Strona główna
Logo unii europejskiej

Świadczenie usługi wynajmu sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem do realizacji kursów kwalifikacji zawodowych

Data publikacji: 15.09.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-09-2016

Numer ogłoszenia

1006866

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty składać można osobiście (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00 ), za pomocą poczty elektronicznej na adres: navigator@navigator.waw.pl, lub pocztą tradycyjną na adres: ul. 11 Listopada 18, 05-825 Grodzisk Maz.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

navigator@navigator.waw.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Joanna Maciukiewicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

518916812

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawców, którzy świadczyć będą usługi wynajmu sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem do realizacji kursów kwalifikacji zawodowych w ramach projektu "Kursy kwalifikacji zawodowych w zawodach związanych z inteligentną specjalizacją na Mazowszu"

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: grodziski Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawców, którzy świadczyć będą usługi wynajmu sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem oraz infrastrukturą dodatkową do realizacji kursów kwalifikacji zawodowych w ramach projektu "Kursy kwalifikacji zawodowych w zawodach związanych z inteligentną specjalizacją na Mazowszu"

Przedmiot zamówienia

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (sala dydaktyczna, wyposażenie, infrastruktura dodatkowa):
a) lokalizacja obiektu na terenie administracyjnym planowanej lokalizacji kursu, w miejscu dobrze skomunikowanym i dostępnym dla osób korzystających z komunikacji publicznej,
b) zapewnienie co najmniej 8 bezpłatnych i wolnych miejsc postojowych dla samochodów osobowych zlokalizowanego bezpośrednio przy obiekcie,
c) sala dydaktyczna wyposażona w sprzęt multimedialny (projektor multimedialny, zestaw głośników lub możliwość podłączenia do istniejącego nagłośnienia, min. 20 stanowisk komputerowych podłączonych do sieci Internet)
d) stanowiska komputerowe muszą spełniać następujące warunki:
- kompletny, sprawny zestaw komputerowy przeznaczony do konfigurowania, testowania, demontażu, ponownego montażu, itp.
- komputery uczniowskie (20szt.): IBM Intel Celeron min. 2.4GHz, min. 256MB RAM, HDD 80GB
e) ekran lub przynajmniej jedna biała pionowa ściana, na której można wyświetlać obraz z projektora
f) sala dydaktyczna wyposażona w tablicę sucho ścieralną i flipchart z papierem i mazakami
g) bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu,
h) odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie,
i) możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej,
j) zapewnienie nieograniczonego dostępu do infrastruktury sanitarnej
k) zapewnienie miejsca do przechowywania dokumentów i sprzętu Zamawiającego (laptopów, pomocy dydaktycznych) do którego dostęp będą mieli wykładowcy Zamawiającego i pracownicy Zamawiającego,
l) zapewnienie obsługi technicznej sali dydaktycznej podczas trwania kursu w każdym dniu szkoleniowym,
m) sala dydaktyczna wraz z infrastrukturą winna spełniać wszelkie wymogi BHP i być sprzątnięta przed każdorazowym dniem kursu,

Kod CPV

70220000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

Harmonogram realizacji zamówienia

Usługi będą realizowane od 01.10.2016 do 30.06.2018

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferentami mogą być:
- podmioty prowadzące działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia
- szkoły publiczne i niepubliczne
- placówki oświatowe / instytucje szkoleniowe

Potencjał techniczny

Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny, tj. dysponuje salą/salami spełniającą wymagania określone przez Zamawiającego.
Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie wykazu wyposażenia – zał. Nr 3 do niniejszego zapytania.

Dodatkowe warunki

Zapłata za realizację przedmiotu zamówienia będzie realizowana po prawidłowo wykonanym przedmiocie zamówienia 1x m-c, po zakończonym miesiącu zajęć. Zapłata będzie dokonywana na podstawie prawidłowo wystawionej i zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury/rachunku, w terminie 21 dni od dnia dostarczenia i zaakceptowania przez Zamawiającego faktury. Płatność będzie realizowana przelewem z rachunku Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu płatności wynagrodzenia w razie opóźnień związanych z przekazaniem środków finansowych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych.

Warunki zmiany umowy

Umowa może zostać zmieniona w przypadku:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (w szczególności zmiany stawek podatku VAT). W takim przypadku zmianie ulec może także ilościowy zakres umowy (liczba szkoleń).
b) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie lub sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,
c) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
d) wystąpienia innych obiektywnych przyczyn pod warunkiem, że zmiany nie wpłyną negatywnie na realizację przedmiotu umowy oraz projektu,
e) wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej,
f) zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:
- Załącznik nr 1 - formularz oferty,
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- Załącznik nr 3 – wykaz wyposażenia
Oferta nie zawierająca załącznika nr 1 nie będzie rozpatrywana. Oferta nie zawierająca załącznika nr 2 lub 3 lub dokumentów wskazanych w pkt. III (warunki udziału w postępowaniu) zostanie odrzucona.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny jest cena brutto za 1 godzinę wynajmu sali dydaktycznej.
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o kryterium "cena"
Ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "cena": Cena brutto za 1 godz. wynajmu sali dydaktycznej 100% - 100 punktów. Punkty za kryterium "cena" zostaną obliczone według wzoru:cena brutto oferty najtańszej/ cena brutto oferty badanej x 100 = liczba punktów oferty badanej w kryterium cena. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Liczba punktów otrzymana za kryterium „cena” stanowić będzie końcową ocenę oferty.

Wykluczenia

1. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy który:
- złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego,
- złoży ofertę niekompletną, tj. nie zawierającą oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu,
- przedstawi nieprawdziwe informacje,
- nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega, możliwość wykluczenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
3.W związku z wykluczeniem Wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują mu środki ochrony prawnej.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZBIGNIEW DUBICKI NAVIGATOR TRAINING DIRECTION

Adres

Raduńska 4a/nie dotycz

01-681 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

793963462

NIP

5971181194

Tytuł projektu

Kursy kwalifikacji zawodowych w zawodach związanych z inteligentną specjalizacją na Mazowszu.

Numer projektu

RPMA.10.03.04-14-2987/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 691