Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa serwerów i wyposażenia sieciowego

Data publikacji: 10.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 13-07-2020

Numer ogłoszenia

1249545

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

16.06.2020r. - zmiana załącznika nr 2, tj. formularza ofertowego. Obecna wersja formularza zawiera uzupełnienie w porównaniu z poprzednią: dodano dokument Parametry oferowanych urządzeń, który stanowi załącznik do formularza ofertowego; opublikowano treść pytań od Wykonawców wraz z udzielonymi odpowiedziami
22.06.2020r. - zmiany w załączniku nr 1, tj. specyfikacji przedmiotu zamówienia dot. ograniczenia wymagań dodatkowych w odniesieniu do pozycji z wykazu. Zmiany załącznika nr 2, tj. formularza ofertowego związane ze zmianami w Załączniku nr 1. Opublikowano treść pytań od Wykonawców wraz z udzielonymi odpowiedziami
24.06.2020r. - zmiany w załączniku nr 1, tj. specyfikacji przedmiotu zamówienia dot.ujęcia odpowiedzi na powtarzające się pytania potencjalnych Wykonawców. Zmiana terminu składania ofert z 11.07.2020,r. na 13.07.2020r. godz. 10:00. Zmiana w treści zapytania ofertowego dotycząca zmiany terminu składania ofert. Opublikowano treść pytań od Wykonawców wraz z udzielonymi odpowiedziami.
29.06.2020r. - zmiany w załączniku nr 1, tj. specyfikacji przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2, tj. formularz oferty w części Parametry oferowanych urządzeń, dot. usunięcia zarówno ze specyfikacji zamówienia, jak i z dokumentu parametry oferowanych urządzeń przy opisie serwerów aplikacji/baz danych oraz serwera backup danych wymaganie Bezpieczeństwo „Wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i kartą zarządzającą”. Opublikowano treść pytań od Wykonawców wraz z udzielonymi odpowiedziami.
03.07.2020r. - Opublikowano treść pytań od Wykonawców wraz z udzielonymi odpowiedziami.
10.07.2020r. - Opublikowano treść pytań od Wykonawców wraz z udzielonymi odpowiedziami.

Miejsce i sposób składania ofert

W związku z realizacją projektów:
1. „Zintegrowany Program Rozwoju kierunków Informatyka i Logistyka na Wydziałach w Poznaniu, Chorzowie i Szczecinie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu zgodnie z Regionalnymi Strategiami Innowacji województw”, POWR.03.05.00-00-ZR19/18
2. „Studia MBA dla kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi”, POWR.05.02.00-00-0039/18
3. D.N.A. WSB – Dydaktyka, Nauka, Administracja – Zintegrowany Program Rozwoju WSB, POWR.03.05.00-00-Z231/17
4. „Nowoczesna Uczelnia będąca liderem wysokiej jakości kształcenia na potrzeby rynku pracy", POWR.03.05.00-00-Z204/18
5. “Innowacyjna uczelnia-doskonalenie działalności akademickiej na rzecz zrównoważonego rozwoju Dolnego Śląska”, POWR.03.05.00-00-ZR05/18-00

Zamawiający:

1. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
REGON: 630245248
NIP: 7781028941

2. Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
ul. Młodzieżowa 31A
87-100 Toruń
REGON: 871092619
NIP: 9561937370

3.Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
al. Grunwaldzka 238 A
80-266 Gdańsk
REGON: 191627386
NIP: 5832558844

4. Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
REGON: 931893307
NIP: 8942450411

5. Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
ul. Strzegomska 55
53-611 Wrocław
REGON: 931056267
NIP: 8942306269

reprezentowani przez Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Warunkiem zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą jest wyrażenie zgody przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Ministerstwo Zdrowia na zmiany wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych przez Zamawiających w zakresie zakupu serwerów i urządzeń sieciowych.

Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2, w tym Zamawiający jest zobowiązany wypełnić załącznik do formularza ofertowego - Parametry oferowanych urządzeń oraz wymagane załączniki
2. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
3. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy napisać:
⮚ Nazwę i adres Zamawiającego: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, ul. Powstańców Wielkopolskich 5, 61-895 Poznań
⮚ Nazwę zamówienia: "Dostawa serwerów" NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 13 lipca 2020 r.
⮚ Nazwę i dokładny adres Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej - dopuszcza się przesłanie podpisanych załączników w formie skanów bądź oferty podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Miejsce oraz termin składania ofert
1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w:
Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
2. Oferta w formie elektronicznej powinna zostać przesłana na adres: katarzyna.nowakowska@chorzow.wsb.pl z dopiskiem w tytule maila „Dostawa serwerów".
3. Termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 13 lipca 2020 r. do godziny 10.00
4. Oferta może zostać złożona za pośrednictwem: poczty w formie przesyłki rejestrowanej, kurierem, osobiście lub pocztą elektroniczną.
5. Decyduje data i godzina wpłynięcia do Zamawiającego.
6. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie są zwracane do Wykonawcy.
7. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
8. Wykonawca może zastrzec, że załączone do oferty dokumenty zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

katarzyna.nowakowska@chorzow.wsb.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Nowakowska katarzyna.nowakowska@chorzow.wsb.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

katarzyna.nowakowska@chorzow.wsb.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów i urządzeń sieciowych

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
48820000-2 Serwery
32420000-3 Urządzenia sieciowe

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: Poznań Miejscowość: Poznań

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zakup serwerów i urządzeń sieciowych w celu poprawy wydajności i niezawodności infrastruktury serwerowej, na której jest posadowiona platforma Moodle w sytuacji gwałtownego wzrostu zapotrzebowania generowanego przez zdalny proces dydaktyczny.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów i urządzeń sieciowych:
Serwer aplikacji/serwer baz danych - 6 sztuk
Serwer backup danych - 1 sztuka
Switch (przełącznik sieciowy) - 2 sztuki
Adaptery światłowodowe SFP+ - 25 sztuk
Światłowodowy kabel krosowy (patchcord) - 25 sztuk
Przełącznik KVM - 1 sztuka
Kable połączeniowe do przełącznika KVM - 8 sztuk

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

Kod CPV

48820000-2

Nazwa kodu CPV

Serwery

Dodatkowe przedmioty zamówienia

32420000-3 Urządzenia sieciowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie wskazanym przez siebie w formularzu ofertowym, nie dłuższym niż 28 dni od dnia zawarcia umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia;
2) nie znajdują się w stanie likwidacji ani nie ogłoszono wobec nich upadłości;
3) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne;
4) posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca zrealizował w sposób należyty co najmniej 2 dostawy serwerów każda o wartości co najmniej 300.000 zł brutto, co potwierdzają załączone referencje.
2. Wykonawcy niespełniający ww. warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie:
1) warunków, o których mowa w pkt III ppkt 1-3 - oświadczenia wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4,
2) warunku, o którym mowa w pkt III ppkt 4 - przedstawionego przez Wykonawcę wykazu doświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 wraz z dowodami należytego wykonania usług (referencje, protokoły odbioru usługi lub inne, z których będzie jednoznacznie wynikać należyte wykonanie usługi),

Wiedza i doświadczenie

j.w.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

j.w.

Dodatkowe warunki

Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w uzasadnionych przypadkach, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. Zamawiający dopuszcza komunikację telefoniczną i mailową w ww. sprawach.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
3. Zamawiający, po dokonaniu poprawki omyłki w ofercie i zawiadomieniu o tym Wykonawcy, który ją złożył, oczekuje 3 dni na wyrażenie przez Wykonawcę zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 2 lit. c. Brak odpowiedzi od Wykonawcy w wyznaczonym terminie zawierającej informację o wyrażeniu zgody lub też o jej nie wyrażeniu może zostać potraktowany jako jej brak, co skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
d) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
f) Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 2 lit. c,
g) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Cenę uznaje się za rażąco niską w szczególności, gdy jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
7. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
8. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
9. Na rozstrzygnięcie postępowania Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej.
10. Zamawiający zakłada możliwość negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeśli przekracza ona zarezerwowane zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie środki finansowe.
11. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz procedury pod warunkiem złożenia ich drogą mailową na wskazany powyżej adres e-mail w terminie do 3 dni przed zakończeniem terminu składania ofert.

Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą upływa po 60 dniach licząc od zakończenia terminu składania ofert.

INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że... PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z INFORMACJĄ W ZAPYTANIU OFERTOWYM

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia dodatkowego w wysokości 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub Wytycznych mających zastosowanie do Projektu w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) polegających na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego,
c) polegających na zmianie terminu realizacji zamówienia z powodu zmiany harmonogramu realizacji projektu wpływającej na harmonogram wykonywania usługi objętej niniejszym zamówieniem lub z powodu zmiany harmonogramu realizacji projektu wynikającej ze zmiany w zakresie finansowania projektu (zmiany harmonogramu płatności),
d) polegających na dostarczeniu typów i modeli urządzeń innych niż zaoferowane, w przypadku gdy urządzenia wskazane w formularzu ofertowym w okresie realizacji zamówienia staną się trudno dostępne na rynku lub zostaną wycofane przez producenta (po uprzednim wiarygodnym uzasadnieniu); dostarczenie urządzeń innych niż zaoferowane w formularzu ofertowym będzie dopuszczalne pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz wykazania przez Wykonawcę, że są one o porównywalnej funkcjonalności i posiadają parametry nie gorsze od urządzeń zaoferowanych; zmiana typów i modeli urządzeń nie może powodować zmiany ceny jednostkowych brutto za urządzenia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2, w tym Zamawiający jest zobowiązany wypełnić załącznik do formularza ofertowego - Parametry oferowanych urządzeń. Do oferty należy dołączyć wymagane załączniki tj.
⮚ Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych,
⮚ Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
⮚ Załącznik nr 5 Wykaz doświadczenia Wykonawcy z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług
⮚ deklaracja zgodności CE oferowanych serwerów,
⮚ certyfikat lub oświadczenie producenta serwera potwierdzające, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą PN/EN-29001 (ISO 9001) lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych i PN/EN-14001 (ISO 14001) lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Sposób oceny oferty:
1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie spełniać warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie III, zostanie wykluczony z postępowania. Wystąpienie powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2. Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Kryteria Wyboru oferty:

1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierować następującymi kryteriami:
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
C = A + B
gdzie:
C – łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
A - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena (70 pkt)
B - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - termin realizacji zamówienia (30 pkt)
2. Opis sposobu obliczania kryterium cena:
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

Najniższa oferowana cena brutto za zamówienie
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------------------------- x 70
Analizowana oferowana cena brutto za zamówienie

Cena powinna być podana w złotych z uwzględnieniem podatku od towaru i usług (VAT) albo ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami, do zapłaty których jest zobowiązany Zamawiający.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi: 70 pkt.

3. Opis sposobu obliczania kryterium termin realizacji zamówienia:
● 28 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt,
● od 27 do 22 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt,
● od 21 do 16 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt,
● 15 dni i mniej od dnia zawarcia umowy – 30 pkt


Kryterium oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy wskazanego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium termin realizacji zamówienia wynosi 30 punktów.
4. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę za wszystkie kryteria (cena + termin realizacji zamówienia) wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Liczba punktów otrzymanych za poszczególne kryteria, po zsumowaniu będzie stanowiła końcową ocenę oferty Wykonawcy.
6. Przyznanie punktów za spełnienie ww. kryteriów nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Formularza ofertowego (Załącznik nr 2).

Wykluczenia

1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającymi.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającymi lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiających lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiających czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru do niniejszego zapytania ofertowego – Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W POZNANIU

Adres

Powstańców Wielkopolskich 5

61-895 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

616553222

Fax

616553227

NIP

7781028941

Tytuł projektu

Zintegrowany Program Rozwoju kierunków Informatyka i Logistyka na Wydziałach w Poznaniu, Chorzowie i Szczecinie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu zgodnie z Regionalnymi Strategiami Innowacji województw

Numer projektu

POWR.03.05.00-00-ZR19/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Format Sp. z o.o. , ul. Czereśniowa 130, 02-456 Warszawa - 10.07.2020r. - cena: 466.957,20 zł
Liczba wyświetleń: 1024