Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Oferty należy składać w terminie do dnia 11.01.2019r. do godziny 10:00.
Chwilą złożenia oferty jest dzień i godzina faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego (a nie jedynie jej nadania).
2) Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
• poczty, kuriera, dostarczona osobiście na adres PPH EKODARPOL Zbigniew Zubala,
ul. Bolesława Chrobrego 19, 74-400 Dębno,
lub
• wysłana e-mailem na adres: z.zubala@ekodarpol.pl
3) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego.
b) zostanie złożona po terminie składania ofert.
c) nie będzie kompletna.
d) nie będzie spełniać wymogów stawianych w zapytaniu ofertowym.
4) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do korekty błędów lub wyjaśnień treści złożonych ofert, w tym dotyczących dokumentów, oświadczeń składanych na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. W tym celu Zamawiający wyznaczy odpowiedni termin i zakres wymaganych korekt i/lub uzupełnień. Niedotrzymanie tego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty.
6) Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
7) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, tj. zamówień, których zamawiający udziela wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego określonego w umowie zawartej z wykonawcą.
8) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów złożenia ofert przez wykonawców.
9) Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy. Umowa zostanie zawarta z chwilą podpisania jej przez zamawiającego i wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą wg. określonych kryteriów oceny ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
z.zubala@ekodarpol.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Zbigniew Zubala
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 601 055 725
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną o mocy 507,5 kW wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem, zdolnym do przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zachodniopomorskie
Powiat:
myśliborski
Miejscowość:
Dębno
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy na dostawę, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną o mocy 507,5 kW wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem, zdolnym do przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej. Zakup jest realizowany w związku z projektem pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 507,5 kW na dachach budynków firmy EkoDarPol w Dębnie” nr wniosku o dofinansowanie RPZP.02.10.00-32-B072/17 dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Działanie 2.10 Zwiększanie wykorzystania źródeł odnawialnych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną o mocy 507,5 kW wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem, zdolnym do przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej.
Lokalizacja inwestycji: dachy hal produkcyjnych należących do przedsiębiorstwa EKODARPOL, położonego w województwie zachodniopomorskim, powiat myśliborski, miejscowość: Dębno, ul. Bolesława Chrobrego 19 (obręb 6 Dębno, działki nr 416/3, 416/4).
Przedmiot zamówienia opisany w niniejszym zapytaniu ofertowym obejmuje:
1. Przygotowanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) przedłożonej do akceptacji Zamawiającego.
2. Prace budowlane i instalacyjne.
2.1 Przygotowanie terenu pod inwestycję wraz z zabezpieczeniem terenu budowy.
2.2 Wzmocnienie konstrukcji dachu (o ile przyjęta technologia tego wymaga)
2.3 Budowa konstrukcji wsporczej.
2.4 Montaż instalacji fotowoltaicznej (panele, inwertery, okablowanie, złącza, rozdzielnice).
W ramach montażu należy wykonać niezbędne pomiary i próby rozruchowe.
2.5 Prace elektryczne, w tym instalacja uziemiająca oraz dostosowanie do stacji transformatorowej, montaż systemu elektromechaniki i automatyki, transmisji danych, pomiaru energii.
3. Uruchomienie wykonanej instalacji fotowoltaicznej.
4. Przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji niezbędnej do przyłączenia do operatora sieci dystrybucyjnej.
Miejsce realizacji jest dostępne do oględzin/wizytacji lokalnej, po przedstawieniu odpowiedniego żądania w formie ustnej/pisemnej na nr telefonu: +48 601 055 725, bądź pocztą elektroniczną na adres: z.zubala@ekodarpol.pl.
Instalacja powinna zostać wykonana zgodnie z projektem oraz wydanym pozwoleniem na budowę. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od zaprojektowanej instalacji w zakresie mocy oraz liczby paneli, jak również mocy i liczby inwerterów pod warunkami opisanymi poniżej.
Dopuszcza się wyłącznie dodatnią tolerancję mocy całej instalacji w zakresie +0,24 kWp.
Szczegółowy opis specyfikacji technicznej zawarto w zapytaniu.
Przedmiot zamówienia musi być nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.
Na potwierdzenie okresu gwarancji producenta na wyroby (panele, inwertery) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców oświadczenia producenta, wystawionego na rzecz Wykonawcy, przy czym data wystawienia oświadczenia producenta nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed datą terminu składania ofert. Zamawiający warunek powyższy uzna za spełniony, jeżeli z karty technicznej wyrobu będzie wynikał fakt wymaganego okresu gwarancji (bez wskazywania możliwych rozwiązań opcjonalnych i zastrzeżeń).
Okres gwarancji na wykonane prace instalacyjne, w tym na konstrukcję nośną (gwarancja Wykonawcy) to minimum 24 miesięce – ostateczny okres gwarancji zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym (załącznik 1 do zapytania) i będzie przedmiotem oceny (p.XI zapytania ofertowego).
W przypadku braku wskazania w ofercie (karty paneli i inwerterów oraz formularz ofertowy) wszystkich w/w okresów gwarancji, bądź podanie krótszego okresu gwarancji, niż wymagany przez Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty, gdyż jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego.
