Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zmiany dokonane w dniu 29.10.2018r.:
I. Baza konkurencyjności:
1. Pole: "Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji"
Dokonano zmian punktacji kryteriów oceniania ofert:
a) Kryterium "Cena" - zmiana z 50 % (50 pkt) na 60% (60 pkt)
b) Kryterium "Technologia" - zmiana z 40 % (40 pkt) na 30 % (30 pkt)
2. Pole "Załączniki"
Dokonano upublicznienia załącznika "Oświadczenie o zachowaniu poufności" i zaktualizowano jego numer (obecnie załącznik nr 10, wcześniej nr 12),
Usunięto ze strony załączniki nr 13 i 14, które omyłkowo zostały opublikowane.
II. Zapytanie ofertowe:
1. Punkt X: "Kryteria oceny ofert"
Dokonano zmian punktacji kryteriów oceniania ofert:
a) Kryterium "Cena" - zmiana z 50 % (50 pkt) na 60% (60 pkt)
b) Kryterium "Technologia" - zmiana z 40 % (40 pkt) na 30 % (30 pkt)
2. Wiersz: "Załączniki - wzory formularzy"
Zaktualizowano numery załączników ("Oświadczenie o zachowaniu poufności", "Projekt budowlany") oraz właściwie sklasyfikowano w tabeli załącznik "Oświadczenie o zachowaniu poufności".
Zmiany dokonane w dniu 22.11.2018r.
W zakładce "Pytania i wyjaśnienia" zamieszczono odpowiedzi jakich udzielił Zamawiającym Oferentom na ich pytania oraz dwa załączniki graficzne, do których Zamawiający odwołuje się w ww. odpowiedziach.
Zmiany dokonane w dniu 23.11.2018r.
W zakładce "Pytania i wyjaśnienia" zamieszczono sprostowanie jakiego udzielił Zamawiający Oferentom na pytanie, które pojawiło się w związku odpowiedziami z dnia 22.11.2018r.
I. Baza konkurencyjności:
1. Pole: termin składania ofert
zmiana z daty 27.11.2018 na datę 30.11.2018
2. Pole: Miejsce i sposób składania ofert
zmiana daty i godziny składania ofert na dzień 30.11.2018r. i godz.16.00
II. Zapytanie ofertowe:
1. Punkt XI. "Sposób przygotowania oferty i elementy, które musi zawierać"
zmiana daty i godziny w zapisie na: "NIE OTWIERAĆ DO DNIA 3.12.2018 r. DO GODZINY 9:00"
2. Punkt XIV. "Informacja o sposobie, miejscu i terminie składania ofert"
zmiana daty i godziny w zapisie na "Oferty można składać do dnia 30.11.2018 r. do godz. 16:00, liczy się data godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego."
3. Punkt XV. "Informacja o otwarciu ofert"
zmiana daty i godziny w zapisie na: "Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 3.12.2018 r. o godzinie 9:00 (...)
Zmiany dokonane w dniu 27.11.2018r.
W zakładce "Pytania i wyjaśnienia" zamieszczono odpowiedź jaką udzielił Zamawiającym Oferentom na ich pytanie dnia 26.11.2018r.
Zmiany dokonane w dniu 29.11.2018r.
I. Baza konkurencyjności:
1. Pole: termin składania ofert
zmiana z daty 30.11.2018 na datę 5.12.2018
2. Pole: Miejsce i sposób składania ofert
zmiana daty składania ofert na dzień 5.12.2018r.
3. Pole: "Załaczniki"
Dodano załącznik nr 15,
II. Zapytanie ofertowe:
1. Punkt XI. "Sposób przygotowania oferty i elementy, które musi zawierać"
zmiana daty w zapisie na: "NIE OTWIERAĆ DO DNIA 6.12.2018 r. DO GODZINY 9:00"
2. Punkt XIV. "Informacja o sposobie, miejscu i terminie składania ofert"
zmiana daty w zapisie na "Oferty można składać do dnia 5.12.2018 r. do godz. 16:00, liczy się data godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego."
