Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa separatora do tworzyw sztucznych w kąpieli mokrej

Data publikacji: 20.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 19-09-2019

Numer ogłoszenia

1201709

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1.
Oferta może być przekazana pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w punkcie „Adres e-mail, na który należy wysłać oferty”, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną/kurierską na adres Zamawiającego wskazany w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Oferty należy składać do końca dnia wskazanego w punkcie „Termin składania ofert”. Oferta złożona po terminie nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego. W przypadku składania ofert drogą pocztową lub pocztą kurierską za termin złożenia przyjęty będzie dzień otrzymania oferty przez Zamawiającego.
Oferty niekompletne lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co do których oferent nie udzielił odpowiednich wyjaśnień, nie będą rozpatrywane.
Oferta musi być podpisana przez osobę występującą w imieniu Oferenta (nie musi to być osoba uprawniona do reprezentacji Oferenta wg dokumentu rejestrowego. Osobą występującą w imieniu Oferenta może być pracownik firmy).
Oferta musi być ważna w ciągu 60 dni liczonych od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia postępowania ofertowego w dowolnym terminie (również po upływie terminu składania ofert) bez podania przyczyny. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wnioskować o udzielenie wszelkich wyjaśnień i przesłanie dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert, jak również wyznaczyć oferentowi nieprzekraczalny termin udzielenia wyjaśnień i dodatkowych informacji (odpowiedzi), pod rygorem pozostawienia oferty bez rozpatrzenia.
Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego (dane osoby do kontaktu podane są w dalszej części zapytania). Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

wk@ingremio.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Wojciech Kotulski, wk@ingremio.com.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

604 190 374

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Dostawa separatora do tworzyw sztucznych w kąpieli mokrej.

Parametry techniczne:
1. Wydajność minimalna 400 kg/h.
2. Skuteczność separowania powyżej 95 %.
3. Rodzaj separowanego materiału: przemiał tworzyw sztucznych PP, LDPE, HDPE, PCV, PA, PB
4. Flotacja statyczna i dynamiczna.
5. Urządzenie osadzone na stalowej ramie.
6. Zbiorniki wykonane ze stali nierdzewnej.
7. Pompa wirowa o mocy minimum 3 kW.
8. Pompa recyrkulacyjna o mocy minimum 1,5 kW.
9. Sterowanie PLC z dotykowym ekranem.
10. Elektrozawory sterowane z pulpitu.
11. Sito szczelinowe ze stali nierdzewnej.
12. Podajnik materiału.
13. Otwory rewizyjne z poliwęglanu.
14. Spryskiwacze wykonane ze stali nierdzewnej.
15. Dwa sita wibracyjne.

Gwarancja: min. 12 miesięcy od uruchomienia urządzenia. Czas reakcji serwisu na usterki w trakcie trwania okresu gwarancji: max. 3 dni.
Warunki dostawy: Towar ma być zabezpieczony do transportu i dostarczony do firmy Ingremio w Bolesławiu.
Montaż i uruchomienie po stronie Zamawiającego.
Zaoferowane urządzenie musi być nowe.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: olkuski Miejscowość: Bolesław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Dostawa separatora do tworzyw sztucznych w kąpieli mokrej w związku z realizacją projektu „Sposób wytwarzania rur preizolowanych z tworzyw sztucznych z warstwą grzewczą.” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 3.2.2 „Kredyt na innowacje technologiczne”.

Przedmiot zamówienia

Dostawa separatora do tworzyw sztucznych w kąpieli mokrej.

Parametry techniczne:
1. Wydajność minimalna 400 kg/h.
2. Skuteczność separowania powyżej 95 %.
3. Rodzaj separowanego materiału: przemiał tworzyw sztucznych PP, LDPE, HDPE, PCV, PA, PB
4. Flotacja statyczna i dynamiczna.
5. Urządzenie osadzone na stalowej ramie.
6. Zbiorniki wykonane ze stali nierdzewnej.
7. Pompa wirowa o mocy minimum 3 kW.
8. Pompa recyrkulacyjna o mocy minimum 1,5 kW.
9. Sterowanie PLC z dotykowym ekranem.
10. Elektrozawory sterowane z pulpitu.
11. Sito szczelinowe ze stali nierdzewnej.
12. Podajnik materiału.
13. Otwory rewizyjne z poliwęglanu.
14. Spryskiwacze wykonane ze stali nierdzewnej.
15. Dwa sita wibracyjne.

Gwarancja: min. 12 miesięcy od uruchomienia urządzenia. Czas reakcji serwisu na usterki w trakcie trwania okresu gwarancji: max. 3 dni.
Warunki dostawy: Towar ma być zabezpieczony do transportu i dostarczony do firmy Ingremio w Bolesławiu.
Montaż i uruchomienie po stronie Zamawiającego.
Zaoferowane urządzenie musi być nowe.

Kod CPV

42000000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny przemysłowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

42994200-2 Maszyny do przerobu tworzyw sztucznych

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie powinno zostać zrealizowane nie później niż w ciągu 60 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy lub zamówienia z wybranym oferentem).
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w punkcie „Warunki zmiany umowy”.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie precyzuje (opisuje) sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie precyzuje (opisuje) sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie precyzuje (opisuje) sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie precyzuje (opisuje) sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
a. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących
po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
c. gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
d. w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego
w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
e. powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących "siłą wyższą"), grożących rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem uniknięcia rażącej straty przy wykonaniu przedmiotu zamówienia;
f. wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający
i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego;
g. zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
- charakterze od nich niezależnym,
- którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
- którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Wskazane w pkt 1 i 2 Zapytania zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Formularz ofertowy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Spośród ofert nieodrzuconych, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się kryterium:
Cena netto (waga kryterium: 100 %)

Cena wzięta pod uwagę podczas badania oferty to wartość wyrażona w złotych polskich, za którą Oferent zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego.
Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę podpisanie umowy.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferta złożona przez Oferenta, który podlega wykluczeniu, zostaje odrzucona ze względu na niespełnienie wymagań.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZBIGNIEW KOTULSKI ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA TWORZYW SZTUCZNYCH INGREMIO-PESZEL

Adres

Laskowska 93/nd

32-329 Bolesław

małopolskie , olkuski

Numer telefonu

0048326471900

Fax

0048326471919

NIP

6370107466

Tytuł projektu

Sposób wytwarzania rur preizolowanych z tworzyw sztucznych z warstwą grzewczą.

Numer projektu

POIR.03.02.02-00-1662/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Nazwa i adres oferenta: Pipe Solutions Sp. z o.o., ul. Niesiołowskiego 30a/17, 87-100 Toruń
Data wpływu oferty: 16.09.2019 r.
Cena netto: 1 215 000,00 PLN
Liczba wyświetleń: 393