Warunki handlowe: zaliczka – maksymalnie 40%, możliwe odbiory częściowe.
Zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych jedynie w zakresie:
• doboru wyższej mocy paneli fotowoltaicznych (minimum 285 Wp, dodatnia tolerancja mocy min. 5W), a tym samym mniejszej ilości paneli (maksymalnie 1781szt.), pod warunkiem wyłącznie dodatniej tolerancji mocy całej instalacji w zakresie +0,24 kWp.
• doboru wyższej mocy inwerterów (z zakresu od 8 kW do 36 kW), a tym samym mniejszej ilości inwerterów (maksymalnie 26szt.)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kod CPV
45261215-4
Nazwa kodu CPV
Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
Dodatkowe przedmioty zamówienia
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45232221-7 Podstacje transformatorowe
45317200-3 Instalowanie transformatorów elektrycznych
45000000-7 Roboty budowlane
45312310-3 Ochrona odgromowa
71320000-7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania
71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energia elektryczną
Harmonogram realizacji zamówienia
Inwestycja powinna zostać wykonana w całości (łącznie z dokumentacją powykonawczą i zgłoszeniem do operatora sieci dystrybucyjnej) do 30 czerwca 2019 r.
Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:
1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania powyższego warunku, które wymagałyby doprecyzowania w tym miejscu. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
Zamawiający stawia tu szczególne wymagania w zakresie spełniania powyższego warunku, które doprecyzowuje następująco:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia i wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy kompletne instalacje fotowoltaiczne o mocy nie mniejszej niż 300 kW każda (w tym jedna z wymienionych instalacji wykonana została na połaciach dachowych).
Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu wykonanych instalacji (wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane), do którego wykonawca winien załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie wskazanych w oświadczeniu realizacji. Dowodami mogą być np. listy referencyjne, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane.
Wzór wykazu wykonanych instalacji stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Brane pod uwagę będą dokumenty, w których moc pojedynczej instalacji fotowoltaicznej wynosiła nie mniej niż 300 kW. Dokumenty, z których nie będzie wynikać ilość oraz moc wykonanych instalacji nie będą oceniane. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedłożonych dokumentów, na co Wykonawca, składając ofertę wyraża zgodę.
Potencjał techniczny
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:
3) dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania powyższego warunku, które wymagałyby doprecyzowania w tym miejscu. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:
4) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający stawia tu szczególne wymagania w zakresie spełniania powyższego warunku, które doprecyzowuje następująco:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przydzieli do czynności związanej z wykonaniem zamówienia co najmniej 1 osobę, która spełnia łącznie poniższe warunki:
posiadającą uprawnienia instalatora OZE typu E potwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego lub uprawnienia równoważne.
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, z udokumentowanym doświadczeniem prowadzenia przynajmniej 3 robót instalacji fotowoltaicznych.
Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku:
W celu udokumentowania spełnienia warunku Wykonawca przedstawi wykaz osób posiadających wymagane kwalifikacje, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 5 do Zapytania ofertowego.
W przypadku osób, o których mowa powyżej, które nie są związane z Oferentem umową o pracę, Oferent zobowiązany jest dołączyć dodatkowo oświadczenia tych osób o zobowiązaniu do uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia.
W przypadku, kiedy osobą dysponuje podmiot trzeci należy dodatkowo dołączyć oświadczenie tego podmiotu wyrażające zgodę i zobowiązujące do udziału tej osoby w wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:
5) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający stawia tu szczególne wymagania w zakresie spełniania powyższego warunku, które doprecyzowuje następująco:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który Posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.
Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent przedłoży do Formularza ofertowego oryginał lub kopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
Dodatkowe warunki
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:
6) wniesie wadium w wysokości 50.000,00 PLN.
Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Oferent przedłoży do Formularza ofertowego dowód wniesienia wadium, a w przypadku wadium wpłacanego w pieniądzu, wniesiona kwota zostanie zarejestrowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i na następujących warunkach:
a) zmiana zakresu świadczenia wykonawcy, związana ze:
- zmianą technologii wykonawstwa na lepszą, bardziej trwałą, zmniejszającą koszty eksploatacji obiektu, lub tańszą;
- koniecznością wykonania robót nieprzewidzianych na etapie składania oferty o ile Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności przy złożeniu oferty nie mógł przewidzieć konieczności ich wykonania,
- uzasadnioną zmianą potrzeb po stronie Zamawiającego,
b) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu świadczenia;
c) zmiana terminu realizacji prac w przypadku:
- niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających lub znacznie utrudniających realizację zamówienia,
- zmiany zakresu świadczenia wykonawcy,
- innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego,
- za zgodą obu Stron.
d) zmiana terminów płatności, wprowadzenie zaliczek, zmiany harmonogramów lub zakresu rzeczowego etapów, o których mowa w §11 ust. 1 bądź zmiana wysokości wynagrodzenia,
e) inne zmiany dozwolone Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem zamówienia.
2) Brane będą pod uwagę jedynie kompletne oferty tj.
