Strona główna
Logo unii europejskiej

Zaangażowanie osoby na stanowisko Specjalista ds. związków bioaktywnych do realizacji zadań w projekcie pod tytułem „Poprawa tekstury i walorów odżywczych oraz smakowych sosów warzywnych i przetworów owocowych marki Łowicz” LOW/SDZ/2/2019/ZP

Data publikacji: 30.04.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-05-2019

Numer ogłoszenia

1182960

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty wraz z załącznikami można składać:
a) pocztą lub osobiście na adres:
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp. k.
ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
b) lub w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: angelika.kusinska@agrosnova.pl
2. Liczy się data wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winna być zaadresowane na Zamawiającego, tj. pod adres:
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp. k.
ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
oraz posiadać oznaczenie:
„Oferta w odpowiedzi na Zapytanie Ofertowe nr 1182960 z dnia 30.04.2019r.”
5. Oferta powinna być przygotowana wg wytycznych i informacji określonych w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego „Sposób przygotowania i oceny oferty”.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

angelika.kusinska@agrosnova.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Angelika Kusińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

668388267

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp. k. jako podmiot realizujący projekt pod nazwą „Poprawa tekstury i walorów odżywczych oraz smakowych sosów warzywnych i przetworów owocowych marki Łowicz” w ramach Konkursu „Szybka ścieżka” dla dużych przedsiębiorstw i konsorcjów (Poddziałanie 1.1.1: Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020) ogłasza nabór ofert na stanowisko Specjalista ds. związków bioaktywnych do realizacji zadań w wyżej wymienionym projekcie.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Miejscowość: Łowicz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

1. Celem postępowania jest wybór osoby na stanowisko Specjalista ds. związków bioaktywnych do realizacji zadań w projekcie pod tytułem „Poprawa tekstury i walorów odżywczych oraz smakowych sosów warzywnych i przetworów owocowych marki Łowicz”
2. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w Wytycznych Ministra Rozwoju obowiązujących od dnia 23 sierpnia 2017 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zwanymi dalej: „Wytycznymi Ministra Rozwoju”.
3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, jak też Wytyczne Ministra Rozwoju z dnia 23 sierpnia 2017 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór osoby na stanowisko Specjalista ds. związków bioaktywnych (min. polifenole, antocyjany) surowców roślinnych i ich przemian w technologii przetwórstwa owoców i warzyw do realizacji zadań w wyżej wymienionym projekcie. Wykonanie zamówienia nastąpi osobiście w formie umowy zlecenia – w myśl definicji personelu projektu zawartej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 23 sierpnia 2017 r.
Zakres czynności po stronie Wykonawcy planowanych do realizacji podczas badań przemysłowych projektu:
- asysta w opracowaniu i wdrożeniu metodyk związanych z analizą roślinnych związków bioaktywnych metodami chromatografii,
- współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie precyzowania zadań badawczych w aspekcie zgodności prac ze stanem wiedzy naukowej w zakresie bioaktywnych związków roślinnych,
- koordynacja prac badawczych wykonywanych przez pracowników firmy oraz podwykonawców,
- pomoc w opracowaniu wyników badań i ich przygotowaniu do rozpowszechniania;

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia

Forma zatrudnienia i wymiar czasu pracy
1. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
2. Okres zaangażowania: 27 miesięcy począwszy od maja 2019r.
3. Łącznie 906 godzin

Miejsce realizacji zamówienia
1. 50% czasu pracy - miejsce realizacji projektu przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 99-400 Łowicz
2. 50% czasu pracy – praca zdalna z dowolnego miejsca.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniższe wymagania:
1) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie naukowe przy kierowaniu co najmniej jednym projektem badawczo-rozwojowym w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zakończonym sukcesem w obszarze przetwórstwa warzyw i owoców.
W celu oceny ww. spełnienia warunku do Formularza oferty należy załączyć wykaz projektów, w których Wykonawca brał udział, pełnioną w nich funkcję oraz lata, w których projekt/y były realizowane.
2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat opublikował co najmniej 10 publikacji naukowych z zakresu przetwórstwa owoców i warzyw i analityki związków bioaktywnych surowców roślinnych (w tym min. 3 związanych z analityką związków polifenolowych HPLC, HPLC MS).
W celu oceny spełnienia ww. warunku do Formularza oferty należy załączyć wykaz publikacji.