3. Punkt XV. "Informacja o otwarciu ofert"
zmiana daty i godziny w zapisie na: "Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 6.12.2018 r. o godzinie 9:00 (...)
4. Punkt "Załączniki – Wzory formularzy"
Dodano załącznik nr 15: "Dodatkowy załącznik do projektu" za załącznikiem nr 10.
Zmiany dokonane w dniu 30.11.2018r.
W zakładce "Pytania i wyjaśnienia" zamieszczono odpowiedzi jakich udzielił Zamawiający Oferentom na ich pytania.
Zmiany dokonane w dniu 5.12.2018r.
W zakładce "Pytania i wyjaśnienia" zamieszczono odpowiedzi jakich udzielił Zamawiający Oferentom na ich pytania.
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta może być złożona wyłącznie w wersji papierowej na adres:
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
2. Oferty można składać do dnia 5.12.2018 r. do godz. 16:00, liczy się data godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
4. Za termin dostarczenia oferty uznaje się termin wpływu oferty pod ww. adres Zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Osobą uprawnioną do kontaktowania się w imieniu Zamawiającego z Wykonawcami jest: Dariusz Panek, e-mail: dariusz.panek@agrosnova.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
46 830 28 10
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Pełna treść zapytania oraz pełny opis zakresu zamówienia znajduje się w załączniku pn. "Zapytanie ofertowe".
Zakres zamówienia obejmuje:
1. ROBOTY ZIEMNE
2. KONSTRUKCJA
3. ARCHITEKTURA
4. INSTALACJE SANITARNE
5. INSTALACJE ELEKTRYCZNE
6. ZAGOSPODAROWANIE TERENU
7. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
8. ORGANIZACJA PLACU BUDOWY
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
łowicki
Miejscowość:
Łowicz
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy zamówienia pn. ‘’Realizacja zaprojektowanego przedsięwzięcia pn. „Budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego na terenie ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.: budynku oznaczonego na PZT symbolem P-1a, łącznika transportowo-komunikacyjnego oraz budynków towarzyszących oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Centrum wraz z wykonaniem projektu wykonawczego”
Przedmiot zamówienia
Pełna treść zapytania oraz pełny opis zakresu zamówienia znajduje się w załączniku pn. "Zapytanie ofertowe".
Zakres zamówienia obejmuje (opis szerszy niż w punkcie "Skrócony opis przedmiotu zamówienia" powyżej):
1. ROBOTY ZIEMNE
1.1 Prace przygotowawcze oraz ziemne zgodnie z dokumentacją projektową wzmocnienia gruntu
1.2 Wykopy pod fundamenty
1.3 Zasypanie fundamentów ze stabilizacją mechaniczną
1.4 Odwodnienie wykopów
2. KONSTRUKCJA
2.1 KONSTRUKCJA ŻELBETOWA
2.1.1 Hala ekspedycji i kompletacji
2.1.2 Magazyn wysokiego składowania
2.1.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
2.2 PREFABRYKATY BETONOWE
2.2.1 Hala ekspedycji i kompletacji
2.3 KONSTRUKCJA STALOWA
2.3.1 Hala ekspedycji i kompletacji
2.3.2 Magazyn wysokiego składowania
2.3.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
2.3.4 Łącznik
2.4 IZOLACJE
2.4.1 Hala ekspedycji i kompletacji
2.4.2 Magazyn wysokiego składowania
2.4.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3. ARCHITEKTURA
3.1 DACH wg PROJEKTU
UWAGA: wymagany atest B Roof t1 na cały układ warstw
3.1.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.1.2 Magazyn wysokiego składowania
3.1.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.1.4 Łącznik
3.2 ROBOTY MUROWE I ŚCIANY DZIAŁOWE
3.2.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.2.2 Magazyn wysokiego składowania
3.2.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.3 POSADZKI
3.3.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.3.2 Magazyn wysokiego składowania
