Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/0052/2020

Data publikacji: 20.04.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-04-2020

Numer ogłoszenia

1242927

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 kwietnia 2020 r.
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie w zakresie konsultacji specjalistycznych w powiecie kwidzyńskim nr projektu RPPM.06.02.02-22-0052/17 lub przesłać mailem na adres karolina.weiner@zhp.net.pl podając w tytule maila: Zapytanie w zakresie konsultacji specjalistycznych w powiecie kwidzyńskim nr projektu RPPM.06.02.02-22-0052/17

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

karolina.weiner@zhp.net.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Karolina Weiner

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

500165355

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Usługi psychologiczne na rzecz uczestników i uczestniczek projektu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: kwidzyński

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup usług specjalistów świadczonych uczestnikom
i uczestniczkom projektu pt. Rodzina do podstawa – rozwój usług społecznych wsparcia rodziny w powiecie kwidzyńskim.

Przedmiot zamówienia

1. Prowadzenie konsultacji psychologicznych dla rodziny.
2. Zakres tematyczny konsultacji: Zwiększenie kompetencji w zakresie poczucia własnej wartości, Zaburzenia nerwicowe, zaburzenia zachowania, choroba, nadmierne korzystanie z urządzeń elektronicznych (telefon, komputer, internet), używki i substancje psychoaktywne, opuszczanie zajęć lekcyjnych w szkole, radzenie sobie ze stresem, zaburzenia neurologiczne, trudności w zakresie relacji rówieśniczych, trudności w regulacji emocji, trening umiejętności społecznych, autyzm, wsparcie rodziny z dzieckiem autystycznym, choroba w rodzinie, zaburzenia w relacjach z rodzicami, przemoc w rodzinie, rozwód i rodzina rozbita.
3. Zakres tematyczny konsultacji może zostać poszerzony o zagadnienia pojawiające się w trakcie spotkań lub na podstawie wniosków płynących z monitoringu posiadanych przez uczestników IPR, zakres będzie podawany na bieżąco przed przystąpieniem do realizacji usługi dla danego uczestnika/czki, rodziny.
4. Współpraca z psychologiem, pedagogiem, opiekunem rodziny oraz innymi specjalistami w zakresie wsparcia rodziny oraz dzieci i młodzieży, pracującymi w ramach projektu.
5. Prowadzenie dokumentacji na wzorach przekazanych przez zamawiającego.
6. Konsultacje prowadzone będą na terenie powiatu kwidzyńskiego.
7. Konsultacje będą prowadzone od poniedziałku do soboty włącznie, spotkania będą umawiane są indywidualnie w miarę możliwości uczestników i uczestniczek projektu, maksymalny czas od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do realizacji konsultacji to 21 dni.
8. Konsultacje prowadzone będą w godzinach 8.00-20.00.
9. Konsultacje mogą być prowadzone w naturalnym otoczeniu uczestników i uczestniczek projektu lub w gabinecie wykonawcy, zapewniającym uczestnikom i uczestniczkom poczucie intymności i bezpieczeństwa podczas prowadzonych konsultacji tj. prywatny pokój z możliwością zamknięcia drzwi.
10. Z uwagi na sytuację związaną z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemiologicznego, związanego z rozprzestrzenianiem się korona wirusa SARS-CoV-2 dopuszcza się możliwość prowadzenia konsultacji on-line.
11. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z wynajęciem pomieszczeń do przeprowadzenia konsultacji.
12. Gwarantowana liczba godzin usług psychologicznych wynosi 15
13. Zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie przeprowadzoną liczbę godzin konsultacji psychologicznych, nie mniej jednak niż za 15 godzin.
14. Wykonawca podaje cenę za godzinę konsultacji.
15. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności uczestnika/czki Wykonawcy nie należy się wynagrodzenie.
16. W przypadku nieusprawiedliwionej nieobecności uczestnika/czki zamawiający zapłaci Wykonawcy 20% ceny za godzinę konsultacji, przy czym za nieusprawiedliwioną nieobecność rozumie się taką nieobecność, która nie została zgłoszona Wykonawcy na min. 1 dzień wcześniej przed planowaną wizytą lub której przyczyna nie jest usprawiedliwiona okolicznościami.
17. Za przyczyny usprawiedliwiające nieobecność uważa się przykładowo: zwolnienie lekarskie, wezwania sądowe, wypadek losowy np. złamanie nogi/ręki, wypadek drogowy, niemożność dotarcia z uwagi na złe warunki atmosferyczne( wichury, śnieżyce, powodzie).