Dodatkowe warunki

1. W celu kwalifikowania kosztu niezbędne będzie przekazanie danych osobowych Wykonawcy jako personelu projektu, w zakresie przewidzianym w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR na lata 2014-2020 oraz pozyskanie i wprowadzenie do systemu LSI2014 następujących danych osoby zaangażowanej w projekcie tj. numer PESEL, imię, nazwisko. W umowie na realizację zamówienia Oferent zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rozliczenia projektu.
2. W przypadku Oferenta będącego osobą fizyczną – łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych oraz działań finansowanych z innych źródeł, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. W celu spełnienia warunku Oferent złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Oferentem, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1. Termin, zakres realizacji zamówienia lub miesięczne zaangażowanie Wykonawcy (liczba godzin) może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
b) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana terminu realizacji zamówienia wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania i nie jest przez niego zawiniona;
c) Zawieszenia badań przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu badań Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia.
d) Konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) Rezygnacja z części zadań, których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe, w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych zadań;
b) Skrócenia lub wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub zawieszeniu badań w przypadkach określonych w polu „Warunki zmiany umowy” pkt. 1.
3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany w przypadku:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
b) powstania nadzwyczajnych okoliczności, będących „siłą wyższą” skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy – jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli którejkolwiek ze Stron umowy;
c) powstania nadzwyczajnych okoliczności niebędących „siłą wyższą”, grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
d) W przypadku otrzymania decyzji od Instytucji Zarządzającej realizowanym projektem zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.

Warunki zmian:
1. Inicjowanie zmian – na wniosek Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
2. Uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów.
3. Forma zmian – aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta przygotowana na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu tj. wiedzę i doświadczenie Oferenta
3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych/ kapitałowych z Zamawiającym – Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
4. Oświadczenie personelu projektu – Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Ocena odnosząca się do przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w systemie punktowym z wagami w oparciu o następujące kryteria punktowane:

a) Kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia (KC) – waga 100%
Oferent określa cenę brutto – stawkę brutto za godzinę pracy (wraz z pozapłacowymi kosztami po stronie pracodawcy – jeśli dotyczy), która obejmować będzie wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w Zapytaniu Ofertowym. Przedstawiona w ofercie cena będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
Wysokość stawki brutto za godzinę pracy powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeśli Oferent określi cenę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN po średnim kursie NBP (tabela A) z dnia ogłoszenia zapytania.

Liczba punktów w kryterium „cena brutto przedmiotu zamówienia” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

(cena brutto najtańszej spośród złożonych ofert / cena brutto rozpatrywanej oferty) x 100 x 100% (waga kryterium) = liczba punktów oferty rozpatrywanej (KC)

2. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100. Ostateczna punktacja danej oferty będzie stanowić sumę punktów uzyskanych przez daną ofertę we wskazanym kryterium. Wartość uzyskanych punktów ofert określona zostanie wg wzoru:
Wartość punktowa oferty = (KC)
3. W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Oferent pominie, jedno lub więcej kryteriów w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt. w danym kryterium.
4. Punktacja będzie zaokrąglana w górę, do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która jest poprawna formalnie, spełniła wszystkie warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu oraz w toku oceny uzyska największą liczbę punktów.
6. Zamawiający, po dokonaniu oceny otrzymanych ofert, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty/ofert, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykluczenia

Z Postępowania wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w Postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu wskazanym w zapytaniu ofertowym;
c) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
i. o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.9)) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
ii. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
iii. skarbowe,
iv. o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
d) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt c) powyżej;
e) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
f) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
g) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
h) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
i) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
j) Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
k) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437);
l) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe;
Zamawiający może określić warunki udziału w Postępowaniu dotyczące m.in.:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia;
c) sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Oferent jest zobowiązany do podpisania Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZPOW AGROS NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Adres

gen. Władysława Sikorskiego 5

99-400 Łowicz

łódzkie , łowicki

Numer telefonu

604290380

NIP

1132764189

Tytuł projektu

Poprawa tekstury i walorów odżywczych oraz smakowych sosów warzywnych i przetworów owocowych marki Łowicz

Numer projektu

POIR.01.01.01-00-0657/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Aneta Wojdyło, Wrocław, data wpłynięcia oferty: w dn. 08.05.2019r, cena brutto: 48.312,00 zł
Liczba wyświetleń: 534