Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 28.01.2019 roku do godz. 10.00 w formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu oferty na wskazany w ogłoszeniu adres e-mail.
Oferta powinna być złożona na załączonym formularzu i zawierać poza ceną co najmniej:
a) dane teleadresowe Oferenta;
b) odniesienie się do kryteriów oceny oraz parametrów technicznych wskazanych z Zapytaniu ofertowym;
c) jednoznaczne określenie wartości i ceny przedmiotu zamówienia wg załączonego formularza ofertowego (załącznik nr 1);
d) datę sporządzenia oferty i termin związania z ofertą nie krótszy niż 30 dni od dnia złożenia oferty;
e) dodatkowe załączniki przedstawiane przez Oferenta.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do składania podpisów w imieniu Oferenta.
Wszystkie strony oferty (w tym załączniki) powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją. Wszystkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana lub wycofanie oferty następuje pisemnie razem z powiadomieniem Zamawiającego o tej decyzji przez Wykonawcę, przed upływem terminu składania ofert.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść dokumentów składających się na zapytanie ofertowe. O każdej ewentualnej zmianie Zamawiający powiadomi poprzez umieszczenie odpowiedniej korekty zapytania ofertowego na stronie internetowej Bazy Konkurencyjności i zmiana ta jest wiążąca.
Jeżeli wniosek Oferenta o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie w terminie składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub jeśli dotyczyć będzie udzielonych już wyjaśnień – Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpoznania. Pytania danego Oferenta i odpowiedzi na nie, zostaną udostępnione wszystkim Oferentom dla zapewnienia porównywalności ofert i jednolitości przekazywanych informacji.
Oferty nadesłane po terminie, w innej formie, nie spełniające w 100% elementów zawartych w przedmiocie zamówienia lub niezawierające danych wskazanych pkt. a) - e) będą odrzucane z przyczyn formalnych.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
pbr@zpue.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Robert Wojciechowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 413881278
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi badawczej w postaci badań napięciowych napięciem przemiennym o częstotliwości sieciowej oraz badań napięciem udarowym o dodatniej i ujemnej biegunowości.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
włoszczowski
Miejscowość:
Włoszczowa
Cel zamówienia
Zakup usługi badawczej, polegającej na przeprowadzeniu badań napięciowych napięciem przemiennym o częstotliwości sieciowej oraz badań napięciem udarowym o dodatniej i ujemnej biegunowości w ramach realizacji projektu „Innowacyjne Centrum Badawcze – kluczem do rozwoju ZPUE SA”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi badawczej w postaci badań napięciowych napięciem przemiennym o częstotliwości sieciowej oraz badań napięciem udarowym o dodatniej i ujemnej biegunowości.
Urządzenie typu: Rozdzielnica modularna SN typu Rotoblok SF
Norma odniesienia: PN-EN 62271-200
Parametry urządzenia:
Napięcie znamionowe: 24 kV
Prąd ciągły: 630A
Prąd zwarciowy wytrzymywany: 16 kA
Badania wykonać według specyfikacji normy PN-EN 62271-200
1. Próby izolacji (p. 6.2)
1.1 Próby napięciem o częstotliwości sieciowej - 50/60 kV
1.2. Próby napięciem udarowym piorunowym 1.2/50 µs – 125/145 kV
Kod CPV
73110000-6
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy.
Harmonogram realizacji zamówienia
Wykonanie usługi badawczej powinno zakończyć się najpóźniej do dnia 15.03.2019 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. Do składania ofert uprawnione są podmioty, które:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności min 3 lata, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.3. znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.
1.4. spełnią wszystkie elementy wskazane w przedmiocie zamówienia.
1.5. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności badawczej
1.6. dysponują infrastrukturą badawczą umożliwiającą realizację badań w obszarze będącym przedmiotem zamówienia
1.7. posiadają uprawnienia do prowadzenia badań wg procedur badawczych zgodnych z wymogami normy PN-EN ISO/IEC 17025
1.8. posiadają akredytację Polskiego Centrum Akredytacji (PCA) na poniższe normy:
PN-EN 62271-1
PN-EN 62271-100
PN-EN 62271-102
PN-EN 62271-200
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wiedza i doświadczenie
Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w zakresie badań i kadry osobowej umożliwiających realizację zamówienia.
Potencjał techniczny
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa i zasadami obowiązującymi w państwach UE.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Dodatkowe warunki
Nie dotyczy.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Oferentem, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Dostawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmiany istotnych regulacji prawnych;
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą tj. Ministerstwem Rozwoju.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
• Oświadczenie o uprawnieniach, potencjale technicznym i sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteriami oceny ofert są:
a) Termin realizacji (T) rozumiany jako liczba dni maksymalnie do dnia 15.03.2019 r;
b) Cena ofertowa (C) rozumiana jako cena netto całości przedmiotu zamówienia;
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się punktowym systemem oceny kryteriów wg poniższego przydziału punktów (maksymalnie do uzyskania jest 100 pkt):
a) Termin realizacji (T) - maksymalnie do uzyskania jest 30 pkt.
Oferent, który zaoferował najkrótszy czas realizacji zamówienia otrzymuje 30 pkt.
Dla pozostałych Oferentów punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
T = ( najkrótszy czas realizacji / czas realizacji z danej oferty) x 30 pkt
b) Cena ofertowa (C) - maksymalnie do uzyskania jest 70 pkt.;
Oferent, który zaoferował najniższą cenę ofertową otrzymuje 70 pkt.
Dla pozostałych Oferentów punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
C = (Najniższa cena ofertowa/ Cena ofertowa w rozpatrywanej ofercie) x 70 pkt
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów oceny.
4. W przypadku gdy Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający odrzuci oferty bez rozpatrywania w przypadku:
- gdy oferenci złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- gdy oferenci nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- gdy oferent nie spełni wszystkich elementów wskazanych w przedmiocie zamówienia;
- zaoferują termin realizacji zamówienia dłuższy niż do dnia 15.03.2019 r.
Nazwa
ZPUE SA
Adres
29-100 Włoszczowa
świętokrzyskie
, włoszczowski
NIP
6561494014
Tytuł projektu
„Nowoczesne Centrum Badawcze-klucz do rozwoju innowacji w ZPUE SA”
Numer projektu
POIR.02.01.00-00-0105/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Instytut Energetyki Instytut Badawczy, ul. Mory 8, 01-330 Warszawa.
Data wpływu oferty: 24.01.2019 r.
Cena oferty netto: 10 860,00 zł.