Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć do godziny 14.30 dnia 14.11.2016 r.:
- w formie pisemnej: za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożyć osobiście na adres Zamawiającego: ZPUE SA ul. Jędrzejowska 79C, 29-100 Włoszczowa z dopiskiem "Zapytanie ofertowe nr 4/2016",
LUB
- w formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu na wskazany w ogłoszeniu adres e-mail.
Oferta powinna być złożona na załączonym formularzu i zawierać poza ceną co najmniej:
a) dane teleadresowe Dostawcy;
b) odniesienie się do kryteriów oceny wskazanych z Zapytaniu ofertowym;
c) datę sporządzenia oferty i termin związania z ofertą;
d) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym w zakresie wskazanym w punkcie „Wykluczenia” Zapytania ofertowego;
e) podpis Dostawcy oferty.
2) Oferty nadesłane po terminie, w innej formie lub niezawierające danych wskazanych w ust. 1 pkt. a) - e) będą odrzucane z przyczyn formalnych.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
pbr@zpue.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Robert Wojciechowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48413881278
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska do badania DSC, składającego się z różnicowego kalorymetra skaningowego DSC z oprogramowaniem i wagą analityczną z dodatkowym wyposażeniem wraz z montażem, uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia z obsługi.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
włoszczowski
Miejscowość:
Włoszczowa
Cel zamówienia
Zakup stanowiska do badania DSC, w ramach realizacji projektu „Innowacyjne Centrum Badawcze – kluczem do rozwoju ZPUE SA”.
Przedmiot zamówienia
Stanowisko do badania DSC, w którego skład wchodzi:
1. różnicowy kalorymetr skaningowy DSC o parametrach:
- zakres temperatury: od -35 stC do 500 stC;
- wymagana rozdzielczość kalorymetryczna: 0,02 µW;
- prędkość grzania od: 0,02K do 300K/min;
- szybkość chłodzenia: 0,02K do 50K/min;
- rozdzielczość cyfrowa: 16,8 ml punktów;
- podłączenie z PC przez TCP/IP.
Wyposażony w:
- wymienny sensor ceramiczny o min 50 termoparach i rozdzielczości nie gorszej niż 0,04µW (możliwość wymiany na sensor o wyższej rozdzielczości 0,02 µW;
- automatyczny regulator gazów;
- 2 przepływomierze do regulacji przepływu gazu (0-250 ml/min);
- możliwość zastosowania automatycznego zmieniacza na minimum 30 próbek, umożliwiającego automatyczne wykonywanie analiz bez udziału operatora w sekwencjach pomiarowych dla wielu próbek w różnych rodzajach tygielków w opcji z możliwością automatycznego przekuwania pokrywki tygielka bezpośrednio przed pomiarem;
- zestaw do kalibracji temperaturowej i cieplnej zawierający cynk i ind z certyfikatami;
- zestaw pomocniczy do napełniania i perforowania tygli;
- możliwość zamontowania mikroskopu z funkcją wizualizacji i rejestracji obrazu oraz źródła światła UV/VIS;
- możliwość rozszerzenia zestawu o dodatkowe moduły wykorzystujące wspólną bazę danych w tym kalorymetr skaningowy DSC pozwalający badać kinetykę bardzo szybkich reakcji lub procesów krystalizacji oraz tzw. szoków termicznych z prędkością grzania powyżej 20 tyś K/s i chłodzenia 3 tyś K/s.
