Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Treść ogłoszenia została zmodyfikowana o dodanie charakterystyki środowiska plantacji oraz poprawiono opis nazwy elementu "taśma kroplująca", tym samym termin składania ofert został przedłużony o 2 dni.
W dniu 7.03.2019r. w załącznikach zamieszczono odpowiedzi na pytania ze strony potencjalnych oferentów dotyczące przedmiotu zamówienia i w związku z tym przedłużono termin składania ofert o 3 dni.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferta musi zawierać m.in. następujące elementy:
1. Nazwę i adres Wykonawcy.
2. Datę przygotowania i termin ważności oferty.
3. Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty.
4. Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny oferty.
5. Cenę całkowitą netto i brutto.
6. Okres gwarancji w miesiącach.
7. Datę/okres realizacji przedmiotu oferty.
8. Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
9. Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty.
10. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9 zapytania ofertowego.
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.
1. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest numerem: 4/POM/LOW.
2. Wykonawcy porozumiewając się z Zamawiającym powinni powoływać się na numer postępowania, a wszelka korespondencja powinna być kierowana na adres wskazany w pkt 2 Tabeli.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
1. Oferta powinna być złożona w wersji
• elektronicznej na adres: angelika.kusinska@agrosnova.pl
• lub w wersji papierowej na adres:
ZPOW Agros Nova Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
Wymaga się, aby oferta w wersji papierowej była dostarczona w nieprzejrzystych i zapieczętowanych opakowaniach, uniemożliwiających odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowań.
Powinna być opatrzona dopiskiem:
„Oferta na wyłonienie Wykonawcy zamówienia na realizację usługi zaprojektowania, dostarczenia oraz zainstalowania 10 zestawów prototypowych systemu nawadniania plantacji pomidorów”
NIE OTWIERAĆ DO DNIA 22.03.2019 r. do końca dnia.”
Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
2. Oferty można składać do dnia 22.03.2019 r. do końca dnia, liczy się data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
angelika.kusinska@agrosnova.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Zbigniew Czerwiński
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
608628063
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji technicznej (schemat sytemu z opisem); instalacja rozumiana jako wykonanie i integracja stacji dozującej ze źródłem wodnym oraz montaż przyłączy dla taśm kroplujących wraz z uzbrojeniem plantacji w sieć linii kroplujących, uruchomienie dla 10 zestawów prototypowych systemu nawadniania plantacji pomidorów o powierzchni 1ha do 10 wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
łowicki
Miejscowość:
Wieniec, Sumin, Wieliszew, Bocheń, Ernestynów, Kisielowo, Kolonia Nieszawa, Węglewice Kolonia, Jackowice, Płaskocin
Cel zamówienia
Celem zamówienie jest wyłonienie Wykonawcy na realizację usługi zaprojektowania, dostarczenia oraz zainstalowania 10 zestawów prototypowych systemu nawadniania plantacji pomidorów.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji technicznej (schemat sytemu z opisem); instalacja rozumiana jako wykonanie i integracja stacji dozującej ze źródłem wodnym oraz montaż przyłączy dla taśm kroplujących wraz z uzbrojeniem plantacji w sieć linii kroplujących, uruchomienie dla 10 zestawów prototypowych systemu nawadniania plantacji pomidorów o powierzchni 1ha do 10 wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji, na terenie powiatów: Łowicz, Kutno, Włocławek, Aleksandrów Kujawski.
Wykonawca zrealizuje zamówienie z wykorzystaniem następujących elementów:
Nazwa elementu
Osprzęt do studni (węże przesyłowe, aramatura do przyłączy) ilość minimalna 10 zestawów
Taśma kroplująca 30 ilość minimalna 113500 mb
Lay Flat sekcyjny ilość minimalna 1000 mb
Złącznik lay flat ilość minimalna 20 kpl.
Starter 3/4x 15-17 ilość minimalna 1100 szt.
System filtracji mobilny 3” aq ( 1’’) ilość minimalna 10 kpl.
Dozownik mobilny 3’’ ilość minimalna 10 kpl.
Zawór z regulacją ciśnienia 3”ilość minimalna 10 szt
Rury irygacyjne PE 90 ilość minimalna4000 mb
Armatura PE magistrala ilość minimalna 10 kpl
Hydranty czerpalne z zaworem 3’’ ilość minimalna 20 szt.
Jednostka sterująca z oprogramowaniem sytemu nawadniania i fertygacji ilość minimalna 10 szt.
Charakterystyka środowiska plantacji
• Zróżnicowana geometria pól odnośnie długości i szerokości
• Wydatek wody powyżej 20 m3/h/ha
• Na terenie plantacji brak dostępu do prądu stałego
• Przystosowane do aplikowania cieczy roboczej z dwóch niezależnych zbiorników A i B.
