Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty wraz z załącznikami można składać wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres wwwkurowski@gmail.com
2. Liczy się data wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferta powinna być przygotowana wg wytycznych i informacji określonych w załącznikach do Zapytania ofertowego.
6. Zamawiający ma prawo do unieważnienia Zapytania Ofertowego na każdym etapie bez podania przyczyny.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
wwwkurowski@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
dr Wojciech Kurowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 506 521 182
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi specjalistycznej (prace programistyczne) obejmującej stworzenie systemu informatycznego pełniącego funkcję platformy wymiany danych, w skład którego wchodzą: aplikacji webowej oraz mobilnej, gotowych do działania z użyciem infrastruktury zewnętrznego klienta (np. zewnętrzne API).
System ma na celu umożliwić czerpanie korzyści ze śladu cyfrowego użytkownika oraz pozwolić na komercjalizację danych posiadanych przez przedsiębiorstwa z inicjatywy ich klientów.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest opracowanie platformy wymiany danych - systemu, który daje możliwość zarabiania na swoim śladzie cyfrowym, dostarcza lepszej jakości dane oraz umożliwia komercjalizację danych posiadanych przez przedsiębiorstwa z inicjatywy ich klientów. Zamówienie ma posłużyć do stworzenia platformy, która zdecentralizuje rynek danych - będzie pośredniczyć w handlu, bezpośrednio łącząc konsumentów oraz podmioty zainteresowane kupnem danych.
Przedmiot zamówienia
Stworzenie systemu bazodanowego i integracja aplikacji webowej oraz mobilnej realizujących funkcję pobierania oraz ładowania i integracji danych. Przygotowanie systemu do realizacji możliwości użycia tych danych dla tworzenia korzyści twórcy śladu cyfrowego . Ponadto, przygotowanie systemu do wdrożenia z użyciem infrastruktury klienta biznesowego oraz zewnętrznych źródeł danych.
Szczegółowy wykaz zakresu prac:
- Zaprojektowanie schematu relacyjnej bazy danych wraz z diagramem EER, z uwzględnieniem modelu aplikacji webowej i mobilnej jak również modelu źródeł danych,
- Prace programistyczne związane z integracją z systemem informatycznym dostawcy danych,
- Implementacja procesu ładowania i modelowania danych zgodnie z opracowanymi biznesowymi przypadkami użycia,
- Responsywna aplikacja webowa i aplikacja mobilna wykonana w technologii natywnej lub technologii progresywnej aplikacji webowej ,
- Zaimplementowanie zbioru podstawowych funkcji produktu w aplikacji mobilnej i webowej, m.i.n. procesu wybierania źródeł danych, procesu ładowania danych z zewnętrznych źródeł danych i plików, procesu udostępniania danych podmiotowi trzeciemu na poczet użytkownika,
- Analiza i implementacja środków bezpieczeństwa systemu informatycznego,
- Wdrożenie systemu i aplikacji do środowiska produkcyjnego,
- Spełnienia standardu Web Content Accessibility Guidelines WCAG 2.0 w pełnym jego zakresie. Aplikacja mobilna i webowa będą projektowane z uwzględnieniem wymogów dostępności dla osób z niepełnosprawnością wzrokową, m.in. poprzez dobór czcionek o odpowiednim kontraście ułatwiających widzenie.
- Prace programistyczne polegające na testach i wdrożeniu oprogramowania.
W ramach niniejszego zamówienia obowiązkiem wykonawcy, po zakończeniu prac programistycznych, będzie również zainstalowanie i uruchomienie elementów składających się na przedmiotowy system na serwerze wskazanym przez zamawiającego, w tym dokonanie odpowiednich testów potwierdzających prawidłowe działanie techniczne oraz funkcjonalne stworzonego systemu.
W ramach realizacji usługi wykonawca ma obowiązek:
1. Dostarczenie zamawiającemu systemu bazodanowego zintegrowanego z wykonaną przez wykonawcę aplikacją webową oraz mobilną, realizującymi funkcję pobierania oraz ładowania i integracji danych. Powyższa platforma wymiany danych, w skład której wchodzą: aplikacji webowa oraz mobilna, powinna być gotowa do działania z użyciem infrastruktury zewnętrznego klienta (zewnętrznego API).
2. Dostarczenie zamawiającemu raportu końcowego obejmującego opis zrealizowanych prac wraz ze wskazaniem technologii i rozwiązań użytych do budowy powyższego systemu.
3. W trakcie realizacji zamówienia wykonawca musi pozostawać z zamawiającym w ciągłym kontakcie oraz relacjonować postępy prac minimum 1 raz na tydzień.
4. Wykonawca dostarczy zamawiającemu pisemne oświadczenie, że rozwiązanie stworzone w ramach niniejszego zamówienia stanowi jego wyłączność własność, jest rezultatem jego twórczości i nie jest obciążone prawami osób trzecich oraz że prawa takich nie narusza.
5. jeżeli w ramach realizowanej usługi dojdzie do stworzenia przez wykonawcę lub osoby trzecie przez niego zaangażowane utworów w rozumienia przepisów prawa autorskiego, wykonawca bez dodatkowych wynagrodzeń przeniesie za Zamawiającego wszelkie prawa majątkowe i prawa pokrewne do nieograniczonego w czasie i przestrzeni korzystania z rozwiązania oraz udzieli Zamawiającemu wyłącznego prawa zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do wszystkich utworów zrealizowanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca ma obowiązek trwałego umieszczenia logotypów UE wymaganych dla Programu Operacyjnego Polska Wschodnia.
7. Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 25 września 2020 r.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany planowanego terminu realizacji umowy tj., zarówno skrócenie jak i wydłużenie.
Kod CPV
72000000-5
Nazwa kodu CPV
Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Zgodnie z zapytaniem ofertowym
Harmonogram realizacji zamówienia
Etap I – uzgodnienie architektury i specyfikacji systemu; projekt procesu integracji i ładowania danych; przygotowanie modelu relacyjnej bazy danych.
Etap II - projekt graficzny aplikacji webowej i mobilnej; przygotowanie środowiska developerskiego i testowego aplikacji; zaprojektowanie API dla klienta biznesowego;
Etap III - rozwój aplikacji webowej i mobilnej na podstawie przygotowanych ścieżek użytkownika; rozwój elementów systemu odpowiedzialnych za integrację danych; przeprowadzenie integracji z wybranymi źródłami danych; implementacja API dla klienta biznesowego z uwzględnieniem mechanizmów kontroli dostępu i monitorowoania zapytań
Etap IV – integracja aplikacji webowej i mobilnej z systemem; testy manualne i integracyjne aplikacji; testy integracyjne systemu systemu; wdrożenie systemu w środowisku testowym klienta biznesowego
Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 25 września 2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują wiedzą, doświadczeniem w zakresie:
• optymalizacja procesów przetwarzania danych i optymalizacja zapytań z wykorzystaniem języków Python i SQL
- biegłej znajomości tworzenia aplikacji webowej oraz mobilnej
- biegłej znajomości procesu integracji i ładowania danych oraz relacyjnych baz danych,
• biegłej znajomość baz danych typu PostgreSQL, MS SQL Server, Oracle, MySQL
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent przedłoży oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oświadczenie to stanowi część formularza ofertowego – załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Niespełnienie wyżej wymienionego kryterium skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent przedłoży oświadczenia, iż nie zalega w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Oświadczenia te stanowią część formularza ofertowego – załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Niespełnienie wyżej wymienionego kryterium skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Dodatkowe warunki
1. Termin związania ofertą powinien wynosić minimum 90 dni od dnia terminu składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi o ile taki zostanie wyznaczony.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie do momentu podpisania umowy na realizację zamówienia bez podania przyczyny lub w przypadku, gdy z powodu okoliczności, których nie przewidywał lub nie mógł przewidzieć, udzielenia zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, z innych przyczyn stało się niecelowe lub bez podania przyczyny.
4. W przypadku unieważnienia postępowania, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższego uprawnienia. W tym zakresie Oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Oferentem, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1. Termin lub zakres realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
b) Wystąpienia okoliczności zależnych od Zamawiającego wpływających negatywnie na termin zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy;
c) Opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonania odbioru końcowego;
d) Konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian;
e) Konieczności wprowadzenia zmian w zakresie okresu realizacji Projektu i poszczególnych etapów Projektu wynikających z okoliczności, których Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom wyłącznie w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany w przypadku:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
b) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą” skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy – jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli którejkolwiek ze Stron umowy;
c) powstania nadzwyczajnych okoliczności niebędących „siłą wyższą”, grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
d) W przypadku otrzymania decyzji od Instytucji Zarządzającej realizowanym projektem zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
Warunki zmian:
1. Forma zmian - aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta przygotowana na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym przygotowane na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
3. Klauzula dot. przetwarzania danych osobowych – skan parafowanego na każdej stronie oraz z pełnym podpisem na ostatniej stronie dokumentu
Zamówienia uzupełniające
Dopuszcza się możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości niniejszego zamówienia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
a) Kryterium cena przedmiotu zamówienia (KC) – waga 100%
Oferent określa cenę ryczałtową brutto przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która obejmować będzie wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w Zapytaniu Ofertowym i jego Załącznikach. Przedstawiona w ofercie cena będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty (nie dopuszcza się rabatów rzeczowych), obejmującą należny podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia,
Cena ryczałtowa brutto powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeśli Oferent określi cenę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN po średnim kursie NBP (tabela A) z dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.
Liczba punktów w kryterium „cena brutto przedmiotu zamówienia” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
(cena ryczałtowa brutto najtańszej spośród złożonych ofert / cena ryczałtowa brutto rozpatrywanej oferty) x 100 x 100% (waga kryterium) = liczba punktów oferty rozpatrywanej (KC)
2. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100. Ostateczna punktacja danej oferty będzie stanowić sumę punktów uzyskanych przez daną ofertę we wskazanym kryterium. Wartość uzyskanych punktów ofert określona zostanie wg wzoru:
Wartość punktowa oferty = KC
3. Punktacja będzie zaokrąglana w górę, do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która jest poprawna formalnie, spełniła wszystkie warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu oraz w toku oceny uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający, po dokonaniu oceny otrzymanych ofert, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty/ofert, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zaproszony do podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Wykluczenia
I. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie zostało określony przez IZ PO
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferent jest zobowiązany do podpisania Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym (oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego).
Nazwa
ZAX TECHNOLOGY SP. Z O.O.
Adres
20-213 Lublin
lubelskie
, Lublin
Numer telefonu
506521182
NIP
9462688567
Tytuł projektu
ZAX – platforma do zarabiania na swoim śladzie cyfrowym
Numer projektu
POPW.01.01.02-06-0022/19-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
CLEDAR sp. z o.o.
ul. F. Chopina 34, 32-020 Wieliczka,
data wpłynięcia oferty: 09-06-2020
cena oferty: 143910 (cena brutto wraz z podatkiem VAT 23%)