Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE na wyłonienie Wykonawcy zamówienia pn. ‘’Realizacja zaprojektowanego przedsięwzięcia pn. „Budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego na terenie ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.: budynku oznaczonego na PZT symbolem P-1a, łącznika transportowo-komunikacyjnego oraz budynków towarzyszących oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Centrum wraz z wykonaniem projektu wykonawczego”.

Data publikacji: 11.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 19-02-2019

Numer ogłoszenia

14174

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zmiany dokonane w dniu 5.02.2019r. w Bazie konkurencyjności:
W zakładce "Pytania i wyjaśnienia" zamieszczono odpowiedzi jakich udzielił Zamawiającym Oferentom na ich pytania wraz z załącznikiem.

Zmiany dokonane w dniu 8.02.2019r. w Bazie konkurencyjności:
W zakładce "Pytania i wyjaśnienia" zamieszczono odpowiedź jaką udzielił Zamawiającym Oferentom na ich pytanie wraz z załącznikami.

Zmiany dokonane w dniu 12.02.2019r.:
I. Baza konkurencyjności:
1. W zakładce "Pytania i wyjaśnienia" zamieszczono odpowiedzi jakich udzielił Zamawiającym Oferentom na ich pytania.

2. "Termin składania ofert"
- dokonano zmiany daty na 19.02.2019r.

3. "Miejsce i sposób składania ofert"
- pkt. 2, dokonano zmiany daty na 19.02.2019r. i godziny na 9.00.

4. 'Warunki zmiany umowy"
- dodano cały punkt 4.

5. Załączniki:
- zaktualizowano załącznik "Zapytanie ofertowe" - patrz poniżej opis zmian

II. Zapytanie ofertowe
1. pktXI. "Sposób przygotowania oferty i elementy, które musi zawierać":
- dokonano zmiany daty i godziny otwarcia na dopisku oferty na 19.02.2019r. i godz.10.00
2. pkt XIV. "Informacja o sposobie, miejscu i terminie składania ofert":
- dokonano zmiany w pkt. 2 (data i godzina składania ofert) na 19.02.2019r. i godz. 9.00
3. pkt. XV. "Informacja o otwarciu ofert"
- dokonano zmiany w pkt. 1 (data i godzina otwarcia ofert) na 19.02.2019r. i godz.10.00
4. pkt. XIX. "Klauzula zmiany"
- dodano cały punkt 4.

Zmiany dokonane w dniu 13.02.2019r.:
I. Baza konkurencyjności:
- Do zakładki "Zamówienia uzupełniające" przeniesiono pkt. 4 z zakładki 'Warunki zmiany umowy"
II. Zapytanie ofertowe
- Utworzono pkt. XXI "Zamówienia uzupełniające" i przeniesiono tam pkt. 4 z pkt. XIX ."Klauzula zmiany"

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferta może być złożona wyłącznie w wersji papierowej na adres:
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
2. Oferty można składać do dnia 19.02.2019 r. do godz. 9:00, liczy się data godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
4. Za termin dostarczenia oferty uznaje się termin wpływu oferty pod ww. adres Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się w imieniu Zamawiającego z Wykonawcami jest: Dariusz Panek, e-mail: dariusz.panek@agrosnova.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

46 830 28 10

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Pełna treść zapytania oraz pełny opis zakresu zamówienia znajduje się w załączniku pn. "Zapytanie ofertowe".

Zakres zamówienia obejmuje:
1. ROBOTY ZIEMNE
2. KONSTRUKCJA
3. ARCHITEKTURA
4. INSTALACJE SANITARNE
5. INSTALACJE ELEKTRYCZNE
6. ZAGOSPODAROWANIE TERENU
7. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
8. ORGANIZACJA PLACU BUDOWY

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łowicz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy zamówienia pn. ‘’Realizacja zaprojektowanego przedsięwzięcia pn. „Budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego na terenie ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.: budynku oznaczonego na PZT symbolem P-1a, łącznika transportowo-komunikacyjnego oraz budynków towarzyszących oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Centrum wraz z wykonaniem projektu wykonawczego”

Przedmiot zamówienia

Pełna treść zapytania oraz pełny opis zakresu zamówienia znajduje się w załączniku pn. "Zapytanie ofertowe".