• Jednostki dozujące i system filtracyjny muszą być przystosowane do przemieszczania między stanowiskami (zgodnie z zasadą zmianowania pól)
Kod CPV
43323000-3
Nazwa kodu CPV
Sprzęt do nawadniania
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 20 maja 2019r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Dodatkowe warunki
Województwo Powiat Miejscowość Nr działki
kujawsko- pomorskie włocławski Wieniec 24/1 Wieniec
kujawsko- pomorskie lipnowski Sumin 129/6 Sumin
łódzki łowicki Stary Waliszew 101 Stary Wieliszew
łódzki łowicki Bocheń 575,57/ Bocheń
łódzki kutnowski Ernestynów 39/ Ernestynów
kujawsko-pomorskie lipnowski Kisielewo 105/2 Kisielewo
kujawsko-pomorskie aleksandrowski Nieszawa Kolonia 72/1 Nieszawa Kolonia
łódzkie łęczycki Węglewice Kolonia 106 Węglewice Kolonia
łódzkie łowicki Jackowice 340 Jackowice
łódzkie łowicki Płaskocin 123 Płaskocin
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w szczególności:
a) w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku: (I) zaistnienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, (II) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, (III) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego (IV) wszelkich innych zdarzeń, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na realizację umowy;
b) w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany umowy wprowadzona będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez obie strony.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
- Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym.
- Załącznik nr 3: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.).
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (albo informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższego postanowienia nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub innego rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną,
- pełnomocnictwo oryginał lub w formie kopii, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeśli wymagane),
oraz dokumenty/oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
numer warunku w pkt 8, nazwa warunku dokument potwierdzający warunek
1a) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załącznik nr 6: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
1b) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Załącznik nr 6: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
1c) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. 1. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwych urzędów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłatą żadnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne (jeśli dotyczy), wystawione nie wcześniej niż w miesiącu poprzedzającym termin składania oferty.
2. Załącznik nr 6: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
1d) Posiadanie potencjału technicznego koniecznego do realizacji zamówienia. Załącznik nr 6: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Pozostałe informacje dotyczące listy wymaganych dokumentów - w treści załączonego zapytania ofertowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu
o następujące kryteria:
1) Cena (80 pkt)
Liczba punktów w tym kryterium będzie przyznawana wg poniższego wzoru:
P_i=C_min/C_i ∙P, gdzie
Pi - liczba punktów dla badanej oferty nr „i” w kryterium cena
Cmin – najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich Wykonawców
Ci - cena całkowita badanej oferty nr „i”
P – maksymalna liczba punktów w kryterium cena
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium wynosi 80 punktów.
2) Okres udzielonej gwarancji (20 pkt)
Przy ocenie tego kryterium będzie brany pod uwagę czas gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana w miesiącach.
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium "okres udzielonej gwarancji” w następujący sposób:
gwarancja udzielona na okres obligatoryjny (12 miesięcy) – 0 punktów,
oferty, w których zaproponowano krótszy niż minimalny (obligatoryjny) okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy zostaną odrzucone,
maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium wynosi 20 punktów.
Dla ofert, w których zadeklarowano dłuższy okres gwarancji przedmiotu zamówienia niż minimalny okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynoszący 12 miesięcy (zgodnie z pkt 8 zapytania) liczba punktów w tym kryterium będzie przyznawana wg poniższego wzoru:
Gw = (b/n) x waga (waga = 20 pkt)
gdzie:
Gw – ilość punktów przyznana za kryterium czas gwarancji na przedmiot zamówienia liczona w miesiącach;
b – czas gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia badanej oferty [w miesiącach]
n – najdłuższy czas gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia spośród ocenianych ofert [w miesiącach]
Ocena zostanie zaokrąglona do jednego miejsca po przecinku.
W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty.
Z Wykonawcą, którego oferta uzyska najwyższą ocenę końcową podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia.
W przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów przez więcej niż jedną ofertę zostanie wybrana spośród nich oferta, która uzyskała najwięcej punktów w kryterium okres udzielonej gwarancji.
Wykluczenia
1. Z Postępowania wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu wskazanym w zapytaniu ofertowym;
c) Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia o wypełnieniu obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego wobec osób fizycznych zgodnie z treścią zawartą w formularzu ofertowym (przed wykluczeniem Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty o brakujące oświadczenie);
d) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
I. o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.9) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
II. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
III. skarbowe,
IV. o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
e) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2) powyżej;
f) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
g) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
h) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
i) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
j) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
k) Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
l) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437);
m) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
n) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe;
2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Nazwa
ZPOW AGROS NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres
gen. Władysława Sikorskiego 5
99-400 Łowicz
łódzkie
, łowicki
Numer telefonu
604290380
NIP
1132764189
Tytuł projektu
Opracowanie nowej odmiany pomidora gruntowego dedykowanego dla przetwórstwa oraz ulepszonej technologii jego uprawy w celu uzyskania wysokiej jakości, powtarzalnej i wydajnej produkcji w polskich warunkach klimatycznych
Numer projektu
POIR.01.01.01-00-1317/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
AGROFIM POLAND Sp.z o.o. ul. Rybickiego 10, 96-100 Skierniewice, wpłynęła 25.03.2018r., na cenę 378.926,87 zł netto