Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Spółdzielnia Socjalna Tropem Przygody
ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce lub na adres mailowy jedlinski.marcin@tropemprzygody.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 grudnia 2019 r do godziny 12:00.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
jedlinski.marcin@tropemprzygody.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Jedliński, , jedlinski.marcin@tropemprzygody.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tel. 41 3000119, tel. 501-432-861
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 7-dniowego wyjazdu integracyjnego – Zimowa Szkoła Liderów dla 40 uczestników projektu Efekt-dostępność i rozwój usług społecznych w Kielcach oraz 5 osób kadry w tym: zapewnienie noclegu, transportu, programu według wytycznych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi hotelarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
tatrzański
Miejscowość:
Białka Tatrzańska, Zakopane
Cel zamówienia
Zamówienie przeprowadzane jest w ramach projektu „Efekt-dostępność i rozwój usług społecznych w Kielcach” – umowa nr RPSW.09.02.01-26-0092/18-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych – nabór projektów w formule projektów terytorialnych (projekty pozakonkursowe)
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 7-dniowego wyjazdu integracyjnego – Zimowa Szkoła Liderów dla 40 uczestników projektu Efekt-dostępność i rozwój usług społecznych w Kielcach oraz
5 osób kadry.
Kod CPV
63510000-7
Nazwa kodu CPV
Usługi biur podróży i podobne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
W skład usługi wchodzi:
1. Zapewnienie transportu na trasie Kielce – obiekt zakwaterowania – Kielce, wraz z codzienną dostępnością autokaru dla grupy na miejscu wypoczynku (autokar dowozi dzieci na miejsce realizacji zajęć programowych i oczekuje na grupę).
2. Zapewnienie zakwaterowania podczas wypoczynku zimowego w górach w powiecie tatrzańskim w odległości maksymalnie 30 km od Zakopanego dla 40 uczestników + 5 osób kadry ze strony Zamawiającego. Wyjazd nie może zaczynać się wcześniej niż 25 stycznia, maksymalnie zaś może trwać do 2 lutego 2020 r. (pierwsza połowa ferii województwa świętokrzyskiego).
3. Zapewnienie pobytu w pokojach maksymalnie 4-osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym,
w budynku murowanym spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe. Dodatkowo dla wychowawców Wykonawca zapewni 2 pokoje 2-osobowe i 1 pokój 1-osobowy. Pokoje kadry muszą znajdować się w bezpośredniej bliskości do pokojów uczestników.
4. Dodatkowy serwis sprzątający – dezynfekcja łazienek – min. jeden raz na dwa kolejne dni wypoczynku.
5. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej dla grupy to znaczy: pielęgniarka lub ratownik medyczny - w razie konieczności dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punktu opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala, zapewnienie apteczki wyposażonej
w podstawowe materiały potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej
(np. plaster, bandaż itp.) w ramach kosztów wyjazdu.
6. Zapewnienie ubezpieczenia NNW o wartości 10000 zł na cały czas wyjazdu.
7. Zapewnienie 1 sali do prowadzenia warsztatów na wyłączność dla grupy. Sala musi być wyposażona w wyposażenie umożliwiające przeprowadzenie zajęć typu karaoke lub wieczór filmowy (rzutnik, ekran, sprzęt nagłośnieniowy z mikrofonem).
8. Zapewnienie codziennie od 2 do 6 dnia wyjazdu 4 instruktorów narciarstwa na stokach Kotelnicy Białczańskiej do dyspozycji grupy – 2 bloki zajęć po 2 godziny – w godzinach między 09:00, a 16:00.
9. Zapewnienie codziennie od 2 do 6 dnia karnetów upoważniających do nielimitowanych zjazdów na stokach Kotelnicy Białczańskiej dla grupy 20 osób (grupa w wieku 12 – 15 lat) oraz dla dwóch wychowawców (np. w razie konieczności dojazdu do dziecka).
10. Zapewnienie codziennie od 2 do 6 dnia karnetów upoważniających do nielimitowanej jazdy na lodowisku dla grupy 20 osób (pakiet 3 godzinny/dziennie - grupa w wieku 12 – 17 lat) oraz dla dwóch wychowawców (np. w razie konieczności dojazdu do dziecka).
11. Wypożyczenie sprzętu na cały czas trwania zajęć:
dla osób korzystających z lodowiska: łyżwy, kaski i 10 pingwingów do nauki jazdy).
dla osób korzystających z narciarstwa: narty, buty, kaski, kijki.
12. Zapewnienie w ciągu wyjazdu dwóch wejść do Term (minimum 2 wejścia 17:00 – 19:30 – preferowany 3 dzień wyjazdu i 6 dzień wyjazdu). Zakup odpowiednich karnetów leży po stronie Wykonawcy.