• formularz ofertowy oraz wszystkie pozostałe wymagane dokumenty (w tym oświadczenia, załączniki itp.), zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym zapytaniu. Oferta cenowa musi być sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (zawierać wyceną poszczególnych elementów instalacji oraz cenę łączną).
• oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych i osobowych – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
• oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
• wykaz wykonanych instalacji fotowoltaicznych – załącznik nr 4 do niniejszego zapytania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane instalacje zostały wykonane należycie.
• wykaz osób przydzielonych do realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
Obligatoryjnie muszą być wypełnione na wzorach stanowiących Załączniki nr 1,2,3,4,5 do niniejszego zapytania.
• Do formularza ofertowego obligatoryjnie musi być dołączony zakres i szczegółowy opis przedmiotu oferty potwierdzający spełnienie wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, w tym np. karty katalogowe.
• Kopie dokumentu potwierdzającego okres gwarancji producenckiej na panele fotowoltaiczne i Inwertery (o ile nie wynika to z karty katalogowej).
• Aktualny wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego (innego właściwego rejestru) lub aktualny wydruk o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny dokument rejestrowy.
• Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej.
• Potwierdzenie dokonania wniesienia wadium.
Załączniki dodatkowe, niewymagane przez Zamawiającego niniejszym zapytaniem, nie będą stanowić powodu do odrzucenia oferty, przy czym nie będą one brane pod uwagę.
3) Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę, które widnieją w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym do reprezentowania podmiotu składającego ofertę lub przedłoży do oferty stosowne pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę).
4) Podając ceny należy uwzględnić wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem opłat i podatków oraz ewentualnych rabatów i upustów.
5) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Zamówienia uzupełniające
7) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, tj. zamówień, których zamawiający udziela wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego określonego w umowie zawartej z wykonawcą.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria (informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert):
l.p. Nazwa kryterium Waga
1. Cena netto wykonania usługi za 1 kWp 40%
2. Okres gwarancji na wykonane prace instalacyjne w miesiącach 30%
3. Czas reakcji serwisu w godzinach 30%
RAZEM 100%
Opis sposobu przyznawania punktacji
Sumaryczna ilość punktów uzyskanych przez Oferenta zostanie ustalona wg wzoru:
S = 0,4*C + 0,3*G + 0,3*R gdzie:
S suma uzyskanych punktów
C punkty z kryterium Cena netto
G punkty z kryterium Okres gwarancji
R Czas reakcji serwisu
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert i wyliczania punktów z poszczególnych kryteriów:
1. Cena netto wykonania usługi za 1 kWp (C):
- Cena netto za 1 kWp do 5500 PLN – 100 pkt
- Cena netto za 1 kWp od 5501 do 6000 PLN – 75 pkt
- Cena netto za 1 kWp od 6001 do 7000 PLN – 50 pkt
- Cena netto za 1 kWp od 7001 PLN – 25 pkt
Ceny zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Weryfikacja kryterium odbędzie się na podstawie ceny netto za 1 kWp umieszczonej w ofercie (Załącznik nr 1 – II.6).
2. Okres gwarancji na wykonane prace instalacyjne w miesiącach
G = (Gof/Gmax) x 100
gdzie:
G ilość przyznanych punktów za kryterium okres gwarancji w miesiącach
Gmax najdłuższy okres gwarancji w miesiącach, jednak nie krótszy niż 24 miesiące
Gof proponowany okres gwarancji danej oferty (w miesiącach)
Weryfikacja kryterium odbędzie się na podstawie oferty (Załącznik nr 1 – II.7).
3. Czas reakcji serwisu w godzinach
R = (Rmin/Rof) x 100
gdzie:
R ilość przyznanych punktów za kryterium czas reakcji serwisu w godzinach
Rmin najkrótszy czas reakcji serwisu w godzinach
Rof proponowany czas reakcji serwisu danej oferty (w godzinach)
Weryfikacja kryterium odbędzie się na podstawie oferty (Załącznik nr 1 – II.8).
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100pkt
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania oraz otrzyma największą liczbę punktów.
W przypadku, gdy wybrany oferent odmówi podpisania umowy, zostanie ona podpisana z oferentem, który spośród pozostałych przedłożył ofertę z kolejną najwyższą punktacją.
Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Zamawiający informuje, iż podmioty powiązano z nim kapitałowo i osobowo zostaną wykluczone z postępowania i zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie zostanie im udzielone.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie przeprowadzona na podstawie następujących dokumentów, które każdy z oferentów ma obowiązek załączyć do oferty:
a. Aktualny wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego (innego właściwego rejestru) lub aktualny wydruk o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny dokument rejestrowy.
b. Wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy o braku powiązań, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Nazwa
ZBIGNIEW ZUBALA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWE "EKODARPOL"
Adres
74-400 Dębno
zachodniopomorskie
, myśliborski
Numer telefonu
957600322
Fax
957600322
NIP
8390400041
Tytuł projektu
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 507,5 kW na dachach budynków firmy EkoDarPol w Dębnie
Numer projektu
RPZP.02.10.00-32-B072/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Soon Energy Sp. z o. o., ul. Taborowa 20, 02-699 Warszawa, NIP 951-24-00-687
data wpływu 11.01.2019r.
cena 2 697 991,93 zł netto