Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie 3/2017 - Zakup kompletów wyposażenia biurowego dla 11 pracowników wraz z montażem.

Data publikacji: 23.03.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-03-2017

Numer ogłoszenia

1026740

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Załącznik nr 1 został zamieniony na wersję w formacie pdf.
Wyjaśniamy, iż w załączniku nr 2 nie ma punktu nr 4, co stanowi oczywistą omyłkę w numeracji, dokument nie ma uchybień merytorycznych.
Wyjaśniamy, iż w kryteriach wyboru dla punktu C) pod pojęciem ilość zleceń w ciągu ostatnich dwóch lat należy rozumieć ilość zrealizowanych stanowisk biurowych.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć do dnia 31.03.2017 roku do godz. 10.00 w formie elektronicznej: w postaci podpisanego skanu oferty na wskazany w ogłoszeniu adres e-mail.

Oferta powinna być złożona na załączonym formularzu i zawierać poza ceną co najmniej:
a) dane teleadresowe Oferenta;
b) odniesienie się do kryteriów oceny wskazanych z Zapytaniu ofertowym;
c) jednoznaczne określenie wartości i ceny przedmiotu zamówienia wg załączonego formularza ofertowego (załącznik nr 2);
d) datę sporządzenia oferty i termin związania z ofertą nie krótszy niż 60 dni od dnia złożenia oferty;
e) dodatkowe załączniki przedstawiane przez Oferenta;
f) spełnienie wszystkich parametrów ze specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1;
g) zrealizowane w ciągu 2 ostatnich lat zlecenia na minimum 50 stanowisk biurowych.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do składania podpisów w imieniu Oferenta.
Wszystkie strony oferty (w tym załączniki) powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją.
Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana lub wycofanie oferty następuje pisemnie razem z powiadomieniem Zamawiającego o tej decyzji przez Wykonawcę, przed upływem terminu składania ofert.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść dokumentów składających się na zapytanie ofertowe. O każdej ewentualnej zmianie Zamawiający powiadomi poprzez umieszczenie odpowiedniej korekty zapytania ofertowego na stronie internetowej Bazy Konkurencyjności i zmiana ta jest wiążąca.
Jeżeli wniosek Oferenta o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie w terminie składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub jeśli dotyczyć będzie udzielonych już wyjaśnień – Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpoznania. Pytania danego Oferenta i odpowiedzi na nie, zostaną udostępnione wszystkim Oferentom dla zapewnienia porównywalności ofert i jednolitości przekazywanych informacji.
Oferty nadesłane po terminie, w innej formie, nie spełniające w 100% parametrów specyfikacji zawartych w przedmiocie zamówienia lub niezawierające danych wskazanych pkt. a) - g) będą odrzucane z przyczyn formalnych.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

pbr@zpue.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Robert Wojciechowski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 413881278

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup kompletów wyposażenia biurowego wraz z montażem dla 11 pracowników

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Meble

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: włoszczowski Miejscowość: Włoszczowa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zakup wyposażenia biurowego wraz z montażem dla 11 pracowników biorących udział w realizacji projektu „Innowacyjne Centrum Badawcze – kluczem do rozwoju ZPUE SA”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup kompletów wyposażenia biurowego wraz z montażem dla 11 pracowników, które jest szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Kod CPV

39000000-2

Nazwa kodu CPV

Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy.

Harmonogram realizacji zamówienia

Dostawa i montaż kompletów wyposażenia biurowego powinna zakończyć się najpóźniej do 15.06.2017 roku.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. Do składania ofert uprawnione są podmioty, które:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności min 2 lata, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.3. znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.
1.4. zrealizowały w ciągu ostatnich 2 lat zlecenia na minimum 50 stanowisk biurowych.
1.5. spełnią WSZYSTKIE wymagane parametry przedmiotu zamówienia.
1.6. posiadają produkty będące produktem katalogowym i będą oferowane co najmniej przez ten sam okres, co okres gwarancji.
1.7. muszą posiadać wzorniki kolorystyczne:
- minimum 12 kolorów dla płyty meblowej
– minimum 12 kolorów dla tapicerki na panel górny
– minimum 10 kolorów dla tkaniny tapicerskiej na krzesło obrotowe.

UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Wiedza i doświadczenie

Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w zakresie dostawy wyżej wymienionego urządzenia i kadry osobowej umożliwiających realizację zamówienia.

Potencjał techniczny

Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa i zasadami obowiązującymi w państwach UE.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Nie dotyczy.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

Szkolenie z obsługi.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Oferentem, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
 - wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
 - wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Dostawcy;
 - wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
 - zmiany istotnych regulacji prawnych;
 - zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą tj. Ministerstwem Rozwoju.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

• Oświadczenie o zrealizowaniu dostaw, potwierdzające doświadczenie Dostawcy w zakresie w/w dostaw.
• Gwarancja 5 lat;
• Oświadczenie o uprawnieniach, potencjale technicznym i sytuacji ekonomicznej i finansowej;
• Oświadczenie o posiadaniu produktów będących produktem katalogowym i że będą oferowane co najmniej przez ten sam okres, co okres gwarancji.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteriami oceny ofert są:
a) Czas realizacji (R) rozumiany jako czas realizacji zamówienia wraz z montażem, maksymalnie do 6 tygodni od zamówienia.
b) Cena ofertowa (C) rozumiana jako cena netto całości przedmiotu zamówienia obejmująca również jego montaż.
c) Doświadczenie, potwierdzone zrealizowanymi zleceniami (D) rozumiane jako zrealizowanie w ciągu 2 ostatnich lat zleceń na minimum 50 stanowisk biurowych.

2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się punktowym systemem oceny kryteriów wg poniższego przydziału punktów (maksymalnie do uzyskania jest 100 pkt):

a) Czas realizacji (R) - maksymalnie do uzyskania jest 20 pkt.
Oferent, który zaoferował czas realizacji o najkrótszej liczbie tygodni otrzymuje 20 pkt.
Dla pozostałych Oferentów punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:

R = ( najkrótsza liczba tygodni realizacji / liczba tygodni realizacji w rozpatrywanej ofercie) x 20 pkt

b) Cena ofertowa (C) - maksymalnie do uzyskania jest 70 pkt.;

Oferent, który zaoferował najniższą cenę ofertową otrzymuje 70 pkt.
Dla pozostałych Oferentów punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:

C = (Najniższa cena ofertowa/ Cena ofertowa w rozpatrywanej ofercie) x 70 pkt


c) Doświadczenie, potwierdzone zrealizowanymi dostawami (D) – maksymalnie do uzyskania jest 10 pkt. Oferent oferujący największą ilość zrealizowanych zleceń otrzymuje 10 pkt. Dla pozostałych punktacja obliczana będzie wg wzoru:

D = (ilość zleceń w rozpatrywanej ofercie / największa ilość zleceń) x 10 pkt.


3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów oceny.
4. W przypadku gdy Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na:
 - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
 - posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
 - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
 - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający odrzuci oferty bez rozpatrywania w przypadku:
- gdy oferenci złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- gdy oferenci nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- gdy oferent nie spełni 100% parametrów przedmiotu zamówienia, produkty nie będą katalogowane i nie będą dysponować wspomnianym wzornikiem kolorów;
- gdy oferent oświadczy, że zrealizował w ciągu 2 ostatnich lat zleceń o ilości mniejszej niż 50 stanowisk biurowych.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZPUE SA

Adres

Jędrzejowska 79C

29-100 Włoszczowa

świętokrzyskie , włoszczowski

NIP

6561494014

Tytuł projektu

„Nowoczesne Centrum Badawcze-klucz do rozwoju innowacji w ZPUE SA”

Numer projektu

POIR.02.01.00-00-0105/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Cobu Design Jakub Poznański, ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice.
Data wpłynięcia oferty: 30.03.2017 r.
Cena netto oferty: 43,768,56 zł.
Liczba wyświetleń: 750