Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 18 kwietnia 2018 roku do godz. 10.00:
- w formie pisemnej: za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożyć osobiście na adres Zamawiającego: ZPUE SA ul. Jędrzejowska 79C, 29-100 Włoszczowa,
Oferta powinna być złożona na załączonym formularzu i zawierać poza ceną co najmniej:
a) dane teleadresowe Oferenta oraz dane kontaktowe kierownika projektu – prowadzącego sprawę ze strony Oferenta;
b) odniesienie się do kryteriów oceny wskazanych z Zapytaniu ofertowym;
c) wypełnioną specyfikację parametrów oprogramowania wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego; d) jednoznaczne określenie wartości i ceny przedmiotu zamówienia wg załączonego formularza ofertowego (załącznik nr 4);
e) datę sporządzenia oferty i termin związania z ofertą nie krótszy niż 60 dni od dnia złożenia oferty;
f) dodatkowe załączniki przedstawiane przez Oferenta;
g) warunki świadczenia obsługi serwisowej w okresie 24 miesięcy od zakończenia wdrożenia zgodnie z definicjami i czasami SLA zawartymi w załączniku nr 3.
h) zrealizowane wdrożenia referencyjne.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej oraz podpisana przez osobę uprawnioną do składania podpisów w imieniu Oferenta.
Wszystkie strony oferty (w tym załączniki) powinny być podpisane przez osobę podpisująca ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją, trwale zszyte.
Wszystkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale, lub w postaci poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu.
Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana lub wycofanie oferty następuje pisemnie razem z powiadomieniem Zamawiającego o tej decyzji przez Wykonawcę, przed upływem terminu składania ofert.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść dokumentów składających się na zapytanie ofertowe. O każdej ewentualnej zmianie Zamawiający powiadomi poprzez umieszczenie odpowiedniej korekty zapytania ofertowego na stronie internetowej Bazy Konkurencyjności i zmiana ta jest wiążąca.
Jeżeli wniosek Oferenta o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie w terminie składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub jeśli dotyczyć będzie udzielonych już wyjaśnień – Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpoznania. Pytania danego Oferenta i odpowiedzi na nie, zostaną udostępnione wszystkim Oferentom dla zapewnienia porównywalności ofert i jednolitości przekazywanych informacji.
Oferty nadesłane po terminie, w innej formie lub niezawierające danych wskazanych pkt. a) - h) będą odrzucane z przyczyn formalnych.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Robert Wojciechowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 413881278
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do zarządzania dokumentacją SAP PLM lub równoważnego wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
włoszczowski
Miejscowość:
Włoszczowa
Cel zamówienia
Zakup oprogramowania do zarządzania dokumentacją, zmianą inżynierską SAP PLM lub równoważne, w ramach realizacji projektu „Innowacyjne Centrum Badawcze – kluczem do rozwoju ZPUE SA”. Oprogramowanie do zarządzania dokumentacją zostanie wykorzystane do wspierania projektowania w zakresie zarządzania danymi pozyskanymi w toku prac badawczo-rozwojowych od fazy projektu do wykonania niekomercyjnego prototypu. Projekt ma zapewnić szybki dostęp do jednego źródła danych projektowych, zarządzania zmianami i ich weryfikacją oraz szybkie wyszukiwanie dokumentacji.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do zarządzania dokumentacją SAP PLM lub równoważnego wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
48000000-8
Nazwa kodu CPV
Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy.
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Podpisanie umowy i rozpoczęcie realizacji zamówienia rozpocznie się w ciągu 30 dni liczonych od informacji o wyborze oferenta.
2. Uruchomienie oprogramowania w zakresie systemu do prowadzenia dokumentacji do 31.08.2018 roku.
3. Zakończenie świadczenia usług serwisowych: 31.12.2020 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. Do składania ofert uprawnione są podmioty, które:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności min 3 lata, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - w szczególności posiadają prawa do oferowanych rozwiązań informatycznych w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym na dostawę licencji SAP oraz usług serwisu producenta oprogramowania (maintenance).
1.2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.3. znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.
1.4. zrealizowały w ciągu ostatnich 3 lat minimum 1 wdrożenie o równej lub większej wartości względem oferty.
1.5. Są partnerem certyfikowanym SAP lub oferują rozwiązania certyfikowane przez SAP certyfikacja musi dotyczyć wersji S4HANA 1709.
1.6. spełnią minimum 100% wymagań funkcjonalnych w typie MB.
1.7. są ubezpieczeni w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę odpowiadającą co najmniej oferowanej wartości realizacji zamówienia. Ubezpieczenie musi obowiązywać co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie Oferent będzie zobowiązany przedłużyć okres obowiązywania w/w ubezpieczenia.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wiedza i doświadczenie
Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w zakresie dostawy wyżej wymienionego urządzenia i kadry osobowej umożliwiających realizację zamówienia.
Potencjał techniczny
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa i zasadami obowiązującymi w państwach UE.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Dodatkowe warunki
Szkolenie z obsługi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji oferty w przypadku niemożności porozumienia się z Wybranym Oferentem co do zapisów przyszłej umowy, która będzie sporządzona przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania postępowania ofertowego, jeżeli złożone oferty będą przewyższały środki finansowe przeznaczone na zakup wspomnianego przedmiotu zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Oferentem, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Dostawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmiany istotnych regulacji prawnych;
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą tj. Ministerstwem Rozwoju.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
• Oświadczenie o zrealizowaniu wdrożeń, potwierdzające doświadczenie Dostawcy w zakresie w/w dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji oświadczenia, poprzez kontakt z dowolnie wybranymi ze wskazanych firm, w których nastąpiło wdrożenie.
