Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące usługi rekrutacji przedsiębiorców

Data publikacji: 28.04.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-05-2020

Numer ogłoszenia

1243909

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w terminie do 6.05.2020 r. do godz. 12:00.


1. Ofertę  należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim na formularzu ofertowym według wzoru określonego załącznikiem nr 1 Zapytania ofertowego. Oferta musi zostać podpisana przez osobę do tego uprawnioną. 
2. Ofertę należy przesłać:
a) skan podpisanej oferty wraz ze wszystkimi załącznikami pocztą elektroniczną na adres: zamowienia@swp.gda.pl
b) pocztą/ kurierem na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego: 
Stowarzyszenie ,,Wolna Przedsiębiorczość” 
Oddział Terenowy w Gdańsku 
ul. Piekarnicza 12A, 80-126 Gdańsk 
z tematem wiadomości elektronicznej lub dopiskiem na kopercie:
„Oferta Intermare”. 
3. Za termin złożenia oferty uważa się datę jej faktycznego wpływu do Zamawiającego. W przypadku wysłania oferty pocztą, kurierem lub osobiście, liczona będzie data jej faktycznego wpływu, potwierdzona przez sekretariat Zamawiającego. Oferty złożone po wyznaczonym terminie będą bez otwierania zwracane nadawcy. 
4. Złożone oferty, które nie spełnią wymogów formalnych zawartych w niniejszym postępowaniu, podlegają odrzuceniu bez dokonania oceny punktowej.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zamowienia@swp.gda.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Magdalena Piskor, Laura Hypta

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa rekrutacji 100 przedsiębiorców w ramach projektu „InterMarE - Internationalization of South Baltic maritime economy”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zagraniczne Powiat: Miejscowość: Region Południowego Bałtyku - Polska, Szwecja, Dania

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest rejestracja w systemie informatycznym - bazie przedsiębiorców pod adresem http://db.intermare-southbaltic.eu/ (zwanej dalej Bazą) 100 przedsiębiorców z Regionu Południowego Bałtyku w Polsce, Szwecji i Danii.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na rekrutacji 100 przedsiębiorców (firm) zainteresowanych rejestracją w systemie informatycznym - bazie przedsiębiorców pod adresem http://db.intermare-southbaltic.eu/ (zwanej dalej Bazą), która została uruchomiona w ramach Projektu. Usługa obejmuje wyszukanie zainteresowanych przedsiębiorców oraz skuteczne zachęcenie ich do rejestracji (założenia konta) w Bazie i do korzystania z Bazy.

2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:
a) Liczba przedsiębiorców, którzy w wyniku działań Wykonawcy zarejestrują się w Bazie: 100.
b) Rekrutacją będą objęci przedsiębiorcy spełniający łącznie następujące kryteria:
• z Polski, Szwecji lub Danii (co jest oceniane według kraju, w którym mają siedzibę rejestrową),
• posiadający siedzibę lub oddział albo filię (tj. co najmniej adres biura) w nadmorskich regionach południowego Bałtyku (oznaczonych na mapie, która stanowi załącznik do niniejszego zapytania).
• prowadzący działalność w ramach lub dedykowaną dla sektora Blue Energy, działający w branżach wymienionych w Bazie pod adresem http://db.intermare-southbaltic.eu/,
c) rejestracja przedsiębiorcy w Bazie obejmuje wprowadzenie do Bazy danych przedsiębiorcy oraz informacji o jego ofercie,
d) w ramach Zamówienia, w razie takiej potrzeby po stronie rekrutowanych przedsiębiorców, Wykonawca będzie udzielał im wsparcia w zakresie procesu rejestracji w Bazie,
e) Zamówienie zostanie uznane za wykonane, jeżeli w Bazie, w wyniku działań Wykonawcy zarejestrują się przedsiębiorcy z Polski oraz z co najmniej jednego z pozostałych krajów, o których mowa powyżej w pkt. b, tj. Szwecji lub Danii, spełniający wszystkie pozostałe kryteria określone powyżej.

Kod CPV

79411100-9

Nazwa kodu CPV

Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 10.12.2020 r.
2. Zamówienie dzieli się na 3 etapy: 1) do 31.07.2020 r., 2) do 31.10.2020 r., 3) do dnia 10.12.2020 r., przy czym do dnia 31.07.2020 r. w wyniku działań Wykonawcy w Bazie zarejestruje się min. 40 przedsiębiorców, do dnia 31.10.2020 r. zarejestrowanych będzie łącznie min. 70 przedsiębiorców, a do dnia 10.12.2020 r. – 100 przedsiębiorców.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej 1 usługi obejmującej rekrutację przedsiębiorców do udziału w określonym projekcie, działaniu, inicjatywie, itp., tj. w przedsięwzięciach innych niż zakup towarów lub usług, (min. 20 przedsiębiorców do 1 projektu, działania, inicjatywy).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują odpowiednim potencjałem osobowym, tj. zapewnią, że osoba delegowana do realizacji Zamówienia (w przypadku delegowania do realizacji zamówienia tylko 1 osoby) lub kierownik zespołu delegowanego do realizacji Zamówienia włada biegle co najmniej językiem angielskim,

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
a) wobec których nie ogłoszono upadłości, nie toczy się postępowanie upadłościowe lub restrukturyzacyjne
b) którzy w “wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT” (tzw. biała lista) nie figurują jako podmioty wykreślone z rejestru VAT,

Dodatkowe warunki

Wszystkie warunki udzielenia Zamówienia są określone w załączniku pt. "zapytanie ofertowe".

