Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie 5/2020 – Zakup modeli badawczych oraz części do wykonania tychże modeli - rozdzielnice modularne 24 kV i 36 kV

Data publikacji: 09.04.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-04-2020

Numer ogłoszenia

1242090

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Dodano dokument pytań i odpowiedzi do zapytania.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć do dnia 17.04.2020 roku do godz. 12.00 w formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu oferty na wskazany w ogłoszeniu adres e-mail.

Oferta powinna być złożona na załączonym formularzu i zawierać poza ceną co najmniej:
a) dane teleadresowe Oferenta;
b) odniesienie się do kryteriów oceny oraz parametrów technicznych wskazanych w Zapytaniu ofertowym;
c) jednoznaczne określenie wartości i ceny przedmiotu zamówienia wg załączonego formularza ofertowego (załącznik nr 2);
d) datę sporządzenia oferty i termin związania z ofertą nie krótszy niż 30 dni od dnia złożenia oferty;
e) dodatkowe załączniki przedstawiane przez Oferenta.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do składania podpisów w imieniu Oferenta. Wszystkie strony oferty (w tym załączniki) powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją. Wszystkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana lub wycofanie oferty następuje pisemnie razem z powiadomieniem Zamawiającego o tej decyzji przez Wykonawcę, przed upływem terminu składania ofert. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść dokumentów składających się na zapytanie ofertowe. O każdej ewentualnej zmianie Zamawiający powiadomi poprzez umieszczenie odpowiedniej korekty zapytania ofertowego na stronie internetowej Bazy Konkurencyjności i zmiana ta jest wiążąca.

Jeżeli wniosek Oferenta o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie w terminie składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub jeśli dotyczyć będzie udzielonych już wyjaśnień – Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpoznania. Pytania danego Oferenta i odpowiedzi na nie, zostaną udostępnione wszystkim Oferentom dla zapewnienia porównywalności ofert i jednolitości przekazywanych informacji.
Oferty nadesłane po terminie, w innej formie, nie spełniające w 100% parametrów specyfikacji, stanowiących załącznik nr 1 zawartych w przedmiocie zamówienia lub niezawierające danych wskazanych pkt. a) - e) będą odrzucane z przyczyn formalnych.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

pbr@zpue.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paweł Dzwonek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 413881341

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakup modeli badawczych oraz części do wykonania tychże modeli - rozdzielnice modularne 24 kV i 36 kV, zgodnie ze specyfikacją ujętą w załączniku nr 1.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: włoszczowski Miejscowość: Włoszczowa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zakup modeli badawczych oraz części do wykonania tychże modeli - rozdzielnice modularne 24 kV i 36 kV w ramach realizacji projektu „Nowoczesne Centrum Badawcze – klucz do rozwoju innowacji w ZPUE S.A.”.

Przedmiot zamówienia

Zakup modeli badawczych oraz części do wykonania tychże modeli - rozdzielnice modularne 24 kV i 36 kV według specyfikacji przedstawionej w załączniku nr 1.

Kod CPV

38900000-4

Nazwa kodu CPV

Różne przyrządy do badań lub testowania

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy.

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonanie usługi wraz z dostawą powinno zakończyć się najpóźniej do dnia 19.06.2020 roku.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. Do składania ofert uprawnione są podmioty, które:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności min 3 lata, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.3. znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.
1.4. spełnią wszystkie elementy wskazane w przedmiocie zamówienia.
1.5. posiadają własną narzędziownię
1.6. posiadają technologię formowania wtrysku ZnAl
1.7. posiadają oprogramowanie do przeprowadzenia symulacji wtrysku ZnAl
1.8. umożliwiają przeprowadzenie testów form w swojej siedzibie
1.9 dysponują odpowiednią infrastrukturą która umożliwi realizację zamówienia.

UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Wiedza i doświadczenie

Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia i kadry osobowej umożliwiających realizację zamówienia.

Potencjał techniczny

Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa i zasadami obowiązującymi w państwach UE.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Nie dotyczy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji oferty w przypadku niemożności porozumienia się z Wybranym Oferentem co do zapisów przyszłej umowy, która będzie sporządzona przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania postępowania ofertowego, jeżeli złożone oferty nie będą spełniały wymagań ujętych w specyfikacjach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania postępowania ofertowego, jeżeli złożone oferty będą przewyższały środki finansowe przeznaczone na zakup wspomnianego przedmiotu zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Oferentem, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Dostawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmiany istotnych regulacji prawnych;
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą tj. Ministerstwem Rozwoju.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oświadczenie o uprawnieniach, potencjale technicznym i sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteriami oceny ofert są:
a) Termin realizacji (T) rozumiany jako liczba dni roboczych realizacji zamówienia max do dnia 19.06.2020 roku – Załącznik nr 1
b) Cena ofertowa (C) rozumiana jako cena netto w związku z wykonaniem zamówienia – Załącznik nr 1

2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się punktowym systemem oceny kryteriów od podpunktu a do podpunktu d wg poniższego przydziału punktów (maksymalnie do uzyskania jest 100 pkt):

a) Termin realizacji (T) - maksymalnie do uzyskania jest 60 pkt.
Oferent, który zaoferował najkrótszy czas realizacji max do 19.06.2020 roku – Załącznik nr 1 otrzymuje 60 pkt.

Dla pozostałych Oferentów punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
T= (najkrótszy czas realizacji/ czas realizacji z danej oferty) x 60 pkt

b) Cena ofertowa (C) - maksymalnie do uzyskania jest 40 pkt.;
Oferent, który zaoferował najniższą cenę ofertową na – Załącznik nr 1 otrzymuje 40 pkt.
Dla pozostałych Oferentów punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
C = (Najniższa cena ofertowa/ Cena ofertowa w rozpatrywanej ofercie) x 40 pkt
c) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów oceny.
d) W przypadku gdy Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający odrzuci oferty bez rozpatrywania w przypadku:
- gdy oferenci złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- gdy oferenci nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- gdy oferent nie spełni 100% parametrów technicznych przedmiotu zamówienia;
- gdy oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia dłuższy niż do 19.06.2020 roku

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZPUE SA

Adres

Jędrzejowska 79C

29-100 Włoszczowa

świętokrzyskie , włoszczowski

NIP

6561494014

Tytuł projektu

„Nowoczesne Centrum Badawcze-klucz do rozwoju innowacji w ZPUE SA”

Numer projektu

POIR.02.01.00-00-0105/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Roztocze Zakład Usługowo Produkcyjny Sp. z o.o., ul. Zamojska 42A, 22-600 Tomaszów Lubelski
Data wpłynięcia oferty: 16.04.2020 r.
Cena oferty netto: 92.500,00 zł.
Liczba wyświetleń: 427