Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5,
99-400 Łowicz
tel. 668 388 267
lub adres e-mail: angelika.kusinska@agrosnova.pl
Szczegółowe informacje zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
angelika.kusinska@agrosnova.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Angelika Kusińska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
668388267
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych, w skład których wchodzą: stoły laboratoryjne, szafki laboratoryjne, szafa ognioodporna i dygestorium.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Meble
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
łowicki
Miejscowość:
Łowicz
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy zadania polegającego na dostawie i montażu mebli laboratoryjnych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych, w skład których wchodzą: stoły laboratoryjne, szafki laboratoryjne, szafa ognioodporna i dygestorium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV
39180000-7
Nazwa kodu CPV
Meble laboratoryjne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31 września 2020r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
Wymagane:
- Certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001:2015) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie "Projektowanie produkcja, montaż i serwis mebli laboratoryjnych oraz biurowych. Dystrybucja wyposażenia laboratoriów”, wydany przez akredytowaną jednostkę uprawnioną do certyfikacji;
- Certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 14001: 2015) w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" wydany przez jednostkę akredytowaną i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania środowiskiem
- Certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Normy (np. OHSAS 18001:2007) w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" wydany przez jednostkę akredytowaną i uprawnioną do certyfikacji
- Certyfikat zgodności z normą PN EN 13150: 2004–Stoły robocze dla laboratoriów –wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań wydany przez akredytowaną i upoważnioną do tego jednostkę potwierdzony sprawozdaniami z badań wykonanymi przez niezależne akredytowane laboratorium.
- Certyfikat (wraz ze sprawozdaniem) zgodności z normą PN EN 14727:2006–Meble laboratoryjne do przechowywania - Wymagania i metody badań wydane przez akredytowaną i upoważnioną do tego.
- Atest higieniczny na meble laboratoryjne
- Atest higieniczny na żywicę fenolową
- Badanie odporności korozyjnej powłoki epoksydowej na fragmentach mebli laboratoryjnych na działanie atmosfery obojętnej mgły solnej, gdzie wskaźnik ochrony po 480 h badań wynosi Rp10, oraz atmosfery nasyconej parą wodną, gdzie wskaźnik ochrony po 480 h badań wynosi Rp10. Badanie przeprowadzone przez niezależne akredytowane laboratorium
- Badanie grubości powłoki epoksydowej na fragmentach mebli laboratoryjnych: średnia grubość powłoki lakierowej nie mniejsza niż 350 μm potwierdzona sprawozdaniem z badań zgodnie z normą PN-EN ISO 2178:1998 wystawionym przez laboratorium akredytowane w tym zakresie
- Badanie wytrzymałości połączeń klejonych płyt połączonych w kierunku prostopadłym poparte sprawozdaniem
- Badanie wytrzymałości prostoliniowej spoiny klejowej zastosowanej w okleinowaniu płyt i blatów na interwały temperaturowe z podwyższoną wilgotnością powietrza, poparte sprawozdaniem
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć OPRÓCZ OFERTY następujące dokumenty:
1) FORMULARZ OFERTOWY – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
2) Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
3) Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
4) wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 ze zm.), którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego;
5) aktualny ODPIS z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (albo informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub innego rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną;
6) PEŁNOMOCNICTWO oryginał lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeśli wymagane).
Szczegółowe informacje zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena netto - 50%
Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
C = (n/b) x waga (waga = 50 pkt)
gdzie:
C– ilość punktów przyznana za kryterium cena dla badanej oferty (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku);
n – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
b – cena oferty badanej.
Najwyższą maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta tego wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.
2. Czas realizacji zamówienia (30 pkt)
Liczba punktów w tym kryterium będzie przyznawana wg poniższego wzoru:
T = (n/b) x waga (waga = 30 pkt)
gdzie:
T – ilość punktów przyznana za kryterium czas realizacji zamówienia liczona w dniach kalendarzowych (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku);
b – czas realizacji zamówienia badanej oferty [w dniach kalendarzowych]
n – najkrótszy czas realizacji zamówienia spośród ocenianych ofert [w dniach kalendarzowych]
3. Okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - 20%
Minimalny wymagany okres gwarancji to 730 dni.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „okres gwarancji” w następujący sposób:
Gwarancja udzielona na okres obligatoryjny oznacza 0 dodatkowych punktów,
Oferty, w których zaproponowano krótszy niż minimalny (obligatoryjny) okres gwarancji wskazany powyżej zostaną odrzucone.
Maksymalna ilość punktów przyznana w ramach kryterium gwarancji wynosi 20 punktów.
Zamawiający będzie przyznawał punkty wg następującego wzoru:
G = (bg/ng) x waga (waga = 20 pkt)
gdzie:
G– ilość punktów przyznana za kryterium cena dla badanej oferty (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku);
ng – najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert;
bg – okres gwarancji oferty badanej.
Ocena zostanie zaokrąglona do jednego miejsca po przecinku.
Okres udzielonej gwarancji musi zostać podany w dniach.
W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów, w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt w danym kryterium. Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ocenę końcową, zostanie powierzone zamówienie do realizacji.
W przypadku uzyskania największej ilości punktów przez więcej niż jedną ofertę zostanie wybrana spośród nich oferta, która otrzymała najwięcej punktów w kryterium Cena.
Wykluczenia
Szczegółowe informacje zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Nazwa
ZPOW AGROS NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres
gen. Władysława Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
łódzkie
, łowicki
Numer telefonu
604290380
NIP
1132764189
Tytuł projektu
ROZBUDOWA ZAPLECZA B+R W CELU PODNIESIENIA INNOWACYJNOŚCI ZPOW AGROS NOVA
Numer projektu
RPLD.01.02.01-10-0011/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Danlab Danuta Katryńska
ul. Handlowa 6A 15-399 Białystok
data wpłynięcia oferty 31.07.2020
cena netto 113 014,34 zł