strefy składowania, przyjęć i wydań Zamawiającego
2. Strefa kompletacji powinna zawierać co najmniej 40 miejsc buforowych;
3. Obsługa wysp pickingowych, transport pustych palet do pickingu, odbiór gotowych palet powinien być automatyczny
4. System dwóch automatycznych owijarek o wydajności min. 50 palet na godzinę każda wraz z obsługą foliowania top i sznurowania każda;
5. Dwie etykieciarki automatyczne do obsługi etykiet formatu A5 umożliwiające aplikowanie etykiet na różnej wysokości danej palety.
6. Automatyczny system pełnowarstwowy oparty o technologię manipulatora z obsługą „kanapkowania”.
7. System transportu palet do i z magazynu wysokiego składowania do i ze strefy kompletacji,
8. System transportu palet do i z magazynu wysokiego składowania do i ze strefy co-packing
9. System obsługi strefy pickingu 1 z kontrolą palet
10. System wlotów z kontrolą palet i wylotów palet strefy co-packing i kompletacji poziomu 0
11. Pętla transportowa na poziomie 1..
12. Kontrola jakości palet ma polegać na sprawdzeniu ich wagi, rozstawu palety, obrysu oraz automatycznym zeskanowaniu numeru nośnika,
13. Panele elektryczne, okablowanie
14. Systemy zabezpieczeń stref zamkniętych i przeciwupadkowych
15. Dostosowanie projektu do wymagań krajowych, certyfikaty, deklaracje zgodności, dokumentacja dla potrzeb UDT,
II. System IT zarządzający strefą kompletacji
Wymagania ogólne: system IT zarządzający strefą kompletacji
1. System informatyczny powinien w sposób inteligentny zarządzać obszarem kompletacji palet miksowanych jak i obszarami wejścia/wyjścia palet.
2. Powinien współpracować (zostać zintegrowany) z istniejącymi w lokalizacji Zamawiającego systemami WMS i ERP,
3. System IT winien umożliwiać optymalizację kosztów (czasu i energii) składowania towaru,
4. Parametry nastaw pracy systemu powinny być jasno opisane, jak i możliwe do zaimportowania z/do narzędzi zewnętrznych (pliku), celem umożliwienia ich analizy/symulacji w środowisku B+R Zamawiającego, lub w jednostkach naukowo-badawczych, uczelni współpracujących z Zamawiającym.
5. System IT winien umożliwiać porównanie stanów pracy systemu, w wariantach sprzed zmiany parametrów nastaw, i po zmianie tych parametrów – wariantowość nastaw winna być śledzona przez Inteligentny System Logistyczny, i umożliwiać administratorowi systemu wybór/powrót do nastawy o oczekiwanych wynikach.
6. System informatyczny powinien umożliwić spełnienie postawionych parametrów wydajnościowych, dać możliwość pomiaru tych parametrów oraz prowadzenia prac nad optymalizacją wymienionych procesów w strefie kompletacji.
7. System IT winien być kompletny, zarówno w zakresie funkcjonalnym, jak i użytkowym, w zakresie współpracy z istniejącym oprogramowaniem Zamawiającego (WMS, ERP), oraz osprzętem i automatyką towarzyszącą (tablety, aplikatory etykiet, przenośniki posiadane przez Zamawiającego).
III. Dodatkowe usługi
A. Wymagania ogólne: dodatkowe usługi
1. Dostawa, transport i rozładunek sprzętu.
2. Montaż (w tym usługi dźwigowe).
3. Rozruch mechaniczny, elektryczny i technologiczny kompletnej instalacji
4. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie administrowania, obsługi i serwisowania inteligentnego systemu logistycznego.
5. Przekazanie do eksploatacji.
B. Dokumentacja i Szkolenia: dodatkowe usługi
1. Szkolenia
2. Dokumentacja:
Dokumentacja DTR wymagana przepisami EU (Dyrektywa Maszynowa), lokalnymi przepisami prawa oraz UDT. Cała dokumentacja w języku polskim i angielskim.
Kod CPV
42418000-9
Nazwa kodu CPV
Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku
Dodatkowe przedmioty zamówienia
48921000-0 Systemy automatyzacji
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie ustalonym w umowie, lecz nie później niż do 30 czerwca 2021 r.
2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia:
Zakład Zamawiającego:
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:
• wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie jej prowadzenia) minimum 2 projekty lub usługi o tematyce, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 mln PLN netto (słownie: dziesięć milionów złotych) każdy.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają potencjał techniczny konieczny do realizacji zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia:
• Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 5 000 000,00 PLN oraz
• Wykonawca winien nie zalegać z opłatą żadnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 5 000 000,00 PLN.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów wymaganych od Wnioskodawcy została przedstawiona w w pełnej treści zapytania ofertowego: patrz zał. ZAPYTANIE OFERTOWE, pkt. IX. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena 70%
Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
A = (n/b) x waga (waga = 70 pkt)
gdzie:
A– ilość punktów przyznana za kryterium cena dla badanej oferty (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku);
n – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
b – cena oferty badanej.
Najwyższą maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta tego wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.
2. Gwarancja na całość zamówienia 30%
Okres udzielonej gwarancji powinien zostać podany w dniach.
Przy ocenie tego kryterium będzie brany pod uwagę czas gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana w dniach kalendarzowych.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „Gwarancja” w następujący sposób:
• Gwarancja udzielona na okres obligatoryjny (730 dni) – 0 punktów,
• Oferty, w których zaproponowano krótszy niż minimalny (obligatoryjny) okres gwarancji wynoszący 730 dni zostaną odrzucone.
• Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium wynosi 30 punktów.
Dla ofert, w których zadeklarowano dłuższy okres gwarancji przedmiotu zamówienia niż minimalny okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynoszący 730 dni liczba punktów w tym kryterium będzie przyznawana wg poniższego wzoru:
Gx = (bg/ng) x waga (waga = 30 pkt)
gdzie:
Gx– ilość punktów przyznana za kryterium gwarancja dla badanej oferty (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku), liczona w dniach kalendarzowych;
ng – najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert, liczony w dniach kalendarzowych;
bg – okres gwarancji oferty badanej, liczony w dniach kalendarzowych.
Ocena zostanie zaokrąglona do jednego miejsca po przecinku.
W ofercie należy starać się odnieść do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów, w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt w danym kryterium. Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ocenę końcową, zostanie powierzone zamówienie do realizacji.
W przypadku uzyskania największej ilości punktów przez więcej niż jedną ofertę zostanie wybrana spośród nich oferta, która otrzymała najwięcej punktów w kryterium Cena.
Wykluczenia
1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
Adres
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
łódzkie
,
łowicki
Numer telefonu
46 830 27 03
NIP
1132764189
Numer naboru
RPLD.01.02.01-IP.02-10-051/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Niniejszym Zamawiający uprzejmie informuje, że dokonano oceny ofert złożonych w postępowaniu ofertowym pn. „Dostawa i montaż strefy kompletacji jako wyposażenia Logistycznego Centrum Badawczo-Rozwojowego ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k. w Łowiczu”.
W wyniku przeprowadzonej oceny wybrany został następujący wykonawca:
SYSTEM LOGISTICS SPA, Via Ghiarola Vecchia, 73, 41042 Fiorano (MO) /Włochy/,
którego oferta uzyskała najwyższa ocenę końcową.