Strona główna
Logo unii europejskiej

„Wyłonienie Wykonawcy na zakup pomidorów gruntowych” 6/KET/LOW

Data publikacji: 14.09.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-09-2018

Numer ogłoszenia

1136963

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać osobiście, listownie lub pocztą kurierską do dnia 21.09.2018r. do końca dnia w biurze Zamawiającego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 5, 99-400 Łowicz, w recepcji firmy (decyduje data dotarcia oferty do siedziby Zamawiającego). Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Spółki.
Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
1. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
2. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. Wskazane jest, aby oferta była przygotowana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, strony oferty powinny być ponumerowane.
5. Każda ewentualna poprawka w ofercie powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena wyrażona w polskich złotych.
7. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wymaga się przedłożenia aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia zasad reprezentacji.
8. W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, niebędących osobami fizycznymi, wymaga się przedłożenia aktualnego odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego w celu ustalenia zasad reprezentacji.
9. Postanowień zawartych w pkt. 7 i 8 powyżej nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu we właściwej ewidencji lub we właściwym rejestrze przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną.
10. Wymaga się, aby oferta w wersji papierowej była dostarczona w nieprzejrzystych i zapieczętowanych opakowaniach, uniemożliwiających odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowań. Powinna być opatrzona dopiskiem:
„Wyłonienie Wykonawcy na zakup pomidorów gruntowych ”
NIE OTWIERAĆ DO DNIA 21.09.2018 R. DO KOŃCA DNIA.
Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.


Oferta musi zawierać następujące elementy:

1. Nazwa i adres Wykonawcy.
2. Datę przygotowania i termin ważności oferty.
3. Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty.
4. Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny oferty.
5. Cenę całkowitą netto i brutto.
6. Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
7. Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty.
Oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.

Sposób obliczenia ceny:

1. Cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy i opłaty związane z realizacją zamówienia.
2. Wykonawca podaje cenę w złotych polskich lub euro (ceny ofert wyrażone w euro zostaną przeliczone na polskie złote wg średniego kursu NBP aktualnego w dniu otwarcia ofert). Wykonawca podaje cenę netto i brutto zawierającą podatek od towarów i usług w wymaganej przepisami wysokości (jeśli dotyczy). Wykonawca zobowiązany jest podać ceny z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Wykonawcy zagraniczni, którzy na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązani do uiszczenia podatku VAT w Polsce podają tylko cenę netto. Dla celów porównania ofert, Zamawiający doliczy do ceny ofertowej netto Wykonawców zagranicznych, kwotę należnego (obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy) podatku VAT, który Zamawiający będzie zobowiązany odprowadzić do właściwego urzędu skarbowego.


Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

angelika.kusinska@agrosnova.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Angelika Kusińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

668388267

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pomidorów gruntowych w ilości 1.300 ton (+/- 10% wartości całego zamówienia) o określonych minimalnych parametrach jakościowych.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Miejscowość: Łowicz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

1. Celem postępowania jest zakup pomidorów gruntowych w ilości 1.300 ton (+/- 10% wartości całego zamówienia) o określonych minimalnych parametrach jakościowych. Postępowanie realizowane jest w ramach projektu pn. "OPRACOWANIE INNOWACYJNEJ METODY WYTWARZANIA PRZETWORÓW POMIDOROWYCH W OPARCIU O NATURALNE SKŁADNIKI".
2. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w Wytycznych Ministra Rozwoju obowiązujących od dnia 23 sierpnia 2017 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zwanymi dalej: „Wytycznymi Ministra Rozwoju”.
3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, jak też Wytyczne Ministra Rozwoju z dnia 23 sierpnia 2017 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pomidorów gruntowych w ilości 1.300 ton (+/- 10% wartości całego zamówienia) o określonych minimalnych parametrach jakościowych.

1. Barwa: Jasnoczerwona do intensywnie czerwonej w zależności od odmiany.
2. Zapach: Charakterystyczny, bez zapachów obcych.
3. Smak: Charakterystyczny, bez posmaków obcych.
4. Wygląd: Owoce całe, zdrowe, dojrzałe, świeże, jędrne, twarde, bez zielonej piętki, gładkie, kształt dowolny, bez zanieczyszczeń organicznych i mineralnych, średnica poprzeczna owocu mierzona w najszerszym miejscu nie mniejsza niż 3,5 cm.
5. Wygląd miąższu: Miąższ dobrze wybarwiony, charakterystyczny dla odmiany od jasnoczerwonego do intensywnie czerwonego, bez pozostałości pestycydów.
6. Ekstrakt (Brix); powyżej 4,4%
7. Odmiana nie modyfikowana genetycznie. Dostarczony surowiec ma być wolny od GMO (Genetycznie Modyfikowanych Organizmów).

Cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, zafermentowanie, zapleśnienie, nadgnicie, obcy zapach, widoczne ślady stosowania środków ochrony roślin
Minimalna ilość pomidorów przy jednej dostawie wynosi 15 ton.
Powyższe parametry jakościowe dostarczanego surowca zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego w momencie dostawy.
Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona w przypadku gdy oferta Wykonawcy nie będzie spełniała minimalnych parametrów jakościowych określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Kod CPV

03221240-0

Nazwa kodu CPV

Pomidory

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie należy zrealizować do dnia 10.10.2018r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający odstępuje od stawiania warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający odstępuje od stawiania warunków udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny

Zamawiający odstępuje od stawiania warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający odstępuje od stawiania warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający odstępuje od stawiania warunków udziału w postępowaniu.