2. Oprogramowanie do kalorymetra DSC - modułowy program oparty o środowisko Windows Pro zainstalowany na centralnej jednostce sterującej, przystosowany do dowolnego konfigurowania i uzupełniania o dodatkowe opcje, Wymagania:
- zapewnienie kontroli i równoczesnej pracy dla min 8 modułów podłączonych do centralnej jednostki sterującej;
- wizualizacja wyników pomiarów w postaci krzywych (dla min 8 krzywych na jednym ekranie);
- zaawansowany edytor tworzenia metod, przyporządkowanie metody do użytkownika;
- instalacja niestandardowych tygli, sposobów kalibracji i gazów, wprowadzanie dodatkowych użytkowników;
- automatyczne generowania raportu wg szablonu (krzywa, dane doświadczenia, opis próbki, dane Użytkownika, uwagi);
- automatyczne tworzenie zapasowych kopii bazy danych w dowolnie wskazanym miejscu (na dyskach sieciowych);
- możliwość połączenia bezpośredniego z oprogramowaniem LIMS (Laboratory Information Managment System;
- możliwość prowadzenia obliczeń kinetycznych wg. różnych modeli;
- kalibracja manualna i automatyczna dla wartości temperatury i czujnika;
- dane kalibracyjne przechowywane w pamięci;
- dane kalibracyjne dla modułu automatycznie przeliczane na inne parametry doświadczenia, bez konieczności wykonania kolejne kalibracji;
- podstawowe opcje matematyczne;
- różniczkowanie (1 i 2 pochodna);
- wygładzanie krzywych wielomianem n-tego stopnia;
- dopasowanie wielomianu do krzywej, całkowanie krzywej;
- analiza fragmentów krzywej, operacje na krzywych (dodawanie, odejmowanie mnożenie, dzielenie);
- odejmowanie dowolnej linii prostej lub wielomianu;
- moduł obliczeniowy DSC.
Zabezpieczenie zewnętrznym kluczem szyfrującym typu „hardlock – USB i hasłem chroniącym przed osobami nieupoważnionymi.
3. Waga analityczna o parametrach:
- zakres: 41 / 120 g;
- odczyt: 0,01 / 0,1 mg;
- automatyczna wewnętrzna kalibracja;
- współpraca on-line z zestawem pomiarowym DSC;
- legalizacja fabryczna.
4. Wyposażenie dodatkowe:
- reduktor dwustopniowy do butli z gazem;
- zestaw rejestrujący z systemem Windows 10 pro, monitorem Led 24” i kolorową drukarką laserową.
- tygle aluminiowe do DSC – 1000szt
Spełnienie elementu z tzw. zielonych zamówień- np. wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu, energooszczędność urządzenia, wdrożony system ISO 14001.
Kod CPV
38500000-0
Nazwa kodu CPV
Aparatura kontrolna i badawcza
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy.
Harmonogram realizacji zamówienia
Dostawa stanowiska do badania DSC wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem powinna zakończyć się najpóźniej do 15.12.2016 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oświadczenie, iż w ciągu 2 ostatnich lat w zakresie dostaw przedmiotu zamówienia firma zrealizowała takie zamówienia.
Wiedza i doświadczenie
Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w zakresie dostawy wyżej wymienionego urządzenia i kadry osobowej umożliwiających realizację zamówienia. Wskazanie spełnienia elementu tzw. zielonych zamówień.
Potencjał techniczny
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa i zasadami obowiązującymi w państwach UE.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Dodatkowe warunki
• Montaż i uruchomienie
• Szkolenie personelu potwierdzone imiennym certyfikatem
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Dostawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Dostawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmiany istotnych regulacji prawnych;
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą tj. Ministerstwem Rozwoju.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
• Oświadczenie o zamówieniach zrealizowanych w ciągu 2 ostatnich lat, potwierdzające doświadczenie Dostawcy w zakresie dostaw w/w urządzenia
• Dokumentacja techniczna w języku polskim zawierająca opis funkcjonalności i parametry techniczne
• Gwarancja minimum 24 miesiące: na wszystkie elementy układu bez wyłączenia
• Deklaracja zgodności CE
• Niezbędne dokumenty dopuszczające do eksploatacji
• Instrukcja obsługi w języku polskim
• Czas reakcji serwisu – 24 godziny w dni robocze
• Oświadczenie o doświadczeniu, uprawnieniach, potencjale technicznym i sytuacji ekonomicznej i finansowej, o spełnieniu elementu z tzw. zielonych zamówień.