13. Zapewnienie w ciągu wyjazdu min 1 wieczornego kuligu (zaprzęg konny) wraz z ogniskiem (pieczone kiełbaski, pieczywo, sosy, gorąca herbata podczas kuligu. Preferowany 5 dzień wyjazdu.
14. Zapewnienie kadry wychowawczej leży po stronie Zamawiającego.
15. Zapewnienie możliwości wydania posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku w tej samej turze posiłku na stołówce. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży. Minimalna kwota wsadu do kotła to 17 zł.
16. Zapewnienie 4 posiłków dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja). W dni z jazdą obiad około 16:30, kolacja około 20:00. Podwieczorek wydawany przy śniadaniu w formie dużej bułki słodkiej i butelki 0,5l wody zapakowanej do wyjazdu poza ośrodek. Dodatkowo wykonawca zapewni dostęp do gorącej herbaty na stoku. Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna.
17. Zakup wyprawki dla 40 uczestników w postaci: małe plecaczki do 12 litrów, jednolite dla całej grupy, preferowane jaskrawe kolory.
18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zgodnie z przekazanymi wzorami.
Harmonogram realizacji zamówienia
Wyjazd nie może zaczynać się wcześniej niż 25 stycznia, maksymalnie zaś może trwać do 2 lutego 2020 r. (pierwsza połowa ferii województwa świętokrzyskiego).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca zapewni, że obiekt posiada zgodę Państwowej Straży Pożarnej na zakwaterowanie dzieci i młodzieży, pion kuchenno-stołówkowy został dopuszczony do organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży zgodnie z przepisami prawa w zakresie organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał min. trzy usługi zgodne z przedmiotem zapytania ofertowego, dla grupy minimum 40 dzieci i/ lub młodzieży.
Potencjał techniczny
Wykonawca biorąc udział w postępowaniu oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca biorąc udział w postępowaniu oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca biorąc udział w postępowaniu oświadcza, że dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
Dodatkowe warunki
Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Załącznik nr 1 będący integralną częścią Zapytania ofertowego nr 2/EFEKT/2019
Załącznik nr 2 będący integralną częścią Zapytania ofertowego nr 2/EFEKT/2019
Załącznik nr 3 będący integralną częścią Zapytania ofertowego nr 3/EFEKT/2019
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na realizacji zamówienia dla ewentualnych dodatkowych uczestników/-czek projektu.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 80% cena, kryterium 10% emisyjność spalin pojazdu, kryterium 10% realizacja usługi przez przedsiębiorcę będącego Podmiotem Ekonomii Społecznej. Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów C + E + S) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
A. Cena. Punkty przyznawane za kryterium cena
Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C = (Cmin / C0 ) x 80
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując cenę za realizację usługi
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 80.
B. Aspekt środowiskowy. Punkty przyznawane za emisyjność spalin pojazdu/pojazdów wykorzystanego do realizacji zadania
Pojazd spełniający normę emisji spalin EURO 4 i poniżej – 0 punktów (E = 0)
Pojazd spełniający normę emisji spalin EURO 5 – 5 punktów (E = 5)
Pojazd spełniający normę emisji spalin EURO 6 lub wyższą – 10 punktów (E = 10)
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując deklarowaną normę emisji spalin pojazdu/pojazdów.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium emisyjność spalin pojazdu/pojazdów wykorzystanego do realizacji zadania wynosi 10.
C. Aspekt Społeczny. Punkty przyznawane za realizację usługi przez wykonawcę posiadającego status Podmiotu Ekonomii Społecznej
Posiadanie statusu Podmiot Ekonomii Społecznej – 10 punktów (S = 10)
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując posiadanie statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej. Dodatkowo Wykonawca celem potwierdzenia posiadania statusu dołącza do oferty dokument potwierdzający posiadanie statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej (np. Wydruk KRS)
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Aspekt Społeczny to 10 – punkty otrzymują wykonawcy, którzy posiadają status podmiotu ekonomii społecznej zgodnie z definicją zawartą w wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę
z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykluczenia
Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA - TROPEM PRZYGODY
Adres
25-663 Kielce
świętokrzyskie
, Kielce
Numer telefonu
413000119
NIP
9591952316
Tytuł projektu
Efekt-dostępność i rozwój usług społecznych w Kielcach
Numer projektu
RPSW.09.02.01-26-0092/18-00
Inne źródła finansowania
nie dotyczy
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Fides Travel Marek Piekarski. 85-792 Bydgoszcz, ul. Kuligowskiego 14
Kwota zaproponowana 54880 zł brutto