• Gwarancja minimum 2 lata;
• Oświadczenie o doświadczeniu, uprawnieniach, potencjale technicznym i sytuacji ekonomicznej i finansowej, ubezpieczeniu.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteriami oceny ofert są:
a) Zgodność ze specyfikacją techniczną parametrów dla oprogramowania do zarządzania dokumentacją SAP PLM lub równoważne (Z) rozumiana jako spełnienie minimum 100% wymagań o typie MB (musi być) umieszczonych w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Każdy parametr w typie MB jest liczony jako 1 pkt, parametr w typie DM (opcjonalnym) liczony jest jako 0,2 pkt.
b) Cena ofertowa (C) rozumiana jako cena netto całości przedmiotu zamówienia, obejmująca cenę oprogramowania wraz z wdrożeniem określonym w przedmiocie zamówienia,
c) Reakcja serwisowa (S) rozumiana jako najkrótszy czas reakcji i termin rozwiązania problemu zgodnie z wymaganiami załącznika nr 3 do zapytania ofertowego. Czas reakcji i rozwiązania określany jest w godzinach roboczych. Do oceny punktacji brany będzie pod uwagę priorytet bardzo wysoki(awaria) i wysoki (błąd krytyczny).
d) Doświadczenie, potwierdzone wdrożeniami referencyjnymi (D) rozumiane jako przedstawienie minimum jednego wdrożenia o równej lub większej wartości względem oferty i podobne co do zakresu wskazanego w zapytaniu ofertowym.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się punktowym systemem oceny kryteriów wg poniższego przydziału punktów (maksymalnie do uzyskania jest 100 pkt):
a) Zgodność ze specyfikacją techniczną parametrów dla oprogramowania do zarządzania dokumentacją SAP PLM lub równoważnego (Z) - maksymalnie do uzyskania jest 35 pkt.
Minimalna ilość punktów, jakie muszą być spełnione to 100% parametrów w typie MB, co odpowiada wykazaniu spełnienia 304 punktów w specyfikacji;
parametry w typie MB liczone są jako 1 pkt, parametry w typie DM liczone są jako 0,2 pkt, co daje maksymalnie ilość 84*0,2=16,2 punktów.
Łączna maksymalna ilość punktów odpowiada ilości 321,2
Oferent, który zaoferował oprogramowanie o największej liczbie spełnionych punktów w zakresie wymagań w specyfikacji parametrów otrzymuje 35 pkt.
Dla pozostałych Oferentów punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
Z=(liczba punktów spełnionych w rozpatrywanej ofercie / największa liczba punktów zaznaczona jako spełnione wymagania) x 35 pkt
b) Cena ofertowa (C) - maksymalnie do uzyskania jest 40 pkt.;
Oferent, który zaoferował najniższą cenę ofertową otrzymuje 40 pkt.
Dla pozostałych Oferentów punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
C = (Najniższa cena ofertowa/ Cena ofertowa w rozpatrywanej ofercie) x 40 pkt
c) Reakcja serwisowa (S) - maksymalnie do uzyskania jest 10 pkt. Jest to punktacja w podziale na czas reakcji i czas rozwiązania problemu, odpowiednio po 5, pkt liczona tylko w odniesieniu do priorytetu bardzo wysokiego i wysokiego.
Oferent, który zaoferował najkrótszy czas reakcji otrzymuje 5 pkt.
Dla pozostałych Oferentów punktacja za czas reakcji obliczana będzie wg następującego wzoru:
T = (najkrótsza liczba godzin roboczych czasu reakcji / liczba godzin roboczych czasu reakcji w rozpatrywanej ofercie) x 5 pkt
Oferent, który zaoferował najkrótszy czas rozwiązania problemu otrzymuje 5 pkt.
Dla pozostałych Oferentów punktacja za czas rozwiązania problemu, obliczana będzie wg następującego wzoru:
T = (najkrótsza liczba godzin roboczych czasu rozwiązania problemu / liczba godzin roboczych czasu rozwiązania problemu w rozpatrywanej ofercie) x 5 pkt
d) Doświadczenie, potwierdzone wdrożeniami referencyjnymi (D) – maksymalnie do uzyskania jest 15 pkt. Minimalna liczba wdrożeń wynosi 1. Oferent oferujący największą liczbę wdrożeń otrzymuje 15 pkt. Dla pozostałych punktacja obliczana będzie wg wzoru:
G = (liczba wdrożeń w rozpatrywanej ofercie / największa liczba wdrożeń) x 15 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów oceny.
4. W przypadku gdy Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający odrzuci oferty bez rozpatrywania w przypadku:
- gdy oferenci złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- gdy oferenci nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- gdy oferent nie spełni minimum 100% wymagań funkcjonalnych w typie MB (musi być), wskazanych w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
- gdy oferent nie spełni maksymalnych parametrów warunków serwisu gwarancyjnego LUB wskaże okres serwisu gwarancyjnego krótszy niż 2 lata powoduje odrzucenie oferenta z dalszej oceny;
- gdy oferenci nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą w przypadku konieczności takiego wydłużenia;
- gdy oferent nie przedstawi żadnego wdrożenia referencyjnego o podobnej wartości do wartości przedmiotu zamówienia.
Nazwa
ZPUE SA
Adres
29-100 Włoszczowa
świętokrzyskie
, włoszczowski
NIP
6561494014
Tytuł projektu
„Nowoczesne Centrum Badawcze-klucz do rozwoju innowacji w ZPUE SA”
Numer projektu
POIR.02.01.00-00-0105/15-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Złożona oferta znacznie przewyższała wartość środków przeznaczonych na zakup przedmiotu zamówienia.