Zamówienia uzupełniające
Wykonawcy, którego oferta została wybrana, mogą być udzielanie zamówienia uzupełniające, zgodne z Przedmiotem Zamówienia, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia, określonej w umowie z Wykonawcą.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteriami oceny ofert są:
a) Zgodność z wymaganą specyfikacją techniczną oraz wymaganiami dodatkowymi (Z) rozumiana jako spełnienie wymagań minimalnych umieszczonych w przedmiocie zamówienia.
b) Cena ofertowa (C) rozumiana jako cena brutto całości przedmiotu zamówienia, obejmująca cenę brutto maszyny wraz z wyposażeniem określonym w przedmiocie zamówienia oraz jego dostawy do ZPUE S.A. zlokalizowanego we Włoszczowie (29-100),
ul. Jędrzejowska 79 C.
c) Termin realizacji zamówienia (T) rozumiany jako najkrótszy termin realizacji zamówienia. Termin realizacji zamówienia określany jest w dniach kalendarzowych.
d) Gwarancja na wszystkie elementy stanowiska bez wyłączenia (G) rozumiana jako najdłuższa liczba miesięcy bezpłatnej gwarancji, przy liczbie minimalnej 24 miesiące.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się punktowym systemem oceny kryteriów wg poniższego przydziału punktów (maksymalnie do uzyskania jest 100 pkt):
a) Zgodność z wymaganą specyfikacją techniczną (Z) - maksymalnie do uzyskania jest 60 pkt.;
Dostawca, który zaoferował maszynę o najbardziej zbliżonych wymaganiach minimalnych umieszczonych w przedmiocie zamówienia otrzymuje 60 pkt. Dla pozostałych Dostawców punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
Z=(Najlepiej spełnione wymagania/ spełnienie wymagań w rozpatrywanej ofercie) x 60 pkt
b) Cena ofertowa (C) - maksymalnie do uzyskania jest 20 pkt.;
Dostawca, który zaoferował najniższą cenę ofertową otrzymuje 20 pkt. Dla pozostałych Dostawców punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
C = (Najniższa cena ofertowa / Cena ofertowa w rozpatrywanej ofercie) x 20 pkt
c) Termin realizacji zamówienia (T) - maksymalnie do uzyskania jest 10 pkt.
Dostawca, który zaoferował najkrótszy termin realizacji zamówienia otrzymuje 10 pkt. Dla pozostałych Dostawców punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
T = (Liczba dni realizacji zamówienia oferty z najkrótszym terminem realizacji zamówienia/ Liczba dni realizacji zamówienia w rozpatrywanej ofercie) x 10 pkt
d) Gwarancja na wszystkie elementy stanowiska bez wyłączenia (G) – maksymalnie do uzyskania jest 10 pkt. Minimalny okres gwarancji to 24 miesiące. Oferent oferujący najdłuższy okres gwarancji otrzymuje 10 pkt. Dla pozostałych punktacja obliczana będzie wg wzoru:
G = (największa liczba miesięcy bezpłatnej gwarancji wśród wszystkich ofert / liczba miesięcy bezpłatnej gwarancji w rozpatrywanej ofercie) x 10 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów oceny.
4. W przypadku gdy Dostawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
5. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Dostawcą mimo złożenia przez niego najlepszej oferty spośród wszystkich ofert, nawet jeśli oferta ta spełnia kryteria wskazane w niniejszym zapytaniu.
6. Niniejsze postępowanie ofertowe może zostać odwołane, zakończone bez dokonania wyboru Dostawcy, a także unieważnione zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny.
7. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona przez Zamawiającego na stronie www.zpue.pl.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy, a Dostawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZPUE SA
Adres
29-100 Włoszczowa
świętokrzyskie
, włoszczowski
NIP
6561494014
Tytuł projektu
„Nowoczesne Centrum Badawcze-klucz do rozwoju innowacji w ZPUE SA”
Numer projektu
POIR.02.01.00-00-0105/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Mettler-Toledo Sp. z o.o., ul. Poleczki 21, 02-822 Warszawa
Data wpływu oferty: 14.11.2016 r.
Cena oferty: 160 850,00 zł netto.