Strona główna
Logo unii europejskiej

Termomodernizacja budynków i montaż instalacji fotowoltaicznej 
w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej w firmie ZREMB”

Data publikacji: 29.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-02-2019

Numer ogłoszenia

1163334

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania Ofertowego.
4. Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego)– w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
b) Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 Zapytania Ofertowego.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy);
d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem
oferty;
5. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 9.12 należy złożyć 
w terminie do dnia 14.02.2019 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: ZREMB POLAND Sp. z o. o. , ul. Kościuszki 103/107, 21-560 Międzyrzec Podlaski, Sekretariat.
6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.02.2019 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego: ZREMB POLAND Sp. z o. o. , ul. Kościuszki 103/107, 21-560 Międzyrzec Podlaski, Sekretariat.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Pan Łukasz Walczuk

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym 
pn.: Termomodernizacja budynków i montaż instalacji fotowoltaicznej 
w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej w firmie ZREMB”.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: bialski Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja budynków i montaż instalacji fotowoltaicznej 
w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej w firmie ZREMB”.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym 
pn.: Termomodernizacja budynków i montaż instalacji fotowoltaicznej 
w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej w firmie ZREMB”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) termomodernizację hali produkcyjnej, w której zakres prac wchodzi:
− dach: płytą warstwową z rdzeniem PIR lub PUR grubości 12 cm,
− ściana zewnętrzna: płyta warstwowa PIR lub PUR grubości 10 cm,
− okna PCV o współczynniku U równym mniejszym jak 0.9 W/m2K,
− bramy o współczynniku U równym mniejszym jak 1,3 W/m2K,
− podłoga na gruncie docieplona 15 cm styropianu twardego,
− oświetlenie: wymiana na LED.
2) termomodernizację budynku biurowego, w której zakres prac wchodzi:
− dach: styropian EPS 038 laminowany papą grubości 25 cm,
− ściana zewnętrzna: płyta warstwowa PIR lub PUR grubości 12 cm
− okna PCV o współczynniku U równym mniejszym jak 0.9 W/m2K,
− bramy o współczynniku U równym mniejszym jak 1,3 W/m2K
− podłoga na gruncie docieplona 20 cm styropianu twardego,
− oświetlenie: wymiana na LED,
− modernizacja instalacji c.o.
3) termomodernizację budynku stolarni, w której zakres prac wchodzi:
− dach: styropian EPS 038 laminowany papą grubości 25 cm,
− ściana zewnętrzna: płyta warstwowa PIR lub PUR grubości 10 cm
− okna PCV o współczynniku U równym mniejszym jak 0.9 W/m2K,
− bramy o współczynniku U równym mniejszym jak 1,3 W/m2K,
− podłoga na gruncie docieplona 15 cm styropianu twardego,
− oświetlenie: wymiana na LED,
− montaż instalacji fotowoltaicznej,
− modernizacja instalacji c.o.
3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony 
w przedmiarach robót (Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego).

Kod CPV

45321000-3

Nazwa kodu CPV

Izolacja cieplna

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45443000-4 Roboty elewacyjne,
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów,
45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg,
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne,
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania,
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne,
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego.

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 31.12.2019 r.
2. Terminy wykonywania poszczególnych robót wskazane będą w złożonym przed podpisaniem Umowy harmonogramie rzeczowo – finansowym, o którym mowa 
w rozdziale 15 pkt. 15.5, lit a) niniejszego Zapytania ofertowego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie 
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku i miała wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto oraz obejmowała montaż instalacji fotowoltaicznej.
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz 
z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, 
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie 
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli 
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego.
Uwaga:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału 
w postępowaniu.
2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia w bazie konkurencyjności.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) min. 1 osobą pełniąca funkcję kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 
w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
Uwaga:
Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności 
z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej 
(Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. 
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa 
(Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).