Zakres zamówienia obejmuje (opis szerszy niż w punkcie "Skrócony opis przedmiotu zamówienia" powyżej):

1. ROBOTY ZIEMNE
1.1 Prace przygotowawcze oraz ziemne zgodnie z dokumentacją projektową wzmocnienia gruntu
1.2 Wykopy pod fundamenty
1.3 Zasypanie fundamentów ze stabilizacją mechaniczną
1.4 Odwodnienie wykopów

2. KONSTRUKCJA
2.1 KONSTRUKCJA ŻELBETOWA
2.1.1 Hala ekspedycji i kompletacji
2.1.2 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
2.2 PREFABRYKATY BETONOWE
2.2.1 Hala ekspedycji i kompletacji
2.3 KONSTRUKCJA STALOWA
2.3.1 Hala ekspedycji i kompletacji
2.3.2 Magazyn wysokiego składowania
2.3.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
2.3.4 Łącznik
2.4 IZOLACJE
2.4.1 Hala ekspedycji i kompletacji
2.4.2 Magazyn wysokiego składowania
2.4.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody

3. ARCHITEKTURA
3.1 DACH wg PROJEKTU
UWAGA: wymagany atest B Roof t1 na cały układ warstw
3.1.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.1.2 Magazyn wysokiego składowania
3.1.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.1.4 Łącznik

3.2 ROBOTY MUROWE I ŚCIANY DZIAŁOWE
3.2.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.2.2 Magazyn wysokiego składowania
3.2.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.3 POSADZKI

3.3.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.3.2 Magazyn wysokiego składowania
3.3.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody

3.4 WYKOŃCZENIE ŚCIAN I SUFITÓW
3.4.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.4.2 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody

3.5 ELEWACJA
3.5.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.5.2 Magazyn wysokiego składowania
3.5.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.5.4 Łącznik

3.6 STOLARKA, ŚLUSARKA i WYPOSAŻENIE
3.6.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.6.2 Magazyn wysokiego składowania
3.6.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.6.4 Łącznik

4. INSTALACJE SANITARNE
4.1 INSTALACJE SANITARNE WEWNĘTRZNE
4.1.1 Instalacja wentylacji
4.1.2 Instalacja wody zimnej
4.1.3 Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji
4.1.4 Instalacja pary
4.1.5 Instalacja kondensatu
4.1.6 Instalacja wody p-poż wraz z hydrantami
4.1.7 Instalacja kanalizacji i skroplin
4.1.8 Instalacja c.o. w tym nagrzewnice parowe hali ekspedycji i kompletacji
4.1.9 Instalacja tryskaczowa w tym technologia pompowni tryskaczowej System podciśnieniowego odwodnienia dachów
4.1.10 Biały montaż i baterie
4.1.11 System sprężonego powietrza
Instalacja sprężonego powietrza zasilana z nowej hali produkcyjnej
4.2 INSTALACJE SANITARNE ZEWNĘTRZNE
4.2.1 Prace ziemne
4.2.2 Instalacja wodociągowa
4.2.3 Kanalizacja deszczowa (z separatorem i studniami rewizyjnymi)
4.2.4 Kanalizacja sanitarna (ze studniami rewizyjnymi)

5. INSTALACJE ELEKTRYCZNE
5.1 Magazyn wysokiego składowania, hala ekspedycji i kompletacji
5.1.1 Rozdzielnia SN
5.1.2 Stacja transformatorowa i rozdzielnia główna
5.1.3 Instalacje teletechniczne
5.2 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
5.2.1 Rozdzielnica lokalna
5.2.2 Instalacja oświetleniowa z osprzętem
5.2.3 Ogrzewanie elektryczne

6. ZAGOSPODAROWANIE TERENU
6.1 Szczelna płyta żelbetowa strefy załadunkowej
6.2 Tereny zielone
6.3 Drogi i place manewrowe
6.4 Opaska wokół budynku

7. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
Wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie; Projekt wykonawczy branż architektura z PZT, konstrukcja, instalacje sanitarne i elektryczne
Wszelkie prace projektowe, w tym m.in. dotyczące projektu wykonawczego, będą prowadzone pod nadzorem i w porozumieniu z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego i wskazanym przez niego dostawcą technologii budowanego obiektu.

8. ORGANIZACJA PLACU BUDOWY
8.1 Pakamery
8.2 Obsługa geodezyjna i geotechniczna budowy
8.3 Zapewnienie kierownictwa budowy Przyłącza tymczasowe
8.4 Koszty administracyjne
8.5 Składowanie, wywóz i utylizacja śmieci
8.6 Sanitariaty przenośne
8.7 Ochrona terenu budowy

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 – Roboty w zakresie kształtowania terenu.
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 – Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45311000 – Roboty w zakresie okablowania instalacji elektrycznej
45330000 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 – Pokrywanie podłóg i ścian

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w następujący sposób:
Od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą do 30.11.2019 r.

Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na warunkach przewidzianych w zapytaniu ofertowym lub właściwych przepisów prawa.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,

Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał jako generalny wykonawca i przekazał do użytkowania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie prowadzenia działalności, minimum dwa obiekty magazynowe o wartości nie mniejszej niż 20 mln netto każdy. Realizacja zadań musi być potwierdzona referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadań.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny konieczny do realizacji zamówienia.

Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego, o którym mowa powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje infrastrukturą konieczną do realizacji zamówienia w tym: m.in. odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia,

Warunek dysponowania odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia, o którym mowa powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj. osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym co najmniej po jednej osobie będącej:
• kierownik budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),
• kierownik robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),
• kierownik robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),
• kierownik robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, o którym mowa powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli:
• Wykonawca oświadczy, że posiada odpowiednie środki finansowe lub zdolność kredytową,
• Wykonawca nie zalega z opłatą żadnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne.

Dodatkowe warunki

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
- spełniają pozostałe wymogi określone w regulaminie postępowania ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

Warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o którym mowa powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10 000 000,00 PLN netto z okresem ważności przez cały okres związania ofertą.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w szczególności:
a. w zakresie terminu wykonania umowy (lub „harmonogramu realizacji zamówienia”) w przypadku:
• zaistnienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie,
• działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
• uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego
• wystąpienia wszelkich innych zdarzeń, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na realizację umowy;
b. w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
c. jeżeli zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
• zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
• zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zmiany umowy wprowadzone będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta musi zawierać następujące elementy:
a. Datę przygotowania i termin ważności oferty.
b. Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty.
c. Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty.
d. Cenę całkowitą netto i brutto. Tabelę zawartą w arkuszu ofertowym (zał. nr 13) należy traktować poglądowo. Jeżeli w tabeli brakuje pozycji należy te pozycje dopisać i zaznaczyć na czerwono. Cena oferty stanowi cenę ryczałtową.
e. Okres gwarancji
f. Datę/okres realizacji przedmiotu oferty.
g. Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
h. Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty,
i. Wymagane załączniki wskazane w pkt. IX zapytania ofertowego.

Przedstawiona oferta powinna być kompletna tj. zawierać wszystkie elementy pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia w sposób całościowy i nadający się do użytkowania.

Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego usług lub robót budowlanych. Zamówienia uzupełniające nie mogą przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego określonego w umowie z Wykonawcą. W takim przypadku Zamawiający będzie realizować zamówienia uzupełniające na podstawie odrębnego zlecenia oraz podpisze w tym zakresie z Wykonawcą stosowny aneks do umowy, natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do wyceny uzupełniającego zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia nie gorszego standardu wykonywania zamówienia uzupełniającego niż zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Cena 60%
Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
A = (n/b) x waga (waga = 60 pkt)
gdzie:
A– ilość punktów przyznana za kryterium cena dla badanej oferty (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku);
n – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
b – cena oferty badanej.
Najwyższą maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta tego wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.


2. Technologia 30%
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium Technologia na podstawie przedłożonego arkusza ofertowego oraz spisu materiałów budowlanych stosowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ma preferencji co do konkretnego producenta materiałów. Informacja o producencie ma jedynie charakter informacyjny pozwalający na identyfikację zaproponowanego materiału. Zamawiający będzie dokonywał oceny w ramach kryterium technologia pod kątem takich cech jak: rodzaj materiału, jego wytrzymałość i trwałość, grubość i ilość warstw ochronnych, gwarancja producenta, parametry techniczne oraz zaawansowanie technologiczne materiałów.

Ocena tego kryterium obliczana będzie wg wzoru:
T=Ta+Tb+Tc (waga 30 punktów)
gdzie:
T – suma punktów dla kryterium technologia badanej oferty
Ta – ilość punktów badanej oferty przyznana za poziom rozwiązań techniczno – technologicznych proponowanych do zastosowania w obszarze budowy fundamentów i posadzek obiektu
Tb - ilość punktów badanej oferty przyznana za poziom rozwiązań techniczno – technologicznych proponowanych do zastosowania w obszarze wykonania ścian i dachu obiektu
Tc – ilość punktów badanej oferty przyznana za poziom rozwiązań techniczno – technologicznych proponowanych do zastosowania w obszarze wykonawstwa uzbrojenia instalacyjnego (instalacje sanitarne, elektryczne, przeciwpożarowe i in.).
Ilość punktów za parametry Ta, Tb, Tc zostanie obliczona wg następujących wzorów:
Ta=10 -[(p-1) x 10/n] [pkt]
Tb=10 -[(p-1) x 10/n] [pkt]
Tc=10 -[(p-1) x 10/n] [pkt]
gdzie:
n – ilość ocenianych ofert
p – pozycja w rankingu badanej oferty po ocenie danego parametru


