Strona główna
Logo unii europejskiej

Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szprotawskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj"

Data publikacji: 04.08.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 19-08-2020

Numer ogłoszenia

1257050

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Szprotawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Chrobrego 1, 67-300 Szprotawa, Sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.08.2020 r. do godz. 9:00 (oferty mogą być przysłane pocztą tak aby data ich wpływu nie przekraczała daty i godziny określonej jako dostarczenie oferty).
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w rozdziale I zapytania ofertowego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący: „OFERTA – Nadzór inwestorski – Termomodernizacja ” nie otwierać do dnia 19.08.2020 r. do godz. 9:00”
UWAGA: Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty 50 tys. zł.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

j.becla@szwik.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Józef Becla

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

683761150

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn. „Termomodernizacja budynku Szprotawskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj”
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inżyniera Kontraktu zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi w następujących specjalnościach: projektowej, budowlanej, c.o, sanitarnej i elektrycznej.
Zadaniem Inżyniera Kontraktu będzie skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy prac projektowych i robót budowlanych, wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, urządzeń i robót, kosztów realizacji robót, wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych terminie oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń na użytkowanie obiektu. Wykonawca zobowiązany będzie również do współpracy z Zamawiającym w zakresie przygotowania raportów z realizacji inwestycji i innych wymaganych planów i sprawozdań, wniosków o płatność (zaliczkową i refundacyjną), rozliczania zaliczek i całości dokumentacji niezbędnej przy rozliczeniu projektu. Zapewnienie zgodności wykonania inwestycji z zapisami umowy o dofinansowanie.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubuskie Powiat: żagański Miejscowość: Szprotawa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Głównym celem projektu jest poprawa efektywności energetycznej w sektorze budynków użyteczności publicznej na obszarze Gminy Szprotawa poprzez optymalizację gospodarki energetycznej w budynku biurowym Szprotawskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szprotawie.
Celem szczegółowym jest zmniejszenie zapotrzebowania na energię pierwotną, redukcja emisji CO2 oraz zwiększenie wykorzystania OZE w zakresie gospodarki energetycznej. Celem wykonania termomodernizacji budynku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii jest osiągnięcie efektu ekologicznego polegającego na: oszczędności energii cieplnej (88,53%), obniżenie poziomu emisji CO2 (94,82%), poprawa izolacyjności cieplnej budynków.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn. „Termomodernizacja budynku Szprotawskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj”
Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w rozdz. III ust. 8 załącznika do niniejszego ogłoszenia "zapytanie ofertowe"
Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu zawiera załącznik nr 9 do zapytania ofertowego (Wzór umowy) § 3 "Obowiązki Wykonawcy"

Kod CPV

71520000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi nadzoru budowlanego

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą inwestycji realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj – sierpień 2020 r., natomiast planowany termin zakończenia inwestycji – do 30.04.2021 r.
Nadzór inwestorski, stanowiący przedmiot niniejszej umowy, Wykonawca będzie wykonywał od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia zakończenia prac projektowych i robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy i ich merytorycznego rozliczenia. W szczególności termin zakończenia umowy ulega przedłużeniu, bez zawierania aneksu, w przypadku opóźnienia się przez Wykonawcę prac projektowych i robót budowlanych z wykonaniem robót będących przedmiotem inwestycji, wówczas zakończenie wykonywania niniejszej umowy przez Wykonawcę nastąpi z dniem faktycznego wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy.
Niezależnie od postanowień określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać obowiązki określone w niniejszej umowie, a dotyczące przeglądów gwarancyjnych wynikających z zapisów umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie termomodernizacji budynków o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnienie tego warunku). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego załącznika nr 4 do zapytania ofertowego „ wykaz wykonanych robót”.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze dysponuje lub będzie dysponował następującymi kluczowymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
1) Inspektorem nadzoru robót budowlanych:
a) posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub ważne uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotową inwestycją, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającym min. 2-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przy przynajmniej dwóch inwestycjach polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda,
b) należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
2) Inspektorem nadzoru robót instalacyjnych:
c) posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub ważne uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotową inwestycją, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającym min. 2-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przy przynajmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu technologii kotłowni, której źródłem ciepła jest gruntowa pompa ciepła z kolektorem pionowym,
d) należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) Inspektorem Nadzoru robót elektrycznych:
a) posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub ważne uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotową inwestycją, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającym min. 2-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przy przynajmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o 20 kWp
b) należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
4) Inspektorem nadzoru:
a) posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub ważne uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotową inwestycją, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającym min. 2-letnie doświadczenie.
b) należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
5) Inspektorem nadzoru:
a) posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub ważne uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotową inwestycją, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającym min. 2-letnie doświadczenie.
b) należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
6) Inspektorem nadzoru:
a) posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub ważne uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotową inwestycją, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającym min. 2-letnie doświadczenie.
b) należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę:
1) Wykazu osób wymienionych w ust. 1 pkt. od 1) do 6) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,
2) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
3. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji w tym Funkcji Inżyniera Kontraktu przez tę samą osobę, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień budowlanych. Przy łączeniu uprawnień liczba wykazywanych osób jest uwarunkowana kompletem wymaganych uprawnień budowlanych, które zostały określone powyżej.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Warunki zmiany umowy

Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne, nie stanowiące zmiany istotnej. Jako zmiana nieistotna może być uznana w szczególności zmiana umowy wywołana przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodująca zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, która nie prowadzi również do zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do innych wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzi do zmiany kręgu wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców warunków Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty, załączone i ponumerowane wg podanej kolejności:

1) Załącznik nr 1 - wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru,
2) Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru,
3) Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg załączonego wzoru,
4) Załącznik nr 4 – wykaz wykonanych robót – wg załączonego wzoru,
5) Załącznik nr 5 – wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – wg załączonego wzoru,
6) Załącznik nr 6 – oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – wg załączonego wzoru,
7) Załącznik nr 7 – oświadczenie Wykonawcy o: cenie, odpowiedzialności, znajomości, sprawdzeniu i przyjęciu zakresu robót – wg załączonego wzoru,
8) Załącznik nr 8 – oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
9) Załącznik nr 9 – zaakceptowany projekt umowy – wg załączonego wzoru.
10) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający),
11) Stosowne Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru, albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
12) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
2. Wszelkie dokumenty załączone do oferty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionych przedstawicieli Wykonawcy, określonych w dokumencie rejestrowym.
3. Wskazane jest, aby oświadczenia i dane zawarte w formularzach miały formę zgodną z załączonymi wzorami.
4. Zamawiający w toku dokonywania oceny złożonych ofert może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamówienia uzupełniające

Nie są planowane

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium Ceny – 100%
3. W związku z zastosowaniem jedynego kryterium "Cena", oferta Wykonawcy z najniższą ceną uznana zostanie za najkorzystniejszą po spełnieniu warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
4. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Wykluczenia

Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie sprawdzania ofert, że złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji - oferta zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
Przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z prowadzonego postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w następujących przypadkach:
1) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
3) Braku dokonania wyboru Wykonawcy robót budowlanych.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

SZPROTAWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

os. Osiedle Chrobrego 1

67-300 Szprotawa

lubuskie , żagański

Numer telefonu

68 376 25 26

Fax

68 376 59 37

NIP

9241902387

Tytuł projektu

Termomodernizacja budynku Szprotawskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szprotawie

Numer projektu

RPLB.03.02.01-08-0016/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Na podstawie rozdz. XXVI ust. 3 pkt 3 zapytania ofertowego znak: ZO/1/2020 z dnia 03.08.2020 r. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z powodu nie dokonania wyboru Wykonawcy robót budowlanych.
Liczba wyświetleń: 1184