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w zakresie:
a) zmian nieistotnych,
b) przedłużenia terminu realizacji Zamówienia (wyłącznie w przypadku przedłużenia terminu realizacji Projektu),
c) zmiany liczby przedsiębiorców podlegających rekrutacji w ramach poszczególnych etapów lub w zakresie przedłużenia tych etapów (w razie niemożności spełniania wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym z uzasadnionych powodów, wykazanych przez Wykonawcę),
d) zwiększenia lub ograniczenia zakresu regionów, z których mają pochodzić rekrutowani przedsiębiorcy, o ile będzie to możliwe w ramach Projektu,
e) ograniczenia liczby rekrutowanych przedsiębiorców.
2. Zmiany umowy wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Jeżeli zmiany, o których mowa w pkt. „d” lub „e” wynikają ze zmiany z założeń projektowych, którymi związany jest Zamawiający, Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania umowy z Wykonawcą, jeżeli Wykonawca nie zgodzi się na ich wprowadzenie.
4. W przypadku nienależytej realizacji Umowy, w tym w przypadku braku efektów działań Wykonawcy, Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym lub do odstąpienia od umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz oferty (załącznik nr 1). 
2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty (jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika) lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do złożenia oferty.
3. Dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie Wykonawcy (warunek udziału w postępowaniu).
4. Dokumenty potwierdzające doświadczenie osoby/kierownika zespołu delegowanego do realizacji Zamówienia – w celu uzyskania dodatkowych punktów w ramach oceny ofert.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą na warunkach zakreślonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający ustanawia następujące kryteria oceny ofert:

1) Cena brutto (ofertowane wynagrodzenie za realizację Zamówienia): waga 60% (60 pkt.)
2) Jakość (doświadczenie osoby delegowanej do realizacji Zamówienia (w przypadku delegowania do realizacji zamówienia tylko 1 osoby) lub kierownika zespołu delegowanego do realizacji Zamówienia): waga 40% (40 pkt.)

2. Sposób oceny ofert:

1) dla kryterium: „Cena” punktacja ustalana będzie według wzoru:
CN / CR x 60 % x 100, gdzie:
CN – najniższa oferowana cena
CR – cena oferty rozpatrywanej

Przedmiotem oceny będzie określona przez Wykonawcę w ofercie jednostkowa cena brutto (tj. stawka wynagrodzenia za 1 przedsiębiorcę, który w wyniku działań Wykonawcy założył konto (zarejestrował się) w Bazie. Określone przez Wykonawcę wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją usługi, należne podatki i inne obciążenia publicznoprawne (o ile mają zastosowanie), a w przypadku składek ZUS – także składki obciążające Zamawiającego).

2) Dla kryterium „Jakość” punktacja ustalana będzie w następujący sposób:

Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie osoby delegowanej do realizacji Zamówienia (w przypadku delegowania do realizacji zamówienia tylko 1 osoby) lub kierownika zespołu delegowanego do realizacji Zamówienia obejmujące:
a) realizację co najmniej 1 usługi w ramach międzynarodowego projektu (tj. projektu obejmującego działania podejmowane za granicą lub projektu realizowanego wspólnie przez podmioty pochodzące z różnych państw), obejmującej zaangażowanie w kontakty z przedsiębiorcami zagranicznymi: otrzyma 10 pkt, w przeciwnym wypadku otrzyma 0 pkt,
b) wykonanie co najmniej 1 usługi obejmującej zrekrutowanie min. 80 przedsiębiorców do udziału w określonym projekcie, działaniu, inicjatywie, itp. (tj. w przedsięwzięciach innych niż zakup towarów lub usług): otrzyma 15 pkt, w przeciwnym wypadku otrzyma 0 pkt,
c) wykonanie co najmniej 1 usługi (innej niż określona powyżej w pkt. b) obejmującej zrekrutowanie przedsiębiorców z Polski i z zagranicy do udziału w określonym projekcie, działaniu, inicjatywie, itp. (tj. w przedsięwzięciach innych niż zakup towarów lub usług): otrzyma 15 pkt, w przeciwnym wypadku otrzyma 0 pkt.

W celu uzyskania punktów ww. kryterium Wykonawca:
a) wskaże w ofercie imię i nazwisko osoby delegowanej do realizacji Zamówienia (w przypadku delegowania do realizacji zamówienia tylko 1 osoby) lub kierownika zespołu delegowanego do realizacji Zamówienia (zmiana tej osoby po złożeniu oferty będzie możliwa tylko i wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego i tylko pod warunkiem, że nowa osoba posiadać będzie doświadczenie nie gorsze niż osoba wskazana w ofercie).
b) załączy do oferty dokumenty (referencje lub protokoły zdawczo-odbiorcze) potwierdzające oceniane doświadczenie (aby uzyskać punkty, z dokumentów tych muszą wynikać wszystkie wymagane powyżej informacje dotyczące doświadczenia).

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.

Wykluczenia

2. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą w wytycznych programowych;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

KLAIPEDA CHAMBER OF COMMERCE, INDUSTRY AND CRAFTS

Adres

Danes 17

92117 Klaipeda

zagraniczne , Litwa

NIP

110067781

Tytuł projektu

InterMarE - Internationalization of South Baltic maritime economy

Numer projektu

STHB.01.01.00-22-0081/16-01

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Przemysław Sola Interim Management, 5.05.2020, 1230 zł
Liczba wyświetleń: 485