Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lipca 2019 r. do siedziby Zamawiającego.
2. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie ofertowe na zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania oraz programu podczas wypoczynku letniego nr projektu RPPM.06.02.02-22-0055/17 lub przesłać mailem na adres: beata.matyjaszczyk@zhp.net.pl podając w tytule maila: Zapytanie ofertowe na organizację wypoczynku nr projektu: RPPM.06.02.02-22-0055/17.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Beata Matyjaszczyk
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
501209717
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania oraz programu podczas wypoczynku letniego w terminie 14-23.07.2019 r. dla 22 uczestników i uczestniczek w formie obozu pod namiotami.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
kościerski
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup usługi polegającej na organizacji wypoczynku letniego obejmującego nocleg, wyżywienia, program dla 22 uczestniczek i uczestników projektu.
Przedmiot zamówienia
Część I – nocleg i wyżywienie
1) Zapewnienie zakwaterowania w dużych namiotach typu „10” lub „alladyn” lub „wojskowe” spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe dla danego typu obiektu wypoczynkowego. Przy czym w namiocie nie może być zakwaterowane więcej niż 6 osób. Miejsce zakwaterowania może znajdować się w województwie pomorskim, w odległości maksymalnie 20 km od Kościerzyny, w obszarze leśnym nad jeziorem.
2) Zapewnienie całodobowej opieki medycznej dla całej grupy (pielęgniarka lub ratownik medyczny oraz w razie konieczności dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punku opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala), zapewnienie apteczki wyposażonej w materiały opatrunkowe do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania obozu.
3) Zapewnienie świetlicy dla 22 uczestniczek i uczestników do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
4) Zapewnienie zaplecza kuchennego i obsługę kuchni umożliwiające przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży.
5) Zapewnienie 4 posiłków dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja). Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu jest obiad.
6) Zapewnienie uczestnikom i uczestniczkom wypoczynku udziału w pracach porządkowych związanych z przygotowywaniem posiłków np. dyżur na stołówce.
7) Zapewnienie kąpieliska i opieki ratownika wodnego z odpowiednimi kwalifikacjami lub dostępu do kąpieliska/miejsca wykorzystywanego do kąpieli wraz z wymaganymi prawem wyposażeniem. Przy czym odległość od kąpieliska mierzona po drodze udostępnionej do ruchu pieszego nie może być większa niż 3500 m
8) Zapewnienie węzła sanitarnego zgodnego z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
9) Zapewnienie miejsca ogniskowego na terenie obiektu.
10) Zapewnienie minimum raz podczas trwania wypoczynku dla wszystkich uczestników poczęstunku na ognisko w postaci - kiełbasa, pieczywo, sosy (na ognisko).
11) Zapewnienie suchego prowiantu w przypadku zajęć programowych realizowanych poza terenem wypoczynku.
12) Prowadzenia dokumentacji zgodnie z przekazanymi wzorami.
Część II – program dla wszystkich uczestników.
W ramach programu oczekujemy zapewnienia:
1) Zajęć w formie escape room w wymiarze 4 godzin łącznie dla całej grupy
2) Zajęć wspinaczkowych prowadzonych przez osoby posiadające uprawnienia oraz atestowany sprzęt dopuszczony do użytku dla osób w wieku 8 – 18 lat w wymiarze 4 godzin łącznie dla całej grupy
3) Biletów wstępu dla każdego uczestnika i opiekunów do obiektów kulturalno-oświatowych, np.:
4) Warsztaty jeździecki w wymiarze min 3 godziny dla każdego uczestnika obozu
5) Zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć edukacyjno-kompetencyjnych, w tym między innymi: art. papiernicze, art. spożywcze, pasmanteryjne, drewno, gwoździe, koszulki dla uczestników itp.
Kod CPV
63510000-7
Nazwa kodu CPV
Usługi biur podróży i podobne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
11 lipca - wybór Wykonawcy
11 lipca - podpisanie umowy na organizację wypoczynku
14- 23 lipca - wypoczynek dzieci i młodzieży
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
A. Posiadają niezbędną Wiedzę i doświadczenie tj.: Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi polegające na organizacji zakwaterowania i wyżywienia dla grupy minimum 20 dzieci i/ lub młodzieży w formie wypoczynku letniego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. A:
Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
referencje i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie doświadczenia w zakresie realizacji trzech usług zgodnych z przedmiotem zapytania ofertowego, dla grupy minimum 20 dzieci i/ lub młodzieży.
Potencjał techniczny
B. Wykonawca zapewni, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. Wykonawca zapewni, że obiekt posiada pozytywną opinię Państwowej Straży Pożarnej na zakwaterowanie dzieci i młodzieży, pion kuchenno-stołówkowy został dopuszczony do organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży zgodnie z przepisami prawa w zakresie organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. B:
Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
dokumenty poświadczające możliwość wykonania usługi w szczególności: plan terenu, pozytywna opinia Państwowej Straży Pożarnej dopuszczającej obiekt do użytku, potwierdzenie dopuszczenia obiektu przez służby sanitarno-epidemiologiczne do wypoczynku dzieci i młodzieży.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
C. Wykonawca zapewni że dysponuje odpowiednim personelem spełniający następujące wymogi:
a) Ma pełną zdolność do czynności prawnych.
b) Korzysta z pełni praw publicznych.
c) Nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym
d) Nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. C:
Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, spełnienie wymagań przez personel, przy czym dowodami są:
a) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w Rejestrze
b) Informacja z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym
c) Oświadczenia personelu o spełnianiu wymogów z punktu a i b
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
Zamawiający we własnym zakresie zapewni kadrę wychowawczą
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z wykonawcą, związanej ze zwiększeniem zakresu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia wypoczynku do 3 dni od podanego terminu w ogłoszeniu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta wraz z załącznikami
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z wykonawcą, związanej ze zwiększeniem zakresu zamówienia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 100% cena. Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C = (Cmin / C0 ) x 100
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując cenę za godzinę usługi.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykluczenia
D. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. C:
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA
Adres
80-823 Gdańsk
pomorskie
, Gdańsk
Numer telefonu
583011327
Fax
brak
NIP
5832969085
Tytuł projektu
W rodzinie siła - rozwój usług społecznych na obszarze Miasta Malbork i gmin sasiednich
Numer projektu
RPPM.06.02.02-22-0055/17-01