Strona główna
Logo unii europejskiej

zakup usługi: wyżywienia, zakwaterowania i zajęć programowych podczas wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży

Data publikacji: 05.06.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 13-06-2019

Numer ogłoszenia

1189021

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk, lub wysłać na adres mailowy katarzyna.gonia@zhp.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia
13 czerwca 2019 r. Decyduje data wpływu oferty.
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: zapytanie ofertowe o usługę: zakup usługi: wyżywienia, zakwaterowania i realizacji zajęć programowych podczas wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży oferta nr 30/0053/19.
4. W przypadku wysłania oferty na adres mailowy w tytule maila należy umieścić napis: Zapytanie ofertowe o usługę: zakup usługi: wyżywienia, zakwaterowania i realizacji zajęć programowych podczas wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży oferta
nr 30/0053/19.
5. Złożenie oferty polega na wypełnieniu załączników do zapytania ofertowego i przesłanie dokumentów na w/w adres Zamawiającego.
6. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
5. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę, podpisy złożone przez Wykonawcę w części ofertowej oferty oraz innych załączonych do niej dokumentach powinny być czytelne.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
9. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
10. Wszystkie załączane w kopiach dokumenty muszą być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez upoważnione osoby.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

katarzyna.gonia@zhp.net.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Gonia

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania i realizacji zajęć programowych podczas wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży trwającego 8 dni w terminie 19.07.-26.07.2019 r. dla 35 uczestników i uczestniczek projektu w wieku 7-20 lat oraz 4 osób kadry merytorycznej.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: sławieński

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania i realizacji zajęć programowych podczas wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży trwającego 8 dni w terminie 19.07.-26.07.2019 r. dla 35 uczestników i uczestniczek projektu w wieku 7-20 lat oraz 4 osób kadry merytorycznej.
W ramach usługi przewidujemy następujące zadania:
1. Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników i uczestników w wieku 7-10 lat w murowanym budynku spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe dla danego typu obiektu wypoczynkowego, w pokojach nie większych niż 7 osobowe z dostępem do węzła sanitarnego, oraz zakwaterowania dla uczestników i uczestników w wieku 11-20 lat pod namiotami wyposażonymi w podłogi, łóżka, półki i wieszaki dla max 6 osób w namiocie
z dostępem do węzła sanitarnego w lesie do 10 km od morza w województwie zachodniopomorskim powiecie sławieńskim.
Dokładna liczba uczestników i uczestników z podziałem na kategorie wiekowe 7-10 lat
i 11-20 lat zostanie podana w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem usługi.
2. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej dla całej grupy (pielęgniarka lub ratownik medyczny) i dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punktu opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala, zapewnienie apteczki wyposażonej w podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania obozu,
w ramach kosztu usługi.
3. Zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
4. Zapewnienie 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) dziennie zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącego wyżywienia grupowego dla dzieci
i młodzieży. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu śniadanie. Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci
i młodzieży.
5. Zapewnienie napojów dla dzieci i młodzieży w trakcie dnia również poza posiłkami.
6. Organizacja zajęć 35 Uczestników i Uczestniczek projektu i kadry:
A) warsztaty koszulkowe
B) wycieczka jednodniowa krajoznawczo – turystyczna od atrakcji turystycznej do 50 km od miejsca obozu
C) park linowy.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania i realizacji zajęć programowych podczas wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży trwającego 8 dni w terminie 19.07.-26.07.2019 r. dla 35 uczestników i uczestniczek projektu w wieku 7-20 lat oraz 4 osób kadry merytorycznej.
W ramach usługi przewidujemy następujące zadania:
1. Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników i uczestników w wieku 7-10 lat w murowanym budynku spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe dla danego typu obiektu wypoczynkowego, w pokojach nie większych niż 7 osobowe z dostępem do węzła sanitarnego, oraz zakwaterowania dla uczestników i uczestników w wieku 11-20 lat pod namiotami wyposażonymi w podłogi, łóżka, półki i wieszaki dla max 6 osób w namiocie
z dostępem do węzła sanitarnego w lesie do 10 km od morza w województwie zachodniopomorskim powiecie sławieńskim.
Dokładna liczba uczestników i uczestników z podziałem na kategorie wiekowe 7-10 lat
i 11-20 lat zostanie podana w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem usługi.
2. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej dla całej grupy (pielęgniarka lub ratownik medyczny) i dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punktu opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala, zapewnienie apteczki wyposażonej w podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania obozu,
w ramach kosztu usługi.
3. Zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
4. Zapewnienie 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) dziennie zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącego wyżywienia grupowego dla dzieci
i młodzieży. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu śniadanie. Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci
i młodzieży.
5. Zapewnienie napojów dla dzieci i młodzieży w trakcie dnia również poza posiłkami.
6. Organizacja zajęć 35 Uczestników i Uczestniczek projektu i kadry:
A) warsztaty koszulkowe
B) wycieczka jednodniowa krajoznawczo – turystyczna od atrakcji turystycznej do 50 km od miejsca obozu
C) park linowy.

Kod CPV

55270000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

Harmonogram realizacji zamówienia

19-26.07.2019 r

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

A. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej, tj.:
Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie tj. wykaże, że:
1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie usługi to jest: zapewnił noclegi, wyżywienie i zajęcia programowe dla grupy zorganizowanej 35 osób w wieku 8-18 lat,
2. Dysponuje kadrą do realizacji zlecenia która:
a) ma pełną zdolność do czynności prawnych,
b) korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym,
d) nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Na etapie składania oferty Wykonawca wypełnia załącznik nr 2 do zapytania, który dołącza do oferty wraz z oświadczeniem.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, że:
1. usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
2. Dysponuje kadrą do realizacji zlecenia:
a) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
B. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. B:
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.

C. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się
o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt. 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz Ofertowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

formularz złożenia oferty wraz z załącznikami

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 100 % cena. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

A. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C= (Cmin / C0 ) x 100
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.
Wszystkie obliczenia dla kryterium cena będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę
z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykluczenia

B. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA

Adres

Za Murami 2-10/brak

80-823 Gdańsk

pomorskie , Gdańsk

Numer telefonu

583011327

Fax

brak

NIP

5832969085

Tytuł projektu

Ku gwiazdom - aktywne wsparcie dla dzieci i rodzin poprzez rozwój usług społecznych w Miastku i Bytowie

Numer projektu

RPPM.06.02.02-22-0053/17-01
Liczba wyświetleń: 454