Kod CPV

85121270-6

Nazwa kodu CPV

Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

Harmonogram realizacji zamówienia

od momentu podpisania umowy do 31 maja 2020.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej, tj.:
A. Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, których przedmiot odpowiadał przedmiotowi części, na które składana jest oferta, przy czym za jedną usługę przewiduje się usługę konsultacji trwającą minimum 1 godzinę, wykonaną na rzecz jednej osoby. Konsultacje wykonane na rzecz różnych osób będą uznawane za różne usługi, nawet jeśli zostały wykonane w wyniku realizacji jednej umowy.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Na etapie składania oferty Wykonawca wypełnia załącznik nr 3 do zapytania, który dołącza do oferty.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

Wykonawca jest zwolniony z obowiązku przedkładania dowodów, w przypadku gdy w ciągu ostatnich trzech lat realizował usługi odpowiadające przedmiotowi usługi realizowane na rzecz Zamawiającego

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie świadczyć usługi konsultacji, która:
a) posiada co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług, konsultacji psychologicznych dla dzieci i młodzieży
b) Posiada wykształcenie wyższe psychologiczne.
c) Posiada min. roczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
d) Ma pełną zdolność do czynności prawnych.
e) Korzysta z pełni praw publicznych.
f) Nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym
g) Nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z wykonawcą, związanej ze zwiększeniem zakresu zamówienia oraz wydłużenia okresu realizacji umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załącznik nr 2 – klauzula informacyjna
Załącznik nr 3 – Wykaz usług wskazywanych na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 - Wykaz osób wskazywanych na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 - Wykaz osób na potrzeby oceny wg kryterium „doświadczenie osoby realizującej zamówienie”

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium:
- 50% - cena
- 30% -kryterium doświadczenie osoby realizującej zamówienie
- 20% - dostępność specjalisty.
Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów ( suma kryteriów C+D+W) uznana zostanie za najkorzystniejszą.

A. Opis sposobu obliczania punktów w kryterium cena.

Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C= (Cmin / C0 ) x 50
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując cenę dla poszczególnych części zapytania.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 50.

B. Opis sposobu obliczania punktów w kryterium doświadczenie osoby realizującej zamówienie.

W ramach kryterium oceniane będzie długość doświadczenia osoby, która będzie świadczyć usługi konsultacji i została wskazana przez Wykonawcę w załączniku nr 4 (wykaz osób). Oceniane będzie doświadczenie dłuższe niż wymagane na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku wskazania przez Wykonawcę kilku osób, w ramach kryterium pod uwagę wzięte będzie jedynie doświadczenie jednej osoby z najdłuższym doświadczeniem.
Ocenie podlegać będzie długość doświadczenia zawodowego zgodnego z przedmiotem zapytania, na jakie jest składana oferta tj. doświadczenie w świadczeniu usług psychologicznych.

Celem uzyskania punktów w ramach kryterium Wykonawca winien wypełnić i załączyć do oferty tabelę „Załącznik nr 5”. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 5 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę. Brak wykazania dodatkowego doświadczenia w załączniku nr 5 będzie skutkować przyznaniem w powyższym kryterium 0 punktów.

Zamawiający dokona oceny oferty w przedmiotowym kryterium doświadczenie osoby realizującej zamówienie, zgodnie z częścią na które składana jest oferta w następujący sposób:
1 rok-2lata – 5pkt
3-4 lata -10 pkt
5-7 lat-15 pkt
8-10 lat – 20 pkt
11 i więcej lat – 30 pkt

C. Opis sposobu obliczania punktów w kryterium dostępność specjalisty
Wykonawca wykazujący dostępność specjalisty, zgodnie z zakresem części, na które składana jest oferta, wskazuje w załączniku nr 1 tj. liczbę dni w, która jest potrzebna od momentu uzyskania informacji od Zamawiającego o potrzebie konsultacji do faktycznej realizacji konsultacji. Nieuzupełnienie rubryki w załączniku nr 1 lub dostępność powyżej 21 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty.


W kryterium „dostępność specjalisty” Zamawiający dokona oceny w następujący sposób:
14 -20 dni od zgłoszenia – 2 pkt
7-13 dni od dnia zgłoszenia – 4 pkt
5 -6 dni od dnia zgłoszenia -5 pkt
3-4 dni od dnia zgłoszenia -10 pkt
1-2 dni od dnia zgłoszenia -15 pkt
Dostępność w dniu zgłoszenia – 20 pkt
Maksymalnie zamawiający przyzna 20 pkt.

Wykluczenia

2. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza brak istnienia w stosunku do niego podstawy do wykluczenia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA

Adres

Za Murami 2-10/brak

80-823 Gdańsk

pomorskie , Gdańsk

Numer telefonu

583011327

Fax

brak

NIP

5832969085

Tytuł projektu

Rodzina to podstawa - rozwój usług społecznych wsparcia rodziny w powiecie kwidzyńskim

Numer projektu

RPPM.06.02.02-22-0052/17-02

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Katarzyna Kaniecka, Rozajny Małe 13, 82-520 Gardeja, 20.04.2020, cena 130 zł brutto.
Liczba wyświetleń: 403