3.3.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.4 WYKOŃCZENIE ŚCIAN I SUFITÓW
3.4.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.4.2 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.5 ELEWACJA
3.5.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.5.2 Magazyn wysokiego składowania
3.5.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.5.4 Łącznik
3.6 STOLARKA, ŚLUSARKA i WYPOSAŻENIE
3.6.1 Hala ekspedycji i kompletacji
3.6.2 Magazyn wysokiego składowania
3.6.3 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
3.6.4 Łącznik
4. INSTALACJE SANITARNE
4.1 INSTALACJE SANITARNE WEWNĘTRZNE
4.1.1 Instalacja wentylacji
4.1.2 Instalacja wody zimnej
4.1.3 Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji
4.1.4 Instalacja pary
4.1.5 Instalacja kondensatu
4.1.6 Instalacja wody p-poż wraz z hydrantami
4.1.7 Instalacja kanalizacji i skroplin
4.1.8 Instalacja c.o. w tym nagrzewnice parowe hali ekspedycji i kompletacji
4.1.9 Instalacja tryskaczowa w tym technologia pompowni tryskaczowej System podciśnieniowego odwodnienia dachów
4.1.10 Biały montaż i baterie
4.1.11 System sprężonego powietrza
Instalacja sprężonego powietrza zasilana z nowej hali produkcyjnej
4.2 INSTALACJE SANITARNE ZEWNĘTRZNE
4.2.1 Prace ziemne
4.2.2 Instalacja wodociągowa
4.2.3 Kanalizacja deszczowa (z separatorem i studniami rewizyjnymi)
4.2.4 Kanalizacja sanitarna (ze studniami rewizyjnymi)
5. INSTALACJE ELEKTRYCZNE
5.1 Magazyn wysokiego składowania, hala ekspedycji i kompletacji
5.1.1 Rozdzielnia SN
5.1.2 Stacja transformatorowa i rozdzielnia główna
5.1.3 Instalacje teletechniczne
5.2 Pompownia ze zbiornikiem zapasu wody
5.2.1 Rozdzielnica lokalna
5.2.2 Instalacja oświetleniowa z osprzętem
5.2.3 Ogrzewanie elektryczne
6. ZAGOSPODAROWANIE TERENU
6.1 Szczelna płyta żelbetowa strefy załadunkowej
6.2 Tereny zielone
6.3 Drogi i place manewrowe
6.4 Opaska wokół budynku
7. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
Wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie; Projekt wykonawczy branż architektura z PZT, konstrukcja, instalacje sanitarne i elektryczne
Wszelkie prace projektowe, w tym m.in. dotyczące projektu wykonawczego, będą prowadzone pod nadzorem i w porozumieniu z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego i wskazanym przez niego dostawcą technologii budowanego obiektu.
8. ORGANIZACJA PLACU BUDOWY
8.1 Pakamery
8.2 Obsługa geodezyjna i geotechniczna budowy
8.3 Zapewnienie kierownictwa budowy Przyłącza tymczasowe
8.4 Koszty administracyjne
8.5 Składowanie, wywóz i utylizacja śmieci
8.6 Sanitariaty przenośne
8.7 Ochrona terenu budowy
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 – Roboty w zakresie kształtowania terenu.
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 – Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45311000 – Roboty w zakresie okablowania instalacji elektrycznej
45330000 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 – Pokrywanie podłóg i ścian
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w następujący sposób:
Od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą do 30.09.2019 r.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na warunkach przewidzianych w zapytaniu ofertowym lub właściwych przepisów prawa.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał jako generalny wykonawca i przekazał do użytkowania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie prowadzenia działalności, minimum dwa obiekty magazynowe wysokiego składowania o wysokości co najmniej 20 m i o wartości nie mniejszej niż 20 mln netto każdy. Realizacja zadań musi być potwierdzona referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadań.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny konieczny do realizacji zamówienia.
Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego, o którym mowa w powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje infrastrukturą konieczną do realizacji zamówienia w tym: m.in. odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek dysponowania odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia, o którym mowa powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj. osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym co najmniej po jednej osobie będącej:
• kierownik budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),
• kierownik robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),
• kierownik robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),
• kierownik robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, o którym mowa powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli:
• Wykonawca oświadczy, że posiada odpowiednie środki finansowe lub zdolność kredytową,
• Wykonawca nie zalega z opłatą żadnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
Dodatkowe warunki
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy
- Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
- Spełniają pozostałe wymogi określone w regulaminie postepowania ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
Warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o którym mowa powyżej, uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10 000 000,00 PLN netto z okresem ważności przez cały okres związania ofertą.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w szczególności:
a. w zakresie terminu wykonania umowy (lub „harmonogramu realizacji zamówienia”) w przypadku:
• zaistnienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie,
• działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
• uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego
• wystąpienia wszelkich innych zdarzeń, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na realizację umowy;
b. w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
c. jeżeli zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
• zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
• zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zmiany umowy wprowadzone będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta musi zawierać następujące elementy:
a. Datę przygotowania i termin ważności oferty.
b. Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty.
c. Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty.
d. Cenę całkowitą netto i brutto. Tabelę zawartą w arkuszu ofertowym (zał. nr 13) należy traktować poglądowo. Jeżeli w tabeli brakuje pozycji należy te pozycje dopisać i zaznaczyć na czerwono. Cena oferty stanowi cenę ryczałtową.
e. Okres gwarancji
f. Datę/okres realizacji przedmiotu oferty.
g. Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
h. Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty,
i. Wymagane załączniki wskazane w pkt. IX zapytania ofertowego.
Przedstawiona oferta powinna być kompletna tj. zawierać wszystkie elementy pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia w sposób całościowy i nadający się do użytkowania.
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena 60%
Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
A = (n/b) x waga (waga = 60 pkt)
gdzie:
A– ilość punktów przyznana za kryterium cena dla badanej oferty (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku);
n – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
b – cena oferty badanej.
Najwyższą maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta tego wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.
2. Technologia 30%
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium Technologia na podstawie przedłożonego arkusza ofertowego oraz spisu materiałów budowlanych stosowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ma preferencji co do konkretnego producenta materiałów. Informacja o producencie ma jedynie charakter informacyjny pozwalający na identyfikację zaproponowanego materiału. Zamawiający będzie dokonywał oceny w ramach kryterium technologia pod kątem takich cech jak: rodzaj materiału, jego wytrzymałość i trwałość, grubość i ilość warstw ochronnych, gwarancja producenta, parametry techniczne oraz zaawansowanie technologiczne materiałów.
Ocena tego kryterium obliczana będzie wg wzoru:
T=Ta+Tb+Tc (waga 30 punktów)
gdzie:
T – suma punktów dla kryterium technologia badanej oferty
Ta – ilość punktów badanej oferty przyznana za poziom rozwiązań techniczno – technologicznych proponowanych do zastosowania w obszarze budowy fundamentów i posadzki hali
Tb - ilość punktów badanej oferty przyznana za poziom rozwiązań techniczno – technologicznych proponowanych do zastosowania w obszarze wykonania ścian i dachu obiektu
Tc – ilość punktów badanej oferty przyznana za poziom rozwiązań techniczno – technologicznych proponowanych do zastosowania w obszarze wykonawstwa uzbrojenia instalacyjnego (instalacje sanitarne, elektryczne, przeciwpożarowe i in.).