Dodatkowe warunki

Wszelkie informacje dotyczące zamówienia, zawarte w niniejszej zapytaniu ofertowym, które nie zostały podane do wiadomości publicznej, a także wszelkie informacje prawne, organizacyjne, handlowe, technologiczne i techniczne, dotyczące Zamawiającego lub zamówienia, niepodane do wiadomości publicznej, które uczestnik postępowania uzyska w związku z uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego i nie mogą być ujawniane przez uczestników postępowania, ani przekazywane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. Wyżej opisane informacje poufne mogą być wykorzystane wyłącznie w celu przygotowania oferty i udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Minimalne założenia umowy zawartej z wybranym Wykonawcą:

1. Wykonawca zapewnia, że sprzedawany surowiec będzie spełniał powszechnie obowiązujące wymagania jakościowe dotyczące surowca, a także jakościowe wymagania określonego przez Zamawiającego.
2. Surowiec będący przedmiotem sprzedaży będzie pochodził wyłącznie z gospodarstwa Wykonawcy, a w przypadku organizacji/grupy producentów będzie pochodził z gospodarstw rolnych członków organizacji/grupy producentów będącej Wykonawcą.
3. Wykonawca zapewnia, że dostarczony surowiec pochodzi z upraw, w których środki ochrony roślin były stosowane zgodnie z zaleceniami producenta środków, w odpowiednich dawkach oraz że okresy karencji dla stosowanych preparatów zostały zachowane.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie surowiec wolny od alergenów. Lista alergenów zostanie załączona do umowy z wybranym Wykonawcą.
5.W przypadku gdy dostawy przez Wykonawcę partii towaru nie spełniającej wymaganych umową parametrów, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę oraz ma prawo nie przyjąć towaru.
6. W przypadku sporu pomiędzy Stronami co do jakości dostarczonego surowca, Zamawiający pobierze próbki dostarczonego materiału, które następnie Wykonawca przekaże do wybranego przez Zamawiającego laboratorium rozjemczego w celu ich zbadania. Koszty rozjemczych analiz jakościowych ponosi w całości Strona przegrywająca spór.
7. Warunki płatności: 14 dni od każdej prawidłowo zrealizowanej dostawy na podstawie faktury VAT lub RR przelewem na wskazane konto bankowe.
8. Odbiór ilościowy i jakościowy surowca odbywał się będzie w zakładzie Zamawiającego w Łowiczu, ul. Gen. Sikorskiego 5. Odbioru będzie dokonywał przedstawiciel Zamawiającego w obecności Wykonawcy.
9. Zamawiający może odstąpić od umowy w całości lub części w przypadkach w niej opisanych oraz w razie rażącego naruszenia przez drugą Stronę obowiązków określonych w umowie, w sytuacji gdy strona naruszająca mimo uprzedniego pisemnego wezwania nie usunęła wskazanych nieprawidłowości w dodatkowym terminie nie krótszym niż 5 dni.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca ma prawo żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
11. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub jej rozwiązanie musi zostać złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
12. Siła wyższa: Strony będą zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, o ile nie niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania nastąpiło wskutek siły wyższej. Przez siłę wyższa Strony rozumieją zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności.
13. Wszelkie spory pomiędzy Stronami zostaną poddane celem ostatecznego rozstrzygnięcia Sądowi Powszechnemu właściwemu dla Zamawiającego.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w szczególności:

a) w zakresie terminu wykonania umowy (lub „harmonogramu realizacji zamówienia”) w przypadku: (i) zaistnienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, (ii) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, (iii) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego (iv) wystąpienia wszelkich innych zdarzeń, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na realizację umowy;
b) w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zmiany umowy wprowadzone będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym, którego wzór stanowią: Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.), którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (albo informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub innego rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 4) powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być przetłumaczony na język polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument musi być przetłumaczony na język polski.
3. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu
o następujące kryteria:

1) Cena (100 pkt)
Liczba punktów w tym kryterium będzie przyznawana wg poniższego wzoru:
P_i=C_min/C_i ∙P, gdzie
Pi - liczba punktów dla badanej oferty nr „i” w kryterium cena
Cmin – najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich Wykonawców
Ci - cena całkowita badanej oferty nr „i”
P – maksymalna liczba punktów w kryterium cena
W ofercie należy odnieść do kryterium wyboru oferty.
Z Wykonawcą, którego oferta uzyska najwyższą ocenę końcową podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia.

Wykluczenia

Z Postępowania wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w Postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia
b) Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia o wypełnieniu obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego wobec osób fizycznych zgodnie z treścią zawartą w formularzu ofertowym (przed wykluczeniem Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty o brakujące oświadczenie)
c) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
I. O którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.9)) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
II. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
III. skarbowe,
IV. o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
d) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2) powyżej;
e) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
f) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
g) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
h) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
i) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
j) Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
k) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437);
l) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe;
n) Wykonawcę powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawca składa oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZPOW AGROS NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Adres

gen. Władysława Sikorskiego 5

99-400 Łowicz

łódzkie , łowicki

Numer telefonu

604290380

NIP

1132764189

Tytuł projektu

Opracowanie innowacyjnej metody wytwarzania przetworów pomidorowych w oparciu o naturalne składniki

Numer projektu

RPLD.01.02.02-10-0015/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 572