Strona główna
Logo unii europejskiej

Budowa hali produkcyjnej

Data publikacji: 18.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 01-04-2020

Numer ogłoszenia

1239295

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1. Do formularza ofertowego należy dołączyć kosztorys ofertowy (wypełnioną tabelę elementów scalonych stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.)
Oferta może być przekazana pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w punkcie „Adres e-mail, na który należy wysłać oferty”, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną/kurierską na adres Zamawiającego wskazany w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Oferty należy składać do końca dnia wskazanego w punkcie „Termin składania ofert”. Oferta złożona po terminie nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego. W przypadku składania ofert drogą pocztową lub pocztą kurierską za termin złożenia przyjęty będzie dzień otrzymania oferty przez Zamawiającego.
Oferty niekompletne lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co do których oferent nie udzielił odpowiednich wyjaśnień, nie będą rozpatrywane.
Oferta musi być podpisana przez osobę występującą w imieniu Oferenta (nie musi to być osoba uprawniona do reprezentacji Oferenta wg dokumentu rejestrowego. Osobą występującą w imieniu Oferenta może być pracownik firmy).
Oferta musi być ważna w ciągu 60 dni liczonych od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia postępowania ofertowego w dowolnym terminie (również po upływie terminu składania ofert) bez podania przyczyny. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wnioskować o udzielenie wszelkich wyjaśnień i przesłanie dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert, jak również wyznaczyć oferentowi nieprzekraczalny termin udzielenia wyjaśnień i dodatkowych informacji (odpowiedzi), pod rygorem pozostawienia oferty bez rozpatrzenia.
Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego (dane osoby do kontaktu podane są w dalszej części zapytania). Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania, jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

wk@ingremio.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Wojciech Kotulski: wk@ingremio.com.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

604 190 374

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Budowa hali produkcyjnej w systemie generalnego wykonawstwa z zakresem prac wynikającym z projektu z następującymi wyłączeniami:
- zakres prac budowlanych nie obejmuje wykonania zbiorników podziemnych na wody opadowe i roztopowe ujętych w załączonym projekcie.

Roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową dostępną do pobrania pod adresem:
http://ingremio.com.pl/pliki-do-pobrania/

Dodatkowe wymagania (nie sprecyzowane w projekcie):
 konstrukcja hali musi posiadać klasę odporności ogniowej „D”;
 posadzka przemysłowa musi posiadać grubość minimum 30 cm ze zbrojeniem włóknem stalowym (tzw. wibrobeton). Podbudowa posadzki o grubości minimum 50 cm musi być wykonana z kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 0-63mm;
 zgodnie z opinią geotechniczną pod całą powierzchnią hali należy wykonać wymianę gruntu na głębokości 6 metrów na pospółkę, przy zagęszczeniu warstwami 30 cm;
 ze względu na potrzebę ograniczenia nagrzewania się hali w okresie letnim, dach oraz elewację zewnętrzną należy zabezpieczyć farbą typu thermoshield poprzez dwukrotne pomalowanie.

Rozmieszczenie maszyn, urządzeń, wyposażenia wewnętrznego jest poglądowe i może ulec zmianie.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wynikających z dokumentacji projektowej, z zachowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wszystkie roboty budowlane,
na okres 10 lat. Maksymalny czas reakcji na usunięcie zgłoszonych usterek wynosi 5 dni. Jeśli w tym czasie usterki nie zostaną usunięte, Inwestor zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania napraw innej firmie na koszt Wykonawcy, powiększony dodatkowo o opłatę w wysokości 50.000 PLN.

W przypadku konieczności zatrzymania produkcji na hali produkcyjnej, z uwagi na wystąpienie usterek technicznych hali w okresie gwarancji, Wykonawca zostanie obciążony kosztem przestoju produkcyjnego w wysokości 50.000 PLN netto, za każdy dzień przestoju.

W celu zabezpieczenia wypłaty ewentualnych opłat z tytułu niewywiązania się z umowy lub kosztów przestoju, Wykonawca wystawi na rzecz Zamawiającego weksel in blanco wraz ze stosowną deklaracją wekslową.

Ze względu na dezorganizację bieżącego funkcjonowania firmy, która będzie powodowana wykonywaniem robót budowlanych, Zamawiający zastrzega sobie, że wszystkie prace budowlane nie mogą potrwać dłużej niż 90 dni. Za każdy dodatkowy dzień prowadzenia robót budowlanych Zamawiający może naliczyć opłatę w wysokości 20.000 PLN.

Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, iż prace budowlane mogą być wykonywane tylko w okresach wskazanych przez Zamawiającego, ich łączny czas nie przekroczy 90 dni, przy czym Wykonawca zostanie powiadomiony o możliwych terminach prowadzenia prac z wyprzedzeniem minimum 30 dniowym.

Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie płatne na podstawie wystawionych faktur VAT za wykonany i odebrany etap robót w terminie płatności do 120 dni.

Zamawiający zastrzega, że ze względu na wykorzystanie terenu firmy na składowanie surowców i towarów brak jest możliwości zorganizowania zaplecza budowy na terenie zakładu.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: olkuski Miejscowość: Bolesław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Budowa hali produkcyjnej w związku z realizacją projektu „Sposób wytwarzania rur preizolowanych z tworzyw sztucznych z warstwą grzewczą” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 3.2.2 „Kredyt na innowacje technologiczne”.

Przedmiot zamówienia

Budowa hali produkcyjnej w systemie generalnego wykonawstwa z zakresem prac wynikającym z projektu z następującymi wyłączeniami:
- zakres prac budowlanych nie obejmuje wykonania zbiorników podziemnych na wody opadowe i roztopowe ujętych w załączonym projekcie.

Roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową dostępną do pobrania pod adresem:
http://ingremio.com.pl/pliki-do-pobrania/

Dodatkowe wymagania (nie sprecyzowane w projekcie):
 konstrukcja hali musi posiadać klasę odporności ogniowej „D”;
 posadzka przemysłowa musi posiadać grubość minimum 30 cm ze zbrojeniem włóknem stalowym (tzw. wibrobeton). Podbudowa posadzki o grubości minimum 50 cm musi być wykonana z kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 0-63mm;
 zgodnie z opinią geotechniczną pod całą powierzchnią hali należy wykonać wymianę gruntu na głębokości 6 metrów na pospółkę, przy zagęszczeniu warstwami 30 cm;
 ze względu na potrzebę ograniczenia nagrzewania się hali w okresie letnim, dach oraz elewację zewnętrzną należy zabezpieczyć farbą typu thermoshield poprzez dwukrotne pomalowanie.

Rozmieszczenie maszyn, urządzeń, wyposażenia wewnętrznego jest poglądowe i może ulec zmianie.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wynikających z dokumentacji projektowej, z zachowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wszystkie roboty budowlane,
na okres 10 lat. Maksymalny czas reakcji na usunięcie zgłoszonych usterek wynosi 5 dni. Jeśli w tym czasie usterki nie zostaną usunięte, Inwestor zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania napraw innej firmie na koszt Wykonawcy, powiększony dodatkowo o opłatę w wysokości 50.000 PLN.

W przypadku konieczności zatrzymania produkcji na hali produkcyjnej, z uwagi na wystąpienie usterek technicznych hali w okresie gwarancji, Wykonawca zostanie obciążony kosztem przestoju produkcyjnego w wysokości 50.000 PLN netto, za każdy dzień przestoju.

W celu zabezpieczenia wypłaty ewentualnych opłat z tytułu niewywiązania się z umowy lub kosztów przestoju, Wykonawca wystawi na rzecz Zamawiającego weksel in blanco wraz ze stosowną deklaracją wekslową.

Ze względu na dezorganizację bieżącego funkcjonowania firmy, która będzie powodowana wykonywaniem robót budowlanych, Zamawiający zastrzega sobie, że wszystkie prace budowlane nie mogą potrwać dłużej niż 90 dni. Za każdy dodatkowy dzień prowadzenia robót budowlanych Zamawiający może naliczyć opłatę w wysokości 20.000 PLN.

Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, iż prace budowlane mogą być wykonywane tylko w okresach wskazanych przez Zamawiającego, ich łączny czas nie przekroczy 90 dni, przy czym Wykonawca zostanie powiadomiony o możliwych terminach prowadzenia prac z wyprzedzeniem minimum 30 dniowym.

Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie płatne na podstawie wystawionych faktur VAT za wykonany i odebrany etap robót w terminie płatności do 120 dni.

Zamawiający zastrzega, że ze względu na wykorzystanie terenu firmy na składowanie surowców i towarów brak jest możliwości zorganizowania zaplecza budowy na terenie zakładu.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Harmonogram realizacji zamówienia

Łączny czas wykonywania prac budowlanych nie może przekroczyć 90 dni. Całkowity przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w terminie do 30.09.2021r.
Terminem wykonania zamówienia jest termin zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego Zamawiającemu, jeżeli w wyniku tego odbioru nastąpi podpisanie protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia jest również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, przy czym może to nastąpić po upływie terminu wskazanego powyżej.

Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w punkcie „Warunki zmiany umowy”.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia może się ubiegać Oferent, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie przynajmniej trzech hal produkcyjnych lub produkcyjno-magazynowych o powierzchni użytkowej każdej z nich min. 1900 m2 (Pojęcia budowa, przebudowa oraz budynek będą rozumiane w znaczeniu nadanym im w ustawie z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1625 z póz. zm.) – zwanej dalej ustawą Prawo budowlane).
Weryfikacja na podstawie wykazu zrealizowanych usług w formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie).

Potencjał techniczny

Zamawiający nie precyzuje (opisuje) sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie precyzuje (opisuje) sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie precyzuje (opisuje) sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

Brak

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
a. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących
po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
c. gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
d. w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego
w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
e. powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących "siłą wyższą"), grożących rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem uniknięcia rażącej straty przy wykonaniu przedmiotu zamówienia;
f. wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający
i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego;
g. zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
- charakterze od nich niezależnym,
- którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
- którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i Wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Wskazane powyżej zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Formularz ofertowy (zał. nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego)
Wypełniona tabela elementów scalonych (zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego)

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających oraz dodatkowych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena netto (waga kryterium: 100 %)

Cena wzięta pod uwagę podczas badania oferty to wartość wyrażona w złotych polskich, za którą Oferent zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego.
Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę podpisanie umowy.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferta złożona przez Oferenta, który podlega wykluczeniu, zostaje odrzucona ze względu na niespełnienie wymagań.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZBIGNIEW KOTULSKI ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA TWORZYW SZTUCZNYCH INGREMIO-PESZEL

Adres

Laskowska 93/nd

32-329 Bolesław

małopolskie , olkuski

Numer telefonu

0048326471900

Fax

0048326471919

NIP

6370107466

Tytuł projektu

Sposób wytwarzania rur preizolowanych z tworzyw sztucznych z warstwą grzewczą.

Numer projektu

POIR.03.02.02-00-1662/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zakład Budowlany Mirosław Trzcionkowski, Laski, ul. Błędowska 3B, 32-329 Bolesław
Data wpływu oferty: 24.03.2020 r.
Cena netto: 5 250 000,00 PLN
Liczba wyświetleń: 467