Ilość punktów za parametry Ta, Tb, Tc zostanie obliczona wg następujących wzorów:
Ta=10-[(p-1) x 10/n] [pkt]
Tb=10-[(p-1) x 10/n] [pkt]
Tc=10-[(p-1) x 10/n] [pkt]
gdzie:
n – ilość ocenianych ofert
p – pozycja w rankingu badanej oferty po ocenie danego parametru
3. Gwarancja 10%
Przy ocenie tego kryterium będzie brany pod uwagę okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na wybrane (wskazane poniże)j elementy przedmiotu zamówienia, ponad założony obligatoryjny okres gwarancji wskazany w pkt. VI Opis przedmiotu zamówienia:
a) na konstrukcję budynku oraz szczelność i trwałość pokrycia wraz z systemem rynnowym min. 10 lat, od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy i przyjęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego - możliwość rozszerzenia o pięć dodatkowych lat (łącznie do 15 lat);
b) na pozostałe prace budowlane min. 5 lat, od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy i przyjęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego – możliwość rozszerzenia o pięć dodatkowych lat (łącznie do 10 lat);
c) urządzenia i wyposażenie według gwarancji producenta, która nie może być krótsza niż 1 rok, od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy i przyjęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego – możliwość rozszerzenia o cztery dodatkowe lata (łącznie do 5 lat).
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „gwarancja” w następujący sposób:
1. Gwarancja udzielona na okres obligatoryjny oznacza 0 dodatkowych punktów,
2. Oferty, w których zaproponowano krótszy niż minimalny (obligatoryjny) okres gwarancji wskazany w punkcie VI. zapytania ofertowego zostaną odrzucone,
3. W przypadku elementu a) (konstrukcja budynku oraz szczelność i trwałość pokrycia wraz z systemem rynnowym) za każdy dodatkowy rok udzielonej gwarancji ponad okres obligatoryjny Zamawiający będzie przyznawał 0,8 punktu. Maksymalna ilość dodatkowych punktów w ramach elementu a) wynosi 4 punkty.
4. W przypadku elementu b) (pozostałe prace budowlane) za każdy dodatkowy rok udzielonej gwarancji ponad okres obligatoryjny Zamawiający będzie przyznawał 0,8 punktu. Maksymalna ilość dodatkowych punktów w ramach elementu b) wynosi 4 punkty.
5. W przypadku elementu c) (urządzenia i wyposażenie) za każdy dodatkowy rok udzielonej gwarancji ponad okres obligatoryjny Zamawiający będzie przyznawał 0,5 punktu. Maksymalna ilość dodatkowych punktów w ramach elementu c) wynosi 2 punkty.
6. Liczba przyznanych punktów w ramach elementów a)-c) będzie podlegała zsumowaniu. Maksymalna ilość punktów przyznana w ramach kryterium gwarancji wynosi 10 punktów.
Ocena zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Okres udzielonej gwarancji powinien zostać podany w latach.
W ofercie należy starać się odnieść do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów, w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt w danym kryterium. Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ocenę końcową, zostanie powierzone zamówienie do realizacji.
W przypadku uzyskania największej ilości punktów przez więcej niż jedną ofertę zostanie wybrana spośród nich oferta, która otrzymała najwięcej punktów w kryterium Technologia.
Wykluczenia
1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym / Narodowe Centrum Badan i Rozwoju,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
Adres
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
łódzkie
,
łowicki
Numer telefonu
46 830 27 03
NIP
1132764189
Numer naboru
RPLD.01.02.01-IP.02-10-037/18
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Zamawiający ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Łowiczu informuje, iż unieważnia postępowanie ofertowe upublicznione w bazie konkurencyjności w dniu 25.10.2018 r. dotyczące wyłonienia wykonawcy na realizację zamówienia pn. „Budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego na terenie ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.: budynku oznaczonego na PZT symbolem P-1a, łącznika transportowo-komunikacyjnego oraz budynków towarzyszących oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Centrum wraz z wykonaniem projektu wykonawczego”. Zgodnie z punktem XX. podpunkt 1 i 3. zapytania ofertowego na realizację powyższego zamówienia oraz zgodnie z § 16 ust.2 regulaminu postępowania, który stanowi załącznik nr 5 do przedmiotowego zapytania ofertowego, Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.