Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup aparatury kontrolno-pomiarowej i sprzętu laboratoryjnego do realizacji prac badawczych ozn. spr. LOW/CBR/4/2020/ZP

Data publikacji: 16.04.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-04-2020

Numer ogłoszenia

1242462

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5,
99-400 Łowicz
tel. 668 388 267
lub adres e-mail: angelika.kusinska@agrosnova.pl

Szczegółowe informacje zawierają załączniki do niniejszego ogłoszenia.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

angelika.kusinska@agrosnova.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Angelika Kusińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

668388267

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury kontrolno-pomiarowej i sprzętu laboratoryjnego do realizacji prac badawczych w projekcie „Rozbudowa zaplecza B+R w celu podniesienia innowacyjności ZPOW AGROS NOVA”, realizowanego przez ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego, wspieranego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, dwie, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na odrębne części. Każda z części zamówienia została oznaczona cyfrą od 1 (oznacza pierwszą część zamówienia) do 12 (oznacza dwunastą część zamówienia).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: łowicki Miejscowość: Łowicz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy zadania polegającego na sprzedaży i dostawie aparatury kontrolno-pomiarowej i sprzętu laboratoryjnego do realizacji prac badawczych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury kontrolno-pomiarowej i sprzętu laboratoryjnego do realizacji prac badawczych w projekcie „Rozbudowa zaplecza B+R w celu podniesienia innowacyjności ZPOW AGROS NOVA”, realizowanego przez ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego, wspieranego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, dwie, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na odrębne części. Każda z części zamówienia została oznaczona cyfrą od 1 (oznacza pierwszą część zamówienia) do 12 (oznacza dwunastą część zamówienia).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kod CPV

38000000-5

Nazwa kodu CPV

Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31 sierpnia 2020r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w szczególności:
a) w zakresie terminu wykonania umowy (lub „harmonogramu realizacji zamówienia”) w przypadku: (i) zaistnienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, (ii) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, (iii) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego (iv) wystąpienia wszelkich innych zdarzeń mających wpływ na realizację umowy w szczególności (bez ograniczenia do) w zakresie wyboru Projektu do dofinansowania i przyznania wsparcia;
b) w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

3. Zmiany umowy wprowadzone będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) FORMULARZ OFERTOWY – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
2) wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH z Zamawiającym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
3) wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE Wykonawcy O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 ze zm.), którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego;
4) aktualny ODPIS z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (albo informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub innego rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną;
5) PEŁNOMOCNICTWO oryginał lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeśli wymagane).

Szczegółowe informacje zawierają załączniki do niniejszego ogłoszenia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:

Cena (100 pkt)
Liczba punktów w tym kryterium będzie przyznawana wg poniższego wzoru:

P_i=C_min/C_i ∙P, gdzie
Pi - liczba punktów dla badanej oferty nr „i” w kryterium cena
Cmin – najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich Wykonawców
Ci - cena całkowita badanej oferty nr „i”
P – maksymalna liczba punktów w kryterium cena
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium wynosi 100 punktów.

W ofercie należy odnieść do kryterium wyboru oferty.
Z Wykonawcą, którego oferta uzyska najwyższą ocenę końcową podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia.

Wykluczenia

Szczegółowe informacje zawiera załącznik "zapytanie ofertowe".

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZPOW AGROS NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Adres

gen. Władysława Sikorskiego 5

99-400 Łowicz

łódzkie , łowicki

Numer telefonu

604290380

NIP

1132764189

Tytuł projektu

ROZBUDOWA ZAPLECZA B+R W CELU PODNIESIENIA INNOWACYJNOŚCI ZPOW AGROS NOVA

Numer projektu

RPLD.01.02.01-10-0011/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. REFRAKTOMETR: VWR International Sp. z o.o. ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY: 29.04.2020r. CENA NETTO: 29 699,00 ZŁ
2. WAGI LABORATORYJNE: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe CHEMLAND Zbigniew Bartczak ul. Usługowa 3, 73-110 Stargard Szczeciński DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY: 28.04.2020r. CENA NETTO: 9 555,00 ZŁ
3. BIURETA CYFROWA: VWR International Sp. z o.o. ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY: 29.04.2020r. CENA NETTO: 5 818,00 ZŁ
4. TERMOMETRY CYFROWE: DANLAB Danuta Katryńska ul.Handlowa 6A, 15-399 Białystok DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY: 28.04.2020r. CENA NETTO: 1 368,00 ZŁ
5. SUSZARKA DO SZKŁA: DANLAB Danuta Katryńska ul.Handlowa 6A, 15-399 Białystok DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY: 28.04.2020r. CENA NETTO: 7 060,00 ZŁ
6. WISKOZYMETR ROTACYJNY: brak ofert
7. WAGOSZUSZARKA: mikroLAB Tadeusz Gągała ul. Puławska 21, 20-051 Lublin DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY: 29.04.2020r. CENA NETTO: 5 200,00 ZŁ
8. DEMINERALIZATOR: DANLAB Danuta Katryńska ul.Handlowa 6A, 15-399 Białystok DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY: 28.04.2020r.
CENA NETTO: 4 170,00 ZŁ
9. RQFLEX: brak ofert
10. ŁAŹNIA WODNA: MERAZET Spółka Akcyjna ul.J.Krauthofera 36, 60-203 Poznań DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY: 28.04.2020r. CENA NETTO: 1 231,00 ZŁ
11. MIERNIK ZAWARTOŚCI TŁUSZCZU - brak ofert
12. CIEPLARKA: MERAZET Spółka Akcyjna ul.J.Krauthofera 36, 60-203 Poznań DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY: 28.04.2020r. CENA NETTO: 11 982,00 ZŁ
Liczba wyświetleń: 696