3. Gwarancja 10%

Przy ocenie tego kryterium będzie brany pod uwagę okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na wybrane (wskazane poniże)j elementy przedmiotu zamówienia, ponad założony obligatoryjny okres gwarancji wskazany w pkt. VI Opis przedmiotu zamówienia:

a) na konstrukcję budynku oraz szczelność i trwałość pokrycia wraz z systemem rynnowym min. 10 lat, od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy i przyjęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego - możliwość rozszerzenia o pięć dodatkowych lat (łącznie do 15 lat);
b) na pozostałe prace budowlane min. 5 lat, od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy i przyjęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego – możliwość rozszerzenia o pięć dodatkowych lat (łącznie do 10 lat);
c) urządzenia i wyposażenie według gwarancji producenta, która nie może być krótsza niż 1 rok, od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy i przyjęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego – możliwość rozszerzenia o cztery dodatkowe lata (łącznie do 5 lat).
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „gwarancja” w następujący sposób:
1. Gwarancja udzielona na okres obligatoryjny oznacza 0 dodatkowych punktów,
2. Oferty, w których zaproponowano krótszy niż minimalny (obligatoryjny) okres gwarancji wskazany w punkcie VI. zapytania ofertowego zostaną odrzucone,
3. W przypadku elementu a) (konstrukcja budynku oraz szczelność i trwałość pokrycia wraz z systemem rynnowym) za każdy dodatkowy rok udzielonej gwarancji ponad okres obligatoryjny Zamawiający będzie przyznawał 0,8 punktu. Maksymalna ilość dodatkowych punktów w ramach elementu a) wynosi 4 punkty.
4. W przypadku elementu b) (pozostałe prace budowlane) za każdy dodatkowy rok udzielonej gwarancji ponad okres obligatoryjny Zamawiający będzie przyznawał 0,8 punktu. Maksymalna ilość dodatkowych punktów w ramach elementu b) wynosi 4 punkty.
5. W przypadku elementu c) (urządzenia i wyposażenie) za każdy dodatkowy rok udzielonej gwarancji ponad okres obligatoryjny Zamawiający będzie przyznawał 0,5 punktu. Maksymalna ilość dodatkowych punktów w ramach elementu c) wynosi 2 punkty.
6. Liczba przyznanych punktów w ramach elementów a)-c) będzie podlegała zsumowaniu. Maksymalna ilość punktów przyznana w ramach kryterium gwarancji wynosi 10 punktów.

Ocena zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Okres udzielonej gwarancji powinien zostać podany w latach.

W ofercie należy starać się odnieść do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów, w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt w danym kryterium. Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ocenę końcową, zostanie powierzone zamówienie do realizacji.
W przypadku uzyskania największej ilości punktów przez więcej niż jedną ofertę zostanie wybrana spośród nich oferta, która otrzymała najwięcej punktów w kryterium Technologia.

Wykluczenia

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu bez wyboru ofert lub może unieważnić przetarg bez podania przyczyny.
2. Wybrany Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z Zamawiającym w terminie 7 dni roboczych od momentu powiadomienia go o wybraniu jego oferty, w celu uzgodnienia wszystkich kwestii koniecznych do zawarcia umowy.
3. Zamawiający ma możliwość na każdym etapie Postępowania do:
a. Zmiany lub odwołania postępowania,
b. Zmiany lub odwołania warunków postępowania,
c. Zmiany treści ogłoszenia,
d. Unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.

Adres

ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5

99-400 Łowicz

łódzkie , łowicki

Numer telefonu

46 830 27 03

NIP

1132764189

Numer naboru

RPLD.01.02.01-IP.02-10-037/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Niniejszym Zamawiający uprzejmie informuje, że w dniu 21.03.2019 r. dokonano oceny ofert złożonych w postępowaniu ofertowym wyłonienie Wykonawcy zamówienia pn. ‘’Realizacja zaprojektowanego przedsięwzięcia pn. „Budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego na terenie ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.: budynku oznaczonego na PZT symbolem P-1a, łącznika transportowo-komunikacyjnego oraz budynków towarzyszących oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Centrum wraz z wykonaniem projektu wykonawczego”

W wyniku przeprowadzonej oceny wybrany został następujący wykonawca:
Budimex S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 40, 01-040 (Warszawa).
Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, oraz otrzymał najwyższą liczbę punktów.
Liczba wyświetleń: 1335