Warunki zmiany umowy

1. Oprócz przypadków, o których mowa w podrozdziale 6.5.2 pkt 17) Wytycznych horyzontalnych, na podstawie pkt. 11) lit. a) ix cyt. podrozdziału, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie lub skrócenie terminu realizacji zamówienia określonych 
w § 2 umowy:
a) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót, w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upoważniony do wystąpienia o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis ten dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót;
b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, niewyszczególnionych w Przedmiarach Robót, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie (jeśli dotyczy);
c) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót;
d) w przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyspieszą ukończenie robót, zmniejszą koszty, poprawią sprawność lub wartość robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku;
e) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie ich odpowiedniej jakości (ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza);
f) w przypadku braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich drogi;
g) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
h) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający;
i) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron;
j) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
k) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie (w tym: niewybuchy, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne);
l) konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie niezbędnym do wykonania robót zgodnie z wiedza techniczną i odrębnymi przepisami
ł) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych
decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
m) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie,
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego,
n) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w Zapytaniu Ofertowym warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,
o) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, ale istotnych dla realizacji,
p) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, ale istotnych dla realizacji robót, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.
2) konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
4) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do niniejszej sekcji ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w § 17 Projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu 
są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.1 Zapytania Ofertowego,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.2 Zapytania Ofertowego,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składane są przez Wykonawcę (Wykonawców) wykazującego (wykazujących) spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu.
W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te składane są przez podmiot spełniający warunki udziału warunków udziału w postępowaniu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca.
2. W celu braku podstaw wykluczenia Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych 
z Zamawiającym – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 6 do Zapytania Ofertowego)– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2. Zapytania Ofertowego.
b) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 7 do Zapytania Ofertowego) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.3. Zapytania Ofertowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składane są przez wszystkich Wykonawców. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te składane są przez Wykonawcę i podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca.
3. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
4. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 1 i 2 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie 3 dni, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie 3 dni, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w pkt 8 lit. h) podrozdziału 6.5 Wytycznych horyzontalnych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Oferowana cena (C) - 80% = 80 pkt, 2) Długość okresu gwarancji na roboty budowlane, zamontowane materiały i urządzenia (G) - 20% = 20pkt
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru: PC = P N/PB x 80 pkt,
gdzie,
P C - ilość punktów za kryterium cena,
P N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
P B – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
5. Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane, zamontowane materiały i urządzenia” liczona w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 20 punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy wykonawca otrzyma pkt wg wzoru: G = G O/G MAX x 20 pkt,
gdzie:
G - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G MAX. - najdłuższy oferowany kres gwarancji
GO - okres gwarancji podany w badanej ofercie
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane, zamontowane materiały i urządzenia”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).
UWAGA: Gwarancją objętą niniejszym kryterium nie są objęte następujące elementy instalacji fotowoltaicznej: 25 lat gwarancji na utrzymanie stałych parametrów eksploatacyjnych (min. 80%).
6. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru: O = C + G
gdzie:
O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane, zamontowane materiały i urządzenia ”.

Wykluczenia

1. Zamawiającym (Beneficjentem) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (Beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, który:
2.1. nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2.2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo pkt. 6.3.2. lit. a) - d) Zapytania ofertowego,
2.3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2.2;
2.4. wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł
wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
2.5. wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
2.6. wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2.7. wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2.8. wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w
inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
2.9. wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
2.10. wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
2.11. wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
2.12. wykonawcę, w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego
upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz.
233, z późn. zm.);
2.13. wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
2.14. wykonawcę, który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZREMB POLAND SP. Z O.O.

Adres

Tadeusza Kościuszki 103/107

21-560 Międzyrzec Podlaski

lubelskie , bialski

Numer telefonu

(83) 371 40 61

Fax

(83)371 21 37

NIP

5372322926

Tytuł projektu

Poprawa efektywności energetycznej w firmie ZREMB

Numer projektu

RPLU.05.01.00-06-0120/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Kwaśny s. c., Radowiec 42, 21-300 Radzyń Podlaski
Data wpływu oferty: 13.02.2019 r. o godzinie 13:30.
Cena ofertowa: 2.600.220,00 zł brutto.
Liczba wyświetleń: 770